Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V

156 SW 2.4 JTD M-JET 20V - főkép

Blog

2024-06-29
2024.06.29. - AlfaCity 2024-Szalki-sziget, Dunaújváros

Kivételesen kettesben, nagyobbik lányommal érkeztünk a rendezvényre. Iszonyat meleg volt. Ezt tényleg csak árnyékban lehetett kibírni. Amúgy jókat beszélgettem régen látott ismerősökkel. És hát a Junior...? Hmm. Szép a színe... Tovább »

2024-06-28
2024.06.22-28. - Nyaralás Olaszországban

Ismét Olaszországban jártunk. A légtömegmérő cseréjének köszönhetően a fogyasztás határozottan jobb lett, mint volt. Caorle volt az úticél, de jártunk Portogruaroban, Velencében és Bibioneban is. Amikor indultunk, nem sokkal később a km óra számlálója 222222-t mutatott. Tovább »

2024-05-27
2024.05.27. - Átvizsgálás, olajcsere

Jövő hónapban ismét Olaszországba megyünk, és bár az elmúlt évben nem ment sokat az autó, de jobbnak láttam elvinni egy átvizsgálásra. Na meg időszerű volt az olajcsere (levegőszűrő, pollenszűrő, stb) is, így az is meg lett oldva. A jobb első ablakemelő tavaly nyár óta nem működött, most javítva let Tovább »

2024-04-22
2024.04.22. - Fejegység beszerelés

Végre sikerült eljutni a Grandvoice műhelybe. Az új fejegység bekerült a helyére, közben kiderült, hogy az erősítő gyengélkedik, így az meg kiszerelésre került, javítása következik. Tovább »

2024-04-22
2024.03.13. - Új fejegység

A régi már majdnem 10 éves, és egyre inkább érezhető rajta a kor. Lassú, nem csatlakozik Wi-Fi-re, akadozik. Eljárt felette az idő, eljött a csere ideje. Nem ragaszkodtam volna ismét androidos fejegységhez, de végül úgy alakult, hogy mégis azt vettem. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2004
  • Színe:Nero Metallico
  • Jellemzők:
    2008. december óta birtokolom.

    2004 októberi az autó. És sajnos nem piros. :-( De ez legyen vele a legnagyobb gondom! :-) Színe egészen pontosan Jarama fekete (846-os színkód)
    Distinctive felszereltség + sport csomag + téli csomag + komfort csomag.
    És nyomaték hegyek. Nagyon vad, hátba rúgós gyorsulásokra képes, és mindehhez alig eszik valamit. Úgy érzem tökéletes választás volt. De az adatok magukért beszélnek: 175 LE, 385 Nm volt gyárilag. Most már kicsit erősebb, kb. 200 LE és 400 Nm optimalizálás után. Teljesen rendben van ez így. :-)
  • Extrák:
    Hajjaj, az van bőven.

    - ABS, ASR, VDC (ESP),
    - Xenon + fényszórómosó,
    - Elektromos tetőablak,
    - 4 Elektromos ablak,
    - Szürke bőr belső,
    - Tempomat,
    - Ülésfűtés,
    - Esőérzékelős ablaktörlő,
    - Páraérzékelő,
    - BOSE hifi (volt gyárilag, már nincs bent),
    - 6 légzsák (2 elöl, 2 az első ülésekben + 2 oldali függönylégzsák),
    - soroljam még...? :-)
  • Egyéb:
    Vigyorogva szállok ki belőle mindig. :-)

    És amit az autó tőlem kapott:

    - Króm/fekete oldalindexek,
    - Karbonozott tükörháromszögek,
    - Llumar ATR 15 CH fólia,
    - Toronymerevítő elöl by Skull,
    - Nyáron 18" Toora T238 felni,
    - Télen 17" Novitec N5 felni,
    - "B" típusú rendszám elöl,
    - Kipuff módosítás by Dinamit kipufogó,
    - LED a reflektorban és a ködlámpában,
    - Egyedileg ledezett hátsó lámpák,
    - Novitec első toldat,
    - Átalakított első lökhárító "facelift GTA",
    - TuningZone küszöbspoiler,
    - Crosswagon hátsó lökhárító kicsit módosítva,
    - Első ülések fejtámláiban monitorok,
    - Vibe Audio hifi,
    - AutoPumpkin fejegység (Android oprendszerrel),
    - DVB-T TV (sajnos nem HD),
    - 2 DIN-esre átalakított középkonzol,
    - MOMO Gotham pedálok,
    - Középkonzol karbon-szövettel bevonva,
    - Felirat az oldalára,
    - Elektromágneses tolatóradar,
    - Tolatókamera,
    - menetfény az indexben,
    - Elöl Brembo 4 dugattyús nyergek (3.0 166-os Alfa Romeoról), ATE Ceramic betétek, 305 mm-es lyuggatott, mart tárcsák, hátul gyári fék, 276 mm-es lyuggatott, mart tárcsák,
    - Chiptuning, EGR kiírva.


    2010/16-os Autó-Motorban, valamint a 2011/1-es Alfissimo! magazinban bemutatva.

Fotóalbum