Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-09-25 21:57:50 // 99559
Ha azt megcsináltad, akkor gratulálok. :)
droberto2017-09-25 21:56:26 // 99558
Mindent ki lehet szedni, nagyon jól szerelhető.
A központi középső szellőzöre gondolsz, mert azt gondolom felfele kell csak húzni, hogy kipattintsad?
Ha a műszerfalra, akkor azt is könnyű leszedni, csak előtte ki kell belőle szedj mindent. Délutános meló.
Van, eLearn-öd? Abban van hozzá képes leírás.
Csabi2017-09-25 20:56:37 // 99557
Megérkeztek a lovak :)

A 3potméter, hogy miért három,azt nem tudni, a TBi-be már csak egyet raktak, finomhangolható. 8-ason jó lesz :)

A VDC(ABS) blokk tartókonzolján pont annyi helyett hagytak, hogy odaférjen


+35LE&65Nm
Érdekes, hogy 2ben nem érezni annyira a leírt számokat, talán valamilyen limiter nem engedi...de 3tól felfele teljesedik ki igazán, és ahogy a 2,4-nél is, a fordulat tartomány végén 3500 fordulat felett, amikor már váltanál a rutin szerint, akkor indul meg még jobban, szóval nem váltasz :)
TáDé2017-09-25 20:28:52 // 99556
Sziasztok!

Megint megszívatott a 159. Elfosta a hűtővizet 140-nél a pályán. :( Remélem nem lett hengerfejes, vontattuk hazafelé ...

1,9 16V JTDm-nél a szívósoron megy végig egy vízcső a kiegyenlítő tartályig. A másik fele vezérlés felőli oldalon a hengerfejnél egy műanyag "pöcs"-be csatlakozik, ez tört el ... :( Az eper-ben lehet, hogy megtaláltam, de ki van szürkítve ... ez azt jelenti nem rendelhető?
ProdyG2017-09-25 20:11:25 // 99555
szép :)
úgy látom ez se egy fél órás munka volt. nekem igazából a műszerfal teteje nyikorog, a nagy főburkolat alatt (a 2 magas-hangszóró közt), amit a képen te se szedtél ki. Ki lehet egyáltalán?
Vagy ebben az állapotban ahogy a képen van, hozzá lehet férni ott valami csavarokhoz?
Csabi2017-09-25 20:11:07 // 99554
Valószínűleg az üléslapnál szakadt meg a szál, ahogy sokunknál. Az üléshuzatot ha leveszed akkor egyből látni fogod, valószínűeg. Droberto írt róla egy olyan blogot, hogy megszólal :)
Csabi2017-09-25 20:05:32 // 99553
Le a kalappal, hogy a tempomat miatt így szétkaptad az autót...Komolyan rossz nézni azt a sok össze-vissza álló vezetéket :)
Szabister2017-09-25 18:38:14 // 99552
Sziasztok! Nálam is ülésfűtés téma van. Sofőr oldalon nem működik az ülésfűtés. Ma kicseréltem a jobb ülés kapcsolójával,de azzal sem lett jó. De már a világítás sem megy rajta másik oldalon világít a kapcsoló. Az ülés alatt melyik csatlakozó az övé van egy pár a sín mellet :) Illetve valami kapcsolási rajzot esetleg ha valaki tudna mutatni hogy mi a nyomvonala a vezetékelésnek. Ha lesz egy kis szabadidőm multiméterrel muszáj leszek végigcsipogni hol szakad meg a kör. Előre is köszönöm a segítséget :)
alfa155gyuri2017-09-25 16:47:38 // 99550
Tessék :)
Krisztina1592017-09-25 15:48:03 // 99549
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive-12029848
Liquid2017-09-25 15:38:21 // 99548
1 hónappal ezelőtt érdekelt volna :)
Pzk2017-09-25 15:35:40 // 99547
Sziasztok, tempomat kar beépítésen gondolkodom, viszont kábeleznem is kell, mivel nincs előkészítve. Van valakinek valahol egy részletes értelmezhető leírása, ami alapján ki lehetne vitelezni? Előre is köszönöm!
156er2017-09-25 15:19:50 // 99546
Sziasztok.
Érdekelne valakit egy szett téligumi 18-19" méretben? Hankook, friss gyártás lenne.
Ha valakit érdekel írjon rám. Árban olcsóbb lenne mint a webshopok!
Köszi.
Piritu - 1.000.0002017-09-25 13:05:41 // 99545
Anno engem is egy 146 vett meg :-DD
Giuntini2017-09-25 12:54:39 // 99544
Pedig jól látod, ez nálam is így va.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-25 12:32:48 // 99543
Hát... égett szagot soha nem éreztem. A motor hangján sem igazán veszem észre. Városban alapjáraton lehet észrevenni, hogy picit remeg, maszíroz az ülés. Városon kívül kb esélytelen észrevenni ilyen jelekből, nekem ugyanúgy viselkedik, ugyanolyan a hangja, ugyanúgy megy. Ott csak a turbónyomás mérő és a pillanatnyi fogyasztás a támpontok. Nekem csak az előbbi, mert jobb szeretem, ha a műszerfalon a mutatókon kívül semmi nem aktívkodik. Kiírja, hogy Sept 25, óra, perc és már ez is több információ mit ami érdekel :-) Ha véletlenül észreveszem (egyébként az esetek többségében önkéntelenül megakad a szemem rajta) hogy lepihent a nyomásmérő, akkor lecsekkolom a fogyit és tudom, hogy regenerál. 1500km-e nem néztem rá tablettel :-)

Apropó nyomás mérő. Pályán figyeltem fel rá, hogy ebben a hűvösben tiszta idegbeteg lett a nyomásmérő . Ha tempomat 140-150 körül megyek, akkor a 0.8 felett van, de nem éri el a következő osztást. Ha gázpedállal tartom a 140-150-et, akkor eleve feljebb van, és minden pici mozdulatra már nyomul felfelé. Vagy eddig is így volt, csak nem vettem észre? A gázreakció egyértelműen megélénkült pályatempón az esti 13 fokban.
Az automata váltó kuplungolását is egyértelműbben érzem, és látom is a nyomásmérőn is. Ha tempomat "resettel" gyorsítok 110-ről utazóra, ott nagyon érződik, hogy előbb mintha a konverterrel tolna nyomatékot (egy lendülés a nyomásmérőn), aztán kuplung zár (mégegy lendülés). Eddig nem éreztem ennyire egyértelműen.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-25 12:15:49 // 99542
Ezaz, hogy a sebesség valós, de a megtett méter Ti kerékkel sem. A valóshoz képest kevesebbet mér. Nem sokkal, kb 3.5%-kal. A téli kerékhez képest feltűnő a különbség, mert összeadódnak a %-ok, de abszolútban is pár km-rel valóságban többet megyek , mint amit kijelez. Nem sok a 3.5%, de sok kicsi sokra megy. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-25 11:55:30 // 99541
Na mi.. már nem csak én nosztalgiázok öreg romokkal? :-D
droberto2017-09-25 09:57:51 // 99540
Mondhatjuk így is. :)
Roll19832017-09-25 09:42:10 // 99539
Nem kaptál jézuskától technic legót? :D
Roll19832017-09-25 09:42:10 // 99538
Nem kaptál jézuskától technic legót? :D
droberto2017-09-25 09:18:06 // 99537
Meg kéne tudd, hogy melyik részen.
Ha kell tudok segíteni:

:)
ProdyG2017-09-25 08:43:49 // 99536
1. Köszi a segítséget, a te király kis blogod alapján kiszedtem az első ülést. Sima ügy volt, végigzsíroztam a sínt, de nem az nyikorgott. Kicsit kellett szórakozni, de végül megtaláltam. A háttámla dőlés állítónak az a forgó része nyikorgott, ami a túlsó oldalon van (nem ahol tekergetjük, hanem a túlvége). Kicsit le kellett fosztani róla a bőrhuzatot, aztán megfújkáltam olajjal. Teljesen hangtalan lett szék :)

2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)

Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
ProdyG2017-09-25 08:43:49 // 99535
1. Köszi a segítséget, a te király kis blogod alapján kiszedtem az első ülést. Sima ügy volt, végigzsíroztam a sínt, de nem az nyikorgott. Kicsit kellett szórakozni, de végül megtaláltam. A háttámla dőlés állítónak az a forgó része nyikorgott, ami a túlsó oldalon van (nem ahol tekergetjük, hanem a túlvége). Kicsit le kellett fosztani róla a bőrhuzatot, aztán megfújkáltam olajjal. Teljesen hangtalan lett szék :)

2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)

Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-25 08:41:56 // 99534
jah egyszer nekem is csinálta, csak nekem az ölembe lőtte :DDD vissza dugtam és ennyi...
RomeoOne2017-09-25 08:26:15 // 99533
Ti jártatok már úgy,hogy a kocsi kiköpte a kulcsot? Igazából már vagy másfél hete volt, de most jutott eszembe. Épp egy hosszabb út útán leállítottam, majd pár perccel később indultam. Először csak a startot nyomtam meg, gyújtást adva rá (mert le kellett húzni az ablakot, beszélni pár szót a másik autóban ülővel), aztán indítottam be. A kocsi meg kilökte a kulcsot a sebváltóhoz. De beindult meg járt rendesen. Kamilláztam csak, hogy mi van. Átálltam párszáz méterrel odébb, nem is reklamált addig semmit. A következő indításnál meg már nem csinálta (meg azóta se).
Piritu - 1.000.0002017-09-24 22:44:28 // 99532
Tegnap elvoltam egy kanyarra a hegyekbe egy olyan autóval, amiben - tudtommal - még rádió sem volt gyárilag. Mégis királyság volt...
Tudom, haladni kell a korral, de még nem akarok egy ilyen jövő részese lenni...
droberto2017-09-24 22:17:33 // 99531
kik@rják
:)
droberto2017-09-24 22:16:46 // 99530
Van, bár én már lejöttem róla, mert az On-line naigációs programok sokkal kényelmesebbek, és a közösségi funkciók (dugó + trafi + dinamikus útvonaltervezés) a nagyon hasznosak. Most, hogy Európai Únion belül még Roaming sincs így meg pláne (akár neked is) versenyképes lehet.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
droberto2017-09-24 22:00:07 // 99529
Igen a Ti-vel valós a sebesség, így a megtett km- is.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
droberto2017-09-24 21:58:29 // 99528
Örülök, hogy összejött. :)
Giuntini2017-09-24 21:47:42 // 99527
Tanulság? Ami a 159-ben lassúnak tűnik, az valójában agy másik autóban igen gyors! Szatyi mikor megvette a 159-et, azt mondta nekem, hogy nem tetszik neki, mert lassabbnak tűnik, mint a 156. Aztán rájött a valóságra. Sokkal gyorsabb, minden kanyart nagyobb sebességgel lehet venni, csak egyszerűen nem érzed benne a sebességet. Ezt Budapesten lehet legjobban észrevenni, ha egy kicsit odalépsz neki, fel sem tűnik, és nagyon gyorsan utoléred a többieket. A 2,4 nagyon száguldásra termett. 150-es sebesség olyan mintha más autóval 100-al sem mennél.
Liquid2017-09-24 21:21:30 // 99526
B) Igen így van :D Üdv a klubban :)
DrPulzis2017-09-24 21:07:02 // 99525
Hello mindenkinek,
Olvastam hogy közületek is többeknek akadt mar problémája a blue and me rendszer MP3 lejátszásával. Nálam sem probléma mentes, de az évek során sok problémáját sikerült kitapasztalnom.
Sajnos elég válogatós a blue and me az MP3-akiból, a TAG-ekben tarolt magyar karakterek nem tetszenek neki, illetve recseg est okoz ha az MP3-file-ban nincs maximum hangerő értek (ilyen iTunes file-oknál fordul gyakran elő.

Mivel nekem is rengeteg problémám volt írtam, egy programot ami az iTunes playlisteket kimenni a megfelelő MP3 formátumban, ugy ahogy a bule and me szereti. A program csak Mac OSX-re van meg, de akit érdekel szívesen atkuldom a profit, csak küldjétek egy privát üzenetet meg egy meg egy mail címet, hogy hova mehet a program.

Mióta ezt a programot használom nincs probléma a blue and me-vel

Üdv
Csabi2017-09-24 21:03:42 // 99524
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-24 20:59:06 // 99523
Sziasztok! Kicsit kivontam magam a 159 szerelős topicból, újra itt :-)
A 2.4 fogyasztásáról alkotott véleményemet ezúttal felülbírálom. Autóztam egy keveset mostanában, de a tanulság a mai napra jutott. Két dolog van:
1. Csengerbe utaztam le a család után, a 114km-es út a szörnnyel csak 105. Fogyi 8.1.
2 Hazafelé konvolyoztunk, én mentem elöl, Kinga a TD-vel mögöttem. Nagyon figyeltem, hogy beilleszkedjek a forgalomba, csak ott előzzek, ahol a 146 is befér. Majd meg vesztem néha :-) Azért haladtunk ahol lehetett, kb olyan időt futottunk, amit anno a 146 jtd-vel is. Mondta is Kinga, hogy jó kis lendületesen jöttünk. :-) Ez a 159-ben nem tűnt úgy.
Eredmény : 7l-es comp szerinti fogyasztás. Basszus..
Akkor ezek szerint:

A) 8%-kal kb eleve kevesebb km-re számoltam eddig a fogyit. ezért tűnt úgy, hogy a TI kerék +1l. Hát nem, mégsem.
B) Állat módon közlekedek, csak fogalmam sincs róla :-)
Haddel2017-09-24 20:43:27 // 99522
Az új száma : Denso DAN994 101210-1091
Haddel2017-09-24 20:40:17 // 99521
Ja most nézem a kép itt már nem olyan felbontásu mint amit fotoztam. Mindjárt megnézem az eredetin.
Csabi2017-09-24 20:22:06 // 99520
Nem látszik a típusszám sajna, vagy a szemem rossz. Közben ePerből a gyári számra rákeresve a Denso Dan 994 -et dobta fel ami 100A-es... így már mintha a képen is 994 lenne :)
A Tiedben van kiegészítő fűtés? Mert ha van akkor az enyémben is biztos ez a típus van
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-24 19:56:51 // 99519
alvázszám függő...
Haddel2017-09-24 19:56:15 // 99518
Nézd meg blogomat , van benne fotó a régiről ,meg újról ,látszik a tipusszámuk is .
Csabi2017-09-24 19:19:29 // 99517
no de milyen típusú való a 2.0-ba?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-24 19:09:56 // 99516
mint mindegyik 59-ben
Csabi2017-09-24 18:35:01 // 99515
Milyen típusú generátor van benne (denso...)?
Csabi2017-09-24 18:04:57 // 99513
Skacok! 2.0-nál ki kell szedni az akkutálcát a váltóolaj cseréjéhez, van nívócsavar?
Csabi2017-09-24 18:03:24 // 99512
A turbónyomás rögtön leesik nullára gázelvételnél, meg alapból is kisebb nyomással üzemel a motor, ez nevezhető nyilvánvalónak.Persze csak annak, aki figyelgeti a nyomásmérőt :)
Egyébként a 2,4 után tényleg alig észrevehető a regen...Nincs, vagy nagyon minimális a motorhang változás, nincs jelentős pillanatnyi fogyi növekedés, ritkán kiugró, és még a klíma hűtőventilátora is zajtalanul teszi a dolgát a többi típushoz képest.
Haddel2017-09-24 17:52:03 // 99511
Na bent az új generátor meg az új aksi😃 Remélem nem fogyik el többet a delej alólam😃
_Ata_2017-09-24 11:56:27 // 99510
Igen, mp3 tag, osszes cimke leszed. Nekem azota lejatszik mindent gond nelkul, igaz mappadzerkezetet nem csinalok, csak a pendrivere odahanyom a zeneket☺
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak