droberto2013-03-04 16:34:38 // 32104
Szerintem OK! :)
Csabi2013-03-04 16:33:46 // 32103
A garanciális javításokat látja minden szakszerviz..pl nekem pécsen mondták meg, h mit csináltak Pesten, milyen kilométer állásnál, milyen garanciális munkákat végeztek...(40k km bal első kerékcsapágy csere, 75k km szívósor csere)
droberto2013-03-04 16:27:14 // 32102
2013-at írunk, az első 159-ek már 8! évesek idén!
droberto2013-03-04 16:25:02 // 32101
A FIAT Mo. mindent lát. Csak a márkaszervizek nem látják egymást.
droberto2013-03-04 16:23:58 // 32100
Az 5-ös eltűnt már. A 4-es hirdető emberkével szívesen megismerkednék. :)
A km No Comment!
A km No Comment!
droberto2013-03-04 16:18:41 // 32099
Rádpróbálnám szívesen a téli kerekemet. :)
droberto2013-03-04 16:17:51 // 32098
Csak hangosan gondolkodtam. :)
droberto2013-03-04 16:17:23 // 32097
Súlycsökkentés. :)
Liquid2013-03-04 15:51:54 // 32096
nem rossz ez így, ha jó az alap amire építesz
droberto2013-03-04 15:46:10 // 32095
Legközelebb nem is csinálok ilyet. Fullos 156-ot akartam, csak amik voltak 1,5 éve, azokért 2,1-2,3-akat kérte, és esik se akarta elengedni azt a 3-400 k-et amiket felsoroltam, hogy költeni kéne rájuk (gumi, termosztát, futómű, akksi). Jól rájuk is ragadt. Én meg úgy voltam, hogy teszek hozzá még egy pénzt, és akkor 159 lesz. És lett is. :)
droberto2013-03-04 15:39:47 // 32094
20-40-ért fújnak egy elemet.
Csabi2013-03-04 15:31:21 // 32093
Azt nem, de ha problémásak akkor kicserélik
.......................2013-03-04 15:29:19 // 32092
a turbó csatlakozásnál a 4 csavart cserélted?
Csabi2013-03-04 15:16:45 // 32091
De láttam őket, megmutatta...kb 30mm hosszú a tőcsavar, és 10-10mm a menet...M8x1,5 a menet
Coolby2013-03-04 15:13:11 // 32090
gondolom te sem látod munka előtt, mert szervíz beszerezte, beszereli és kész... node mindegy is, majd kiderül.
Csabi2013-03-04 15:05:45 // 32089
A csavarok adatai sajnos nincsenek meg, kár hogy az ePer nem írja...
Longman2013-03-04 14:48:31 // 32088
Még egy kérdés a T. Nagyérdeműhöz, egri SW-s kolléga nincsen itt köztetek, aki meg tudná mutatni a gépet? A csomagtartó érdekelne leginkább
Longman2013-03-04 14:47:11 // 32087
Szia, köszönöm szépen az infot, eddig nálam is felejtős, a két barna lenne az igazi..
Gábor792013-03-04 14:32:20 // 32086
Sziasztok!
Tegnap megnéztem az "Inj.correction" értékeket és az alábbi ábra jött ki... viszont nekem nem mond semmit. Segítenétek értelmezni? Ez most jó vagy nem?
Egy kis háttérinfó:
81. mp-ig: beindítottam, alapjáraton ketyegett
285. mp-ig: lakott területen jöttem-mentem, lassan, 20-40km/h
kb. 340. mp-ig: országút, 90-110km/h
kb. 380. mp-ig: visszafordultam, tehát lassú, 2-5km/h
kb. 500. mp-ig: országút, 130km/h
kb. 574. mp-ig: 50km/h, elgurultam a házig
615-től a végéig: alapjáraton ment, vártam hogy alakulnak az értékek
Köszi előre is!
Tegnap megnéztem az "Inj.correction" értékeket és az alábbi ábra jött ki... viszont nekem nem mond semmit. Segítenétek értelmezni? Ez most jó vagy nem?
Egy kis háttérinfó:
81. mp-ig: beindítottam, alapjáraton ketyegett
285. mp-ig: lakott területen jöttem-mentem, lassan, 20-40km/h
kb. 340. mp-ig: országút, 90-110km/h
kb. 380. mp-ig: visszafordultam, tehát lassú, 2-5km/h
kb. 500. mp-ig: országút, 130km/h
kb. 574. mp-ig: 50km/h, elgurultam a házig
615-től a végéig: alapjáraton ment, vártam hogy alakulnak az értékek
Köszi előre is!
Coolby2013-03-04 14:28:15 // 32085
örök hála az infókért... a csavarok műszaki adatai megvannak esetleg, hossz, méret, ami alapján akár legyártható is?
Gábor792013-03-04 14:25:05 // 32084
Szia! Nekem a 3. ismerős (a bordó), szerintem ezt próbáltam ki tavaly nyáron, mikor megvettem az enyémet. Azt hiszem akkor 2.950eFt volt az ára. Rendben volt az autó első ránézésre műszakilag (leszámítva, hogy egy kulcs volt akkor hozzá és a kereskedő saját bevallása szerint sem ennyi a km benne), viszont nagyon alap felszereltség, ezért kiesett a "kalapból".
Csabi2013-03-04 14:16:30 // 32083
Csináltam képet:
Nagyjából a nyílnál bekukkantva meglátod azt az egy tőcsavart amit látni lehet, általában ez az első ami eltörik...
Ott a lyuk, vagyis a csavar és az anya helye...nálam kiesett, de még semmi hangja nincs
10Tőcsavar van benne...én cseréltetem mind a 10-et annál inkább is mert csak 5ösével lehet rendelni a csavarokat...
Két féle csavarkészletet rendelhetsz hozzá:
1. eredeti tőcsavarok tömítéssel együtt ~20.000ft
2.Módosított tőcsavarok(hosszabb) plusz minden csavarhoz egy 10mm magas alátét(gondolom a hőfeszültséget jobban lekezelik..) ~30.000ft
Én az eredetit rendeltem, úgymond rábeszélt a szervizes, h az is kifog bírni legalább ennyit(7évet), és h kérdés mennyi időre tervezek az autóval....meg is lepődtem , h spórolni akar nekem...tetszett a hangvétel :)
Pont most értem haza átadtam az autót a szervíznek(Bonyhád Fiat Stoll)....2nap munka, de ~10óra munkadíjban állapodtunk meg,persze ha minden simán megy
Megjegyzésként Pécsen AR szervíz 7800+ÁFA ért dolgozik
Bonyhád FIAT Stoll 4000+ÁFA (számla igény szerint)
Nagyjából a nyílnál bekukkantva meglátod azt az egy tőcsavart amit látni lehet, általában ez az első ami eltörik...
Ott a lyuk, vagyis a csavar és az anya helye...nálam kiesett, de még semmi hangja nincs
10Tőcsavar van benne...én cseréltetem mind a 10-et annál inkább is mert csak 5ösével lehet rendelni a csavarokat...
Két féle csavarkészletet rendelhetsz hozzá:
1. eredeti tőcsavarok tömítéssel együtt ~20.000ft
2.Módosított tőcsavarok(hosszabb) plusz minden csavarhoz egy 10mm magas alátét(gondolom a hőfeszültséget jobban lekezelik..) ~30.000ft
Én az eredetit rendeltem, úgymond rábeszélt a szervizes, h az is kifog bírni legalább ennyit(7évet), és h kérdés mennyi időre tervezek az autóval....meg is lepődtem , h spórolni akar nekem...tetszett a hangvétel :)
Pont most értem haza átadtam az autót a szervíznek(Bonyhád Fiat Stoll)....2nap munka, de ~10óra munkadíjban állapodtunk meg,persze ha minden simán megy
Megjegyzésként Pécsen AR szervíz 7800+ÁFA ért dolgozik
Bonyhád FIAT Stoll 4000+ÁFA (számla igény szerint)
Coolby2013-03-04 13:36:16 // 32082
ettől félek én is... ma este ránézek, meglátjuk én látok-e valamit... édesapám jó kapcsolatokkal van ellátva (esztergályos, hegesztőtechnikus volt), így ha javítható a leömlő akkor meg lesz javítva, nincs olyan szerszám, gép, technológia, amit valahogy ne érne el, de reméljük csak szétszedéssel járó rengeteg munka lesz, utána már nem sok...
amúgy ilyenkor mind az 5 csavart cserélitek vagy csak, ami eltört?
amúgy ilyenkor mind az 5 csavart cserélitek vagy csak, ami eltört?
Vermacy2013-03-04 13:18:27 // 32081
Sziasztok!
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
.......................2013-03-04 13:12:21 // 32080
Rengeteg munka,a legnagyobb szívàs ,hogy a klímakompresszort is ki kell venni ,de nem férsz hozzà..
Készülj ,hogy nagy esélyel a leömlő is görbe,vagy repedt..
Nàlam az volt
Készülj ,hogy nagy esélyel a leömlő is görbe,vagy repedt..
Nàlam az volt
Jorjie2013-03-04 12:31:50 // 32079
Egyre több a 159-es a tagok közt, ennyire lement az ára, vagy mi van? :-)
Dömpi (il dottore)2013-03-04 12:06:44 // 32078
tégla? :-)
Liquid2013-03-04 11:56:02 // 32077
én is lepattantam
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-04 11:24:28 // 32076
most már nem adják ki csak a volt tulaj belegyezésével
Coolby2013-03-04 10:53:19 // 32075
Igen, telefonon beszéltem valakivel, aztán húzták a szájukat, kérte írjak emailt (alvázszám, motorszám kell), de nem biztos, hogy kapok adatot, végül jópár nappal később, de valaki elküldte ugyanazt a szervízmúltat, amit megkaptam olaszul is a kereskedésből...
Longman2013-03-04 10:51:43 // 32074
No, ez egy jó hír? A Fiat Mo. ügyfélszolgálatáról beszélünk? :)
Coolby2013-03-04 10:49:24 // 32073
Én kaptam központi ügyfélszolgálaton keresztül emailben is infót olaszban szervizelt autóról is, szóval szerintem tágabb már a rendszer.
Longman2013-03-04 10:40:44 // 32072
Persze, én sem. A nagydumás barna viszont K-s rendszámú, tehát elképzelhető hogy magyarországi, és ha céges volt ahogyan írja akkor lenyomozható, nem? A FIAT Mo. rendszere olyan sajnos ugye, hogy csak ott ellenőrizhető ahol valójában szervizelték?
'''''2013-03-04 10:38:41 // 32071
Az első kivételével,én nem akarom elhinni,hogy mind a négyben csak 80.000Km körül van.Sajna nem ismerem őket.
Longman2013-03-04 10:32:06 // 32070
'''''2013-03-04 10:31:17 // 32069
A motorblokk elejéig jön le minden,sajna.Lökös,hűtők,turbó.... Mindent kipucoltathatsz legalább még egyszer. :-)
Coolby2013-03-04 09:49:23 // 32068
nekem is csak terhelésnél és bemelegedve szinte elmúlik. én is csapágyra, turbóra gondoltam először, de most már nagyon egybevágnak a dolgok a tőcsavarról, ahogy írtok. Ha jól rémlik azt mondtátok, hogy nagy szopás cserélni, mármint nem bonyolult feladat, de sok munkaóra és autó orrát szét kell szedni full. Mert ha ez lesz a helyzet, akkor autó irány szülőfalumba és ottani srác óradíját fogom kifizetni, nem itt Pesten...
Most volt kb 2 hét, amíg hiba nélkül használtam az autót... ájhhh
Most volt kb 2 hét, amíg hiba nélkül használtam az autót... ájhhh
'''''2013-03-04 09:45:44 // 32067
Nálam is volt tőcsavar cser.Olyan hangot adott,mintha valami csapágyas lenne.Egyáltalán nem a kifújt levegő süvítésére hasonlított.Van alatta egy tömítő lemez.Az rezeg be ilyenkor és annak van ilyen buzi hangja.Ha szembe állsz az autóval,a jobb első csavart nézd,hogy megvan-e.Ja,alapjáraton nálam nem adott ki hangot csak terhelésnél.
Coolby2013-03-04 09:30:52 // 32066
no, ahogy nézem eper-ben (bár néha becsapós az egyszerűsített ábra), de motorburkolat leszedésével a leömlőt és talán a csavarokat is végig tudom nézni. este ránézek, hátha kiderül, hogy mi, honnan jön. csak egyedül leszek, így gázt nyomni és nézni egyszerre, hogy hol fütyül, nem fogom tudni...
Dömpi (il dottore)2013-03-04 08:52:27 // 32065
nekem 16-os acélfelni a téli és kis brembom van. Az elfér.
Dömpi (il dottore)2013-03-04 08:51:22 // 32064
Írtam róla blogot
.......................2013-03-04 08:17:06 // 32063
Fl utàn a csonkàllvàny aluból van,Fl előtt acél,
A külömbség a kettő között a lengőkar csatlakozàsoknàl van,
Màs a kúpossàg szöge a furatokban,
Mert màs az anyaga
Ha Fl utàni csonkàllvànytra cserélsz ,akkor lengőkarokat is kell,szerintem
A külömbség a kettő között a lengőkar csatlakozàsoknàl van,
Màs a kúpossàg szöge a furatokban,
Mert màs az anyaga
Ha Fl utàni csonkàllvànytra cserélsz ,akkor lengőkarokat is kell,szerintem
Boticselli2013-03-04 08:11:44 // 32062
Üdv emberek!
Egy kérdéssel fordulnék Hozzátok!
Le szeretném festeni a féknyergeket, tippeket szeretnék, hogy lehet a legkönnyebben megvalósítani? köszii
Egy kérdéssel fordulnék Hozzátok!
Le szeretném festeni a féknyergeket, tippeket szeretnék, hogy lehet a legkönnyebben megvalósítani? köszii
Shadin2013-03-04 08:11:22 // 32061
Beindult a vezéregér?
Shadin2013-03-04 08:08:45 // 32060
2005-2006-ban még mikrofon is volt benne a Bose-hoz :-( Automatán állítgatta magát...
Coolby2013-03-04 07:19:16 // 32059
Ma nem kocsival jöttünk végül. Tőcsavarra rálátni szabadon? Le kell szedni hozzá valamit? Vagy felnyitom és nagyobb küszködés nélkül megnézhető? Ha igen, ezért nem tolom szervízbe, mert tőcsavar miatt megint vidékre vinném....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-04 07:10:08 // 32058
bakker össze számoltad mennyit költöttél már az update-re szerintem lassan ott tartasz mint ha vettél volna egy TI-t aztán arra nem kéne mit ....
Csabi2013-03-03 23:24:50 // 32057
Ha kifúj akkor sípolhat főleg gázadásra, és hidegen ahogy írtad.Persze lehet még ezer más oka is, de mivel ez nálunk típushiba én ezért első körben erre gyanakszom.
szerintem holnap világosban azért pillants rá, lehet neked is már nincs a helyén az egyik tőcsavar...
szerintem holnap világosban azért pillants rá, lehet neked is már nincs a helyén az egyik tőcsavar...
Coolby2013-03-03 23:16:33 // 32056
Tőcsavar miatt is így sípol? Annyira összefüggőnek érzem a turbónyomás mutatójával, hogy ahhoz kötöttem, de meglátjuk. Szerintem betolom valahova, mert így én hiába nézegetem, hogy vajon honnan jön...
Csabi2013-03-03 23:04:44 // 32055
Szerintem ez tőcsavar probléma lesz, annál inkább is, mert neked is 2,4-ed van és 2006-os évjárat...szóval szerintem nálad is beérett ez a típushiba...Én arra várok, h megjöjjenek az új csavarok és viszem cseréltetni őket...de ne legyen igazam...
Nézd meg a leömlőt,a hővédő lemeztől csak a jobb szélső tőcsavar látszik,pont az ami elöszőr szokott meghalni. (nálam kiesett az eltört csavar, csak egy lyukat látni)
Illetve ha már hangot ad akkor a nyomát is látni kellene...persze ha tőcsavar probléma van nálad is...
Nézd meg a leömlőt,a hővédő lemeztől csak a jobb szélső tőcsavar látszik,pont az ami elöszőr szokott meghalni. (nálam kiesett az eltört csavar, csak egy lyukat látni)
Illetve ha már hangot ad akkor a nyomát is látni kellene...persze ha tőcsavar probléma van nálad is...