Mutasd

>> Egyéb2015-12-02

Óh, csak egy kép a két gépről...Na jó kettő

>> Esemény2015-11-18

Hehehhe, jó is ez a dolog, amikor a csomagtérfedél külön nyílik...a kulcsot visszadobtam a csomagtartóba és lezártam... :)

>> Esemény2015-11-09

Nem tetszik! Nagyon nem! :) Felkerült a téliguruló...tél után eladó a kerék a gumival együtt.

>> Egyéb2015-11-07

Megadta magát az akkumulátor, ami előtt már felsorolta az összes hibát a konzol...ABS-től kezdve víz van a szűrőben, bla, bla, bla...aranyos volt. Csere után eltűnt minden.
Téligumi még nincs feldobva, ez a következő lépés hétfőn....de még vacillálok a 156on, hogy kell-e vissza vagy sem...elég jó áron van most...és nem gondoltam volna, hogy valaki jobban, többet foglalkozik ezzel az autóval, mint én...

>> Esemény2015-05-26

Ma átvettem a matrica rendszámot! Pár hete a hölgy azt ígérte, hogy SMS-ben értesít, de nem tette meg. Ma bent jártam, mert az eladott 156 papírjait intéztem (ezt majd a 156 blogjában folytatom). Még nincs felragasztva. Kép hamarosan. Lapátot leadtam...
Képen még a rendszám az szélvédő mögött...kis tesó kettővel mellette...

>> Egyéb2015-04-24

Megérkeztek a feliratok az első sárvédőre. Bal elől a fele hiányzott jobb elől, pedig egyáltalán nem volt. Hamarosan felhajigálom őket.

>> Esemény2015-04-21

Több kört kellett futnom, mert az autót Magyarországon vásárolták és két éve vonták ki átmenetileg a forgalomból, mivel Szlovákiában helyezték forgalomba.
Ez olyan érdekes volt mindenki számára, hogy senki nem tudott semmi jó információval szolgálni. Mindenhol követelték, hogy fizessem be a regisztrációs adót. Nem tudom egy szaros eredetvizsgásnak mi köze van ehhez. Neki nem kell jelentenem erről. Mivel magyar volt ezért nincs reg.adó. Az eljárás viszont ugyanaz, mint egy külföldről behozott autónál. Hiába "csak" átmenetileg lett kivonva a forgalomból, mivel a szomszéd országban forgalomba helyezték.

1. Szóval első körben kell egy biztosítás. Itt ez is érdekes, mert nincs magyar rendszám, forgalmi.
2. Időpont az NKH-nál és a sor kivárása. Ha van érvényes külföldi okmány, akkor elég a honosítás. Az adatokat a külföldi forgalmiból átvezetik majd a magyarba (adatlapra)
szükséges az adás-vételi és a biztosítási ajánlat és a külföldi papírok. Itt körbefotózzák az autót. Kívül, belül. Alvázszám, stb...videó készül a műszerfalról, hogy valami visszajelez-e.
3. Eredetvizsga. Vinni kell a műszaki adatlapot, adás-vételit.
4. Okmányiroda. Ami kell eredetvizsga, biztosítási ajánlat, adás-vételi (itt már a kétnyelvűt kérnek a többi helyen elég volt csak a magyar, két fajtát készítettünk. Mivel külföldi az autó így minden esetben két nyelvű adás-vételi kell), műszaki adatlap. Természetesen mindenhova személyi, lakcímkártya alap, hogy nálunk legyen. Itt már le kellett adni a külföldi rendszámot és az autó összes külföldi papírját. Plusz a befizetések nem maradhatnak el. Itt nagyon aranyosak voltak a hölgyek. Az NKH-ban is, de a vizsgabiztos elég mogorva volt. :D

Visszaolvasva nem tűnik nehéznek, csak az a fejetlenség...

Gyorsan pár jegyzet az összegekről, mert el fogom felejteni.
Szóval.
NKH honosítás 8.000 HUF
Eredetvizsga: 20.000 HUF
Matrica a rendszámra: 585 HUF
Forgalmi, törzskönv: 12.000 HUF
Rendszámtáblák: 8.500 HUF
Vagyonszerzési illeték: 95.550 HUF

D típusú rendszám: 12.300 HUF (mivel nem volt legyártva ezért duplán fizetem ki)
Srácnak, aki "segített" az NKH-nál...nem vettem észre: 5.000 HUF

Még a biztosítás és a teljesítményadó hátra van. Ma (2015.04.21) megkaptam a magyar papírokat. Szlovákok leadva.


Egy kis frissítés: :-)

A folyamat úgy lett volna helyes, hogy kimegyek Szlovákiába és ott kivonatjuk kéz a kézben a volt tulajjal a kocsit és hazajövök próbarendszámmal vagy ahogy akarok...nem így tettük és a kocsi abban az országban még mindig a volt tulaj nevén van. Elvileg hivatalból Magyarországról megküldik az okmányokat Szlovákiába, hogy a kocsi legyen kivonva a forgalomból, de ez eddig még nem történt meg. :-) Érdekes dolgok ezek. :-P


228916 km

>> Szerviz2015-04-10

A második nap délután, ahogy elhoztam már nem indult a gép. Az önindító nem végezte a dolgát. Az autó vizsgálása közben is gyengén indult, de az aksira gyanakodtunk. Nem az volt. Az aku 2 éves Bosch, ahogy láttam.
A szerelő egy nap alatt megoldotta a gondom. Örök hála neki.

12.000 HUF anyagár
5.000 HUF munkadíj