Blog >> rendszám

>> Eseménymesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2017-08-11

Pénteken (Odometer ~ 130 000 Km) elvittem az autót műszaki vizsgára. 30 perc alatt kész lett, de kb. 20 perc volt még a papírmunka...
Mióta bejelentették, hogy megszűnik a környezetvédelmi besorolást jelző matrica, rettegtem, vajon nekem is összekapirgálják-e majd csiszolóvászonnal, mint egyeseknél a rendszámot vagy sem? Nos, letörölték vegyszerrel, de kicsit szétkenték és ott maradt a nyoma is. Ráadásul a betűk fekete részéből is 'kiradíroztak' egy picit :(

Otthon neki láttam féktisztítóval, de az óriási melegben azonnal elpárolgott, ahogy elhúztam felette. A mindenre alkalmas csodaszer, a WD40 viszont nem hagyott cserben! :)

Képek a műszaki vizsga után, előtte - utána.

>> Tuning és extraHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2017-07-09

AllfaCityn Tibicartástsól vettem át az előre megrendelt keretet.Másnap fel is került sokkal jobb mint a német autópiac reklámja.

>> Egyébalfarkas91 // Alfa 147 1.9 jtd 8V Ti // 2017-04-10

2017.04.06.
Színtelen sziloplasztal dolgoztam, előtte nagyon fontos a zsírtalanítás a biztos ragadás érdekében.
Az eddigi összes autómnál ezt a módszert alkalmaztam a rendszám rögzítésére.

Végre meglett a rendszámunk. Tervek szerint beleteszek egy két ezer kilométert aztán nagy szervíz. Beindult az alufelni vadászat is. Hétfőn jön a hangcucc bele. Emblémák már megvannak csak nem tudok dönteni :(

Ma a debreceni Pilkington AGR Ablaküveg centrumban kicserélték a repedt első szélvédőt, természetesen a gyárinak megfelelő Pilkington üvegre.

Kifogástalan munkát végeztek, nincs nyoma a cserének, még az alsó sarkokban lévő műanyag takarók is szépen állnak a helyükön.
Külön köszönet a segítőkészségükért, beállhattam felragasztani a matrica rendszámot, illetve segített az egyik kolléga zsírtalanítani, kicsit megmelegíteni.
A kinti -5 fokban nem sok esélyem lett volna.

>> Tuning és extramezoba // Alfa 159 2.0 JTDM sedan // 2016-08-19

Ma megjött :) köszi Dominik

>> EgyébHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2016-04-01

Meglett a rendszáma, igaz nem adták olcsón.Az NKH-nál simán ment minden, volt kinti műszakija így nem is nagyon cicóztak vele.Fóliát beírták az magyar forgalmiba így az is letudva.A képek az első hivatalos itthoni úrtól és az első mosásról készültek. A rendszámot mikor kiadták az okányirodában jót mosolyogtam, ennek érdekessége, hogy most 2016-ot írunk és 91-ben születtem. Lehet tök véletlen, ja nem azok nincsenek :D

>> Esemény156er // Alfa 159 SW 2.0 JTDm ti // 2016-03-08

Felragasztottam a rendszámot kétoldalú ragasztóval. Így igazodott az SW is az eddigi trendhez! :)
Mától rendszámkeret nélkül gurul! Nekem így jobban tetszik, meg hamár elől sincs keret......

>> EseményPityukoma // Alfa 159 TBi Berlina // 2015-12-16

A múlt héten kaptam meg a matricarendszámot, amit a székesfehérvári (mivel ott lett forgalomba helyezve/igényelve) okmányirodában vehettem át. Cserébe le kellett adnom az egyik alu rendszám táblát. Mielőtt felragasztottam volna, el kellett tüntetnem azt a 9!db lyukat amik a rendszám tartók miatt lettek fúrva a lökhárítóra. Nem hagyhattam úgy, mert egyrészt hátulról a lyukakon keresztül teleragad kosszal, aminek következményeként előbb utóbb felhólyagosodna. Másrészt pedig csúnyán átütnének mivel a lyukak szélei kiállnak a síkból a csavarok miatt. Szóval először leszedtem a rendszám tartót, aztán lemostam (most csak ezt a részt) a helyét. Majd kis kézi csiszoló géppel kicsiszoltam homorúra a lyukak széleit. Ezután két komponensű Würth fekete színű műanyag ragasztójával kitöltöttem a krátereket. Kb fél óra múlva a tökéletesen megkötött ragasztót síkba csiszoltam. Most már mehetett fel a rendszám, de előtte még jól bepermeteztem vízzel a lököst hogy az esetlegesen beszorult buborékokat ki lehessen préselni alóla.

>> Tuning és extraShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-12-05

6 Celsius fok, pára, és én rendszámot ragasztok :-)
Pityukomának köszönhetően sikerült szépen befoltozni 6 csavar lyukat a művelet előtt.

Matrica vízszintessége nem tökély, nem tudtam mihez állítsam és mire rájöttem, hogy a lökhárítóban gyárilag meglévő kis gödröcskékhez kellett volna pozicionálni, már fent volt :-(

Na mindegy, az előző autón lefelé konyult, ez meg kevésbé ugyan, de felfelé egy kicsit. Hajszárítóval melegen tartva vizesen ragasztottam.

Javaslom ezt a cikket.