Régóta vadásztam küszöböket, két félére hajtottam, az egyik a gyári 16v volt, ami hátul kiszélesedik, a másik fajta a kocka 1.7qv küszöbje. Sikerült szert tenni egy szett kocka qv-ról valóra:) Eredetileg csak a hátsó részét akartam felrakni, azzal az első résszel, ami rajta volt, de mivel makulátlan műanyagot nem vágok meg, ezért az első részével került föl. A hátsó részt valami itthon talált feketével fújtam le, h nagyjából lássam, h milyen lesz, de közben derült ki, h csak szettben tudom föltenni. A matériáért köszönet Pb_-nek
Amióta megvan az autó, azóta kicsit zajos volt, nem foglalkoztam vele, de most elkezdett elég hangos lenni. Találtam még egy régi kupac alkatrész alján egy 64es szivattyút, a felfogatása ugyan az, csak kicsit nagyobb a 33 gyárinál :) Föl is raktam, elég finom lett a kormány és eltűnt egy jellegzetes hangja a kocsinak. Egyúttal az olajat is lecseréltem a rendszerben :)
Sikerült szerezni, kész a futómű :) A rúdért köszönet Zé.-nek
Végre visszakaptam a jogsimat, szóval újra úton. Viszont ki is derült hirtelen, h a harmadik próbálkozás a nagyobb generátorral szintén kudarcba fulladt, ez a darab is szar volt. Visszakerült az a gyári, ami kaposújlakon is kihúzott a szarból :)
Majdnem el is felejtkeztem róluk. Sikerült összegyűjteni egy pár korrekt állapotú gyári emblémát, de kicsit sajnálom őket napi szinten használni. Csereberéltem egy halom kopott emblémát egy pár carbonosra. A gyáriak meg mennek a találkozóra fölkerül feliratú dobozba:) Köszönet Gt-nek! Nagyon korrekt, ügyes és gyors.
Na erre nem számítottam, h be fog szarni, de sikerült neki.
Kicsit megjárattuk a gépet, nem is volt vele semmi gond, már hízott a májam, h más is agyon dicséri, h milyen jó. Következő nap elindultunk vele, kis melegedés után rátekertem a fűtést, amire az volt a reakció, h teljes szauna hangulatot teremtett a beltérben. Értem ezalatt, h forró gőzt kezdett nyomni a levegőbeömlőkből. Örültem, mint kóborkutya a vietnámi étterem kapujában....
Természetesen a fűtőradiátor eldurrant. Tegnap délután kibontottam, hála az égnek sikerült úgy kiforgatni, h a műszerfalat nem bontottam meg, elég volt a középkonzolt félig kiszedni a helyéről. A kivétel után közvetlen meg is lepődtem, amikor forgatva a boxot közel egy liter fagyállóval találkoztam a bakancsomon. Volt itthon egy másik fűtésbox, abból bontottam ki a radiátort. Egyúttal patikára kipucoltam az egész boxot, elég sok retek össze tud benne gyűlni. Terelők zsírozva, radiátor pucolva kívül belül, box eltakarítva. Ma visszakerült a helyére, még a középkonzolt kell visszarakjam, arra ma már nem volt időm. Pénzbe nem került, minden volt hozzá itthon.
Ma megint kicseréltem a hátsó ülésemet, véletlenül jött, sajnos a hozzá tartozó elsők nincsenek meg, feltehetőleg azok recarok voltak... Mindegy, az összképhez ez jobban passzol.
Végre tisztességesen felfogattam az erősítőt is, be is állítottam, tetszik :D
Végül bekerültek a szőnyegek is, amiket még a múltkor Lajostól kaptam.
Éééééééééééééééééééééééééééés már csak 19 napot kell várni, h újra úton legyünk :D
Probléma megoldva, ma sikerült beszerezni egy..... sokkal újabb és jobb Crunch Blackmaxxet :D
Ezek is bekerültek, már hétvégén, csak mivel bakon volt az autó váltó nélkül ezért nagyon nem akart látszódni, h mennyi az annyi. Szerintem pont elég, amikor a lábára került, csak pislogtam, h sokkal nagyobbat kell hajlonganom, mint eddig:)
Ennél kevesebb az kevés, ennél több, az sok. Szerencsére progresszív rugó, nem pattogós, kicsit keményebb, mint a gyári, pont megfelelő. Már csak egy stabrúd kell és a futómű is kész van:)
Jelentem a helyére került, gyönyörűen működik! :)
Passzos, könnyen jár, nem recseg, szépen vesz minden fokozatot, de az 5-ös, na az valami fantasztikusan csodálatosra sikerült, jócskán 3000 alatt forog 100as tempónál:) Kapott friss 80w90 olajat.
Voltak kételyeim, h nem kellett volna egy működő egységhez addig hozzányúlni, amíg nem adja be a kulcsot teljesen, de ez megérte.
A kulissza stiftjét nagyobbra fúrtam, a régi lyuk kopott volt és lötyögött benne a stift, ezért lógott a váltókar is, nem lehetett tudni azt sem, h milyen sebességben van, mindig középállásban állt, baromi hosszú útja is volt. Még egy szilent kell a váltókar aljához és akkor a kar lötyögése is teljesen megszűnik.
2
558
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...