ystuc - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-12-22

Szeptemberben, mikor át lett vizsgálva a futómű, akkor derült ki, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd lassan cserére szorul. Azóta az autóval mentem kb 4000 km-et, és egyre jobban zörgött. Gerissimoval megbeszéltem, hogy ma megyek, és orvosoljuk a problémát. Az autó felemelése után kiderült, hogy a bal oldali is haldoklik, így mind a kettő ki lett cserélve. Persze a szétszedés nem ment könnyen, csak a flex segített a dolgon... De a lényeg, hogy ismét csendes a futómű. :-)

>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-09-17

Mivel egy hosszabb külföldi út előtt állunk, úgy gondoltam, hogy szakértő szemekre és kezekre bízom az autót. Nem szeretnék semmiféle meglepetést, ezért Alfater megnézte nekem a futóművet. Sajnos van két dolog, amit idővel meg kell majd csinálni, de szerencsére nem azonnali, sürgős feladatról van szó. Az egyik a bal első alsó gömbfej. A másik dolog fontosabb, ha visszatérünk, utána meg lesz javítva. Mégpedig a jobb hátsó keréknél a stabilizátor összekötő. Ezeket leszámítva az autó tökéletes, bátran indulhatunk Görögországba. :-)

>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-05-04

Felkerültek a nyári kerekek, meg a toronymerevítő is, így egy futómű beállítást csináltattam. Na meg a téli kerekeken látszódott, hogy a belső oldala nyíródik a guminak. Szóval mindenképpen időszerű volt. Lézeres beállítás történt a Megyeri úti szervízállomáson.

>> SzervizAlfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

Később derültek ki dolgok, amiknek nem örültem. Először is elvittem futóműbeállításra az autót, mert félrehúzott, meg néha kanyarban olyan érzésem volt, hogy a kocsi hátulja megakarja előzni az elejét. A Magyar Autóklubba vittem beállításra, ahol a szaki lehívott az aknába, mert ilyet még ő sem látott. Kiderült, hogy az autó bal eleje tényleg össze volt törve, de sokkal dúrvábban, mint amit közöltek velem. Lényegében a futóműhöz egy plusz alkatrész is be volt hegesztve merevítésnek, ennek ellenére beállítás után mindig elmászott minden. Valamennyire azért jobb lett, mint előtte volt. Visszamentem az Autóház Boldizsárba, és számon kértem rajtuk a történetet. Vonogatták a vállukat, nem nagyon akartak velem foglalkozni. Később megtudtam, hogy több embert (köztük a használtautó telephely vezetőjét, valamint az autóm előző tulajdonosának apját is) elbocsátották. Hogy ennek mennyire van köze az én 33-asomhoz, azt nem tudom, mindenesetre ez engem már nem vigasztalt. Valamennyire rendbe lett hozva a futómű, mást nem tehettem.