Ennek is eljött az ideje, mivel a hátsó lengéscsillapítók úgy döntöttek elengedik magukból az olajat, és hát a közlekedés egy rémálom volt vele, kanyarban úthibákon olyan érzés volt, mintha kötéllel rángatnák a hátulját oldalirányban. Magnetti Marelli került bele, hát nem volt olyan egyszerű mint a 145-ön a csere, de abszolváltuk, csak ne kellene a fél belteret is kiszedni ahhoz hogy hozzáférjünk a tetejéhez. A stabilizátor rudak cseréje már hamar ment, most újra jó a hátulja, lehet tempósabban is közlekedni.
Jönnek a hidegek, meg mivel a csomagtartóban várta a 4 lengéscsillapító hogy bekerüljenek a helyükre ezért szerelőnapot tartottunk. Lengéscsillapítók kicserélve (még a gyáriakat leltük meg), téli kerekek feltéve, és elég volt a fél nap rá. Jah meg bekerült a régóta kerülgetett mélyláda is erősítővel együtt. Már csak a kötelező dolgok cseréje várat magára, mert még nem érkezett meg a csomag . Hamar elment a 10000 km.
Km állás: 216.000 km
1
492
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV