Egy ideje hullámzott a kocsi alapjárata, és az erőben sem volt olyan fickós, mint fiatalabb korában. Csináltam pillangószelep RESET-et, de nem javult, sőt egyre rosszabb lett. Hideg motornál, reggelente beindulás után le is állt, befulladt. Néha még vissza is durrogott a légszűrőházig. OBD II kábel, notebook az Alfadiaggal nem mondott semmi hibát, illetve pár elektronikus gázpedál jel-érték értelmezhetetlent. Akik hallották a jelenség közben, trafó hibát diagnosztizáltak, illetve a szakszervizben alapjárati motor+pillangószelep cserét vizionáltak. Utána olvastam alfaowners-en és levegő hőmérséklet jeladót említették hiba okozójának.
Mivel itt egyben van a légtömeg-mérővel, kicseréltem az LMM-et egy újra, és azonnal megszűnt minden para jelenség. Egyből visszatértek a paripák a ménesbe, és reggelente sem morgott, ha fázott.
Közben amíg melóhelyen a parkolóban cseréltük az LMM-et, észleltem, hogy ereszt az egyik első kerék. Szivargyújtós kompresszorral felküldtem már majdnem 2 bar-ra, amikor elhalálozott, pedig folyamatosan kikapcsoltam, hogy hűljön, de mégis (szerintem kínai :P) Sajnos hiába fújtam még bele benzinkúton, otthon újra elkezdett ereszteni, kénytelen voltam lecserélni egy télire, különben reggelre a felnire engedett volna. Akkor hallottam, hogy ereszt. A belső oldalán, a futófelületnél (nem a felni peremnél) kilyukadt. Semmiféle kátyúba nem mentem, egyébként is akkor a peremnél lenne. Ellenben reggel felbontották a járdát légkalapáccsal, mivel EU miatt a föld alá kell vezetni a kábeleket. Ennyi, vehetek két új gumit. Éljen a sok előírás, amit teljesíteni kell, még úgy is, hogy 3-4 éve kábeleztek újra mindent, cserélték a fa villanyoszlopokat betonra. Folyt. köv. - költségeket később