Kicsit már fáradtak voltak az eredeti teleszkópok a csomagtartó tetőn, kétszer-háromszor fejbe is vert mikor behajoltam a csomagtartóba.
Kapott új marelli teleszkópokat, gond letudva.
A csomagtartó teleszkópok műanyag végei elfáradtak, letöredeztek. német minőség :(
gyári Stabilus volt benne, Marelli-re cseréltem.
Nem kell nagy tapasztalat hozzá. Rögzítő bilincseket kipattintani és lehúzni a fejről. Adja magát.
Képen a régi még beszelve és az új doboza
Amióta megvan az autó, sőt még előtte is, a csomagtartó fedelet tartó teleszkópok szerepét egy méretre vágott, az autó formáival harmonizáló cserépléc látta el. Szerintem ez majdnem minden 33 gyári tartozéka is lehetett, ugyanis nem sok típustársat láttam, akinek ne lett volna a csomagtartóban:) Persze formája változó, van akinek a napernyő szára, van akinek seprűnyél, nekem tetőléc volt. Ezzel a megoldással az egyetlen problémám az, hogy pakolás közben sokszor okozott fejfájást, főleg akkor, amikor kiütöttem a helyéről és a fejemre/vállamra esett a csomagtartó, ami a szárny plusz súlya miatt elég szépet tudott ütni.
Dacolva a népszokásokkal még korábban szereztem egy pár kombi fasztma telót. Ugyanaz az összes mérete, egyedül a végén lévő szemek nem stimmelnek. A 33 egyik végén kis gömbfej van, a másikon egy szem, viszont a sosemkopel végei egyforma nagy gömbfejek. A kaszniban kicseréltem a gömbfejeket nagyobbra, (45/46, 56, stb gömbfejei) az astra teleszkópok végére átraktam a 33 végeit, kicsit alakítani kellett, mert nem stimmeltek a vastagságok, de a többet erővel mint ésszel elv alapján sikerült a művelet.
Az eredmény? Csodálatos! Egy minimális emelésre szinte felcsapódik a fedél, becsukáskor viszont feszülni kell, h le lehessen hajtani, pont olyan, amilyennek lennie kell.