Blog >> benya
20L OMW 100as benya...419ft/L O_o 8400......
Már 425!!
Ma két rekordot is döntöttem a benzinkútnál.
Még soha ennyit nem sikerült belecsorgatni a tankba:60,6 lityi ment bele.
Egész sokáig tartott,már untam magam :)
Még soha ennyit nem fizettem benzinért:23210 forintot.
A minimálbér harmadát.
Na,ezt is megértem,hogy egy tank benzin ne jöjjön ki 20ezer forintból. :((
55,5 litert tankoltam és éppen 100ft-tal csúsztam 20 k fölé :)
Hol van az az idő,amikor ezresért tele tankoltam a Trabantot?
Aszem az már elmúlt :((
Előre a 400 forintos benzinért :))
Ismét bebizonyosodott,hogy az autó nem megy benzin nélkül.Azért én megpróbáltam.
Nos ,indultam melóba és két kilóméter múltán elkezdett hörögni a motor és én lehúzódtam az útról.Történetesen egy buszmegálló után álltam meg.És történetesen pont jött a busz.Úgyhogy nem késtem el melóból.Alfa ott éjszakázott és másnap kapott finom üzemanyagot :))
Végre kifogyasztottam a benzint a tankból.Mindig kiváncsi voltam mennyit lehet elmenni egy tankolással.Nos,ma kiderült.Az óra 920 km-t mutatott.Arra már korábban rájöttem,hogy többet mér az óra:minden km-re 1100 métert.Így hát 10 %-ot levonva 830 km-t sikerült megtenni 63 lityi benzinnel,7.5-ös átlagot eredményezve,ami szerintem nem rossz neredmény.
Amúgy Komárom és Dunaszerdahely között fogyott ki az üzemanyag,azt hittem Esztergomig sem jutunk el.Örömteli esemény történt Dunaszerdahelyen:a barátunk vásárolt egy csodálatos GTV-t.
Fekete színben pompázik és gyönyörű.Hazafelé jó volt nézni a tükörben.
Ma nagy meglepetés ért Buda felé mentemben,Piliscsaba előtt,amikor is eccer csak teherautó előzése közben éreztem,hogy nem húz rendesen az autó.Pont jöttek szemből is.Azért befejeztem az előzést.Egy km múlva viszont elkezdett halódni.A sebesség csak esett,míg meg nem álltam.
Szomorúan konstatáltam,hogy kifogyott a benzinem.Gyors telefon,10 perc múlva ott volt a segítség és újabb 10 perc múlva 5 lityi benya foglalt helyet a tankban.Folytattuk hát utunkat.
Jól átbaszott a mutató:Még nem volt egészen 0-nál.Igaz már két napja ott állt és közben autóztunk.
Mindenesetre tanulságos eset volt,ja és így is odaértünk,mert időre mentünk.
Amúgy a benzinkút két és fél kilóméterre volt,természetesen betértünk anyagért.
Na,ma végre megoldódott a probléma,miszerint időnként benzinszag volt a kocsiban.Nos a benzincső végén levő bilincs elvesztette a szorítóképességét,ezért kissé szivárgott a cső végén.
Bilincscserével egyből kiváló lett a helyzet.
Szegedi találkozó miatt kiszikkadt tankot telecsorgattam naftával.Rossz érzés volt már a sárga lámpa vibrálását figyelni.Sajnos csak 600 km-t futott egy tankkal.Mondjuk 53 liter ment bele.Ezek szerint majd 9 liter fogyott.Vlszg közrejátszott a gyors fogyásban,hogy nem volt a helyére csavarva a tanksapka.Gyanús volt a benzinszag a kocsiban de amikor megálltam mindig elfelejtettem megnézni.Így hát 100 km-nyi benya elpárolgott az ég felé.Nem baj,most ismét csurig van és jövő hétvégére megint elapad a tartáy.De hát azért van Alfa,hogy az utat falja.
Végre megoldódni látszik a probléma,amely az autóvásárlás óta fennállt,miszerint harmadnyi tanknál rángat a motor gyorsításkor,valamint indításkor nehezen indult.Yoyo és Ari barátom 4 órás melóval kipucolták a benzintankot,amelyben nem kevés dzsuva volt,kavicsok meg minden továbbá kicserélték a benzinszűrőt meg a benzinpumpát.Köszönet nekik!Az már nyílvánvaló,hogy most pöccre indul,most már csak arra vagyok kiváncsi,hogy üres tanknál hogyan muzsikál.Eddig mindig tele tankkal közlekedtem,nem láttam a varázsszemet.