142.800 km
Megálltam a lámpánál, de még csak nem is hirtelen. Másodpercekkel később jött a combo, nagy szerencse volt, hogy egyedül álltam sor elején. Ahogy az is mák, hogy nem tudatosan leléptem a fék pedálról.
Igazából úgy tűnik semmi komoly, a lökhárító kapott csak, semmi más. Minden ki lesz cserélve márkaszervízben, eredeti állapotra. Csak a tudat zavar, hogy sérült ...
Update: A lökéstől az amúgy sem túl bika (bal) hátsó rugó eltört, pár centit lentebb csúszott a tányér mellé. Aztán néhány nappal később, városba hazaérve le is csattant a rugó teljesen. Így most kényszer pihenés van cseréig. Az új Eibach Pro-Kit szett (48K) megérkezett, időpont megvan... Aztán irány az Olaszautók Háza szervíz.
Update2: Beépítették a pro-kit rugókat és elöl kapott a már kicsit fáradt gyári gátlók helyére új Bilstein B4 gátlókat is. (28K) Nagyon stabil, feszes a futása, ránézésre picit az eleje lejjebb került talán, hátul szépen Ti magasságon.
Update3: A lökhárító és egy tolatóradar cserélve lett, fényezve illetve az autó körbe lett polírozva. Szép munkát végzett az OlaszAutók Háza. Most várom a biztosítótól a visszautalást a rugócsere munkadíjára. Meglátjuk.
Eltört a bal hátsó rugó, még Decemberben, sokat nem használtam az autót, de aztán végül sor került a cserére, mielőtt nagyobb bajt okozna.
Hátul ki kellett cserélni a rugókat. Fura, hogy ami benne volt az kisebb volt a gyárinál. Végre csillapít rendesen az autó és nem érez meg minden huppanót a hátulja. Eléggé lent volt a segge és marha kényelmetlen volt utazni benne. Bár kétségtelen, hogy vagányul nézett ki; csak éppen az ujjam épphogy befért a kerék és a sárvédő közé.
Az első két képen azt látjuk, hogy milyen volt rugó csere előtt az autó, a második kettőn pedig azt, hogy milyen most.:-)