A túlméretes olajcsavar miatt már több periódus óta csak én cserélhettem az olajat, tehát érett már a csere. Egy faverem-keretre felült a kipufogó áhidalója, ami felnyomta a teknőt, így az megrepedt a hajlatban. Az fehérvári Metronál lévő benzinkút sávjában valami aknafedélen zökkent a futómű, az eredmény szinte folyó olaj.
Hosszas vadászat után lett egy repedetlen teknő, így ismét járóképes. Az ünnepi alkalomból hűtővízcső-csere is befigyelt.
Pár hónapja már szivárgott, le lett tömítve. Így persze az olaj és a szűrő is cserélve lett (selenia 20K for Alfa). 267e km
És igen... 2006. március 10-én eljött az, amire nem számítottam. Kartervédővel is képes vagyok összetörni az olajteknőt. A belvárosban egy címet kerestem, kb gyök 2-vel haladtam. Egy csatornafedél mellett volt egy gödör. Mivel a házszámokat néztem, nem vettem észre és az egyik első kerék belehuppant. A csatornafedél meg felnyomta a kartervédőt... Nem voltam boldog... :-( Metacarpus vontatott el. Ismét olajcsere, a Nord-Autó csapata vette kezelésbe az autómat.