Átcseréltem a téli kerekeket.Lemértem,mennyit változott igy az autó hasmagassága.Az első kerék sárfogójánál mértem ,tavaly az akadt fel sokszor.1.5 cm-el alacsonyabb a téli kerekekkel.
Tavaszig vennem kell új kerékcsavarokat.Ezek csúnya rozsdásak.
Szépen lemostam a nyári felniket,sérülés alig van rajtuk egy szezon után.Pár kőfelverődés nyoma. Viszont a gumikon elszomorodtam.Az első tengelyen lévők belső széle nagyon megkopott.Mondták anno a srácok, hogy a gyári futómű beállítással enni fogja, igazuk lett.. Talán egy szezont még elmennek.Sajnos nem írtam fel,hány kilóméternél lettek felrakva, de kb 20e km-t mehettem velük.Mindegy, több is veszett Mohácsnál :-) Holnap megyek 700 km-t,kíváncsi leszek,a menettulajdonságok mennyivel másabbak,mint a 235-ös Pirellikkel.
Km állás:143207
A 15-ös keréken lévő téligumi garnitúra már semi-slick kategóriába esett, így biztos volt az új téligumi vásárlása. Átolvastam a téligumi teszteket, megnéztem az árakat és elkezdtem keresni a legjobb ajánlatot. Egy kedves barátomnak megemlítettem, hogy szeretnék gumit venni, így Ő ajánlotta a strauszgumi-t, mivel neki nagyon sokat segítettek már, jók az áraik, plusz van valami michelin téli akciójuk is... Felhívtam Gergőt, a gumis műhely tulaját, aki olyan jó árat mondott 4db michelin A4-re, hogy azonnal kértem időpontot. A3 volt az előző autómon is, tehát ismerem a képességeit a guminak,az A4 csak jobb lehet! A michelin téligumi akciója pedig az volt, hogy 4db gumi vásárlása esetén 9000ft OMV üa utalványt adnak ajándékba.
A téligumit Ausztriában sikerült is üzemi körülmények között tesztelni. 11%-os havas emelkedőt úgy abszolválta a kocsi 4 személlyel, hogy a kipörgésgátló meg sem nyikkant!