Gyárilag eléggé bent vannak a kerekek, még a gyári 18-as turbinákkal is. A Giulia / Stelvio párosig az olaszok nem adtak arra, hogy szintben legyenek a kasznival. Most ezt pótoltam fekete Japan Racing pogikkal. A húszas sok lenne hátra, 18-es nem volt, így maradt a 15 mm, körben. Sokkal jobban mutat és jobban vezethető is Túrógombóc. Egy Balatonig tartó kiruccanással nyugtáztam a sikert.
Sokat gondolkoztam a GTA utódján, méltó váltást szerettem volna eszközölni, szerintem maximálisan sikerült.
A választásom egy JAPAN RACING JR3-as felniszettre esett, amit a Red Sun Servise-nél vásároltam meg, 8X17 ET 35-ös méretben, 5x100, és 5x114,3-as lyukosztással, fehér színben.
Konkáv küllői szerintem brutálisan jól néznek ki, és ha vélsz hasonlóságot felfedezni a ROTA GRID DRIFT felni ,és ez között ,akkor a meglátásod helyes, szinte teljesen megegyezik a két típus.
A gumikat megörökölte a GTA-ról ,így maradt a 215/40R17, kapott rejtett szelepeket, a gumizás, és centírozás után a súlyokat is fehérre festettem :D
Ez után következett a dekor, amit ki más, mint GT készített nekem, az én elgondolásom ,és terveim alapján!
Körben minden felni kapott egy 4mm-es rózsaszín felnicsíkot (igen, jól látod, rózsaszín) , és a hátsó felnik Legen WAIT FOR IT Dary feliratot.
A féknyergeket továbbá matt feketére fényeztem, és Rózsaszín Alfa Romeo felirat került rá.
Nekem nagyon tetszik az összkép, már megkaptam az Alfásoktól ezt a "szentségtörő" titulust, de hol is érdekel ez engem?! :D
A futóművet felrakás elött a téli beállításokról lejjebb módosítottam, elöl -15 , hátul -10 mm-el, így a gyárihoz képest körül-belül -90mm ültetést jelent.
Hogy az anyagiakról is szó essen... Fájt, zsír új felniről vagyon szó , ráadásul minőségi is, így karcoljuk a 200,000ft-ot!
Nem mellesleg az autómat Bellának kereszteltem :D
Bella felvételt nyert kiállítóként a 2014. március 21-23 között Budapesten megrendezésre kerülő AMTS (Auto Motor Tuning Show)-n ,így én képviselem a márkát!
De erről majd egy külön blog postban...