Blog >> új
Régi vágyam volt egy 5 patkós felni szett beszerzése.Sikerült eladnom az eddig használt 7 patkós szettemet,ennek a helyére ment fel az új,antracit színben.
Az Uniroyal-ok kiválóan teljesítenek,kopás,nagymértékű elhasználódás nincs rajtuk,4. szezonjukat kezdik meg.A téli Yokohama-k 1136 km-ert futottak,ebben a szezonban.Nem tudom mi lesz a sorsuk,mivel 2016-os a Dot számuk,lassan elöregszenek.
A költségekre nem nagyon emlékszem pontosan,mivel a poszt joval később írodott és március utolsó napján még a Covid is leterített.Az ötpatkós felnivel vàsárolt nyárigumikat eladtam,a 7 patkóst szintén,volt még gumi le és felszerelés.A felújítás 90000 ft-ba fájt,a felnik ha jól emlékszem 150000 Ft-ba kerültek.Kb.110000 lett ez a kis projekt.
Miután lett egy autónk, ki is fizettem, majd vártam. Illetve kb másnap felfogtam, hogy vettem egy autót, hülye e vagyok? A mai napig tartott, kb. egy hónap izgalom. Vajon tényleg szép? Jó? Hazaér? Nincs valami trükk?
De eddig nincs. Az autóban 66e km van most, és úgy is néz ki, olyannak is érződik. Ennyire újszerű Alfám még nem volt soha. És igazat írt a volt tulajdonosa a hirdetésben, ezért is vettem meg: ez az autó télen még egy métert sem ment. Ez látszik mindenhol, mintha új lenne a fék, féknyergek, kipufogó dobok, semmin nem látszik a 9 év nyoma. A beltéren sem. Hol van a világon még egy piros, közel full extrás, EU5-ös Giulietta, ami kis futású, nem napi járós és nem használták télen? Minden kívánság teljesült.
Az autó egy Linus nevű olasz-jármű bolondé volt. Harmadik autóként használta és még pár Ducati is állt a garázsában. Hát... köszönjük Linus :-)
Az autó rendszámmal, névre írva, elöl két új gumival annyi amennyi.. drágának sem gondolom a hazai kínálathoz képest.
2019.02.03 - Legyártották Julcsát!
Ott áll (remélem nem magányosan) Olaszországban a gyár udvarán :)
Pezsgő! :)
Sajnos defekt miatt csak 14:40-re értünk Alfacitybe.
De az is csoda volt, hogy odaértünk.
Hála a Balatonfüredi Shell benzinkutasoknak és segítőkész ismerősének.
Úgy alakult, hogy a családi összeadok-kivonok vége az lett, hogy vegyünk egy új autót. Sajnos SW Giulia nincs, a Stelvio pedig akármennyire szép SUV, mégiscsak SUV, úgyhogy "megalkudtam" egy berlinával.
Végigszondáztam majdnem az összes kereskedést, a Kelet-Pest lett a nyerő, mind árban, mind hozzáállásban.
Június 27-én került a birtokomba, remélem sok éven át hűséges társ lesz. Az első benyomások mindenesetre nagyon pozitívak.
2017 december 27-én megleptem magamat egy osztrák csodával. Szerviz könyv, számlák, papírok, két kulcs, szép állapot, amit egy apró hiba elront. Az pedig a géptető enyhe sérülése ez kezelésre kerül Robee barátom által hamarost. Kezdetekben volt egy kis nehéz indulás de ezt a 4db Beru izzítógyertya cseréjével orvosoltuk is(18 600Ft). Furcsa, mert kettő Bosch és kettő Beru volt a kocsiban kimérve 2,2 - 2,4 ohm ellenállást mutattak, ami nem vészes de tuti, ami biztos cseréltem őket. A tipikus map szenzor miatt a turbó óra nem állt nullán hibát pedig, egy kis petróleum, féktisztító és magasnyomású levegő kombóval orvosoltam hála az égnek sikerült így nem cserés(300Ft). Kapott egy új akkumulátort is egy Jász Akku 12V 75Ah 680A J+ változatot (19100Ft). Téli gumival érkezett így, rendeltem rá 4db Kormoran Ultra High Performance XL 225/50 R17 98V abroncsot egyaránt a futár ingyen volt meg a gumi is közel féláron pedig 2017-es gyártás (72640Ft). 17-én kerül forgalomba a kocsi így addig kap egy teljes szíj-feszítő-szűr-olaj és egyéb folyadék cserét, illetve a szívó oldalt teljesen kitakarítjuk(110 000Ft minden). Erről később készül fotó és leírás is. Forgalomba helyezés után első lépés az Egr falazás és kiírás az ECU-ból erre már megvan a kész a térkép és interfészem pedig szintén van így, ez pillanatok alatt kész van vizsga után
majd egy gyors egr dugó beszerelés is tuti, ami biztos alapon abból is akad otthon egy 15-20db szóval, ha valaki érdekel 2500Ft/db-ért tudok továbbítani neki...
Béke belétek!
Üdv; Muki a hegyről...
Új kerekeket vásároltam az autó alá.
Meghirdettem a BMW felniket, másnap már vitték is őket, módosítóstól, közben kerestem az újat.
Egy új Japan Racing-et szerettem volna, de ami tetszett nem volt raktáron, 1 hónapot kellett volna rá várnom, így nem rendeltem meg.
Feladtam egy hirdetést ,hogy nagyságrendileg milyen felniket keresek. Jelentkezett egy ember, O.Z Superleggera felnivel, amit én jól megvásároltam. Évek óta keresek egy ilyen szetett, 18-as is, 5x100-as is. Aki ismeri tudja micsoda kincs, aki nem, nézzen utána :)
Gyári fényezése volt, nem volt olyan gáz, de persze átfényeztem. Fegyveracél szürke fény, mattlakkozva. Gyönyörűek. 1 kupak hiányzik ,rendeltem egy szettet, meg szép fekete szelepsapkákat is.
Gumik jók, csak kicsit nagyok. Ez a 225/40R18 nem igen az én világom...
De Goodyear Eagle F1, szóval marad egy ideig.
Szerintem jól választottam... (ismét)
Ma nagyon izgalmas napunk volt… :) Egyik barátunknak mentünk nézni egy képek alapján szép állapotban levő alfa 147-est. Melóval végeztünk hamarabb aztán irány Szekszárd. hárman voltunk és mindenki izgalomban volt. Természetesen 147-essel mentünk nézni 147-est. :) Bővül a csapat eddig nagyon úgy néz ki. Na de majd köszönthetjük nemsokára Zoli-t is. Biztos meg is írja a történteket. Az estét egy utolsó Subscribe koncert zárta. Hát kell ennél több? Felkelés, munka, kaja, alfázási, foglalási, koncert, sör, barátok…
Aztán nemsokára ha megyünk majd valahova kirándulni nyaralni, rögtön egy 3 fős alfa találkozót is tarthatunk. :) Ki tudja, addig még bővülhetünk… De nehéz lesz a szállás keresés, mert múltkor a legutóbbi alfa találkozón 4-en voltunk egy autóval, most eddig minimum úgy állunk, hogy egy 4 fős apartman-t kell találni, minimum 3 parkoló hellyel. :)
Kopottas volt mindkét embléma, így vettem újakat és felraktam. A hátsóval kezdtem: a régit lefeszegettem az elhajtható zárfedélről és a helyére pontosan passzolt. Egyértelműen a hátsó embléma javítására való (alul egy apró fül is van ami pont beleillik a zárfedélbe).
Az elsőnél a gyárira ragasztottam, oldalról nézve kicsit eláll, ráadásul rányomáskor sikerült kicsit behorpasztanom. Elölről normálisan néz ki. A színei és formái rendben vannak, de előlre így csak átmeneti megoldásnak jó. Aztán leszedtem az első emblémát majd a pajzsot is. Kiszedtem belőle a régi emblémát és az új hátulra való emblémát szélvédő ragasztóval beleragasztottam. Szerintem szép lett... :)
Sajnos teljesen kuka lett a régi akksi valószínűleg cella zárlatos ezért ma kapott egy újat annyi változással hogy a régi csak 55ah volt az új pedig mivel méretileg elfért a tálcán így egy 72ah lett