Tesa kétoldalú, szivacsos ragasztóval felragasztottam előre és hátra is a rendszámot. Így sokkal jobban tetszik, szerintem megéri megcsinálni. Bármelyik festékboltban lehet szerintem kapni.
Tuti nem esik le, nem zörög. (Bár egy másik szivacsos, csak egyoldalú festőragasztóval kibéleltem a rendszám belső részét.)
Igor, az őrkutyánk lerendezte az első rendszámtábla keretem. Valamiért ellenállhatatlan késztetést érzett a letörésére. Pedig csípi az Alfákat. :)
A hátsónak az egyik fülét pedig én törtem le, napokkal ezelőtt, rendszámvilágítás csere közben, így ma cseréltem mindkettőt.
Hátra króm hatású keretet vettem, szebben mutat. Elől maradt a hagyományos fekete.
Első 499.-
Hátsó 1490.-
A hosszú hétvégének, és a jó időnek hála meg tudtam csinálni a kocsin azokat, amiket szerettem volna. Szerencsére műszaki hiba nincs, úgyhogy csak csinosítgatásra volt szükség.
Tegnap:
Lemostam, kiporszívóztam a kocsit (ráfért már nagyon). Most olyan mint egy új kocsi. :D
Bekerült az új fejegység is. Mégpedig egy LG LCF600-as. Tetszik, jobban szól mint az előző Blaupunkt.
Ma:
Még télen rendeltem innen az oldalról rendszámtartó keretet, matricákat, viszont akkor nagyon hideg volt, nem akartam kint a hidegben küzdeni vele. :) Most viszont jó idő van szerencsére, úgyhogy felkerült a kocsira az új rendszámtartó keret (Igaz ehhez meg kellett fúrni a lökhárítókat, mert nem jó helyen voltak a hézagok a kereten. Sebaj, fent van.)
Felkerült oldalra a kígyó is, és hátra egy Bella Macchina matrica.