A fennmaradt két zajforrásról végre kiderült, hogy melyiket mi adja. Fékezésnél a fékbetétek mozdulnak el, az pattan egyet egyet. Ez könnyen orvosolható hiba.
A csörgőszörgőskaristolós hangot pedig valamelyik szinkrongyűrű (vagy rugóslemez?) adja ki a váltóban. Első körben reméltük, hogy egy sűrűbb váltóolaj enyhíti, így kicseréltük az előírtnál egyel vastagabb olajra (Tutela ZC90) (ami nem ásványi olaj, így cserélni kell 15ezrenként). Ez nem segített sajnos, úgyhogy marad a váltó szétbontása.
Mivel a probléma nem akut, csak esztétikai hiba, ezért várakozásra intettek, egészen addig, amíg nem lesz napirenden a diffi csere.
Ráadásként tegnap este egy nyiszogó hangra lettem figyelmes. Először futóműre gondoltam, természetesen, de hazaérve megringatva az autót nem szólalt meg semmi, csak mikor becsaptam az ajtót..Gyanítom ez valami apróság, amit még talán én is tudok orvosolni :)
Hát, őszintén, nem tudom, hogy ha tartom magam az eredeti tervhez és valami régebbi örömautót veszek, akkor azzal mikor értem volna el oda, hogy önfeledten élvezzem. Valószínű egy teljes szétszerelés és összerakás után. Ahhoz képest, hogy egy teljesen jó állapotú kocsit vettem, már egy másik autó árát beletoltam a szervizébe, és mindig van valami apróság ami felüti a fejét és nem hagy nyugodni. Ha így folytatja, eléri hogy a téli szünetben ízeire szedetem szét és újra összerakatom. Max nem veszek ajándékot senkinek :)