Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Marklar1552019-09-11 16:43:43 // 2513
Fiat 500 😎
Kazes☻2019-09-06 21:38:24 // 2512
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-26 21:26:16 // 2509
Ahány küllő annyi csavar? Ó. Az érdekes lehet.
Marklar1552019-06-26 20:41:10 // 2508
Sok "küllős" és öt csavaros. De a csavar nem is látszik. :D
Marklar1552019-06-26 20:38:56 // 2507
Ezen már nem tudok segíteni. :D
VV62019-06-17 17:45:40 // 2506
Jó ez a szín.
Csak azt nem szeretem, amikor az ötküllős felni négycsavaros. Olyan diszharmonikus dolog.
Buksi2019-06-17 12:41:27 // 2505
Óóó... kezdesz papásodni. :-DDD
Marklar1552019-06-17 10:32:40 // 2504
Ma is jó hangja volt. ;)
Marklar1552019-06-17 10:31:15 // 2503
Mert ültetve kirázta a fogkövem :D
Rolee462019-06-17 08:58:45 // 2502
Jéé,egy tegnapal több van🤔😂
VV62019-06-16 22:55:53 // 2501
R.A.K.É.T.A!
Rolee462019-06-16 22:14:30 // 2500
Tegnap nagyon jó hangja volt tegnap a benzinkúton😉
Buksi2019-06-16 21:15:41 // 2499
Baszki, ez egy terepjáró. :-DDD
Mé' van ennyire fent a segge? :-DDD
Marklar1552019-06-16 20:57:19 // 2498
Akkor ez mi? :D
2,0 16V T ;)
zgi5212019-06-16 19:13:23 // 2497
a GP 1.2 szivo ami nem javasolt az tenyleg csigakocsi.
az 1.4 szivo teljesen elheto a GP sulyahoz.
Mondom, ha lett volna uj grande azt veszunk ujra.
Igy is hosszu eletutja volt sztem a 10 plusz eves gyartasanak.
A joautok on van egy impott 999 turbos meg kell nezni ha vkit erdekel
asszem bordo.
RomeoOne2019-06-16 19:06:00 // 2496
Akkor, ha aktuális lesz lehet kereslek (jövő év eleje), ha foglalkozol majd ilyesmivel :) Ahogy nézelődtem, itthon 1.4T-jet Linea nem sok van. Szívóból mondjuk akad kínálat...
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 18:54:55 // 2495
Csak annyira nyomatékosan írtad, azt hittem oka van :-)
Ez szerintem egyéni preferencia, én városban sem bírnék meglenni kellő nyomaték nélkül. A TD valahogy 200Nm körül lehet, nekem kell ennyi városba is. Legalább :-) Egyszer volt Skodám 1.4 szívó, köszi soha többet kategória. :-)
zgi5212019-06-16 18:22:57 // 2494
ahogy írtam semmilyen negatív tapasztalatom nem volt, még izzót sem cseréltem.
egyszerűen a 6 seb. 210Nm nem a kisvárosi tötyörgős rövidtávra való -sztem.

nem állítom, hogy nem használható v. bármi baja lesz, ahogy látod ma már nincs is lehetőség újként szinte csak a kisturbósokra.

én egyébként csereautóként használtam új Tipót -sajnálom hogy török dizájn lett-
, a kategóriában inkább venném, mint skodát vagy opelt alár vw-t. :) ,,és a kombit persze :)
zgi5212019-06-16 18:18:34 // 2493
nem akartalak elbizonytalanítani, szíved joga a döntés. egyszerűen nem a pár kilométeres és ez alatt többszöri beindításra való motor a T-jet -szvsz. Káoszfalván is a borzasztóan sajnáltam vele a dugózást.
lehet félrérthető voltam, a nejemé Grande Punto volt az 1.4 szívó motorral.
lehet mi akurátusan tudunk vigyázni télen-nyáron a turbó melegítésre-hűtésre, de aszonykáéktól sztem ez nem elvárható.
mivel nem volt más alternatíva egyébként ezres ecoboost-ba ültünk át, de a két motor ég-és föld. a T-Jet nekem továbbra is országút-autópálya a kisturbó v. szívó inkább városi.
Forsberg2019-06-16 15:43:18 // 2492
Nekünk évek óta van egy 1.4 tjet Bravo, szinte csak rövid távokra van használva, de csak a kopó alkatrész ami kell neki.
Annak idején próbáltuk a szívót, de azt még a feleségem is gyengének találta.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 15:27:37 // 2491
Miért NEM? Műszakilag semmi nem indokolja. Volt negatív tapasztalatod? A motor szívócső befecskendezéses, nem hajlamos kokszolódásra. A turbó fix geometriás (mint a benzinesek általában), nem hajlamos semmilyen meghibásodásra. Az egyik legjobb "mindenes" motor, és azzal már normálisan lehet közlekedni is ( a 120 lovas elég).
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-16 13:08:34 // 2490
Soha nem kerestek még turbó nálam 1.4t-hez...
RomeoOne2019-06-16 12:01:56 // 2489
Na, most elbizonytalanítottál :D Napi használatra kéne, sokszor rövidtávokra. Már kezdtem meggyőzni magam a T-jetről, de akkor most mégsem tudom :D
zgi5212019-06-16 09:46:35 // 2488
nekem mind2 autóhoz volt szerencsém és tényleg szerncsém! újkoruktól voltak nálunk, ennyire hibamentes és megbízható autóink még nem voltak. pedig volt német (prémium is), japán tucat is -van mihez hasonlítanom.
én 5 évig használtam a 120 lovas T-jet Bravót, sztem gyakorlatilag mindenre elég. én rövid távra NEM venném, NEM erre való. pont ezért vettük a nejemnek a szívó 1.4 8V-t, napi pár km, télen -nyáron szépen muzsikált 9 évet. ha lett volna új GP arra cseréljük be. :-)
mindkét autó kizárólag éves szervízeken járt, semmi probléma nem volt velük.
(akksi, gumi, olaj, szűrők, fékbetétek cseréje történt)

mind2 autót 1-2 napon belül megvették a kereskedésből, ahol leadtuk őket beszámításra.

ui:
a GP előtt a PII 1.2 16V-t használta a nejem, a 82 pacisat, na az hihetetlen jó kis motor volt, sajnos abból nem hiszem hogy megkímélt , szép állapotú felbukkana még. :-( annak egy hibája volt, a kormányszervó, de garancia után (végig márkaszervizseként) szavatosságban cserélték.
GTVili2019-06-15 22:16:04 // 2487
Én a céggel vetettem Tipo-t.....1.4....T-jet.....;-)
VV62019-06-15 16:00:55 // 2486
'98-ban vettem Tipo 1,6 GT-t... a 90 lovast....azt hittem, egy Ferrari :)
Marklar1552019-06-15 15:54:42 // 2485
Ismerős vett új Tipót. 1,4 szívót. Harmat gyenge
Kazes☻2019-06-13 17:11:09 // 2484
Persze, ha nincs cibálás után rögtön leállítva... vagy hidegen egyből nyektetve... bírja! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-13 17:05:29 // 2483
A turbótól felesleges félni. Egy prémiumnál lehet normális, hogy elromlik, de amúgy nem jellemző. :-DD Az 1.9 jtd csilliárd km-t futott le gyári turbóval, soha semmi jele nem volt, hogy baja volna, 300e km fölött is szépen tudta a gyári nyomást, nem ette az olajat, hangja sem volt.. A TD 23 évesen gyári turbóval szaladgál napi szinten csak városban (nyolcadik éve), és köszöni jól van. T-Jetet vennék én is erre (120 pacist), nagyon jó konstrukció!
Kazes☻2019-06-13 15:36:38 // 2482
Attól meg minek fosol... Csöri ad 3 - 4 hétre időpontot és viszed... há' nem?! ;)
RomeoOne2019-06-13 15:34:13 // 2481
Csak kicsit fosnék ,hogy a turbó meddig bírná, ha vennék egy 10 év körüli példányt.
Zolibácsi2019-06-13 15:07:56 // 2480
1.4 t-jet a turbós benzines 120 lovas. Ugyan olyan jók mint a szívó társai. Viszont meg tudsz előzni egy kamiont biztonságosan. 85 lovas puntom pont arra elég amit te le írtál, aztán ki kell mennem az M0-ra már kevés. Persze ez is megy 160-t ha kell de 120 felett másokat forog és sokat is eszik.
Városi átlag télen 10 liter, most nyáron 8. Városon kívül 6 körül.
RomeoOne2019-06-13 14:34:03 // 2479
Köszi, az még nem tűnik vészesnek. Akkor nézelődök ebben az irányban.
RomeoOne2019-06-13 14:32:48 // 2478
Városi szaladgálós, ovijárat, munkahely (5 km), erre nem akarok dízelt. Egy szögegyszerű szívóbenzin pont elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-13 14:18:31 // 2477
rugók törnek és csak gyári... amúgy jók no problem
Zolibácsi2019-06-13 13:53:24 // 2476
Azoknak a motor oknak nem sok gondjuk van. De jobban jársz egy 1.4 t-jettel.
RomeoOne2019-06-13 12:55:25 // 2475
Fiat Linea 1.4 8v-ről (benzines) van valami "muszáj tudni" info? Tervezek valami félig off-osat szaladgálósnak és ez egész megtetszett. Persze ha valami komoly konstrukciós hibával rendelkezik, akkor inkább nem (olyasmire gondolok, mint a Mito/Giuliettákban bedöglő Multiair modul, ami van akinél évi cserét, kb. 300k-t jelent)
RomeoOne2019-05-30 10:42:11 // 2474
Rolee462019-05-29 00:47:29 // 2473
Mekkora pancser😏
RomeoOne2019-05-28 21:47:30 // 2472
Napokon belül itt az új 1000 lóerős Ferrari

Ez az összeállítás így elérheti az 1000 lóerőt, és állítólag az összes Teslát lenyomja majd gyorsulásban: 2 másodperc alatti értéről hallani 100 km/h-ig.

Vissza lesznek most már a villanyosok csicskítva :DDD
Buksi2019-05-26 21:16:18 // 2471
A barom... :-DDD
Kazes☻2019-05-25 19:53:51 // 2470
Őrület...! :D
RomeoOne2019-04-13 16:58:54 // 2466
Visszatér a Ferrari Testarossa?

A forrás szerint tovább szabadulnak a lóerők a Ferrarinál, az új Testarossa 1000 lóerős is lehet. A Ferrari jelenlegi kínálatának legerősebb darabja a 800 lóerős 812 Superfast modell. Ha hihetünk az olaszok ígéreteinek, a V12-es szívómotor marad mindenféle hibrid hajtás nélkül.

Te jó ég, mit művelnek ezek a srácok??? 1000 lóerő egy szívómotorból hibrid nélkül? Ezekhez képest a SpaceX mérnökei lelkes amatőrök :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-08 14:31:57 // 2465
:-DD Honnan ismerős nekem az eltörő fehér műanyag? Nagyon rokonok a 159-cel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak