Már rég óta bosszantott ,hogy hideg időben ,indítás után hibajelzés tünt fel a kijelzőn ,miszerint nincs olajnyomás ,állitsa le a motort.A hiba oka az olajszivattyúnál lévő gumitömítés kikeményedése.
Dz tuningnál volt épp az offos kisteherem ,hengerfej hiba miatt ,és kérdeztem Zsoltitól ,be tudná-e vállalni Bocinátort egy ilyen tömités csere mutatványra. Plusz megint szivárgott rendesen az olaj a szelepfedéltől .Azt is javítani kellene.Mondta ,nem igér semmit ,millió a munka ,de végül mégis csak tudtam vinni az autót péntek délután.
Ki lett cserélve minden tömités ,most a szervószivattyúhoz is tömités került,legutóbb csak paszta. Remélem többet fog bírni ,nem szeretnék már olajfolyást látni fentről.
Sajnos a hatodik képen látható ,turbóhoz menő levegőcső eltörött a fütyijénél ,a fiuk megpróbálták megragasztani ,de nem jártak sikerrel . Majd nézek valami kétkomponensü ragasztót ,vagy veszek új csövet.
Az autó alatt bóklászva észre vettem ,hogy a 2.5 éves kipufogóm csereérett.. Venni kell sürgősen.
A szervíz folyamán cserélve lettek a tömítések ,vezérműszíj. Olajcsere Motul olajjal + Mann olajszűrővel,levegőszűrő.
Százas bácsival könnyebb lett a lóvétartótáska,de megszünt egy bosszantó hibajelzés ,és merem remélni ,hogy száraz marad a motor külseje.
Km állás:229964
Előző olajcsere óta megtett kilométerek száma: 8716 km