A vízpumpa cserélődött, melegedés mérséklődött. Graf-ot kapott, nagy fémlapátos, olyan amilyen kell:) Teszi a dolgát.
Szombaton volt egy kis időm, gondoltam megcsinálom a fékemet használhatóra. Voltak próbálkozások, de az összes itthoni készleten levő főfékhenger vacak volt. Mivel az abst esélytelennek láttam működőképesre összehozni, ezért szereztem egy főfékhengert, ami nem abses autóhoz való. Ez került be. A fékcsövekkel volt egy kis anomália, mert a réz cső, amit rendeltem nem jött meg. Ezen a szálon elindulva némi keresgélés után a kertben fellelhető gyári, bontott fékcsövet használtam fel. Ami el volt rohadva az autómon, azt cseréltem, valamint azokat a csöveket alakítottam át, amiket az abs kiiktatása miatt feltétlenül szükséges volt. Sikerült beszerezni egy fékcsőperemező szettet, ami szerintem visszahozta a ráfordított összeget. A peremezést egy kicsit gyakorolni kellett, mert elég nehéz a gyári csövekkel dolgozni, mivel elég merevek és könnyen törnek. Némi gyakorlatozás után élesben sikerült elsőre szivárgásmentesen megcsinálni az összes illesztést. Elöl és hátul is elég gatyák voltak a csövek, egyedül az autó alatt hátra menő csövek voltak jó állapotban. Az első nyergeket is cseréltem, nem voltak a helyzet magaslatán a régiek, szerencsére egy légtelenítő se szakadt be. A fékbetét elég vékony volt már, az tegnap (vagyis hétfőn) érkezett, ma került be. Simert kapott, főleg az ára miatt, szerintem nem lesz vele gond.
Zé.-nek megint csak hatalmas köszönet az alkatrészekért és a konzultációért:)
Egészen kezd autó formája lenni a dolognak:)
Ma elkészültem a gépem aljának festésével! Hát mit mondjak, nem volt egy egyszerű mutatvány, de sikeresen elkészült! Először is lekellett csupaszítanom teljesen, hogy mindenhol letudjam festeni! Tehát az egész kipuff rendszer le, benzintank és benzincsövek le! A fémfékcsöveket csak kiakartam pattintani a helyükről, de sajna nem jött össze, mert néhol rozsdásak voltak és ott természetesen el is törtek! :-(( Szemre nem volt ennyire vészes a helyzet, viszont a látszat néha csal! Úgyhogy akkor fékcsövek is le! Csináltattam helyettük újakat rézből, pontosan 3 darabot (6.500 ft), egy gyári cső (1.009 ft) meg volt otthon még régebbről! Viszont mivel fékolajat (2.500,-/L) gyorsan kellett szereznem, ezért csak valami OFF-ost kaptam a helyi szerelőnél, de mjad cserélve lesz fincsi Tutela-ra! ;-) Közben szépen lecsiszoltam az alját, aztán már festettem is, bár aknából nem ilyen egyszerű kompresszorral festeni, mint ahogy leírtam, de a lényeg, hogy kész van! A közeljövőben még kap majd egy réteg alvázvédőt is és teljes lesz a siker! :-)
És ami a legfontosabb, hogy AlfaCitybe is odaérek vele! ;-))