Mivel bal oldalra nem sikerült gyári fényszórót találnom, ezért elhatároztam, hogy rendbeteszem a bent lévőt. De eléggé porladt már az üvege és az állítócsavar végén lévő műanyag kúpkerék is elforgott, ezért vettem egy ugyanolyan lötyögő foncsorú, viszont szebb búrájú Hellát a tatai bontóban. Pár percig melegítettem az üveget hőlégfúvóval, majd szépen le is jött a búra. Kiszedtem az elporladt távtartókat, majd az egyiknek összeragasztottam a darabjait, hogy le lehessen venni róla a méretet. Ez alapján el is készült a két távtartó fémből, amiket be is építettem. Eléggé koszos volt a vetítőlencse is, ezért azt is kiszedtem és alkohollal letisztítottam. Csak annyi költségembe került ez a mutatvány, amit a bontóba fizettem.
Most, hogy már mindkét fényszóró jó, lehet látni rendesen sötétben is.
Mindkét fényszóróban el voltak törve a műanyag távtartók, ezért másikat kellett vennem. Bontóban sem volt jó állapotú, ezért ebay-en kezdtem el keresgélni. 60 euró volt postával együtt a gyári új Hella jobb oldali fényszóró, ami tökéletesnek bizonyult. Bal oldalit is rendeltem, csak az már sajnos nem volt az eladónak, azért csak egyet küldött.
Voltam ma Zolinál (TZoli155) Tatabányán, beépítettük nála a két feljavított Hella fényszórót. Az egyiket én boltoltam még néhány hete egy autólámpástól, beragadt készlet volt. A másikat Zoli "szállította".
Mindkettőn elvégezte a megfelelő módosítást, a gyárinál minden szempontból jobb távtartókat tett bele.
A "know-how".t is megmutatta, de az titok :-) Akit érdekel hogy mi a trükk, javaslom javíttassa fel a lámpáját Zolival, meg fogja tudni. Aztán meg látni fog, nem is akárhogy! Ha helyére van téve a 146 lámpája, és persze gyári a lámpatest, akkor bizony lehet vele látni is.