Az elmúlt 2 hétben kalandos körülmények között utazott a BOV.
( BRT futár - Italy elkeverte majd visszavitte és ugyanez ismét de másodszorra sikeresen az olasz címre leszállította péntekre, hétfőn már a kezemben is volt )
Maximális köszönet : Gery83-nak aki elviselte a telefonos zaklatásaimat:-DD
Végülis tényleg egyszerű volt a beszerelése-így utólag.
Ha már így szétkaptam ezt a pár csövet alaposan kitakarítottam mindent, a gyári lefújó ( Bosch ) be a szekrénybe...
A vákumcső ami a szelepen lett volna elfáradva lógott egyébként.
A teljes csövet kicseréltem egy 5mm-es Gates-re, bilincsekkel rögzítve.
A szívórészbe a mellékelt dugó be és már pakoltam visszafelé a cuccokat.
A vákumot is rácsatlakoztattam a másik helyre és a mérő máris életre kelt.
Próbaút-0 Bar-tól 0.5-0.0-ig toltam neki, gázról le és megszisszent, bexa-behu:-))))))
Brutális.Ez 10s!
Aztán végig széles mosoly hazáig.
Megérte az árát, a legjobb viszont az, hogy a turbo-t védi.
Az alapjárati-t is kitisztítottam ha már szét volt kapva minden, meg cseréltem egy szilikoncsövet is a kartergáz felsőt.Jó lett, tetszik.







