Ma reggel begurultam műszaki vizsgára csont nélkül megkapta, a gumishoz is átgurultam ezzel a lendülettel és átgumizták a nemrég vásárolt és sk felújított, fényezett gyári 16-os alu szettre a téli gumikat.
Gyári újat kapott mert ebben is van 1 membrán meg retek azért, plusz beszereltem még a turbo szívott részhez egy Turboworks csapatótartályt meglátjuk mennyit szűr ki pluszban.
A gyárban ezt kihagyták, de pótoltam 1pár motorháztető teleszkóp beszerelve kb 15 perc és nem kell kitámasztatgatni többet, kicsi apró öröm, kici kínaiak megoldották.
A csomag 4 db méret azonos távtartót, csavarokat alátéteket tartalmazott beszerelése plug&play semmi reszelés.
DZ-nél ma váltóolajat lecseréltük, az autovillamosságis Ákos pedig rendkívüli türelemmel megoldotta nekem a tükröket, hogy ajtózáráskor be, nyitáskor kinyíljanak, nagy menet volt a 159-es belsejét átraktam a Mito talpra és vezetékeltünk ezerrel de megoldva.
km óra állás:113200
video
Nagy nehezen de sikerült szereznem a nyár folyamán 1 FL kormányt ritka, aranyárban mérik stb. de ma kicseréltem végre, plug and play pikk-pakk.
Előtte-utána.
A gyári lakk kezdett leperegni a QV logókról ezért ma kicseréltem őket.
Még tavasszal megcsináltam de csak most volt rá időm kicserélni a tükröket, kaptak egy teljes karbonszövet bevonatot.
Elkészítettem a karbonszövet bevonatokat, ma kicserélve, kopnak a nyers PP műanyagok a motortérben:-)
Kicserélve a mai napon, igaz off-os de brutál:-)
Beszereztem egy pár telót a csomagtérhez/ ebay - PL / 1 perc alatt bent volt nem kell már nyitogatni kézzel, felnyílik gombnyomásra.