Nos, végre eljött az idő nálam is, hogy neki essek ennek az utálatos alkatrésznek a tisztításához. Utána olvastam sok blogban itt az Amorén mi ennek a menete.
Jelentem, kész lett..... Bár azt olvastam, hogy könnyű művelet lesz, hát nekem azért nem volt az :-)
Na sebaj, majd a kövi könnyebb lesz mert már tudom mit hogyan kell :-)
Sajna a nagy izgalomban el felejtettem képet csinálni hogyan is nézett ki, de aki már csinálta az tudja.
Nem mellesleg hamár EGR szelep, akkor a pillangó szelepet is leszedtem és azt is kipucoltam.
Hozzá valók:
- egy flakon féktisztító (had menjen neki :-) )
- fél flakon hideg zsíroldó ( well done )
- és egy kis benzin
Kiváncsi leszek hogy fog muzsikáli most az autó és mennyire lesz észre vehető. Azt olvastam, hogy sokkal jobb lesz... Na majd kiderül :-)
Km óra állás: 279.416
Hosszú idő telt el, és rengeteg befektetett munka, de ma hazajött. Vannak még vele apróbb teendők, de tökéletes munkát végzett a D.Z. szervíz. Köszönöm szépen Zé! Gyakorlatilag MINDEN lecserélve, felújítva, szó szerint...
Alakul. Nagyon szép és jó lesz, bár már csak statisztikailag az enyém, igazából nem is nekem újul meg. Egy még nagyobb OFF cserére nem tudtam nemet mondani - KIZÁRÓLAG anyagi alapon, érzelmekről szó nincs...
Ez gyors volt. A meghirdetett áron mondjuk nem is csoda, hogy elkelt. Jó kis verda, pár dolog hiányozni fog belőle így egy hét után is. :( Jó helyre, Kecskemétre került, a szimpatikus új tulaj természetesen invitálva lett köreinkbe.
A vásárláskor Zoli cartárs Zoli1980széleskörűen és őszintén világosított fel az autó általa ismert állapotáról, amit EZÚTON IS KÖSZÖNÖK NEKI. Az eddig az autóért megtett erőfeszítéseit szintén. Így kéne ezt mindenkinek csinálnia...
A Zé.-nél történt alapos kiolvastatás igazolta is minden szavát, így cserélve lettek a következők: légtömegmérő, alsó főtengely holtponti jeladó, bal hátsó ABS jeladó. (minden alkatrész bontásból származik)
Egész jó és kifejezetten szerethető autó ez is...
Hibakódok száma: nulla.