Blog >> árdrágítás >> on-line
Hétfőn már mennem kell munkába, addigra jó lett volna, ha négy egyforma kerék került volna az autómra (jelenleg egy téli van a B1-esen)
Egy nappal korábban az automax.hu internetes oldalán megrendeltem egy darab Hankook K110-es gumiabroncsot a szálszakadt helyett. Régebben is vásároltam már tőlük, személyesen. Mivel futárral is lehetett kérni, gondoltam legjobb, ha nem személyesen megyek el, nekem megér ennyi pénzt, hogy ne kelljen a dugóban araszolni érte. Meg is kaptam E-mailben a visszaigazolást, hogy hamarosan hívnak, és telefonon keresztül érvényesül a rendelés.
Rá egy napra,pénteken rákérdeztem, hogy mi a helyzet egyáltalán a megrendelésemmel?!
Mire közölte a cég alkalmazottja, hogy sajnos az a helyzet, hogy nincs nekik raktáron most ebből a gumiból, de választhatok másik mintájúból kettőt, vagy mégis, van egy mód, hogy az egy darab ilyen típusúhoz hozzájussak, csak azzal az a helyzet,hogy többe kerül, mert mástól kell megrendeljék!
Elmondtam, hogy azt én egyáltalán nem tartom korrekt megoldásnak, hogy azért, amiért rosszul működik az internetes rendelésük, én többet fizessek, ezért elállok a megrendeléstől.
Most itt vagyok péntek délután, és nincs gumi az autómon, csak mert megbíztam az Automax nevű kereskedésben :( Arra nem vették a fáradtságot, hogy visszahívjanak.
0
541
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia