Blog >> rendbetétel >> futómű
Kicserélődtek végre a lengőkarok, lengéscsillapítók, és a stabilizátorok.
Nem volt könnyű menet, mert össze volt rohadva kb. minden ,mindennel.
Van amit melegíteni kellett lángal, csak úgy adta meg magát.
Elöl nem lehet koppra tekerni ,mert beleér a lengéscsillapító állító anyája, a csonkállványba...
Hátul le lehet rakni koppra, de akkor meg ugye ferde az autó.
Szóval úgy túl alacsony nem lett, kompromisszumot kellett kötnöm.
Olyan 90mm-el vagyunk jelenleg alacsonyabbak, mint egy gyári 56' . /később összemérjük/
A gondok szerelés közben halmozódtak, először egy fém fékcső tört el, azért futkoztam ,hogy szerezzek, réz fékcsövet kapott. Remélem örök lesz, mint a szegénység.
Utána észrevettük,hogy a váltótartó bak ki van szakadva, megint rohangálni-telefonálgatni alkatrészért...
Összerak, újra tesztkör, most is zörög valami. A féktárcsa mögötti fém védőlemez zörgött, hiába volt meghúzva, már megkezdte az idő vasfoga. Ez is csere érett lesz, jelenleg nincs is fent, majd szereznem kell egy másikat.
Röviden tömören most már tudtam használni, pár km-t beleraktam.
Komfort = 0 , rugózás kb. 1cm, pattog,mint egy gumilabda. Nem hiszem ,hogy fogok gyorshajtás miatt csekket kapni :)
Akik el vannak kényelmesedve azoknak ez nem való.
Az emelő sem fér alá, most hurcolhatok egy vastagabb deszkát magammal... :D
Képek hamarosan :)