Blog >> km:
Ciao!
Mivel az előző tulaj (Szabiszter) rendes gazda módjára foglalkozott az autóval, egyenlőre műszakilag nem kell hozzá nyúlni. Viszont pár apróbb dolgot megcsináltam rajta.
- könyöklő és környéke
- kulcs
- első embléma
- Altigiri rendszámtábla keret
Már megvan az új váltógomb és szoknyák. Kormány bőrözés majd szeptemberben.
Hátsó kipufogódob tartófül javítás, vagy komplett dob csere - kaptam az autóval - valamint vezető oldali ülésfűtés javítás és kárpittisztás lesznek a következő projektek.
Ciao!
Szabister cartárstól vásároltam szép állapotban. Kaptam hozzá sok mindent, de lényeg a gondos előélet. Blogjában rendesen tudtam informálódni, mielőtt az enyém lett.
Lehet bele pakolni és nagyon kényelmes. Vezetni is szeretem, bár a dízel karakterisztika annyira nem tetszik, de természetesen értem az előnyeit is. Munkába messzebb járok, ezért választottam.
Gondoltam elviszem a kocsit átnézetni a szalonba ahol vettem ha már kaptam rá garanciát , és persze miért nem máskor ha nem ott adja be a kulcsot az aksi. Persze egyből belepakoltak egy újat ,ami nem baj mert már a végét járta. De hogy ne legyen felhőtlen az öröm ezt a garancia nem fedezte így sajnos nem kevés € -val megvágtak.
Na de most már nem lesz gond egy darabig sőt mi több most már az aksira is van gari.
Túl vagyunk az első 3000 km-en ,ebből 2 pálya a többi vegyes .
A fogyasztás 7.5- 8. Liter a kocsi szerint. Eddig minden rendben még tart a boldogság.
-Olaj : Eneos Premium Hyper 5w-40 ( nem volt kötelező de jobbnak láttam a sok városi használat miatt )
-Bosch olajszűrő
-Kevlározott kuplungtárcsa + kettős tömegű
-Főtengely szimering
-2 első fékcső
-stab szilent
-féltengely belső csukló porvédőkészlet