Tagok >> B.László >> 156 2.4 JTD >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:szürke
Elérkezett az újabb szerviz ideje , olaj és szűrők cseréje
Időközben kicsit elhanyagoltam a blogolást sajnos .. Megesett h a turbóm meghalt , a leömlőben volt valószínű valami leválásom és szépen ledarálta a geót és a lapátot is ...
Kapott felújított turbót és ugye akkor már olajat és szűrőket ..
Időközben kicsit elhanyagoltam a blogolást sajnos .. Megesett h a turbóm meghalt , a leömlőben volt valószínű valami leválásom és szépen ledarálta a geót és a lapátot is ...
Kapott felújított turbót és ugye akkor már olajat és szűrőket ..
Nos megint elérkezett az újabb olajcsere ideje ! Ha már itt tartottunk a tipikus 2.4 JTD 10v -s csörgőkígyózását is orvosolva lett .
Hál istennek a 4. hengerben a porlasztó kakukkot szolt és már csak meleg motornál működött valamennyire így ki kellett azt is cserélni .
-Eneos Premium Hyper 5w40 + Protect nano engin adalék
-Bosch olajszűrő
-UFI H2O -s gázolajszűrő
-Levegőszűrő
-Kézifékbovden és betét
-És melegen is szépen ketyeg ! https://www.youtube.com/watch?v=CYsN3UFxkTQ&feature=youtu.be
-Olaj : Eneos Premium Hyper 5w-40 ( nem volt kötelező de jobbnak láttam a sok városi használat miatt )
-Bosch olajszűrő
-Kevlározott kuplungtárcsa + kettős tömegű
-Főtengely szimering
-2 első fékcső
-stab szilent
-féltengely belső csukló porvédőkészlet
Megint cserélni kellett a lmm et mert megint offon lett. Szervizbe megnézték és kiderült h a motorvezérlő ezen része beadta a kulcsot , és elképzelhető h az nyírta .
Motorvezérlő problémája orvosolva lett + új Bosch lmm
(ez a 3. lmm ebben a félévben :) )
Sikeresen hozzájutottam 1 hibátlan MoMo fekete, fűthető, oladalufis, karfás bőrbelsőhöz ::DD
Kicsit megkéstem a blog írással és képet se csináltam, de 2014.12.01 környékén ki lett lakatolva a kocsi . Sokkal jobb valahogy nem izgulok mikor esik az eső h vajon vizes lesz e a szőnyeg a lábam alatt v sem :)
Egy dolog hiányzik a kocsiból és nem is nagyon tudom h honnan tudnám volna pótolni, arról a kátrányos izéről van szó ami a lábtérnél van .. de sikerült jól leszigetelni :))
Majd rá 3 napra kb összeállt , elég sok időt vett igénybe az autó belsejének az összerakása de sikerül ! Most már komfort lvl 99 .
Egyedül 1 dolog zavar a műszerfal és a szélvédőnél eléggé zavaró csörgés ..
Próbáltam meghúzni a csavarokat hátha az segít hát nem jött be ..
Majd tavasszal talán az is orvosolva lesz :)
Jött ez a jó kis idő persze h 3-4 napig folyamatosan esni e kell .. A kocsinak meg persze h be kell ázni :/
Ma megnéztem h mi is lehet a hiba oka reméltem h nem nagy csak valami vízelvezető , van eldugulva v ilyesmi ... Tudni illik a vezetőoldalon a lábtérben nyirkos volt a szőnyeg, a vége fele már szinte tocsogott.
A probléma feltárásához persze h szét kell bombázni az egész kocsit hát sajnos meg is találtam ... 2 helyen lyukas a küszöb és belül amint a képeken is látszik gyönyörűen végig van rohadva az autó .
Eléggé lelombozódtam a kocsival kapcsolatban ..