Szépen halad a hengerenkénti pillangó projekt. Az eredetit feldaraboltam szétszedtem, most az esztergályosnál készül a tengelyek toldása. Egy próbára felkerültek, ha hozzáképzelem a tűtéket és a tiszta motorteret színtiszta autóspornó... :)
Az ITB kialakításhoz hozzá kell igazítani az üzemanyag hidat. Lehetne csillió dollárokért venni szépen eloxált (általában kínai) alu üzemanyaghidakat, de itt most a költségek alacsonyan tartása miatt az otthoni cuccokból hozzuk ki amit lehet. Így kerül felhasználásra a másik 2 V6 üzemanyag hídja ( a 75 már-már műalkotás szintű hullámos hídját vétek lenne szétvágni). Szóval a két egy egyenes hidak végét levágtam, mert nem gyári nyomásszabályzóval fog dolgozni, és rendeltem 4 hegeszthető AN6 csatit, amit hegesztési ismeretek és AWI gép hiányában a proexnél hegesztettek rá kemény 3000Ft.-ért. :) Azért hogy ne legyen ilyen ótvar, még egy kis felületkezelést kap mielőtt beszerelem.
A műszerfal is elkészült, már csak a műszerek világításának bekötése van hátra. Sajnos a mechanikus olajnyomásmérő amerikai colos menettek van, szóval oda még egy átalakítónak készülnie kell.




