Blog >> fuel
Remélem megoldódik ez is. Mára kellett volna vinni a kocsit szerelőhöz. Be voltam jelentkezve, mint valami ratyi fodrászhoz. Tiszta vicc. Azért elmentem szólni, hogy ne várjanak, mert valószínű megoldottam a problémát. Egy napja tünetmentes. Ezalatt több indítás történt (10-nél több). Mindig első indításra indult. Hideg (mínusz) volt reggel, szóval nem foghatjuk a melegebb időre. Meg ezt teszteltem is előtte, hogy délután a napsütésben jobb-e vagy csak a reggeli első indításnál kínlódik. Bízom benne jó uton haladok. Kicsit felütöttem a netet, mivel féltem, hogy elkezdődik mindenki rémálma, az alkatrészek cseréje például -> relé, üzemanyag szivattyú, nagynyomású, stb. Hát a faszomat. Szóval relét ellenőriztem - OK...ennyi :D Vissza a google-hoz. Net bújás. Sok ilyen hiba. Volt olyan, aki a fent leírt szar alkatrészeket kicserélte és nem volt jabóvulás. Egyszer éjszaka közepén részegen belefutottam egy oldalba (szerintem fiatos volt), ahol a "pressure regulator"-t írta az egyik kommentelő (nyomásszenzor). Neki estem, ha már ott jártam akkor már a map szenzort is kitakarítottam. Viszont ezt a szar regulatort nem olyan könnyű kiszedni, attól függetlenül, hogy fent található. 3 csavar. Nekem már csak kettő volt benne. Vakszeg valaki piszkálta már. Kiszedtem megpiszkáltam törölgettem és azóta pöpec minden. Maradjon is így, mert valakit meg....
Azt a fejet látni kellett volna a szerelőnek, amikor a mondtam neki, hogy nem hozom a kocsit. Szerintem 300 kg kő esett le a szívéről. Hehehehe költségem 10 milliárd, mert ennyi idő ment el az életemből.
Egy másik rövid videó a hibáról
P0230 Fuel pump relay command
ps.: a map szenzornak nincs köze a hibához, azt egy nappal előtte takarítottam ki. Szóval az csak kéznél volt. ;) semmivel nem járult hozzá a hiba megoldásához.
Bízom benne nem szóltam el magam!
Hopp egy update...nem ez a gondja. Jön ki a hátsó ülés hamarosan, hogy az AC-t lássuk.
De azért 03.30.-án kicseréltem az alkatrészt. De jó!
Szépen halad a hengerenkénti pillangó projekt. Az eredetit feldaraboltam szétszedtem, most az esztergályosnál készül a tengelyek toldása. Egy próbára felkerültek, ha hozzáképzelem a tűtéket és a tiszta motorteret színtiszta autóspornó... :)
Az ITB kialakításhoz hozzá kell igazítani az üzemanyag hidat. Lehetne csillió dollárokért venni szépen eloxált (általában kínai) alu üzemanyaghidakat, de itt most a költségek alacsonyan tartása miatt az otthoni cuccokból hozzuk ki amit lehet. Így kerül felhasználásra a másik 2 V6 üzemanyag hídja ( a 75 már-már műalkotás szintű hullámos hídját vétek lenne szétvágni). Szóval a két egy egyenes hidak végét levágtam, mert nem gyári nyomásszabályzóval fog dolgozni, és rendeltem 4 hegeszthető AN6 csatit, amit hegesztési ismeretek és AWI gép hiányában a proexnél hegesztettek rá kemény 3000Ft.-ért. :) Azért hogy ne legyen ilyen ótvar, még egy kis felületkezelést kap mielőtt beszerelem.
A műszerfal is elkészült, már csak a műszerek világításának bekötése van hátra. Sajnos a mechanikus olajnyomásmérő amerikai colos menettek van, szóval oda még egy átalakítónak készülnie kell.