Az autó vásárlása után az első lökhárító kicsit viseltes állapotban volt. A következő hibái voltak:
- egy repedés középen, a rács előtt/alatt
- rengeteg apró kőfelverődés
- a bal első sarka végig volt karistolva, valószínűleg egy fehér falat vizsgáltak meg közelről vele
Ezen okoknál fogva a lökhárító rendberakása mellett döntöttem. Első lépés az első pontban szereplő repedés műanyag javítása. Ebben segítségemre volt egy erre a feladatra szakosodott mester, akinél már egy korábbi offos autóm lökhárítóját is javítottuk.
Fantasztikus munkát végzett ismét, másnapra készen volt, a repedés eltűnt. Glettelést, fényezést nem kértem, mert a következő lépcsőfokban úgyis megy a fényezőhöz a másik két pontot megoldani. Erről a következő blogbejegyzés fog szólni.
Az itt szereplő képek a lökhárító eredeti állapotát tükrözik :) Valamint a javítás utáni eredményt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040717t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040718t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040719t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040793t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040794t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040795t.jpg)
4
599