Bent vannak a rugók, hátul az új gátlók. Picit lejjebb ment, pont elég, nem túl sok.
Kanyarba érezhető, szar úton szintén :D
292 127 km





Ki kellett cserélni az NKH-s műszaki előtt a gátlókat és a rugókat...hiába a TÜV papír stb....itthon leszarják. Szóval irány Tata, Trencsikéknél van minden. Tegnap be is szerelték őket. Valószínű nem kerülnek vissza(megmarad kényelmes magas autónak), Lassan lesz rendszámunk... :D
Olyan jópofa blogot írtam az ültetésről...de valamiért eltűnt a múlt héten. Úgy néz ki nem sikerül elővarázsolni már. Nekem meg nincs kedvem újra írni.
Képek:








Ma volt egy kis időm úgyhogy nekiálltam rendbe rakni az ültetőrugókat. Lemarattam róla a gyári bevonatot, ami jó néhány helyen sérült volt. Utána rozsdaátalakítóval kezeltem, majd kapott egy réteg cink bevonatot. Tavasszal fényezés után megy a helyére :-)




A GEORGE által beszerelt ültető rugókon 5 éven át autóztunk. Remek volt, kiváló, csodaszép, de már nem volt fenntartható, mert a teherbírás kevesebb volt, mint amit a családi csomag megkövetelt.
Jött a rugók cseréje, Buksi úr régi rugóit vettem át (6000), amiket jó drágán beszerelték a Szamosi műhelyben (22000).
Egy másik autó lett belőle...