pb_2016-03-10 22:54:25 // 80121
Nem sok értelme van az egéxenek.)
pb_2016-03-10 22:50:56 // 80120
Nem ettől máxkál az alapyáratod.
pb_2016-03-10 22:49:56 // 80119
500 kevés, de nem igazán értem mi köze a kopott xinkronhoz.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-03-10 12:44:37 // 80118
ja, a lényeg : ha ezek a csöveg hiányoznak, akkor max lassabban melegedik be a motor, de ilyen hullámzó alapjáratot nem okoz szerintem
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-03-10 12:43:24 // 80117
szia!
jönnek hozzám mindjárt, az alapjáratot még én sem tudom, de a levegőellátásról írnék:
a léXűrőház csonkja alapból előre néz, egy gégecső (papír-alu van nekem is már) a hűtő melletti tartóig megy és szívja a menetszelet tkp. A csonkban van egy bimetálos keverőszelep , ami egy másik csőcsatlakozással összenyitja a menetszelet szállító csőszakaszt. Ez a másik cső lefelé megy és a leömlő bal oldalán lévő ernyőszerűséghez csatlakozik.
Valahol a 2600 oldalas manualban le van írva, de valami 18 fok alatt (kevert menetlevegőre értve) nyitva van a mellékág és a kipu felől annak melegét (hőcserélőként) hozzákeveri a menetszélhez. E felett már kezd záródni és levegőtermosztátként 24 fokos levegőnél bezár és nem kér a fűtőlevegőből!
De ez nem a motor melegedésétől függően zár, hanem a külső levegőtől függően . A motor hőfokához csak annyi a kapcsolata, hogy nyilván egy bemelegedett motornál a motortér is melegebb és a menetszél is kissé felmelegedve jut a léXűrőbe, azaz hamarébb zár.
De pl. 40 fokban hideg motornál is zárva van, mert a csőben lévő levegő is több, mint 24 fok..
jönnek hozzám mindjárt, az alapjáratot még én sem tudom, de a levegőellátásról írnék:
a léXűrőház csonkja alapból előre néz, egy gégecső (papír-alu van nekem is már) a hűtő melletti tartóig megy és szívja a menetszelet tkp. A csonkban van egy bimetálos keverőszelep , ami egy másik csőcsatlakozással összenyitja a menetszelet szállító csőszakaszt. Ez a másik cső lefelé megy és a leömlő bal oldalán lévő ernyőszerűséghez csatlakozik.
Valahol a 2600 oldalas manualban le van írva, de valami 18 fok alatt (kevert menetlevegőre értve) nyitva van a mellékág és a kipu felől annak melegét (hőcserélőként) hozzákeveri a menetszélhez. E felett már kezd záródni és levegőtermosztátként 24 fokos levegőnél bezár és nem kér a fűtőlevegőből!
De ez nem a motor melegedésétől függően zár, hanem a külső levegőtől függően . A motor hőfokához csak annyi a kapcsolata, hogy nyilván egy bemelegedett motornál a motortér is melegebb és a menetszél is kissé felmelegedve jut a léXűrőbe, azaz hamarébb zár.
De pl. 40 fokban hideg motornál is zárva van, mert a csőben lévő levegő is több, mint 24 fok..
meidl2016-03-10 10:39:59 // 80116
Egy kis hozzáfűzés az előzőekhez.
Torjay Laci kollega említette, hogy a motor két helyről szívja a friss levegőt. Van egy ami a motortérből és van egy ami előre van vezetve a hűtő mellé vhova. Nekem ez a gégecső nincsen rajta, lehet hogy ez is befolyásol? Továbbá ebben a szivő "csőben" van egy pillangó szelep féleség, vki tudja, hogy ennek a csappantyúnak hogy kell állni meleg motornál ill. hideg motornál?
Köszi
Attila
Torjay Laci kollega említette, hogy a motor két helyről szívja a friss levegőt. Van egy ami a motortérből és van egy ami előre van vezetve a hűtő mellé vhova. Nekem ez a gégecső nincsen rajta, lehet hogy ez is befolyásol? Továbbá ebben a szivő "csőben" van egy pillangó szelep féleség, vki tudja, hogy ennek a csappantyúnak hogy kell állni meleg motornál ill. hideg motornál?
Köszi
Attila
meidl2016-03-10 10:27:22 // 80115
Hello
Szivatóval indítok, és viszonylag hamar vissza is tolom, úgyhogy szivató nélkül van néha 2000-es fordulat is. Az az érdekes, hogy hidegen szivató nélkül visszamegy az alapjáratra, majd kb 70 fok környékén van ez a "magas" alapjárat, aztán ha teljesen bemelegedett akkor megint minden oké. Amúgy, ha van türelmem, csiga lassúsággal de vissza kúszik 2000-ről alapjáratra (kb. 1 perc).
Az autót most hoztam el az autót Schulek Bélától a karbikban a tömítés szett cserélve lett, el lettek pucolva, az alapjáratot 500 körülire lőtte be, mivel a váltóban szinkronok szét vannak kopva (bár ez gondolom nem újdonság egy 24 éves 33-asnál).
Szivatóval indítok, és viszonylag hamar vissza is tolom, úgyhogy szivató nélkül van néha 2000-es fordulat is. Az az érdekes, hogy hidegen szivató nélkül visszamegy az alapjáratra, majd kb 70 fok környékén van ez a "magas" alapjárat, aztán ha teljesen bemelegedett akkor megint minden oké. Amúgy, ha van türelmem, csiga lassúsággal de vissza kúszik 2000-ről alapjáratra (kb. 1 perc).
Az autót most hoztam el az autót Schulek Bélától a karbikban a tömítés szett cserélve lett, el lettek pucolva, az alapjáratot 500 körülire lőtte be, mivel a váltóban szinkronok szét vannak kopva (bár ez gondolom nem újdonság egy 24 éves 33-asnál).
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-03-10 09:48:50 // 80114
Várjuk meg az érintett válaszát, szívatóval tényleg nem sok a 2000, de nekem így 6. érzékkel az jött le a leírásából, hogy szívató nélkül, úgymond "magától" annyi! Például azt írja: "nem akar lejjebb menni" - ha a szívatótól lenne magas, akkor elég lenne visszatolni , itt szerintem arra utal, hogy szívató nélkül ennyi.
Erre is van magyarázat, sajnos végigbuziztam ezt a melót, én ugye 2 év állás után indítottam újra a motort , persze előtte a karbikat felújítottam - csak hogy egyszerre 2 bizonytalanság is legyen az egyenletben :-p (ma már eredeti karbiállapottal és beállítással reanimálnám a motrot és utána karbifelújítás )
Erre is van magyarázat, sajnos végigbuziztam ezt a melót, én ugye 2 év állás után indítottam újra a motort , persze előtte a karbikat felújítottam - csak hogy egyszerre 2 bizonytalanság is legyen az egyenletben :-p (ma már eredeti karbiállapottal és beállítással reanimálnám a motrot és utána karbifelújítás )
TDI752016-03-10 09:38:00 // 80113
Annak idején nekem az Opelem is pörgött szívatóval mint a fene.
TDI752016-03-10 09:36:54 // 80112
Hidegen szivatóval a 2000 szerintem nem sok. Ha már meleg akkor viszont elég komoly alapjárat lenne. Mintha valami startprogi lenne :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-03-10 08:40:46 // 80111
Szia!
Amennyire én tudom: ennek mindegy, :-) , nem a +3 oktántól fog drasztikusan esni a fogyasztásod (igazából semmitől, max a pontos karbibeállítástól) szívesen szeretni fogja a 98-ast is, elvileg már a 95 is sok bele oktánszámilag, a karbisoknak inkább ólom kellene nem plusz oktánok... (nekem is szokták a 100-as "verseny"benzineket traktálni, ha olyan kedvem van , azt válaszolom, hogy "inkább 92-es ólmozott nincs? Vagy legalább ólom-tetraetil? :-p)
Szóval 95 helyett 98-hoz (mivel feltételezem midndkettő ólmozatlan) nem kell állítgatás önmagában a +3 oktán miatt.
Viszont anno az Alfa kiadott egy pároldalas brossúrát az ólmozatlan benzin elterjedésekor, ebben a motorjait 3 csoportra osztja:
-van ami nem megy csak ólmozottal
-van aminek mindegy
-és végül a 3 csoportba tartozik a boxerünk , aminél kis mahináció szükséges, konkrétan az ólommenteshez az előgyújtást kisebbre kell venni , asszem 3°-kal.
Érdekes, mert szinte biztos, hogy ennek a kiadványnak van egy 3. lapja (nekem megvan, ha kell) amiben praktikusan a lendkeréken adja meg milliméterben a beállításhoz szükséges új jel helyét, amit lakatos-karctűvel vagy pályinkás filctollal rá kell vinni és ahhoz állítani a strobosz-kópét :-)
Szívatóval vagy anélkül hidegindítasz?
Amennyire én tudom: ennek mindegy, :-) , nem a +3 oktántól fog drasztikusan esni a fogyasztásod (igazából semmitől, max a pontos karbibeállítástól) szívesen szeretni fogja a 98-ast is, elvileg már a 95 is sok bele oktánszámilag, a karbisoknak inkább ólom kellene nem plusz oktánok... (nekem is szokták a 100-as "verseny"benzineket traktálni, ha olyan kedvem van , azt válaszolom, hogy "inkább 92-es ólmozott nincs? Vagy legalább ólom-tetraetil? :-p)
Szóval 95 helyett 98-hoz (mivel feltételezem midndkettő ólmozatlan) nem kell állítgatás önmagában a +3 oktán miatt.
Viszont anno az Alfa kiadott egy pároldalas brossúrát az ólmozatlan benzin elterjedésekor, ebben a motorjait 3 csoportra osztja:
-van ami nem megy csak ólmozottal
-van aminek mindegy
-és végül a 3 csoportba tartozik a boxerünk , aminél kis mahináció szükséges, konkrétan az ólommenteshez az előgyújtást kisebbre kell venni , asszem 3°-kal.
Érdekes, mert szinte biztos, hogy ennek a kiadványnak van egy 3. lapja (nekem megvan, ha kell) amiben praktikusan a lendkeréken adja meg milliméterben a beállításhoz szükséges új jel helyét, amit lakatos-karctűvel vagy pályinkás filctollal rá kell vinni és ahhoz állítani a strobosz-kópét :-)
Szívatóval vagy anélkül hidegindítasz?
meidl2016-03-09 08:55:31 // 80110
Sziasztok
Van egy 1.4-es dupla Weberes 33-asom, amit most kezdtem el használni. Azt látom, hogy a 95-ös benzint nagyon szereti, ha 98-ast tankolok elképzelhető hogy kevesebbet eszik belőle. Ahhoz hogy 98-ast tankoljak kell valamit változtatni (úgy értem átkapcsolni vagy ilyesmi)?
Másik kérdés: Hidegen az alapjárat elég magas, néha 2000 is szokott lenni és nem akar lejjebb menni, melegen már jó. Ennek mi lehet az oka?
Köszönöm előre is
Attila
Van egy 1.4-es dupla Weberes 33-asom, amit most kezdtem el használni. Azt látom, hogy a 95-ös benzint nagyon szereti, ha 98-ast tankolok elképzelhető hogy kevesebbet eszik belőle. Ahhoz hogy 98-ast tankoljak kell valamit változtatni (úgy értem átkapcsolni vagy ilyesmi)?
Másik kérdés: Hidegen az alapjárat elég magas, néha 2000 is szokott lenni és nem akar lejjebb menni, melegen már jó. Ennek mi lehet az oka?
Köszönöm előre is
Attila
alfaszikszó2016-01-04 12:24:12 // 80109
Sziasztok!
A kicsike motorcserén esett át egy 87-es motort kapott aminek a kábelezése nem egyezett az autó kábelezésével.Sikerült mindent kibogozni.Minden működik kivéve a fordulatszámmérő és a vízhőfok mérő.Merre keresgéljek tovább?Kifogytam az ötletekből.
A kicsike motorcserén esett át egy 87-es motort kapott aminek a kábelezése nem egyezett az autó kábelezésével.Sikerült mindent kibogozni.Minden működik kivéve a fordulatszámmérő és a vízhőfok mérő.Merre keresgéljek tovább?Kifogytam az ötletekből.
GT Ɨ|ѯ2016-01-01 11:33:16 // 80108
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-12-31 23:00:41 // 80107
Üdv híveim a boxerben!
Most valamiért olyanom volt, megírtam a komplett elsőfutómű-és féltengelyfelújítást blogban, hátha valakinek hasznos vagy legalábbis érdekes lesz! B.Ú.É.K!
Most valamiért olyanom volt, megírtam a komplett elsőfutómű-és féltengelyfelújítást blogban, hátha valakinek hasznos vagy legalábbis érdekes lesz! B.Ú.É.K!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-12-12 10:40:37 // 80106
Na, a napokban tettem egy érdekes "felfedezést" :
a kuplung-munkahenger cseréjéhez nem is feltétlenül szükséges kivenni a gyújtáselosztót (ezzel megúszva az előgyújtás újbóli belövését) HA előtt kiszeded a teljes első futóművet és a féltengelyeket! :-))))
a kuplung-munkahenger cseréjéhez nem is feltétlenül szükséges kivenni a gyújtáselosztót (ezzel megúszva az előgyújtás újbóli belövését) HA előtt kiszeded a teljes első futóművet és a féltengelyeket! :-))))
GT Ɨ|ѯ2015-12-11 06:59:57 // 80103
akkor kiemelőkereted már van, majd küldöm:-)
Bendzsi332015-12-10 21:46:00 // 80100
Tetszik a megoldásod. :) Elég bíztató is amiket leírtál, méretek miatt.
Bendzsi332015-12-10 21:37:53 // 80098
Még semmim sincs, csak adok-veszekben hirdették a jbl komponens szettet és azért jött az ihlet.
Zolika1552015-12-10 14:59:48 // 80097
Mit szólsz bele mások dolgába te nyomi? :P :D
GT Ɨ|ѯ2015-12-10 12:20:52 // 80096
MDF kiemelőd van?
Szatyi2015-12-10 07:57:26 // 80094
Eladó.
Alfa Sprint elsö fényereg szett / 1981-es,belsö fékes /,1db-féltengely.Rendszámtábla világitással,felirattal egyben lévö "konzol".
Alfa Sprint elsö fényereg szett / 1981-es,belsö fékes /,1db-féltengely.Rendszámtábla világitással,felirattal egyben lévö "konzol".
pb_2015-12-09 22:42:54 // 80093
Aytókárpitot nem baxunk xét holmi hanxórókkal.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-12-09 22:33:55 // 80092
Hasonlón mentem keresztül... az ajtólemez kialakításánál nagy valószínűséggel max 13-as hangszórókkal számoltak anno. Ez szerintem kevés mélyláda nélkül, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó "beugrókategóriás" szettje 17-es mélyközépet tartalmaz...
Ez a méret viszont már az, ami így , véleményezéssel nem dönthető el...Nem az számít, hogy én vagy bárki mit okoskodik kép alapján...
Úgyhogy szépen meg kell nézni a beépítési anyagot, azon látszanak a méretek. A dobozukból általában ki lehet tépni perforáció mentén egy kivágóformát , de egyrészt akkor már meg van véve a cucc, másrészt semmiből nem tart ilyet gyártani kartonból. (Sőt, szerintem a kivágóformán a csavarhelyeké kisebb kör, minket meg az érdekel, hogy a tekercs-rész elfér-e?)
Belelestem a manualba, így elsőre nem esélytelen...Én Pioneer TS-A172CI-t tettem bele , ott a mélynek a hátsó része 85 mm átmérőjű és tényleg pont úgy fért el, hogy volt egy megfelelő hely és semerre sehány mm-t , mert vagy a bolhatartó esett volna áldozatul, vagy a könyöklő volt útban, felfelé/előre meg az ajtó váza - azért a biztonság kedvéért kiköszörültem egy kb. 2-3 mm-es mélységű ívet ezekből :-)
Így elsőre a 75 mm-es tekerccsel mintha méd könnyebb is lenne a helyzeted...Ha érdekel kikeresem az enyém rajzát és abból már lehet viszonylag pontosan jósolgatni...
Ez a méret viszont már az, ami így , véleményezéssel nem dönthető el...Nem az számít, hogy én vagy bárki mit okoskodik kép alapján...
Úgyhogy szépen meg kell nézni a beépítési anyagot, azon látszanak a méretek. A dobozukból általában ki lehet tépni perforáció mentén egy kivágóformát , de egyrészt akkor már meg van véve a cucc, másrészt semmiből nem tart ilyet gyártani kartonból. (Sőt, szerintem a kivágóformán a csavarhelyeké kisebb kör, minket meg az érdekel, hogy a tekercs-rész elfér-e?)
Belelestem a manualba, így elsőre nem esélytelen...Én Pioneer TS-A172CI-t tettem bele , ott a mélynek a hátsó része 85 mm átmérőjű és tényleg pont úgy fért el, hogy volt egy megfelelő hely és semerre sehány mm-t , mert vagy a bolhatartó esett volna áldozatul, vagy a könyöklő volt útban, felfelé/előre meg az ajtó váza - azért a biztonság kedvéért kiköszörültem egy kb. 2-3 mm-es mélységű ívet ezekből :-)
Így elsőre a 75 mm-es tekerccsel mintha méd könnyebb is lenne a helyzeted...Ha érdekel kikeresem az enyém rajzát és abból már lehet viszonylag pontosan jósolgatni...
Bendzsi332015-12-09 20:50:34 // 80091
Lenne egy kérdésem:
Véleményetek szerint az ajtóba elférne kiemelő keret nélkül az alábbi hangszóró?
Link
Véleményetek szerint az ajtóba elférne kiemelő keret nélkül az alábbi hangszóró?
Link
GT Ɨ|ѯ2015-12-06 16:51:37 // 80090
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-12-04 11:47:17 // 80089
Üdv urak!
Ha valakinek készült fotója olyan fázisban csík 33-ról, ahol a padlóra ragasztott bitumenlapok alakja kivehető, az úgymond "ne k-EMAIL-jen" ! :-)
Ha valakinek készült fotója olyan fázisban csík 33-ról, ahol a padlóra ragasztott bitumenlapok alakja kivehető, az úgymond "ne k-EMAIL-jen" ! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-11-21 17:17:33 // 80088
Lesz, de mivel az főleg a beltér befejezéséhez kapcsolódig, leghamarabb decemberben...
Van fontosabb és egyrészt most tudtom pár hétre nélkülözni a vasat, másrészt azért panelgarázsban is jön a szar világ, így a belsőpadló-projektet és az orrfutó-projektet egyszerre indítottam a hét elején.
Van fontosabb és egyrészt most tudtom pár hétre nélkülözni a vasat, másrészt azért panelgarázsban is jön a szar világ, így a belsőpadló-projektet és az orrfutó-projektet egyszerre indítottam a hét elején.
GT Ɨ|ѯ2015-11-18 16:10:04 // 80087
Hogy áll a körút?:-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-10-18 13:25:55 // 80086
A te autód csak "egykarbis"? :-)))))
Grat, szép munka!
Nekem is van ilyen problémám, ha nagyon űzöm,. olyan 1500 az alapjárat a következő megállásnál. Észrevettem, hogy amikor utána gurulás jött, a finoman indulásnál egyből visszaesik normálisra. Egyelőre ezért ha előáll a téma, amíg várni kell, kicsit 1-esben gurulok pár centit, vagy finoman felengedem a kupplungot a csúszásig - és már jó is. De nyilván nem normális, meg a kupplungnak sem tesz jót (ennek mondjuk már mindegy) majd utánanézek, leginkább azt kéne ellenőrizni, hogy nekem is a folytószelep vacakol vagy esetleg még mindig bealszik egy henger ?!
Más: a Veled lebeszélt cumók nincsenek elfelejtve, most jön egy elsőfutó-generál, novemberben viszont ha a Jóisten is úgy akarja , tartok egy körutat, amikor körbemegyek a 1/2 országon az összes hiányzó apróságokér'
Grat, szép munka!
Nekem is van ilyen problémám, ha nagyon űzöm,. olyan 1500 az alapjárat a következő megállásnál. Észrevettem, hogy amikor utána gurulás jött, a finoman indulásnál egyből visszaesik normálisra. Egyelőre ezért ha előáll a téma, amíg várni kell, kicsit 1-esben gurulok pár centit, vagy finoman felengedem a kupplungot a csúszásig - és már jó is. De nyilván nem normális, meg a kupplungnak sem tesz jót (ennek mondjuk már mindegy) majd utánanézek, leginkább azt kéne ellenőrizni, hogy nekem is a folytószelep vacakol vagy esetleg még mindig bealszik egy henger ?!
Más: a Veled lebeszélt cumók nincsenek elfelejtve, most jön egy elsőfutó-generál, novemberben viszont ha a Jóisten is úgy akarja , tartok egy körutat, amikor körbemegyek a 1/2 országon az összes hiányzó apróságokér'
TDI752015-10-18 10:29:55 // 80085
Mintha csak most jött volna ki a gyárból...
Az egész úgy kezdődött hogy megálltam a piros lámpánál, és valami furcsa volt alapjáratom 2500. Ez egy kicsit sok . na végre leesett igaz csak 1500 ig de legalább nem kettőfél. hazaérvény géptető kinyit, pillangó megvizslat, anyázás... ez nem zár le. Hát fogtam egy másikat és kitakarítottam. Ez lett belőle.
Az egész úgy kezdődött hogy megálltam a piros lámpánál, és valami furcsa volt alapjáratom 2500. Ez egy kicsit sok . na végre leesett igaz csak 1500 ig de legalább nem kettőfél. hazaérvény géptető kinyit, pillangó megvizslat, anyázás... ez nem zár le. Hát fogtam egy másikat és kitakarítottam. Ez lett belőle.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-10-17 11:09:22 // 80084
Na - csak gondoltam mégse idegenektől tudjátok meg! :-)
Szóval tegnap elugrottam egy szerszámkereskedésbe. Előtte lepróbáltam újra figyelmesebben a 1/2"-os hosszabbító+19-es CroVa kombót - de esélytelennek látszott... Belenéztem a (17) csőkulcsot - úgy tűnt, hogy van még annyi hely, hogy egy számmal nagyobb is "odatérjen" - legdurvább esetnek az tűnt, hogy annak a lemezbölcsőnek a széleit "kicsit kihajlítom kicsit"..
A boltba érve már kétesélyes lett a téma: a nyakas csillag nagyon feljött a slágerlistámon, mivel annál a kialakítása az elforgását is biztosítaná jó esetben... Aztán az élet- vagy inkább a hiánygazdaság - döntött: csak csőkulcs volt kapható a kettő közül, ráadásul olyan gyér áron, hogy nem is gondolkodtam rajta.
Hazaérve "jelmezes főpróba": befér, rá is megy a csavarfejre - úgyhogy "ezzel megyünk" - tüskét meg valami kitámasztást csak varrok hozzá a szerszámaimból :-p
Szóval tegnap elugrottam egy szerszámkereskedésbe. Előtte lepróbáltam újra figyelmesebben a 1/2"-os hosszabbító+19-es CroVa kombót - de esélytelennek látszott... Belenéztem a (17) csőkulcsot - úgy tűnt, hogy van még annyi hely, hogy egy számmal nagyobb is "odatérjen" - legdurvább esetnek az tűnt, hogy annak a lemezbölcsőnek a széleit "kicsit kihajlítom kicsit"..
A boltba érve már kétesélyes lett a téma: a nyakas csillag nagyon feljött a slágerlistámon, mivel annál a kialakítása az elforgását is biztosítaná jó esetben... Aztán az élet- vagy inkább a hiánygazdaság - döntött: csak csőkulcs volt kapható a kettő közül, ráadásul olyan gyér áron, hogy nem is gondolkodtam rajta.
Hazaérve "jelmezes főpróba": befér, rá is megy a csavarfejre - úgyhogy "ezzel megyünk" - tüskét meg valami kitámasztást csak varrok hozzá a szerszámaimból :-p
pb_2015-10-15 22:59:23 // 80083
Lőferdült már.)
Nyakas TSillagvilla, nyakas TSillag, dugó, pipa. Akad válaxték.)
Nyakas TSillagvilla, nyakas TSillag, dugó, pipa. Akad válaxték.)
127_sud2015-10-15 22:48:11 // 80082
Sok sikert.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-10-15 22:25:41 // 80081
Én is azzal próbáltam, de nem bírtam becserkészni...
A 17-es csőkulcs viszont belement, csak értelemszerűen nem illett a csavarfejre - persze ez sem tutti, mert a 19-es lehet annyival vastagabb...
Holnap még megnézem 47,95 %-kal tudományosabb szemlélettel :-P
A 17-es csőkulcs viszont belement, csak értelemszerűen nem illett a csavarfejre - persze ez sem tutti, mert a 19-es lehet annyival vastagabb...
Holnap még megnézem 47,95 %-kal tudományosabb szemlélettel :-P
127_sud2015-10-15 21:08:18 // 80080
Emlékeim szerint pont befér a 19-es krovafej hosszabbítóval. Legalábbis nekem befért mikor nemrég összeraktam. Szerintem a csőkulcs még esélytelenebb, mintha hátulról alulról kellene bedugni a krovafejet mert előrefelé szűkül a nyílás.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-10-15 20:26:10 // 80079
Üdv Urak!
Első lengőkar-kaszni csatlakozási pontot oldotta már valaki?
A padlólemez felőli, trükkösen bújtatott csavar szerszámmal megközelítése érdekelne, az anya a motor felől 19-es, gondolom ez a csavarfej is - Crovafej esélytelen volt, csőkulcsból meg 17-esem a legnagyobb...
Jól gondolom, hogy holnap "egy 19-es csőkulcs rendel"? :-)
Első lengőkar-kaszni csatlakozási pontot oldotta már valaki?
A padlólemez felőli, trükkösen bújtatott csavar szerszámmal megközelítése érdekelne, az anya a motor felől 19-es, gondolom ez a csavarfej is - Crovafej esélytelen volt, csőkulcsból meg 17-esem a legnagyobb...
Jól gondolom, hogy holnap "egy 19-es csőkulcs rendel"? :-)
Kazes☻2015-10-09 22:13:08 // 80077
Hehe... pont most írtam én is a OT&YT -be... :)
Zsolt1552015-10-09 22:07:24 // 80076
Az Autókereskedőkben Edd China most kezd felújítani egy Alfa Sud-ot.
http://wheelerdealers.discoveryuk.com/episode/season-12/987-2-2-2/
http://wheelerdealers.discoveryuk.com/episode/season-12/987-2-2-2/
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-09-26 23:45:28 // 80074
ÁÁÁÁ! tényleg igaz, hogy minél kisebb 1 alkatrész, annál több a baj vele :-p
Most nagyobb dolgokra -remélem már nem sokáig - se nekem , se a kocsinak nincs ideje, gondoltam azért csak haladjunk valamit :
kész mindkét első ajtó burkolata a tükörmozgatásnál lévő háromszögek kivételével, ugyanakkor már egy kisebb doboznyi odavaló háromszögem, gumilapom , szivacsom, konzolom gyűlt össze- kiválasztom hát a "nyerő párost" és el is kezdem az ilyenkor szükséges mosogatást, festést, stb - gondoltam nagy naivan...
aha!: kétféle háromszög létezett , az enyémen eredetileg olyan volt, aminek a rögzítőcsavarja menetirány szerint hátulról megy be és a burkolat alatti lemezkonzolhoz rögzül. Ezekből nincs egy ép pár, sajnos már a látható részükön is töröttek, hiányosak :-(
Amiből viszont találtam egy olyan párost, hogy
-az egyik fullos,
-a másikon csak egy nem látható (és egy selejtről kis barkácsmelóval pótolható) karom hiány van...
...na az már tök más rögzítésű, annak a rögzítőcsavarja a háromszög alakú oldalon, a "joystick" mellett van, a belső rögzítése meg tök ismeretlen -
így ha szépet akarok, akkor mehetek turkálni ilyen kis pöcsségekért :-S
Most nagyobb dolgokra -remélem már nem sokáig - se nekem , se a kocsinak nincs ideje, gondoltam azért csak haladjunk valamit :
kész mindkét első ajtó burkolata a tükörmozgatásnál lévő háromszögek kivételével, ugyanakkor már egy kisebb doboznyi odavaló háromszögem, gumilapom , szivacsom, konzolom gyűlt össze- kiválasztom hát a "nyerő párost" és el is kezdem az ilyenkor szükséges mosogatást, festést, stb - gondoltam nagy naivan...
aha!: kétféle háromszög létezett , az enyémen eredetileg olyan volt, aminek a rögzítőcsavarja menetirány szerint hátulról megy be és a burkolat alatti lemezkonzolhoz rögzül. Ezekből nincs egy ép pár, sajnos már a látható részükön is töröttek, hiányosak :-(
Amiből viszont találtam egy olyan párost, hogy
-az egyik fullos,
-a másikon csak egy nem látható (és egy selejtről kis barkácsmelóval pótolható) karom hiány van...
...na az már tök más rögzítésű, annak a rögzítőcsavarja a háromszög alakú oldalon, a "joystick" mellett van, a belső rögzítése meg tök ismeretlen -
így ha szépet akarok, akkor mehetek turkálni ilyen kis pöcsségekért :-S
Atttis2015-09-12 10:01:26 // 80073
lassan visszatekeri magát :)
pb_2015-09-11 22:15:29 // 80072
Tekerd vixxa az órádat, aztán olyan lex, mint az.D