ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-01-12 20:09:00 // 80621
Ja, pont kezdtem örülni, mennyi korábban emiatt elnapolt tennivaló elöl hárult el az akadály azzal, hogy a kormányburkolat maradhat az helyén - erre tegnap a kupplungnak eszébe jutott hogy kicsit rosszabbodik....Abbamaradt a kinyomáskor hallható, a laza ékszíj visításához hasonló csicsergés - cserébe már nem emel ki rendesen, egyes-hátra már csak reccsenve megy, úgyhogy kiadom a leXükségesebb melókat és ravatalozom fel :-(
pb_2019-01-12 19:41:25 // 80620
Hűzz rá az állítóTSavarra, lehet az segít a köztes álláson.
Én hagyom gumiprofil nélkül.)
Én hagyom gumiprofil nélkül.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-01-07 12:24:34 // 80619
Fordítsuk meg a két téma sorrendjét:-)
Először is NAGY KÖSZI, a kormányoszlopnál tényleg az volt a gond amit írtál! Anno a "Nagy Szerelés" közben annyi minden ment egyszerre , hogy nem figyeltem a részletekre - az meg csak utólag derül ki mindig, hogy melyik részletnek van jelentősége :-)
Szóval nem nagyon néztem meg, meddig van a kormányoszlop "p.ncija" ráhúzva a körmánymű "pöcörőjére" - biztos ami biztos alapon inkább letoltam a padlólemezig... Tegnap kiengedtem a csavart, felhúztam a kardánvéget a pöcs felső végéhez közeli állásba, visszahúztam szépen "nyomatókulccsal" és lőn felső állásban is akadálymentesen forgó kormányom!
(ez azért is jó, mert a felső állásban megáll a kormányom, de az alatt csak ideig-óráig, ha komolyabban belekapaszkodok (ami városban szervó nélkül megesik néhanap...:-p) mindig leesik a legalsó helyzetbe...Namost azért én sem összefelé megyek :-) nem túl kényelmes a Recaro-ba a beszállás alsó kormányhelyzetnél , de menet közben sem ideális ahogy kitakarja a műszereket a kormánykerék)
a kettes téma: ezzel úgy vagyok, hogy vizsga előtt volt egy naiv elképzelésem, hogy levizsgáztatom a kb. üres bódét és majd utána szépen "berendezem". Hát nem lehetett, belegórtam lapáttal a belsejét , utána már mikor jártam vele volt egy időszak, amikor hol ez-hol az az ajtó volt belső burkolat és egyéb nyalánkságok nélkül- azaz projektállapotban, mert mindegyiken az utolsó elemet is kiszedtem, átnéztem , cseréltem, felújítottam, kentem, beállítottam satöbbi...Ja és pótoltam, mert ugye manapság melyik az a 33-as amelyiknek minden ajtajában mindkét fólia megvan? (Ezek azok amiket minden "szerelőnek" első dolga kitépni onnan ha ott kell valamit cserélnie vagy javítania kell...) Márpedig ezek is nagybana felelősek az ajtóba bejutó(a külső fólia) vagy lecsapodó (a belső fólia) nedvesség le- és kijuttatásáért!
Emellett nyilván az ajtók alját is megnéztem anno, a régi gumijaimnak a patentok alá menő, keményebb sávja volt a lyukaknál elrepedve, emiatt kifordult a helyéről itt-ott.
De dzsuva meg rohadás akkor 24 év után nem volt, mondjuk az enyém elvileg napi járkálós , bár fos időben kétszer is meggondolom elővegyem-e, és munkába járáshoz sem kell mivel itthon melózok. Meg ugye 14 éve panel alatti, temperált garázsban van és ha valamiért elázik (legyen mosás vagy eső/hó) akkor utána a garázsba beállva mint gyerekkorunkban a menő matchboxokon :-) legalább egy éjszakára kinyitok rajta minden nyithatót, így az összes ajtót első akadásig...
Először is NAGY KÖSZI, a kormányoszlopnál tényleg az volt a gond amit írtál! Anno a "Nagy Szerelés" közben annyi minden ment egyszerre , hogy nem figyeltem a részletekre - az meg csak utólag derül ki mindig, hogy melyik részletnek van jelentősége :-)
Szóval nem nagyon néztem meg, meddig van a kormányoszlop "p.ncija" ráhúzva a körmánymű "pöcörőjére" - biztos ami biztos alapon inkább letoltam a padlólemezig... Tegnap kiengedtem a csavart, felhúztam a kardánvéget a pöcs felső végéhez közeli állásba, visszahúztam szépen "nyomatókulccsal" és lőn felső állásban is akadálymentesen forgó kormányom!
(ez azért is jó, mert a felső állásban megáll a kormányom, de az alatt csak ideig-óráig, ha komolyabban belekapaszkodok (ami városban szervó nélkül megesik néhanap...:-p) mindig leesik a legalsó helyzetbe...Namost azért én sem összefelé megyek :-) nem túl kényelmes a Recaro-ba a beszállás alsó kormányhelyzetnél , de menet közben sem ideális ahogy kitakarja a műszereket a kormánykerék)
a kettes téma: ezzel úgy vagyok, hogy vizsga előtt volt egy naiv elképzelésem, hogy levizsgáztatom a kb. üres bódét és majd utána szépen "berendezem". Hát nem lehetett, belegórtam lapáttal a belsejét , utána már mikor jártam vele volt egy időszak, amikor hol ez-hol az az ajtó volt belső burkolat és egyéb nyalánkságok nélkül- azaz projektállapotban, mert mindegyiken az utolsó elemet is kiszedtem, átnéztem , cseréltem, felújítottam, kentem, beállítottam satöbbi...Ja és pótoltam, mert ugye manapság melyik az a 33-as amelyiknek minden ajtajában mindkét fólia megvan? (Ezek azok amiket minden "szerelőnek" első dolga kitépni onnan ha ott kell valamit cserélnie vagy javítania kell...) Márpedig ezek is nagybana felelősek az ajtóba bejutó(a külső fólia) vagy lecsapodó (a belső fólia) nedvesség le- és kijuttatásáért!
Emellett nyilván az ajtók alját is megnéztem anno, a régi gumijaimnak a patentok alá menő, keményebb sávja volt a lyukaknál elrepedve, emiatt kifordult a helyéről itt-ott.
De dzsuva meg rohadás akkor 24 év után nem volt, mondjuk az enyém elvileg napi járkálós , bár fos időben kétszer is meggondolom elővegyem-e, és munkába járáshoz sem kell mivel itthon melózok. Meg ugye 14 éve panel alatti, temperált garázsban van és ha valamiért elázik (legyen mosás vagy eső/hó) akkor utána a garázsba beállva mint gyerekkorunkban a menő matchboxokon :-) legalább egy éjszakára kinyitok rajta minden nyithatót, így az összes ajtót első akadásig...
pb_2019-01-04 00:34:36 // 80618
Tapaxtalatból.) Több aytónál láttam már, hogy +áll mögötte a gané, és xépen kikezdi a fémet, pont a vixxaperemezésnél. A patentek furatai pedig kiválóan +felelnek vízelvezetésre(úgyis kevés van belőlük) és xellőzésre.Vitrinbe, OT verdára való, haxnálósra nem. Én is vettem.)
Mondom én, hogy roxxul lett öxxerakva.) Alul a TSuklónál + kell lazítani a 8as TSavart, és húzd + a rudat befelé ütközésig, aztán húzd + a TSavart. Lent 1xűbb +bontani, mint a kormánykereket levenni. Lehet az úy karokkal sem lex kormányközeped, TSak állítás után.
Mondom én, hogy roxxul lett öxxerakva.) Alul a TSuklónál + kell lazítani a 8as TSavart, és húzd + a rudat befelé ütközésig, aztán húzd + a TSavart. Lent 1xűbb +bontani, mint a kormánykereket levenni. Lehet az úy karokkal sem lex kormányközeped, TSak állítás után.
Hakuna2019-01-02 21:48:56 // 80617
Boldog Új Évet kívánok én is minden aktív boxeresnek! :)
Az új évet AC-cserével indítjuk majd, Litvániából megérkezett végre az utángyártott cseredarab (Valeo) közel egy hónap alatt. Kicsit szkeptikus vagyok így előzetesen az élettartamát tekintve, mert műanyagból van a felső része, de úgy vagyok vele, mint a vak is, majd meglátjuk. :)
Az új évet AC-cserével indítjuk majd, Litvániából megérkezett végre az utángyártott cseredarab (Valeo) közel egy hónap alatt. Kicsit szkeptikus vagyok így előzetesen az élettartamát tekintve, mert műanyagból van a felső része, de úgy vagyok vele, mint a vak is, majd meglátjuk. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-01-02 10:32:32 // 80616
1. Miből jött ez? Kifejtenéd?
(a patentekkel rögzítendő gumicsíkról van szó, az enyém már szakadt volt több helyen, vettem az elfekvőből...)
2. kormányoszlop nem volt bántva, a kormánymű volt kiszedve és felújítva. Összerakásra a felújításban persze a kormánymű oldalon a ricni-bejelölés lekopott , nem jól állt a kormány. Innen 1xűbb volt a kormánykereket levenni és jól visszatenni....Esetleg ott lehetséges a kormányt lejjebb , azaz a műanyagra ráhúzni?
(a patentekkel rögzítendő gumicsíkról van szó, az enyém már szakadt volt több helyen, vettem az elfekvőből...)
2. kormányoszlop nem volt bántva, a kormánymű volt kiszedve és felújítva. Összerakásra a felújításban persze a kormánymű oldalon a ricni-bejelölés lekopott , nem jól állt a kormány. Innen 1xűbb volt a kormánykereket levenni és jól visszatenni....Esetleg ott lehetséges a kormányt lejjebb , azaz a műanyagra ráhúzni?
pb_2019-01-01 22:06:51 // 80615
Vixont!
"Az első ajtók megkapták a gyári új alsó tömítőprofiljukat!"
Többet árt, mint haxnál. Saynos.
"viszont hiába a donorból áttett gyári csavar-garnitúra , ugyanúgy nem emelhető a legalsó pozíciótól sokkal magasabbra akadozás nélkül."
Valóxínűleg roxxul raktad oxxe a kormányoxlopot.
"Az első ajtók megkapták a gyári új alsó tömítőprofiljukat!"
Többet árt, mint haxnál. Saynos.
"viszont hiába a donorból áttett gyári csavar-garnitúra , ugyanúgy nem emelhető a legalsó pozíciótól sokkal magasabbra akadozás nélkül."
Valóxínűleg roxxul raktad oxxe a kormányoxlopot.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-31 23:49:50 // 80614
Üdv Urak!
Írtam a blogomra egy kis óévi összefoglalót pár képpel, olvassátok ha érdekel!
A legfontosabb persze, hogy itt kívánnék Boldog Új Esztendőt maroknyi kitartó csapatunknak ;-) !
Forza Boxer, találkozunk az Újévben! :-)
Írtam a blogomra egy kis óévi összefoglalót pár képpel, olvassátok ha érdekel!
A legfontosabb persze, hogy itt kívánnék Boldog Új Esztendőt maroknyi kitartó csapatunknak ;-) !
Forza Boxer, találkozunk az Újévben! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-27 14:26:21 // 80613
Ez nem Scott cartársé volt?
szelod92018-12-23 23:44:32 // 80612
pb_2018-12-22 23:28:51 // 80611
Ilyet már én is láttam, de ott nem volt 9es, TSak a 8as után a senki földye.D
pb_2018-12-22 23:27:25 // 80610
Talán akad olyan.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-20 22:19:27 // 80609
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-15 21:16:37 // 80608
Hát ja! :-)
Amúgy az előző tulajra utalás nem volt véletlen - ő mint "guru" minden, a kocsimról hiányzó alkatrészről dalestet tartott (miután kerestem/számonkértem) hogy az miért baromság meg felesleges... :-p
MÁS, KÉRDÉS:
azt tudja valaki, hogy a fűtő/szellőzőventi előtétellenállásainál a sima fémsprirálos miért 5 lábas, a kerámia meg csak 4???
Amúgy az előző tulajra utalás nem volt véletlen - ő mint "guru" minden, a kocsimról hiányzó alkatrészről dalestet tartott (miután kerestem/számonkértem) hogy az miért baromság meg felesleges... :-p
MÁS, KÉRDÉS:
azt tudja valaki, hogy a fűtő/szellőzőventi előtétellenállásainál a sima fémsprirálos miért 5 lábas, a kerámia meg csak 4???
BuBu.2018-12-03 22:21:08 // 80607
Az a baj hogy minden szerelés után marad egy kiskosár alkatrész és sokan nem nyomoznak hogy honnan...
BuBu.2018-12-03 22:18:48 // 80606
Se garázs se boxi.. egyik szopórollerböl átultem egy másikba de csak hogy ne legyen könnyü az élet az olasz után egy angolba:):):):)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-02 18:58:07 // 80605
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-02 13:41:32 // 80604
na jó, mert én is így tudtam, az elfekvőből vettem is 2-t mivel "fék-és-kuplungpedál rugó"-ként volt nevezve
tegnap lepattintottam a pedálnál a zárócsúszkát, az beesett a padlóra . Utána kivettem a stiftet, nem emlékszem rugóra :-) Amúgy betettem egy fóliát bárminemű padlószönyeg sérülést megelőzendő, szóval abban kellett volna lennie...
meg sem lepődöm, valami rugóevőé lehetett ez az autó, a 2017es összefoglaló posztban már említettem hogy a csomagtérajtónál is agyfaszt kaptam, nem lehetett lezárni, állandóan "visszapattant"..Már szétk..úrtam az eredeti huzalt, már a donorét is kezdtem volna modifikálni , mert valamiért nem ment vissza alapállapotba nyitás után...Elkezdtem a zárat nézegetni, aztán épp elállt az eső, mondom ez égi jel (2 sör már lecsúszott a nagy izgalomban :-p) mert így bicajjal elugrottam a donorho' és láss csodát: az én záramon lévő egyik nyúlvány nem véletlenül volt kifúrva....Kellettlett vón' lennie ott egy pont visszahúzó szereppel bíró rugónak amit "ismeretlen elkövető" eltávolított - nyilván hogy nem volt jó, a donor zárjával hibátlanul működött.
tegnap lepattintottam a pedálnál a zárócsúszkát, az beesett a padlóra . Utána kivettem a stiftet, nem emlékszem rugóra :-) Amúgy betettem egy fóliát bárminemű padlószönyeg sérülést megelőzendő, szóval abban kellett volna lennie...
meg sem lepődöm, valami rugóevőé lehetett ez az autó, a 2017es összefoglaló posztban már említettem hogy a csomagtérajtónál is agyfaszt kaptam, nem lehetett lezárni, állandóan "visszapattant"..Már szétk..úrtam az eredeti huzalt, már a donorét is kezdtem volna modifikálni , mert valamiért nem ment vissza alapállapotba nyitás után...Elkezdtem a zárat nézegetni, aztán épp elállt az eső, mondom ez égi jel (2 sör már lecsúszott a nagy izgalomban :-p) mert így bicajjal elugrottam a donorho' és láss csodát: az én záramon lévő egyik nyúlvány nem véletlenül volt kifúrva....Kellettlett vón' lennie ott egy pont visszahúzó szereppel bíró rugónak amit "ismeretlen elkövető" eltávolított - nyilván hogy nem volt jó, a donor zárjával hibátlanul működött.
pb_2018-12-01 20:13:23 // 80603
Akad.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-12-01 19:23:38 // 80602
Szolgálati közlemény: a kuplung-pedálnál kell lennie rugónak?
Hakuna2018-11-29 14:23:16 // 80601
Hol a boldogság mostanában?
Önálló, boxeres fűtött garázsban.
(Vagy akár csak falak által melegítettben is.)
Önálló, boxeres fűtött garázsban.
(Vagy akár csak falak által melegítettben is.)
BuBu.2018-11-26 10:55:14 // 80599
Te lennél az első ki a könnyeit törölgetné:):):)
pb_2018-11-25 12:34:26 // 80598
Mennek hát, mind a kohóba.))
TDI752018-11-24 20:34:25 // 80597
Hogya gyíkba ne!! :)
Minden nap
Minden nap
BuBu.2018-11-24 15:05:33 // 80596
Mi a helyzet mennek még a boxik??;)
BuBu.2018-11-24 15:04:44 // 80595
Hupsz ezer meg egy éve...:):):):)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-11-17 18:47:12 // 80594
Keresek:
33-ra gyári (tojástartós vagy ami még létezik :-)
14"
(4x98)
alufelnit olyan állapotban hogy esztétikailag mindegy, de műszakilag max. centírozással most télire egyből felgumizható legyen!
33-ra gyári (tojástartós vagy ami még létezik :-)
14"
(4x98)
alufelnit olyan állapotban hogy esztétikailag mindegy, de műszakilag max. centírozással most télire egyből felgumizható legyen!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-11-12 00:45:22 // 80593
Deamúgytényleg: az 1,7 16V "lóhere" (a legkisebb 290 mm-es hátsó rugóval az "vajommi "?
Mármint hogy bármi lehet csak sima 16V, P4 és 16V 4x4 nem (olyan volt -mármint a16V kapcsolható összkerékkel)?
Mármint hogy bármi lehet csak sima 16V, P4 és 16V 4x4 nem (olyan volt -mármint a16V kapcsolható összkerékkel)?
pb_2018-11-11 23:03:10 // 80592
"mindegy, Pb- majd elolvassa és jól meXakérti"
Nem ért hozzá.D
Nem ért hozzá.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-11-02 12:08:42 // 80591
pb_2018-10-25 22:31:09 // 80590
Legalább mehet rá az IE.))
pb_2018-10-25 22:30:26 // 80589
Ez az 1. körös volt, de inkább kérdezd az illetékest.) Akkor kell bódét is xerezni yót.D
Hakuna2018-10-25 17:53:50 // 80588
Ja, és nem utolsósorban ezen éppen az nincs ami nekem kéne: üzemanyagellátó-rendszer. Semmilyen.
Hakuna2018-10-25 17:50:38 // 80587
Tudom, hogy most majd azt mondod, nekem semmi sem jó, de ez meg még több. :))
Amúgy a motornak semmi baja, kár lenne lecserélni. Csak a kiegészítőkkel van mindig gond. A másik, hogy egy ilyen moci alól - remélhetőleg- hamarabb rohad ki a kasztni, pedig aztán arra vigyázok.
Amúgy a motornak semmi baja, kár lenne lecserélni. Csak a kiegészítőkkel van mindig gond. A másik, hogy egy ilyen moci alól - remélhetőleg- hamarabb rohad ki a kasztni, pedig aztán arra vigyázok.
Hakuna2018-10-21 21:08:09 // 80585
Most duplázzam meg az értékét ?:)
Pöttyet sokallom amúgy. Mit jelent az hogy gyári felújított és merre leledzik?
Pöttyet sokallom amúgy. Mit jelent az hogy gyári felújított és merre leledzik?
pb_2018-10-20 22:15:03 // 80584
Gyonge 1.6oska.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-10-20 20:52:04 // 80583
Figyeljed megfele:
most a szent elhatározásomnak megfelelően nekiesek a donormotornak, már éppeg a jóféle karbikat idomítom rá :-p - amikor megjelenik elfekvő készletben egy gyári felújított blokk 300k környékén :-p
most a szent elhatározásomnak megfelelően nekiesek a donormotornak, már éppeg a jóféle karbikat idomítom rá :-p - amikor megjelenik elfekvő készletben egy gyári felújított blokk 300k környékén :-p
pb_2018-10-13 21:24:33 // 80581
Nálam igen.D
Hakuna2018-10-11 11:40:44 // 80580
Egyébként nem a motort kellene cserélni, max csak a körítést. De nem vagyok benne biztos, hogy egy IE-vel jobban állnék ...
Hakuna2018-10-11 11:39:07 // 80579
:) Most mi a baj a motorral?:)
A másik, hogy holvan olyan és főleg mennyiért...
A másik, hogy holvan olyan és főleg mennyiért...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-10-10 13:44:17 // 80578
A 2 nem zárja ki 1mást! :-)
pb_2018-10-09 23:31:42 // 80577
Mechanikus AC helyett inkább valami rendes motor kéne abba a verdába.DD
Hakuna2018-10-09 18:30:47 // 80576
Ja és ez főlé nem nagyon akar menni, vagyis nem vagyok hozzá elég nagy motorgyilkos, hogy kipróbáljam.
Plusz emelkedőn kicsit korábbi már a jelenség és nem is megy könnyen fel.
Felváltva ötödikben érdekesmód kicsit javul. (A váltás, ugye alacsonyabb fordulatot eredményez, emiatt is gyanús az AC)
Plusz emelkedőn kicsit korábbi már a jelenség és nem is megy könnyen fel.
Felváltva ötödikben érdekesmód kicsit javul. (A váltás, ugye alacsonyabb fordulatot eredményez, emiatt is gyanús az AC)
Hakuna2018-10-09 18:26:39 // 80575
A régebbi, kopottabb AC-vel már 3000-nél is csinálta. Ezzel eddig nem tapasztaltam, most kezdi a 4k körül. Lehet más oka is, de ezt ki szeretném zárni. (Mellesleg folyat ott valamit, olaj vagy benya tökmindegy, de le kell szedni úgyis.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-10-09 18:24:35 // 80574
Más:azért 4000es fordulatnál sok minden rezonálhat,mivel ott van a legnagyobb nyomaték !
nekem például 5ösben (nyilván ez autópályán) csak és kizárólag (alatta/felette 200 fordulattal már/még nem!) 4000-nél a váltóból jött egy időben* ilyen gerjedésszerű éles hang
*természetesen öngyógyító autó lévén elmúlt később.... :-))
nekem például 5ösben (nyilván ez autópályán) csak és kizárólag (alatta/felette 200 fordulattal már/még nem!) 4000-nél a váltóból jött egy időben* ilyen gerjedésszerű éles hang
*természetesen öngyógyító autó lévén elmúlt később.... :-))
Hakuna2018-10-09 18:19:17 // 80572
Rendeltem egy ilyet, de több hétre ígérték. Remélem beválik.
http://kuplungviaweb.com/c3bczemanyagszivattyc3ba/1221268-valeo-474661---üzemanyagszivattyú-3276424746610.html
Az autoalkatresz24-nél meg 10+3-ért lenne, de nem tudom mikor és előre fizetős -e?
http://kuplungviaweb.com/c3bczemanyagszivattyc3ba/1221268-valeo-474661---üzemanyagszivattyú-3276424746610.html
Az autoalkatresz24-nél meg 10+3-ért lenne, de nem tudom mikor és előre fizetős -e?