ha ezek az olaszok normálisak... ?! :-)
kedden este sikerült az utolsó rögzítéseket is megoldva kiszednem a donor műszerfalát - mondjuk még heteket elszórakoztatott volna ha hagyom, ugyanis kisebb részben a rádió nagyobb részben a "klasszikus kilenvenesévekbeli kafa riasztó" nagyjából megháromszorozta azt a melót, amit az enyémen megszoktam - pedig riasztó , méghozzá gyári abban is van...:-p
Lényegében nem volt olyan belsőtéri elem eddig ami valami titkos kapcsoló, kulcszáras kapcsoló vagy a csak oda elférő riasztómodul miatt normálisan kiszerelhető lett volna , mindegyiket az enyémnél megszokott rögzítések oldása után még vezetékek tartották, sokszor csak valahol a műszerfal mélyén oldhatóan...Maga a műszerfal is kétujjnyi vastag kábelköteggel volt átszőve belül... :-S Miután ha valamit, akkor egy 30 éves riasztót biztosan nem fogok áttenni az autómra (kb.mint az Alfa kontrollt sem...) zéró toleranciát hirdettem és macsétés módszerrel szétcsaptam a korbácsot :-o
De nem ez a lényeg, hanem hogy már eddig is "szilánkos fejtörést" kaptam mert 1xűen nem bírtam elképzelni, hogyan lehet a digitális klímavezérlő pont egy premod klímahardverrel összekötve- ugyanis ebben a klímarész külön van a kesztyűtartó mögött, a fűtő-szellőzőbox csak a klíma becsatlakozása miatt más mint a klíma nélküliekben , működésben viszont azokhoz hasonlít, azaz az utastéri tekerők végén lévő huzalok mozgatják mechanikusan a terelőlemezeket. Azaz pont fordítva mint a postmod klímánál (ahol a megmaradó beltéri tekerők mozgását elektromos jellé alakítva vezérlik a klímabox motoros terelőit) itt valahogy az elektronikus jelet kell mechanikussá visszalakítani !!! :-o
Így, hogy a műszerfal hiányzik, kicsit bepillantottam a középkonzol mögé és bár sötétedett és siettem is, elég megdöbbentő dologra derült fény..Ahol a nem klímás és a normál klímás autókban a beltéri szabályzódoboz van a tekerőkkel - nekem ugye ott van a digitális szabályzódoboz. Ez teljesen elektronikus, csak vezetékek jönnek ki belőle..
.VISZONT: alatta egyel, mivel ez 4x4 és Alfacontrollos is egyben ahol a fióknak kellene lennie ott az említett két funkció gombjai és kijelzői vannak. Ezek minimálisan nyúlnak be a konzolba, így mögötte volt annyi hely, hogy... -.és itt dobtam el az agyam - mintha a hagyományos beltéri fehér szabályzóbox bújkálna a vezetékek közt, a hátoldala legalábbis a huzalos mechanika tárcsáiban végződik!!! Majd megnézem rendesen, de nagyon úgy néz ki, hogy a hiányzó előlapja (mivel ez a box nem jelenik meg a műszerfalon) helyett ide vannak rejtve a digitális vezérlőből jövő elektronikus jelet mechanikussá alakító "dógok" , feltételezésem szerint szervómotorok.... !!!! :-o
Nooormáális??? :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-04-19 10:05:35 // 80521
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-29 07:20:34 // 80520
hjahh, amikor rendbetettem nem is foglalkoztam vele, hogy az egyik oldali gumicsík eleje be van hasadva kicsit...Aztán 1xcsak beszakadt az egész alattam jól :-(
Fater megragadta olyan cuccal, amivel a futószalagokat ragasztják, de vagy az vagy az alapanyag gumilemez túl rideg volt, bő félévig tartott, kb. ugyaneddig úgy jártam hogy ki volt tömködve rossz, a garázsba-szereléshez szánt régi kispárnákkal :-)))
Végül a kisöreg azt az oldalt valami autóponyva-szerűségből alakította ki, így hogy a másik fele maradt gumis pont megfelelő a rugalmassága
Fater megragadta olyan cuccal, amivel a futószalagokat ragasztják, de vagy az vagy az alapanyag gumilemez túl rideg volt, bő félévig tartott, kb. ugyaneddig úgy jártam hogy ki volt tömködve rossz, a garázsba-szereléshez szánt régi kispárnákkal :-)))
Végül a kisöreg azt az oldalt valami autóponyva-szerűségből alakította ki, így hogy a másik fele maradt gumis pont megfelelő a rugalmassága
pb_2018-03-29 00:10:28 // 80519
Látom nálad is bexakadt a Recaro.DD
pb_2018-03-28 22:18:16 // 80518
1 nyugger.D Te még létezel?D + különben is a nyuggereknek lassaban megy az olvasás is.DDD
pb_2018-03-28 22:16:02 // 80517
Kérdezd + tőlük, hogy miért variáltak.)) De én tudtam, mert sokat foglalkoztam/foglalkozok ezekkel a hulladék semmirevaló, xemét, utolsó, xutyok, fos, xarokkal, pont ezért is írtam.))
Whiteskull2018-03-27 13:07:25 // 80516
Van egy hetes olvasnivalóm. :))) Az első rész megvolt. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-27 12:08:49 // 80515
na, toltam egy diszkrét posztot a 2017-es év történéseiről némi képanyaggal - aki nagyon ráér az olvasgassa! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-22 09:23:23 // 80514
akkor jól gondoltam....bár nem értem miért kellett kétféle , alapvetően hasonló huzattal is gyártani...
érdekes, kicsit felkavarta a dolgokat a fejemben - de alapvetően nincs hiányérzetem. Először is nem hazabeszélés, de ha nem tudod, hogy létezett ez a képeden látható, az első Recaroval teljesen analóg 3 anyagos szövetpárosítás akkor az enyémre sem mondod azt, hogy nem passzol az elsőkhöz...
Másik, hogy elhiheted volt elég szopás azzal-addig hogy így nézzen ki a verdámnak ez a része, ha harmadik anyagféle is bejött volna a képbe azzal csak hatványozódott volna a dolog :-p
Emlékszem az elsőknél is úgy volt, hogy összesen 2 hiba volt rajtuk - de olyan, ami mindhárom anyagfélét érintette :-o
Namost bótban max a műbőrszerűség kapható, a többi esélytelen - vagyis az volt a szitu hogy hacsak ki nem találok valami okosságot akkor két hiba okán lehetett volna újragyártatni a teljes két ülés külsejét - az meg nem pálya, nem vagyok szarrágó de valahol a rentábilis felújítás-fenntartás az ami nekem vállalható, most azért kár vagyonokat költeni hogy esetleg egy barom belém jön...
(ahogy szoktam mondani: vagyonokért felújítani a hülye is tud :-p)
érdekes, kicsit felkavarta a dolgokat a fejemben - de alapvetően nincs hiányérzetem. Először is nem hazabeszélés, de ha nem tudod, hogy létezett ez a képeden látható, az első Recaroval teljesen analóg 3 anyagos szövetpárosítás akkor az enyémre sem mondod azt, hogy nem passzol az elsőkhöz...
Másik, hogy elhiheted volt elég szopás azzal-addig hogy így nézzen ki a verdámnak ez a része, ha harmadik anyagféle is bejött volna a képbe azzal csak hatványozódott volna a dolog :-p
Emlékszem az elsőknél is úgy volt, hogy összesen 2 hiba volt rajtuk - de olyan, ami mindhárom anyagfélét érintette :-o
Namost bótban max a műbőrszerűség kapható, a többi esélytelen - vagyis az volt a szitu hogy hacsak ki nem találok valami okosságot akkor két hiba okán lehetett volna újragyártatni a teljes két ülés külsejét - az meg nem pálya, nem vagyok szarrágó de valahol a rentábilis felújítás-fenntartás az ami nekem vállalható, most azért kár vagyonokat költeni hogy esetleg egy barom belém jön...
(ahogy szoktam mondani: vagyonokért felújítani a hülye is tud :-p)
pb_2018-03-20 22:09:42 // 80513
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-19 08:06:36 // 80512
ehhh :-)
no miután ezen a képen alig látszik a hátsóülés, végre elárulhatnád mi a különbség ?
esetleg ennél a mintás anyaghoz az elsőkhöz hasonlóan szürke szövet csatlakozik és nem műbőr mint az enyémen???!!! :-)
no miután ezen a képen alig látszik a hátsóülés, végre elárulhatnád mi a különbség ?
esetleg ennél a mintás anyaghoz az elsőkhöz hasonlóan szürke szövet csatlakozik és nem műbőr mint az enyémen???!!! :-)
Hakuna2018-03-19 06:19:08 // 80511
Csak illusztraltam, irtam hogy konyok. Csak t-bol elobb volt kep.
pb_2018-03-18 21:46:19 // 80510
Hakuna2018-03-18 16:16:48 // 80509
Valóban kettő kellene.
A könyök viszont nem normál fűtéscső, akkor rosszul fogalmaztam.
Fűtéses boltban kaptam egy könyököt, aminek a külső átmérője kb. 20mm, akkora, mint a régié. De erről még bontani is kellett valamit. Viszont ez a darab inkább hosszúnak tűnik, mint rövidnek.
Ilyen volt:
És ilyesmi lett:
de csak könyökidom, viszont ahogy nézem ezeket a képeket, akkor T is kell legyen nekik majd.
A könyök viszont nem normál fűtéscső, akkor rosszul fogalmaztam.
Fűtéses boltban kaptam egy könyököt, aminek a külső átmérője kb. 20mm, akkora, mint a régié. De erről még bontani is kellett valamit. Viszont ez a darab inkább hosszúnak tűnik, mint rövidnek.
Ilyen volt:
És ilyesmi lett:
de csak könyökidom, viszont ahogy nézem ezeket a képeket, akkor T is kell legyen nekik majd.
pb_2018-03-18 14:32:24 // 80508
Az 1forma ágú T is kell, + a másik is, aminek van 1 8as ága. A fűtésTSő rövid és 15ös az átmérőye(ez a kisebb probléma).
pb_2018-03-18 14:26:47 // 80507
Hakuna2018-03-16 22:54:21 // 80506
Műanyagot láttam az autósbolt szoftverében, csak épp annak egyforma minden ága, itt pedig az egyik szűkített, sokkal kisebb az átmérője. A fűtés (réz)TSő miért nem ideális? Azt leszámítva, hogy tömegnövelő.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-16 21:11:54 // 80505
meghüjyítesz....most a szavakon lovagolunk? :-)
akkor mutasd légyszi hogy néz ki egy Recarohoz való hátsóülés????!!!! :-)))))
akkor mutasd légyszi hogy néz ki egy Recarohoz való hátsóülés????!!!! :-)))))
pb_2018-03-16 20:11:12 // 80504
Így már ok, értem mire gondolx.) Ezek sayna Lkorhadnak az idő múlásával. A 2 db T létezik műanyagban, olyat kell xerezni, vagy rozsdamentes TSőből gyártani. A könyökre még ninTS alternatíva, max rozsdamentes TSő. A fűtésTSő nem a legyobb válaxtás.
pb_2018-03-16 20:05:39 // 80503
Bízták, vagy nem bízták tök 8, az állomány 1 nagy rakás xar.)
Nem a Recerohoz tartozó hátsó üléssor. Ez 1 QV hátsó üléssor.)
Nem a Recerohoz tartozó hátsó üléssor. Ez 1 QV hátsó üléssor.)
Hakuna2018-03-14 20:28:28 // 80502
A lényeg, hogy nem akarom tudni. :)
Vagy legalább is projektszerű (ismételhetetlen).
De már meg is szoktam az osztatlant, pláne, mióta plüss. :)
Vagy legalább is projektszerű (ismételhetetlen).
De már meg is szoktam az osztatlant, pláne, mióta plüss. :)
Hakuna2018-03-14 20:25:39 // 80501
Hakuna2018-03-14 20:13:27 // 80500
Illetve az első az csak könyök, oda mondjuk beteszek egy réz fűtéselemet.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-14 09:03:08 // 80498
azért ez tyúk vagy a tojás esete vastagon, báttya! :-)
a legtöbb példány azért olyan, amilyen mert "félrekezelték" őket , azért 90 %-ukat a tulajok nem maguk javították vagy tartották karban, hanem naivan úgynevezett autószerelőkre bízták őket :-p
(nyilván olyan 2001-2005 között én is ezzel a vonallal próbálkoztam, utólag azt mondom még azok a 1xű szerelők voltak a legbecsületesebbek, akik nem is vállalták - a legtöbb kárt viszont egyértelműen az ún "guruk" okozták az illuzionista hozzáállásukkal :-s)
ezt a QV dolgot nem értem: ez egy P4 hátsó ülése, az első RECARO-kkal egyező szövettel - amúgy az ülés maga kisebb motornál extra, nagyobaknál széria (?) osztva dönthető - volt ettől is feljebb, mittudomén teényleg RECARO/kagyló hátsóülés? :-)
a legtöbb példány azért olyan, amilyen mert "félrekezelték" őket , azért 90 %-ukat a tulajok nem maguk javították vagy tartották karban, hanem naivan úgynevezett autószerelőkre bízták őket :-p
(nyilván olyan 2001-2005 között én is ezzel a vonallal próbálkoztam, utólag azt mondom még azok a 1xű szerelők voltak a legbecsületesebbek, akik nem is vállalták - a legtöbb kárt viszont egyértelműen az ún "guruk" okozták az illuzionista hozzáállásukkal :-s)
ezt a QV dolgot nem értem: ez egy P4 hátsó ülése, az első RECARO-kkal egyező szövettel - amúgy az ülés maga kisebb motornál extra, nagyobaknál széria (?) osztva dönthető - volt ettől is feljebb, mittudomén teényleg RECARO/kagyló hátsóülés? :-)
pb_2018-03-14 00:53:57 // 80497
"ezt mérnökórában kis sem merem számolni - nyilván számomra az egész projekt értelmét vesztette volna ha bérmunkában csináltatom valakivel és nem én magam... ;-)"
Ezeknél a semmirevaló, hulladék, fostömlő, xaroknél, ez feleytős.))
Ezeknél a semmirevaló, hulladék, fostömlő, xaroknél, ez feleytős.))
pb_2018-03-14 00:29:22 // 80495
Nem "rekarósi" TSak QV.) Max a minta 1ezik +.
pb_2018-03-14 00:26:20 // 80494
Mire gondolx pontosan?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-13 09:04:14 // 80493
Nehéz a kérdésedre releváns válasz adni :-) mert az effektív pénzkiadás az 5e ft-ot sem érte el - de nyilván az sem igaz, hogy bárki szeretne ilyet annak megvan ennyiből :-)
Eleve a komplett hátsóülést Vince cartárs nagyvonalúságából ingyen kaptam, igaz fizikailag a nagyszülei fészeréből érkezett és khmm... szóval nem csodálom hogy ő nem látott benne fantáziát :-p
Amúgy igazolt költség 3e ft , amit egy itteni rokkantnyugdíjas kárpitosnak fizettem a szakadások eltüntetéséért, ezek szerencsére egy kivételével nem látható (viszont a ráfeszítés miatt erőhatásnak kitett) helyen voltak, egy nagy szem előtt lévő vágás volt az egyik támla "vállán"- ezt az elsőknél bevált "varrjunk rá egy darabot úgy mintha eredetileg is olyan lett volna" módszerrel tüntette el.
Ezen felül "lédig" anyagok felhasználása történt: egy bölcsősanya a korábban vett 10ből, némi mattfekete rally-spray minimális vázhibákra, két spricc WD40 a forgószegecsekre - és persze qrva sok mosószer és folttisztító (az egyik kárpit felére valami wd40-szerű olajos anyag folyhatott, kiterítve én még most is észrevenném rajta a soksdszori mosás után is megmaradt árnyalatnyi eltérést - szerencsére felrakva és/vagy külső szemlélődő számára már nem észrevehető...
Illetve az igazsághoz tartozik, hogy amikor elhoztam az ülést autóból kiszerelt komplett támla/ülőlapként, úgy tűnt hogy az enyémből - mivel egyben-háttámlás - max. az ülőlapszivacsot tudnám felhasználni. Márpedig szétszedés után látszott, hogy a fészerben a támlavázakat itt-ott megtámadta a rozsda és a szivacsok sem lesznek egyszerű menetek (ezek furcsa módon még kényesebbek a textiltől, mivel öregedve keményednek,így egyre nehezebb az idővel a koszos helyen magukba szívott retket eltávolítani belőlük..)
Végül addig nyúzódott a projekt, hogy közben megvettem "A donort", amiben más szövettel , de ugyanilyen osztott ülés van hátul, ráadásul - a hátsó övek "fickóssága" alapján- kb. szökőévente utazott rajta valaki.
Végül lényegében ezekre a támlákra és ülőlapra tettem rá a Recaro-szövetet - megint érdekes kérdés, hogy a donor 100e forintjából mennyit tesz fillérre ki a hátsóülés :-)))
A lényeg persze a rengeteg, a felkutatásba, logisztikába, informálódásba és nyilván a felújításba befektetett munka, ezt mérnökórában kis sem merem számolni - nyilván számomra az egész projekt értelmét vesztette volna ha bérmunkában csináltatom valakivel és nem én magam... ;-)
Eleve a komplett hátsóülést Vince cartárs nagyvonalúságából ingyen kaptam, igaz fizikailag a nagyszülei fészeréből érkezett és khmm... szóval nem csodálom hogy ő nem látott benne fantáziát :-p
Amúgy igazolt költség 3e ft , amit egy itteni rokkantnyugdíjas kárpitosnak fizettem a szakadások eltüntetéséért, ezek szerencsére egy kivételével nem látható (viszont a ráfeszítés miatt erőhatásnak kitett) helyen voltak, egy nagy szem előtt lévő vágás volt az egyik támla "vállán"- ezt az elsőknél bevált "varrjunk rá egy darabot úgy mintha eredetileg is olyan lett volna" módszerrel tüntette el.
Ezen felül "lédig" anyagok felhasználása történt: egy bölcsősanya a korábban vett 10ből, némi mattfekete rally-spray minimális vázhibákra, két spricc WD40 a forgószegecsekre - és persze qrva sok mosószer és folttisztító (az egyik kárpit felére valami wd40-szerű olajos anyag folyhatott, kiterítve én még most is észrevenném rajta a soksdszori mosás után is megmaradt árnyalatnyi eltérést - szerencsére felrakva és/vagy külső szemlélődő számára már nem észrevehető...
Illetve az igazsághoz tartozik, hogy amikor elhoztam az ülést autóból kiszerelt komplett támla/ülőlapként, úgy tűnt hogy az enyémből - mivel egyben-háttámlás - max. az ülőlapszivacsot tudnám felhasználni. Márpedig szétszedés után látszott, hogy a fészerben a támlavázakat itt-ott megtámadta a rozsda és a szivacsok sem lesznek egyszerű menetek (ezek furcsa módon még kényesebbek a textiltől, mivel öregedve keményednek,így egyre nehezebb az idővel a koszos helyen magukba szívott retket eltávolítani belőlük..)
Végül addig nyúzódott a projekt, hogy közben megvettem "A donort", amiben más szövettel , de ugyanilyen osztott ülés van hátul, ráadásul - a hátsó övek "fickóssága" alapján- kb. szökőévente utazott rajta valaki.
Végül lényegében ezekre a támlákra és ülőlapra tettem rá a Recaro-szövetet - megint érdekes kérdés, hogy a donor 100e forintjából mennyit tesz fillérre ki a hátsóülés :-)))
A lényeg persze a rengeteg, a felkutatásba, logisztikába, informálódásba és nyilván a felújításba befektetett munka, ezt mérnökórában kis sem merem számolni - nyilván számomra az egész projekt értelmét vesztette volna ha bérmunkában csináltatom valakivel és nem én magam... ;-)
Hakuna2018-03-12 18:56:05 // 80492
Hakuna2018-03-12 18:50:01 // 80491
Jól néz ki. Mit költöttél rá?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-12 14:22:13 // 80490
Hakuna2018-03-11 13:05:21 // 80489
A fűtőrendszer (felső) elemei hozzáférhetőek valahol, pl. a T csatlakozók? Ahogy elnézem nem ártana cserélni vagy legalább tartalékolni amit lehet.
Hakuna2018-02-19 18:52:37 // 80488
No de nem az 1-es volt előbb? :) Na mind1. A lényeg, hogy paramétereiben egyezik elvileg. A normál tsavar tudom, hogy 30 forinTSincsen. Kérdés hányszor kell majd ehhez hozzányúlni, mert légkulttsal ugyebár kb. garantált az 1xhasználatossága. Mindegy, legközelebb maj résen lexek és berendelem előre.
pb_2018-02-18 19:58:21 // 80487
Pontosan. 8 az átmérő, 12,9 a xakítóxilárdsága, és 1 a menetemelkadése. Pont ez utóbbi miatt, a sűrűmenet mistt, olyan kibaxott drága, mígy a normál menetes TSavar(1,25) töredéke árába kerül.
Hakuna2018-02-18 19:20:37 // 80486
Fogalmam sincs mennyire normálisak, illetve nem tudom miben térhetnének el.
Az Elaforgtól 500 forintból még kedvezményt is kaptam ezekre az utolsókra, szóval az sem volt 1,2k még szállítással sem.
Ehhez képest hihetőnek tűnik a 250 huf/per darab rendelésre 50 darab esetén.
Az volt ráírva az eredeti oldalára, hogy 8 12 9.
Ezek közül a 8 lehet az átmérő (tippelem) miliben, a 12-es a keménysége (eddzettsége?) a tsavarboltos xerint, és ennek, amit ajánlott is annyi, ha nem hazudik a forgalmazó.
Az 1-es menetemelkedés az ami ma már fehér holló mifelénk, de ki tudja más országban mi a divat. Engem pl. már az meglepett, hogy az 1-es menetemelkedés nem hétköznapi...
Az Elaforgtól 500 forintból még kedvezményt is kaptam ezekre az utolsókra, szóval az sem volt 1,2k még szállítással sem.
Ehhez képest hihetőnek tűnik a 250 huf/per darab rendelésre 50 darab esetén.
Az volt ráírva az eredeti oldalára, hogy 8 12 9.
Ezek közül a 8 lehet az átmérő (tippelem) miliben, a 12-es a keménysége (eddzettsége?) a tsavarboltos xerint, és ennek, amit ajánlott is annyi, ha nem hazudik a forgalmazó.
Az 1-es menetemelkedés az ami ma már fehér holló mifelénk, de ki tudja más országban mi a divat. Engem pl. már az meglepett, hogy az 1-es menetemelkedés nem hétköznapi...
pb_2018-02-18 14:12:06 // 80485
Normális TSavarok ezek? Mert mikor én vettem valami 1,2k HUF/db volt a TSavarboltban.
pb_2018-02-18 14:09:49 // 80484
TSeréld át mind a 4et a donorból, yó lex az.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-18 13:13:19 // 80483
Sziasztok!
90 utáni bármelyik motoros, de csak ELSŐKEREKES SWből , illetve az 1.8 TDi Berlinából is valakinek hátsórugópárja eladó? (313 mm)
Esetleg cserélhetünk is valamit a donorból....(az S
W 1.7 IE 4x4 , abban rövidebb a rugó...)
90 utáni bármelyik motoros, de csak ELSŐKEREKES SWből , illetve az 1.8 TDi Berlinából is valakinek hátsórugópárja eladó? (313 mm)
Esetleg cserélhetünk is valamit a donorból....(az S
W 1.7 IE 4x4 , abban rövidebb a rugó...)
Hakuna2018-02-15 14:09:12 // 80482
Nem írja, tehát valószínűleg nem gyári.
Mindkét oldalra megvan a piros? Mennyiért adod? Utángyártott is csak egyik oldalra van a vaterán. (Mondjuk a szigszalagos is jól mutat:))
A festék még nem száradt be 15 év után?
Mindkét oldalra megvan a piros? Mennyiért adod? Utángyártott is csak egyik oldalra van a vaterán. (Mondjuk a szigszalagos is jól mutat:))
A festék még nem száradt be 15 év után?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-14 14:51:57 // 80481
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-14 14:49:21 // 80480
piros csíkom van....esetleg hozzá adhatok kb. 15 éve vett -és nem használt - Bianco Argento gyári szórós festékszettet :-)
Vaterán mi? Valami utángyártott? Mert nekem az eredeti gyári extra jobbos van fent, annak kéne a párja...
Vaterán mi? Valami utángyártott? Mert nekem az eredeti gyári extra jobbos van fent, annak kéne a párja...
Hakuna2018-02-11 19:09:48 // 80479
Nekem meg a fényszóró alatti műanyagcsík kellene. Bianco argentoban maga lenne a tökély :) Szürkében utángyártottat már találtam (rendelhető állapotban, szóval vagy megjön vagy nem).
Hakuna2018-02-11 19:07:58 // 80478
Egyébként vaterán is hirdetnek 10-ért párját, egyértelmű túlzás szvsz.
Hakuna2018-02-11 17:41:58 // 80477
Neked adnám még a jobbosom is. :) (Ér ez valamit?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-10 15:53:24 // 80476
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-10 15:52:16 // 80475
Üdv Uraim!
Ha valakinek lenne ilyenje elfekvőben BALOSban, ne tartsa vissza!
(ezzel a jobbossal vettem a verdát anno, de párja nem volt :-(
Ha valakinek lenne ilyenje elfekvőben BALOSban, ne tartsa vissza!
(ezzel a jobbossal vettem a verdát anno, de párja nem volt :-(
Hakuna2018-02-04 18:14:01 // 80474
A szemközti csavarboltban nézett utána a srác, és mondta, hogy ha idő van (kb. egy hét) bármikor tud rendelni. 250 forint, + 900 dobozbontási díj, ha véletlenül nem kell belőle mind az 50 darab. :) Tehát a 900 oszlik a darabszámra, pl. 12-nél 75 + 250 darabja. De ha lennénk rá 4-en, akkor már nem kell bontani sem.
pb_2018-02-03 21:16:31 // 80473
Kis krova és gyönyörűen + lehet húzni.)
Hol találtad 1ébként?
Hol találtad 1ébként?
Hakuna2018-02-02 08:46:30 // 80472
Ja látom már.
Ha nem vette volna le, nem fért volna oda a hosszabbító és nem lehetne légkulccsal szétb@szatni a fejeket. Igaz, akkor ez az 5 e, vagy több is elmegy többletmunkaidőre, szóval majdnem mindegy. Csavarbeszerzési forrást is találtam külföldről, ha legközelebb kell. És 100 méterre van a bolt, :) amelyik tudja, viszont hosszabb idő.
Ha nem vette volna le, nem fért volna oda a hosszabbító és nem lehetne légkulccsal szétb@szatni a fejeket. Igaz, akkor ez az 5 e, vagy több is elmegy többletmunkaidőre, szóval majdnem mindegy. Csavarbeszerzési forrást is találtam külföldről, ha legközelebb kell. És 100 méterre van a bolt, :) amelyik tudja, viszont hosszabb idő.