Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics
VV62017-04-16 21:07:00 // 675
	Tekintettel arra, hogy gyakorlatilag nem tud menni...220-at és majd 200-ért elviszik...
	
gecsa2017-04-16 18:11:05 // 674
	tuti valami francia fost akar itt majd mindenkire rásózni.
	
Béci Ɨ|ѯ2017-04-16 14:22:57 // 673
	Na ez igaz!  :-D Én a 156 v6-ra gondoltam,  de lehet, hogy Dévid valamelyik másra. .. :-)
	
gecsa2017-04-16 14:07:53 // 672
	kérdés,hogy melyik kocsiról is lenne szó.........
	
Béci Ɨ|ѯ2017-04-16 14:05:15 // 671
	Hát, ha már megoldódott az a  leállás probléma,  akkor szerintem 900ezer  - 1 misi köré belőheted az állapota alapján.
	
gecsa2017-04-16 11:16:52 // 670
	ajándékozd,akkor tuti elviszik. 😂
	
Dévid2017-04-16 11:13:59 // 669
	Időhiány miatt agyalok, hogy eladnám a kocsim. Szerintetek milyen irányárat adjak meg hozzá? Nem árulni szeretném, hanem eladni.
	
Liquid2017-03-25 21:26:18 // 667
	Gyanítom, az olaj hűtésének szempontjából nem mindegy.
	
VV62017-03-25 21:01:15 // 666
	Ezt is értem, de szerinted nem tökmindegy a motornak, amelynek a belsejében több száz fokos a hőmérséklet, hogy az autón kívül 29 vagy 31 fok van?
	
enzo2017-03-25 19:55:40 // 665
	Elolvastam! A melegebb éghajlatra azért írnak elő 60-ast, mert a 40-est előbb elmelegíti. Még ahol nyáron soha nincs 30 illetve a feletti hőmérséklet jó a 40-es. Ennyi.
	
VV62017-03-25 19:46:52 // 664
	Igen. De ennek mi köze az eddigiekhez? Semmi. Arról volt szó, hogy a hideg éghajlatra jó a 10w-40, a melegre a 10w-60. Erre írtam, hogy értelmetlen, mert a hidegben mindkettő egyforma. Erre írták...ááá, olvasd el inkább.
	
enzo2017-03-25 19:20:24 // 663
	Nem a víz melegszik, hanem az olaj. Ez a motor rengeteg hőt termel.
	
VV62017-03-25 16:50:00 // 662
	A termosztát mindenhol egyformán működik.
	
gecsa2017-03-25 12:11:38 // 661
	Viszont valószínű nem melegszik annyira ott.
	
VV62017-03-25 06:42:46 // 660
	Ez elég értelmetlen lenne, mert a két olaj hidegindítási szempontból nem különbözik.
	
krisz.v2017-03-24 21:49:00 // 659
	Ott az igazság...:)Ha jól emlékszem az északi országokban maradt a 10w-40, de egyébként a 10w-60 az ajánlott.
	
enzo2017-03-24 20:15:04 // 658
	Hát igen, elgondolkodtató, ezek a csúcs szupernek hirdetett olajok többet érnek-e az "öreg" seleniánál !
	
vologya[kendács mester]2017-03-24 20:07:09 // 656
	Azért ez durva. Csak a mihez tartás miatt: https://www.youtube.com/watch?v=K2nKRf9SFvk
	
enzo2017-03-24 20:03:07 // 655
	Szerintem elgondolkodtató.   https://www.youtube.com/watch?v=aAGJpQj0las&vl=hu  https://www.youtube.com/watch?v=jpe2VEJDuhw
	
Liquid2017-03-24 18:58:40 // 654
	háááát, azé inkább egy piros dobozon Alfa logo mint egy kéken fócvágen típusnév :)
	
Mr. Z2017-03-24 16:01:07 // 653
	
	
Béci Ɨ|ѯ2017-03-24 12:41:29 // 652
	Én úgy tudom, hogy utólag módosítottak az ajánláson és a Busso-ba a Racing-et ajánlotta gyár is.
	
vologya[kendács mester]2017-03-24 11:57:30 // 651
	Na végre így már én is megértem :D Bár az, hogy "Nem BUSSO ba való" azzal nem értek egyet. Akkor nem szerepelne a használati utasításban az előírt olajok között. Vagy ez a motor meghaladta az akkori olajgyártás fejlődési szintjét? 
Én azért rakok bele Selenia -t, mert szép a doboza és mindig 10e alatt cserélem, mert nem bízok senkiben :D
	
Én azért rakok bele Selenia -t, mert szép a doboza és mindig 10e alatt cserélem, mert nem bízok senkiben :D
Liquid2017-03-24 11:40:11 // 650
	Valszeg CRT-t, nem biztos, de hogy nem 27-est az tuti, még akkor se ha olcsóbb.
	
Mr. Z2017-03-24 11:11:56 // 649
	De ha a a 27 colos 4K monitor olcsóbb mint a CRT melyiket veszed?
	
Liquid2017-03-24 09:51:06 // 648
	Használhatsz 27 colos 4K monitort egy IBM XT-hez (ha meg tudod oldani a csatlakozásokat), de azon is csak egy 80 oszlopos 25 soros DOS képernyőd lesz, hiába ment el az idő az CGA mellett :)
	
Mr. Z2017-03-24 08:34:40 // 647
	talán mert n a 20K meg sose volt jó a busso-ba, szerintem, 10w60 racinget meg aranyárban adják pedig egy 20 évvel ezelőtti olaj fejlesztés ami mellett elhaladt a világ... Amikor már az észter meg technoszintetikus PAO olajok korát éljük, amik a Prosche Konigsegg Mclaren minősítést kapnak a tartós olajfilm miatt addig ezek a Selénia még a 15éves fejlesztésből él, ami nem lenne baj, hiszen a busso se űrtechnika, na de amikor ezt a 20 éves olajat drágábban adják mint az észter, pao stb olajat az már vicc. Csak azért megvenni mert Alfa olaj és erre élvezni otthon netto baromság szerintem, mondom ezt úgy hogy én is évekig csak seléniát tettem bele, aztán rájöttem mekkora hülye vagyok. de ez puszta magánvélemény, nem vita indító.
	
vologya[kendács mester]2017-03-24 07:32:55 // 646
	"Busso -ba aki nem Selenia Alfa Romeo 20K -t (10W40) használ, az nem ember! Köpje szembe magát és vegyen BMW-t!" :D Ezt itt tanultam a fórumon az öregektől. 
De most komolyan, miért használtok más olajat? Valami kézzelfogható érv? Az ár már nem lehet, mivel semmivel sem drágább mint egy jobb olaj bárkitől.
	
De most komolyan, miért használtok más olajat? Valami kézzelfogható érv? Az ár már nem lehet, mivel semmivel sem drágább mint egy jobb olaj bárkitől.
gecsa2017-03-24 07:07:31 // 645
	Bár most, hogy xado van benne, nem biztos, hogy visszatérnék rá.
	
krisz.v2017-03-22 21:16:17 // 644
	En használtam már többször is! Külföldi fórumokon is ajánlják sokan. Most nekem nem az van benne, de lassan olajcsere és lehet megint az lesz.
	
Liquid2017-03-20 22:09:05 // 643
	hát igen, kíváncsi volnék én is
	
gecsa2017-03-20 21:58:48 // 642
	Azért megnézném, hogy mennyire van még egyben.
	
Liquid2017-03-20 21:11:46 // 641
	A fészen feltűnt Ronnie Ex-e, mint eladó. Került rá némi matrica, de még mindig karajul néz ki.
	
gecsa2017-03-20 20:38:46 // 640
	csak a peak life 5w50et, az fain.
	
Mr. Z2017-03-20 20:17:46 // 639
	http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/motorolaj/mobil1-motorolaj/mobil1-peak-life-rally-formula-5w-50-1l-motorolaj.htm
Mobil 1 Rally Formula 5W50-et próbálta valki Busso-ba?
	
Mobil 1 Rally Formula 5W50-et próbálta valki Busso-ba?
Dévid2017-03-20 15:47:48 // 638
	Csak én dugtam rá a MES-t, aszerint LMM hiba, de én nem vagyok autódiagnosztikai szakember, így ez nem igazán ad mélyreható információt. :)
	
gecsa2017-03-20 08:29:04 // 637
	Gondolom gépre nem lett még rádugva.
	
Dévid2017-03-19 13:20:20 // 636
	Persze, de jobban szeretek pozitívan csalódni. :D
	
gecsa2017-03-19 11:55:25 // 635
	Aztán lehet csak egy szenzor halt meg...
	
Blade2017-03-18 10:18:55 // 633
	Az alsó kis lánckerék reteszelését szokta elnyírni, tipikusan vezérlés cserék után. Két formában fordul elő, vagy egyből elnyírja és szakad a motor, vagy fokozatosan. Nálad szerintem ez utóbbiról van szó, ebben az esetben ne inditgasd, mert nagyobb kár is lehet belőle. Ellenőrizni kell mihamarabb.
	
gecsa2017-03-16 18:33:45 // 632
	Elearn írja a lehetséges hibákat a fault diagnosis fül alatt.
	
Dévid2017-03-16 16:42:39 // 631
	10-15.000 km-el ezelőtt volt vezérléscsere. Ha csak nem szállt el valamelyik feszítő, nem hiszem, hogy elmenne a vezérlés. Majd a szervizben kiderül, ha eljut oda, csak érdekelt volna, tapasztalt-e valaki ilyet. :)
	
Dévid2017-03-16 16:38:48 // 630
	Menet közben állt meg, 30 km gondtalan gurulás után, a cél elött 2 km-el, azóta nem indul, vagy egyszerre le is áll.
	
Abarai2017-03-16 16:37:20 // 629
	Akkor nem nyertem hangszórót. :(
	
Blade2017-03-16 14:52:21 // 627
	A Busso féle 3.2 V6 240Le és 250Le változata között szerkezeti különbség nincs, csak a motorvezérlőben. Teljesítményben van eltérés, az a 10le kb. valós, a 240Le motornak  kicsit kisebb a fogyasztása.
	
pettinke2017-03-16 14:05:18 // 626
	nincs eltéve a vezérlés 1-2 foggal? a lambda is esélyes, ha nem belevaló, akkor hülyeségeket csinál az ECU.
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  