R33Z2020-11-06 22:11:43 //
1546
Ma atvettuk, bele is gurult 300 bejaratos km, kozben ment a harc volt, hogy ki vezessen🙂
Elso benyomas: azta micsoda minoseg 😲 ez tenyleg premium+ 🍀
Muszerekbol sincs hiany:

Mindig lesznek fikázók, szerintem a legjobb sport SUV a világon a Stelvio
Kazes☻2020-11-06 19:23:52 //
1544
Hatalmas! XD
Persze kommentbe van aki így is fikázza... :(
Tommi2020-11-03 16:39:13 //
1542
Halesz2020-11-01 02:26:41 //
1541
Érdekes, másik teszt szerint: “ a tesztautóban egyetlen apró nyöszörgést sem lehetett hallani.”
Hvg.hu
chendo2020-10-30 09:23:22 //
1540
A "barátságosan feltűnő" jelzővel mondjuk egyet tudok érteni. :)
Ettől függetlenül az a felütés, már rögtön a bevezetően, hogy
"...a Stelvio QV-val nem csak egy szívdöglesztő SUV született, hanem arra is nehezen találunk érvet, miért ne ezt vegyünk, ha 30 milliót szánunk egy sportos hobbiterepjáróra."
azért elég pozitív :)
Halesz2020-10-29 19:26:38 //
1538
Meglepő, hogy a kijelző felbontását kritizálja...
Meg kellett írni valami rosszat: párezer km után röcögő anyagok? Miről beszél? És mi az a "röcög"?
Nem a felbontással van baj, csak a tolatókamerával... :(
Ha nagyon zavar, akkor vikkszám alapján vagy bontóból beszerzed, aztán beszereled. Nem jó jel, hogy ilyenek derülnek ki, de szerencsére ez nem is orvosolhatatlan.
chendo2020-10-22 19:50:16 //
1535
Csak érdekességként: 2020-as Stelvio-ban már nincs toronymerevítő. :(
Mondjuk nem érzem, hogy nagyon csavarodna az orra.. :)
a gyári ngk 7500ft, az ngk meg 5500ft... hát viszem :)))
Kíváncsi leszek hogy egy gyertyacsere majd mibe fog fájni., Anno a TS-ben is kb a háromszorosa volt a szervizben.
Van itthon egy a TS-ből, majd teszek bele, legalább a csomagtartóban legyen :-DD
mivel nincs benne feltételezem :DDD
“vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni” - akkor ez csak elírás a használatiban? :-O
Itteni márkaszervizben egyszerű választ kaptam mikor megkérdeztem hogy miért kell 60 környékén, ezt a választ kaptam a magas hő ingadozás miatt mivel hosszában van a motor és a hűtő felől folyamatosan kapja a meleget
Nem tudom ki a beszállító dizel vízpumpánál de azért lehetett volna jobb minőségű is, legnagyobb baj az hogy mikor a lapát elforog a tengelyen, nevetséges 60 80 ezrenként vezérlést cserélni, ha nem üt be a covid 2 évente vezérlés csere azért kicsit vicces mikor pl Audi 2,0cr gond nélkül megy 200 ezerig a gyári vezérléssel
Benzines nél id érdemes 60 ezer km után rá nézni a hosszbordásra, de nem egy eget verő munka a csere
Benzin láncos dízel szíjas, benzin nél hosszbordást kell cserélni a hozzá tartozó feszítőkel, dízel vezérműszíj vízpumpa stb csere, dizel nél maximum 100 ezer km de érdemesebb előbb cserélni enyém be most lesz csere 4 éves és van benn 54 ezer km, vízpumpa nem bírja sokáig sajnos
Láncos az autó :))) Szíjhajtás alatt a hosszbordás lakik...
Mondjuk roppant boldog lennék ha én értem félre amit ír...
A dieselre meg ezt:
"A maximális futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat."
A használati utasítás írja:
"A maximális futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 30 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 2 évben ki kell cserélni a szíjat."
Gyertyacsere is esedékes lesz :-(

chendo2020-10-21 19:43:59 //
1521
Szia!
Olvasgatom a blogodat, írod, hogy 60.000-es nagyszervíznél vezérlés csere.
??
A Giuliához kértem.
Ha a fogyasztói társadalom azt mondja hogy nem kell, akkor tuti kell. Ha meg azt hogy igen, akkor miért ne? :-)
Nekem amúgy a kereskedő és a szervizes is javasolta egymástól függetlenül.
Tommi2020-10-21 16:31:26 //
1518
Én kértem, szerintem baja nem lesz tőle :)
chendo2020-10-21 15:27:35 //
1517
Sziasztok!
Köszi a gratulációkat! Kérdésem lenne az újonnan Stelvio-t vásárlókhoz:
Az első szervíz előtt kértetetek-e "frissítő" olajcserét? Megoszlanak a vélemények,
hogy kell-e, érdemes-e?
Szerintetek?
gratula! élvezni fogod minden percét :)
Tommi2020-10-20 23:43:14 //
1514
Gratula és üdv a csapatban :)
Kazes☻2020-10-18 20:31:07 //
1513

Csüccs! :)
Kazes☻2020-10-17 14:00:39 //
1512
Grat és sok boldog km-t kívánok vele! :)
chendo2020-10-17 13:55:47 //
1511
Sziasztok!
Új fiú vagyok itt, de remélem sokáig maradok! Idáig "Alfaszűz" voltam, még olasz autóm se
volt soha. Két éve egy tesztvezetésen estem szerelembe vele(Stelvio 280Le).
Azóta filmszakadás, más autóra se nézni se gondolni nem tudtam.
Idén júliusban végül megrendeltük, augusztus 24.-én rendben meg is született.
Három hete vettük át (piros, 200Le,19-es classico felnik, piros féknyergek.. egy gyönyörűség).
Azóta sikerült 2500km-t beletekerni.
Imádjuk!! :)
Én is a bakra gondoltam..de 1.5 éves es 40eKm.. Kicsit kevés ehhez
40e km elég kevés, nem hinném a turbót. Talán inkább gyertya csere, mert elhasznált gyertyától szokott fura rezonancia lenni, vagy esetleg motortartó bak.
Szisztok Stelvio 2.0TB 280LE az alany. 40eKm. Erőteljesebb gyositáskor 2750-3000 között búgó hang kiséretében minden esetben berezonal (morgó hangot produkálva ) a kasztni a motor felől, enyhe nyekergő hanggal kombinálvaa műszerfal felől, de ez lehet vakami kábel a rezonalas hatasara. (talan inkább a baloldaról érzem de nem biztos). (kis gáznál nem csak fél gáznál nagyobb esetben) Nem sebesség, hanem fordulatszám függő tehát nem a kardán. Elviszem majd szervizbe de esetleg valam tipp? Ha a kipufogó ér oda valamihez akkor miért csak ebben a tartományban es nagyobb gáznál ? Lehet hogy a turbó? Köszi a tippeket.
ha így haladnak a mostani modell utánit nem élem meg :DDD
Az nem tetszik, hogy a Giorgio padlólemezt, amelyik az Alfáé, mindenki lenyúlja, még ha a Maserati is!
Tudjuk, hogy a franciáknak ez a szándékuk. Annak idején is ezt csinálták a Maserati V6-al, ani a Citrom SM-be került, majd mikor ugyanez a motor megjelent a Lancia-ban és a 155DTM alapjának is ez szolgált, akkor azt mondták hogy Peugeot motor. A k...va anyjukat! Ez olyan mint az 1,9 diesel, de főleg a 2,0 Opel motor. Ja meg az 1,3 is az! Meg a Common railt is a németek meg a franciák találták ki. Meg a közvetlen befecskendezésű dízelt is. Nem a Cromában volt először??? Erre a németek! Nem nem!!!
Na mindegy! Viszont egy pozitívumot kiolvasok ebből! A Maserati nem akar foglalkozni felső-közép kategóriával. Azt meghagyja az Alfának, és a Ghibli utód, egy 166 utód lesz.
Ha már az MC20 egy Alfa Romeo 8C, Alfa fejlesztés, csak az Alfa elengedte....
4 éve érkezett 2 modell, ne legyél telhetetlen :D
mikor érkezik valami Alfa, Alfa alapokon?
Kazes☻2020-09-21 08:38:39 //
1503
Hopp...!

Ilyet is tud. :)
Tommi2020-09-12 18:35:41 //
1502
Az első kommentben szóltak is a cikk írójának, mégsincs visszacserélve...
WoW, már van magyar MY20 Stelvio Q tesztautó? :O
És pont az autonavigator.hu kapta meg először? Hu, akkor biztos jönnek majd a tesztek sorban a többi újságtól is.
Ez az új, kontrasztos hátsó lámpa nagyon jó. Sokkal jobban néz ki, mnit az eddigi full piros búra...
A teljesítmény- és a nyomatékcsúcs fordulatszámát összekeverték, amúgy helytállók az adatok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.