Ahha.
Köszi a kimerítő választ :P
BeeGee2009-07-15 15:33:40 // 10792
mesa2009-07-15 15:07:49 // 10791
Igen, így már értem :))
Mondjuk én a csomagról beszéltem: első+hátsó futómű megoldás.
Megismétlem: sehol nem írtam, hogy a Multilink -önmagában- rosszabb lenne a Kettős lengőkaros megoldásnál.
Mondjuk én a csomagról beszéltem: első+hátsó futómű megoldás.
Megismétlem: sehol nem írtam, hogy a Multilink -önmagában- rosszabb lenne a Kettős lengőkaros megoldásnál.
BeeGee2009-07-15 14:55:41 // 10790
Igen, komolyan kérdezem.Miért kell ezen így meglepődni?
Miért szarabb a multilink, mint a kettős lengőkaros?
Így elég pontos a kérdés?
Miért szarabb a multilink, mint a kettős lengőkaros?
Így elég pontos a kérdés?
Ferke2009-07-15 14:43:57 // 10789
A hátsója eléggé VW Phaeton jellegű:(((
mesa2009-07-15 14:25:45 // 10788
Igen ezen sokat gondolkozok, hogy miért?!
Egyetlen célja lehet a gyárnak -az mellett, hogy visszatérjen a sportos Alfa imidzshez-, hogy a megbízhatóságról szóló híreket is erőltesse, minden média felületen. Nagyon jó marketing kampányra lenne szükség
Na, és persze szép autókra! ;-)
Egyetlen célja lehet a gyárnak -az mellett, hogy visszatérjen a sportos Alfa imidzshez-, hogy a megbízhatóságról szóló híreket is erőltesse, minden média felületen. Nagyon jó marketing kampányra lenne szükség
Na, és persze szép autókra! ;-)
Junior2009-07-15 14:24:06 // 10787
Ferke2009-07-15 14:18:28 // 10786
Én nem hallottam arról, hogy nagyon erősítenék a hondások a futóművet, de lehetséges. Kollegám mindenesetre még a gyárban beszerelt alkatrészekkel jár, 16-os felnikkel.
Az Audi úgy van túlmisztifikálva, mint a huzat, tény, hogy az sem egy nagy durranás.
Az Audi úgy van túlmisztifikálva, mint a huzat, tény, hogy az sem egy nagy durranás.
bilon2009-07-15 14:18:02 // 10785
és mégis az alfa a szarolasz, és az audi meg e menő germán...
valamiért ez alakult ki...nem csak nálunk...
valamiért ez alakult ki...nem csak nálunk...
Ferke2009-07-15 14:16:48 // 10784
A nyüszögés egy tipikus jele annak,hogy valai nem stimmel. Nem normális az, hogy egy gyári felső lengőkar 3k km után már nyikorog. Aztán a gömbfej köszön el. A stabcuccok meg szintén max 50k km-t bírnak. Mindezek 15/45r17-tel drasztikusan, legalább 2x olyan gyorsan következnek be...:(
mesa2009-07-15 14:15:12 // 10783
Igen ilyen szempontból a kivitelezéssel van valami gebasz... De ne gondold, hogy a az Audi Multilink futóműve kevésbé kopna! Ráadásul több árban a cseréje, mert több drága alu elemből áll.
Én nem értek a Civicekhez, de mintha azokhoz is tuning (értsd: erősített) futóműalkatrészeket rendelnének a tulajok a budapesti minőségi autózás örömére?!
Én nem értek a Civicekhez, de mintha azokhoz is tuning (értsd: erősített) futóműalkatrészeket rendelnének a tulajok a budapesti minőségi autózás örömére?!
Satti2009-07-15 14:12:25 // 10782
Igen, azok a nyüszögések valóban nagyon bosszantóak és állandóak, ez sokat ront a megítélésen.
Ferke2009-07-15 14:09:38 // 10781
Sajna el van cseszve. Nem szívesen mondom ki, de a mellettem ülő kollega Civic-jében (és úgy ált. a többi hondában is)már bőven 150ezer van, és 1db szilent sem szól, egyetlen stab gömbfej nem lóg.
Tény, hogy az Alfa valamit elrontott a geometriai tervezésnél.
Nem a nyüszögésre gondolok, mint inkább arra, hogy hány lengőkart rendelek havonta...de szerintem ebben Erhard is megerősít...sajna:(
Tény, hogy az Alfa valamit elrontott a geometriai tervezésnél.
Nem a nyüszögésre gondolok, mint inkább arra, hogy hány lengőkart rendelek havonta...de szerintem ebben Erhard is megerősít...sajna:(
mesa2009-07-15 14:06:41 // 10780
MI a bajod az AR kettőslengőkarjával? Pont ugyanolyan mint a Hondáké :))
Vagy most a sajátságos nyüszögő hangokra gondolsz ? Olasz autónak lelke van! :)
Vagy most a sajátságos nyüszögő hangokra gondolsz ? Olasz autónak lelke van! :)
mesa2009-07-15 14:04:47 // 10779
Érdekes, mert itt páran pont azt érezzük, hogy bármit mondunk, az egyetlen ellenérv rá, hogy "az biztos hogy így van, hiszen ott álltál a gyárban" :))))))
mesa2009-07-15 14:01:21 // 10778
Bocs Teddy, BeeGee ibizázott, nem te! ;-)
Ne, most ezt komolyan kérdezed??? Akkor tedd fel jól a kérdést először, hogy pontosan tudjak válaszolni! :))))
Ne, most ezt komolyan kérdezed??? Akkor tedd fel jól a kérdést először, hogy pontosan tudjak válaszolni! :))))
Ferke2009-07-15 13:59:31 // 10777
Pardon. Így akartam: "NEM a sikeres projektek közé tartozik!"
Ferke2009-07-15 13:58:57 // 10776
Azért jó tudni így magunk között, hogy az 56/47/gt kettős lengőkaros megoldása a sikeres projektek közé tartozik. Az elmélet jó, a kivitelezés annál kevésbé. Nem csoda, hogy lecserélődik a megoldás. Jó lett volna a Hondától egy kis info a tervezés előtt...:(((
BeeGee2009-07-15 13:57:57 // 10775
Teddy beelőzött :)
A kérdés még nyitott, miért fosabb, a szavaiddal élve? :)
A kérdés még nyitott, miért fosabb, a szavaiddal élve? :)
mesa2009-07-15 13:37:28 // 10774
Köszi Teddy, bár én BeeGeetől vártam! :)))
Nos akkor szép sorjában:
#10370 3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Elöl igen, áthangolva, hátul Multilink lesz, mint a 159.
#10372
Kár, mert az is csak egy raklap fos az elől kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest :(
*****************************************************************
Sehol nem írtam sem azt hogy Multilink szar lenne!!!
Azt írtam egészen pontosan, hogy az elől Kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest az elől MacPherson, hátul Multilink egy raklap fos.
Feltéve hogy így lesz, de mivel te írtad én hiszek neked! ;)
Nos akkor szép sorjában:
#10370 3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Elöl igen, áthangolva, hátul Multilink lesz, mint a 159.
#10372
Kár, mert az is csak egy raklap fos az elől kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest :(
*****************************************************************
Sehol nem írtam sem azt hogy Multilink szar lenne!!!
Azt írtam egészen pontosan, hogy az elől Kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest az elől MacPherson, hátul Multilink egy raklap fos.
Feltéve hogy így lesz, de mivel te írtad én hiszek neked! ;)
Kazes☻2009-07-15 13:36:16 // 10773
"Az autó a konszern C-Evoluzione platformjára épül, amelynek köszönhetően hosszabb lesz a tengelytávja, a túlnyúlásai ugyanakkor csökkennek. Az új padlólemez könnyen módosítható" - elírás. :)
mesa2009-07-15 13:32:00 // 10772
a cikkben is írták, hogy a 8C / MIto megkezdte csapáson haladnak :(
Az viszont érthetetlen, hogy amennyiben a 159 utódjának szánják, miért is a Tipo C-evo padlólemezre akarják tenni, ami 7 cm-rel rövidebb a 159 alatt levő Premium padlólemeznél... Milanonál OK, de egy kategóriával feljebb kisebb lábtérrel kijönni?
Az viszont érthetetlen, hogy amennyiben a 159 utódjának szánják, miért is a Tipo C-evo padlólemezre akarják tenni, ami 7 cm-rel rövidebb a 159 alatt levő Premium padlólemeznél... Milanonál OK, de egy kategóriával feljebb kisebb lábtérrel kijönni?
Tedi2009-07-15 13:30:09 // 10771
mesa 2009-07-07 16:32:44 // 810
Kár, mert az is csak egy raklap fos az elől kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest :(
Kár, mert az is csak egy raklap fos az elől kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest :(
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 13:29:31 // 10770
De ha megnézed a fentit azon kísértetiesen Milano lámpák vannak. És ez a fotó a "nagy lelepleződés" előtt fenn volt már a neten! Amiben reménykedek, hogy az alsónak is van realitása, hátha a Chrysler 200C Conceptből is merítenek ezt azt...Az alsó képen különben ilyesmi elgondolást vélek felfedezni, lehet abból is PS-olták, csak megnyújtották kicsit.
Tibe2009-07-15 13:23:54 // 10769
Ez mindkettő a 159-ből készült PS mű. De tény hogy az alsó karakteresebb és Alfásabb jóval mint a felső képek. Viszont tuti hogy itt is a béka lámpákat fogják erőltetni....
mesa2009-07-15 13:23:44 // 10768
Na akkor keresd már meg hol írtam, hogy szar a multilink!!!
De ha mégsem találod, akkor nincs miről beszélnünk :P :)
Pont nem én vagyok az aki bárkit lepattint, nem a levegőbe beszélek, még képekkel is illusztrálok :))
De ha mégsem találod, akkor nincs miről beszélnünk :P :)
Pont nem én vagyok az aki bárkit lepattint, nem a levegőbe beszélek, még képekkel is illusztrálok :))
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 13:18:25 // 10767
raga2009-07-15 12:56:19 // 10766
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 12:35:39 // 10765
A baj az, hogy a középkategóriás túlmotorizált gyönyörű sedanra áhitozó Alfamániás vásárló ott áll a szalon előtt és malmozik..végül nem vesz semmit, mert nincs mit...Aztán átmegy a Saabhoz és válogathat. Vagy kijön egy 3-mas Bömössel noha Alfát szeretett volna. Vagy felidegeli magát, vesz egy Mitsut és feltekeri magát vele az első fára :-)))
bilon2009-07-15 12:35:32 // 10764
ööö...kiba sok citroent látok, vagy nem? pedig Loeb igencsak jól megy vele :)))), és ugyanez elmondható a pugról is...ők is nyertek pár vb-t :)
ez a rally dolog túl van misztifikálva :)))))
amúgy meg a micu, és a sub is réteg autó, talán nem véletlenül kapálóznak, mert mindegyik pengeélen táncol. lásd új impreza, ami akár lacetti is lehetne, az új lancer sem az eladási listák élén van.
akárki akármit mond, először a megbízhatatlansági legendát kell eltűntetni. hiába szar az audi, a bömös vagy a merga, ők megengedhetik még...az alfa nem, a hitelt vissza, vagy meg kell szerezni. amíg szarolasz a népnyelven, addig esélye sincs...
ez a rally dolog túl van misztifikálva :)))))
amúgy meg a micu, és a sub is réteg autó, talán nem véletlenül kapálóznak, mert mindegyik pengeélen táncol. lásd új impreza, ami akár lacetti is lehetne, az új lancer sem az eladási listák élén van.
akárki akármit mond, először a megbízhatatlansági legendát kell eltűntetni. hiába szar az audi, a bömös vagy a merga, ők megengedhetik még...az alfa nem, a hitelt vissza, vagy meg kell szerezni. amíg szarolasz a népnyelven, addig esélye sincs...
BeeGee2009-07-15 12:26:24 // 10763
Az a baj veled, illetve az idegesítő, hogy mikor kérdőre vonnak lepattintod, mondván, hogy az a Te véleményed. Egyébként meg mindent olyan stílusban nyomatsz, hogy az biztos hogy így van, hiszen ott álltál a gyárban. Lásd lada lámpa, lásd szar multilink (azóta várom a választ, h miért is szar), lásd padlólemez, lásd tuti bukta lesz, lásd arra sem figyelsz hogy ki mit ír, mert én hasonlítottam az ibizához.
Lehet h heccből csinálod, de egy felületes olvasó simán beveszi a hülyeségeidet amit összehordasz itt.
Szóval így vitázni nem túl élvezetes :) :P
Lehet h heccből csinálod, de egy felületes olvasó simán beveszi a hülyeségeidet amit összehordasz itt.
Szóval így vitázni nem túl élvezetes :) :P
zolee1452009-07-15 12:22:36 // 10762
Senki sem gondolja, hogy egy-két jobb adat miatt a "hívők" egyből rohannak az Alfa szalonokba, de akinek az a kategória kell most nem nagyon tud máshova menni, Micu vagy Subaru.
Akit nem érdekel a márka, csak az aktuális rali menővel akar menni az eddig Subarut vett vagy Micut, mert volt ugyan Ford, de a másik kettő megette reggelire. Gondolom ezt elégelték meg a Fordnál, mert az új Focus elég durvára sikerült.
Leon Cupra-R-ből is sokat eladtak, pedig a Cordoba WRC egyrészt nem ugyanaz a típus, másrészt meg sikeresnek sem mondható.
Ha jön egy rali háttér nélküli Milano, de alap verzióban lenyomja a ralisokat akkor a fentebb említett "hívőkön" kívül a potenciális vásárlók nagy része meginog ám. Szép dolog a tradíció, de ha a lámpánál lenyom egy "sehonnai" Milano már hétvégén nem olyan lekesen fényesítgeted a 3 gyémántot a kocsid elején mosás után.:)
Akit nem érdekel a márka, csak az aktuális rali menővel akar menni az eddig Subarut vett vagy Micut, mert volt ugyan Ford, de a másik kettő megette reggelire. Gondolom ezt elégelték meg a Fordnál, mert az új Focus elég durvára sikerült.
Leon Cupra-R-ből is sokat eladtak, pedig a Cordoba WRC egyrészt nem ugyanaz a típus, másrészt meg sikeresnek sem mondható.
Ha jön egy rali háttér nélküli Milano, de alap verzióban lenyomja a ralisokat akkor a fentebb említett "hívőkön" kívül a potenciális vásárlók nagy része meginog ám. Szép dolog a tradíció, de ha a lámpánál lenyom egy "sehonnai" Milano már hétvégén nem olyan lekesen fényesítgeted a 3 gyémántot a kocsid elején mosás után.:)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 12:16:49 // 10761
És rendes összkerékhajtás...ez az olaszoknak sose ment :-)
Benőke2009-07-15 12:15:19 // 10760
Egy ilyen autót a Lancia -nak kellene csinálni tőlle elhinnék a killert :D
mesa2009-07-15 12:09:12 // 10759
Pedig most kell elkapni a japókat, hogy mind az Impreza, mind a Lancer hatchback-ké alakult! :))
Nem is legenda-gyilkolásra gondoltam, hanem sima utcai harcoskodásra, hogy a fiataloknak legyen alternatíva e két jappán izé ellen.
Mondjuk a Halálos iramban 5 főszereplője mehetne egy porig ültetett, twinturbo Milanoval a gonosz Impezások ellen :)))
Nem is legenda-gyilkolásra gondoltam, hanem sima utcai harcoskodásra, hogy a fiataloknak legyen alternatíva e két jappán izé ellen.
Mondjuk a Halálos iramban 5 főszereplője mehetne egy porig ültetett, twinturbo Milanoval a gonosz Impezások ellen :)))
Tedi2009-07-15 11:50:47 // 10758
A MiTo GTA tényleg elpicsázhatja, de ahogy 8C-vel, úgy a MiTo-val sincsenek egy kategóriában. Hozzátenném: a Milanoból még ha csinálnak is egy EVO-killer verziót, nem gondolom, hogy sikeres lehet. Túl nagy ralis múlt meg tradíció meg hírnév van a Micu meg a Subaru háta mögött ahhoz, hogy csak úgy elmeszeljék őket.Még úgy is, hogy most közük nincs a ralihoz, legalábbis az atuális wrc szezonhoz.
zolee1452009-07-15 11:41:27 // 10757
Csak a MiTo GTA-t kell megvárni, vagy a Milano GTA-t, remélhetőleg Q4 verzióban. Vagy túl sok rajzfilmet nézek?:D
De mondjuk a 8C már most is elpicsázza a nevezett rali hősöket, és mondjuk az én szempontomból a MiTo GTA pont olyan mint a 8C...mindkettőt max képen láthatom.:D
De mondjuk a 8C már most is elpicsázza a nevezett rali hősöket, és mondjuk az én szempontomból a MiTo GTA pont olyan mint a 8C...mindkettőt max képen láthatom.:D
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 10:54:43 // 10756
Ha lesz valaha ilyen...jelenleg egy Mitsu Rallyeart igen megingatna abban, hogyha épp 159-re gyűjtenék. Szerintem mégha kölcsönzött dizájnelemekből is építkezik, igen jól néz ki. Ék alak, egyenes vonalak, dürhő szigorú orr. Pont ahogy egy Alfának ki kéne nézni. Na jó...helyesbítek, egy Alfának annál könnyedebbnek és elegánsabbnak illene kinézni, legalábbis szerintem, de a Mitsu sziluettjére könnyen el tudnám képzelni a saját kis 1.8 bitúró Milano verziómat, ami ellen egy hang se esne ebben a topicban. :-)))
Tedi2009-07-15 10:37:22 // 10755
Hát azt én is nagyon szeretném, de az még odébb van, amikor Micukat, meg bububukat alázunk az Alfával :)
Somez2009-07-15 10:32:29 // 10754
A Lancia elegáns, nem sportos. Olyan, mint a németeknél a Mercedes. Az Alfát hagyták meg sportosnak, ami meg BMW konkurencia. Fogadjuk el ezt a tényt. Itt puszta marketingről van szó, nem mérnöki tudásról.
mesa2009-07-15 10:31:28 // 10753
OFF de annyival kihúzhatjuk újra a témát, hogy az alapok a Milano esetében adottak egy jó kocsi faragásához!!!
Nagyon jó érzés lenne, ha valamit letennének az asztalra a digók, és lenne mivel elpicsázni a Mitsukat, Subikat -legalább streetracer módban! :)))
Nagyon jó érzés lenne, ha valamit letennének az asztalra a digók, és lenne mivel elpicsázni a Mitsukat, Subikat -legalább streetracer módban! :)))
Tedi2009-07-15 10:18:54 // 10752
El tudom képzelni milyen kreatívak a mérnökök, de ezt a Snaderós cuccot bár ne írtad volna le :DD
De azóta eltellt 30 év, ha meg is tudnák csinálni, már nem fogják. Nem olyan idők járnak szerintem. Meg, hogy őszinte legyek, ezzel az új Deltával kezdhetnének bármit, akkor sem lenne ugyanaz. Stílusban sem ugyanaz, sehogy sem.
Nade ez már télleg off.
De azóta eltellt 30 év, ha meg is tudnák csinálni, már nem fogják. Nem olyan idők járnak szerintem. Meg, hogy őszinte legyek, ezzel az új Deltával kezdhetnének bármit, akkor sem lenne ugyanaz. Stílusban sem ugyanaz, sehogy sem.
Nade ez már télleg off.
mesa2009-07-15 10:11:04 // 10751
Nézd amikor 79-ben megtervezték a Deltát, marháta nem gondoltak arra, hogy valaha is négykerékhajtásos lesz! Aztán 86-ban mégis alá tákoltak egy Torsenes 4WD futóművet! De még milyen! ;-)
Igaz, hogy cserébe a pótketreket be kellett tegyék a csomagtartóba, hogy legyen hely a hátsó diffinek :D
El sem tudod képzelni,menyire kreatívok a mérnökök! A Sandero terepjárója például a Micra hosszított padlolemezére épül, mégis műxik! :)
A 164/155/156ost sem úgy tervezték, hogy lesz benne Q4, aztán mégis. Az ős Pandráról nem is beszélve :)))
Nekem tök mindegy, hogy Alfa Milano Q4 lesz-e 4 kerekes turós, vagy megcsinálják az Integrale-t, mindkét esetben azt hiszem sok olaszautóbuzinak okoznának kellemes éveket! :-)
Igaz, hogy cserébe a pótketreket be kellett tegyék a csomagtartóba, hogy legyen hely a hátsó diffinek :D
El sem tudod képzelni,menyire kreatívok a mérnökök! A Sandero terepjárója például a Micra hosszított padlolemezére épül, mégis műxik! :)
A 164/155/156ost sem úgy tervezték, hogy lesz benne Q4, aztán mégis. Az ős Pandráról nem is beszélve :)))
Nekem tök mindegy, hogy Alfa Milano Q4 lesz-e 4 kerekes turós, vagy megcsinálják az Integrale-t, mindkét esetben azt hiszem sok olaszautóbuzinak okoznának kellemes éveket! :-)
Tedi2009-07-15 10:02:17 // 10750
Ez egy 2007-es hír:
"The new Delta HPE (standing for High Performance Estate) finally gets launched in continental Europe next May, the car is loosely based on sister brand Fiat’s Bravo floor pan but is bigger – it has similar proportions to an Astra estate (4.5m long, 1.8m wide and 1.5m high) – and will be the beachhead model to re-establish Lancia in the UK."
Gondolod, hogy attól, mert hosszított, befér az összkerék? :) Szerintem nnél bonyolultabb a helyzet. A másik, hogy Lanciák ha akarnak is HPE-t, azzal nagyon durván csúszásban vannak :)
Továbbra is azt mondom, nem véletlen, hogy módosított C-Evo padlólemezt kapott a Milano. Nem csak a hossza, hanem az összkerék miatt is. Meg gondolj bele, nem csinálna a Lancia házon belül konkurenciát az Alfának, ahhoz túl sok pénzt öltek bele. És egyékbént is, házon belül az Alfa a sportos márka, a Lancia pedig a luxus.
"The new Delta HPE (standing for High Performance Estate) finally gets launched in continental Europe next May, the car is loosely based on sister brand Fiat’s Bravo floor pan but is bigger – it has similar proportions to an Astra estate (4.5m long, 1.8m wide and 1.5m high) – and will be the beachhead model to re-establish Lancia in the UK."
Gondolod, hogy attól, mert hosszított, befér az összkerék? :) Szerintem nnél bonyolultabb a helyzet. A másik, hogy Lanciák ha akarnak is HPE-t, azzal nagyon durván csúszásban vannak :)
Továbbra is azt mondom, nem véletlen, hogy módosított C-Evo padlólemezt kapott a Milano. Nem csak a hossza, hanem az összkerék miatt is. Meg gondolj bele, nem csinálna a Lancia házon belül konkurenciát az Alfának, ahhoz túl sok pénzt öltek bele. És egyékbént is, házon belül az Alfa a sportos márka, a Lancia pedig a luxus.
mesa2009-07-15 09:55:57 // 10749
a "Tipo C-evo" a "Tipo C" padlolemez -ha jól emlékszem 3 cm-rel- hosszított verziója ... Úgyhogy simán! :P :))
Satti2009-07-15 09:52:05 // 10748
Igen, erre lehet mondani, hogy ütős!
Tedi2009-07-15 09:45:30 // 10747
Ne álmodozz, a Delta padlólemezébe nem fér bele a 4WD, ezért van a Milanonak másik, módosított. Ezt is mondogatjuk, ezt se hallottd meg? :D
mesa2009-07-15 09:40:51 // 10746
Ráadásul -mivel tudjuk, hogy a Milanoból lesz 4WD, és ugyanaz a EVO padlólemez-, könnyen elképzelhető, hogy a MultiAir turbos mocival felvértezve újra lesz Delta HF INtegrale! ;-) Legalább is, ilyesmi infokat szivárogtatnak az olasz mérnökök!
Somez2009-07-15 09:35:54 // 10745
Egyet kell értsek. Ilyen gyönyörű autót semmilyen márkától nem láttam évek óta.
pityke2009-07-15 01:44:48 // 10744
szerintem ez az auto hibátlan.most a legszebb olasz kocsi. : )
Tibe2009-07-14 23:48:08 // 10743
Nekem ez az autó már túl sok, annyira különbözőt akartak csinálni hogy már túlzásba is vitték egy kicsit. Szal ez nekem nem tetszik, inkább egy Opel! :Đ