GEORGE2009-07-29 11:37:29 // 11042
Szerintem nem lesz ilyen, hisz kinjártunkor úgy nyilatkozott a tervezője, hogy a kész verziót látjuk magunk előtt.
TarP2009-07-29 11:36:12 // 11041
No az lenne csak a meglepi, ha Genfnben kigurulna egy dupla körlámpás verzió, elől-hátul... :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-29 11:34:45 // 11040
főleg az elsőn..meg a hátsón :-)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-29 11:12:04 // 11039
Vagy full átvágnak mindenkit, és bemutatnak majd egy tök más autót. Ilyet úgyse csinált még senki :-)
GT Ɨ|ѯ2009-07-29 07:53:23 // 11038
gyönyörű formák,ívek,de a lámpán még rajzo6nának...:-(
kesa2009-07-28 22:54:30 // 11037
Mindhárom csak dísz, amit a lökhárítóra applikáltak, a kipufogó csövek végei ezekbe vannak beledugva, és kicsit bentebb érnek véget. Egyébként 3-nak tűnik a csövek száma, de az valójában 4, csak ügyesen van megoldva. Közelebbi képeken szépen fog látszódni :D.
Egyébként már a California is ilyen, mmint a csővég nem része a rendszernek, csak a lökhárítóra van szerelve.
Egyébként már a California is ilyen, mmint a csővég nem része a rendszernek, csak a lökhárítóra van szerelve.
Tibe2009-07-28 19:51:53 // 11036
Nekem most sem tetszik :( Ez szerintem MiTo 2.0 :)
Vinnie2009-07-28 19:46:00 // 11035
Abból ha jól tudom, csak a szélső kettő kipufogó. A középső a blokk előtt kettéválik, s a két hűtő felé veszi az irányt, amik a hengerek fellett vannak. Pont, mint az F40-esnél. Valahogy így néztem...
Poló2009-07-28 19:28:29 // 11034
Szerintem ha így lenne elosztva a kipuff, hogy 2x3 henger külön meg 2 henger külön, akkor elég egyenetlenül járna a motor.
dyRo2009-07-28 19:26:46 // 11033
ja, értelmét nem látom, de valamit fejlesztenie kell a fejlesztőmérnöknek, különben miért kapná a fizetését? ;)
ilyet a programfejlesztők szoktak csinálni azzal a programmal amivel tervezünk: 2-3 évente teljesen átvariálják a gombok kinézetét, átnevezik a funkciókat (a funkció maga az marad) így lehet újra meg újra megtanulni a dolgokat... ;) ja, és nem tudom hogyan, de ugyanahhoz a funkcióhoz mindig erősebb gép is kell... ;)))
ilyet a programfejlesztők szoktak csinálni azzal a programmal amivel tervezünk: 2-3 évente teljesen átvariálják a gombok kinézetét, átnevezik a funkciókat (a funkció maga az marad) így lehet újra meg újra megtanulni a dolgokat... ;) ja, és nem tudom hogyan, de ugyanahhoz a funkcióhoz mindig erősebb gép is kell... ;)))
Poló2009-07-28 19:23:57 // 11032
Szemből nagyon tetsziik
Buksi2009-07-28 19:22:37 // 11031
Sztem nem csúnya! ;-))
BeeGee2009-07-28 19:20:25 // 11030
Szerintem annak sincs teljesítménybéli előnye :)
Lehet h hangja tök más mint eddigieknek?
Lehet h hangja tök más mint eddigieknek?
BeeGee2009-07-28 19:19:36 // 11029
dyRo2009-07-28 19:13:55 // 11028
Hali, mintha a középső kisebb lenne... lehet hogy 3+2+3 henger??
BeeGee2009-07-28 18:45:13 // 11027
A három kipu véget hogy sikerült leosztaniuk a 8 hengerről vajon?
Vagy 1 vak? :) Mindenesetre ez nem tetszik, ne divatozzon már ennyire egy ferka..
Vagy 1 vak? :) Mindenesetre ez nem tetszik, ne divatozzon már ennyire egy ferka..
GTPeti2009-07-28 18:43:33 // 11026
Helyes. Akkor már van egy valaki, akinek tetszik. :)))
Somez2009-07-28 18:30:12 // 11025
Nekem nincs bajom a ledekkel :-) A kocsi meg olyan durva, mintha direkt ráhasalna az útra. Istenkirály, na!
Somez2009-07-28 18:27:57 // 11024
Mert a Microsoft gagyi termékei Macintosh userként is megkeserítik az életemet, csak nem annyira :-) Tudod ez kicsit olyan, mint amikor a Bosch alkatrészek mennek tönkre az olasz autódban :DD
GTPeti2009-07-28 17:43:25 // 11023
Tényleg nagyon béna ez a bekunkorodó ledsor. Mint a malac farka...
(Tettek volna be 3 vékony fénycsíkot egymás alá, máris jobban nézne ki...)
(Tettek volna be 3 vékony fénycsíkot egymás alá, máris jobban nézne ki...)
Buksi2009-07-28 16:59:01 // 11022
Itt is nagyon tetszik! ;-))
Buksi2009-07-28 16:58:38 // 11021
Áááá, pedig tuti lenne rá igény! :-/
Satti2009-07-28 13:50:34 // 11020
Ezt pont ma én is betettem az off verda topicba.:-)
DonPimpa2009-07-28 13:39:59 // 11019
GT Ɨ|ѯ2009-07-28 05:43:12 // 11018
hát nem sok érzés van a kész vasban:-(
Kazes☻2009-07-27 20:35:49 // 11017
És még csúnyácskák is. :)))
zolee1452009-07-27 18:46:07 // 11016
Kár, hogy nincs pénz értelmes (MiTo GTA) modellek sorozatgyártására, miközben az Audi tök értelmetlen modelleket fejleszt, és dob piacra. Vélhetően vásárlói is lesznek, nem kevesen.
A4, és az 5 ajtós A5...
A4, és az 5 ajtós A5...
GT Ɨ|ѯ2009-07-27 17:19:33 // 11015
remélem arra a fiókra lakatot nem raknak..:-(
zolee1452009-07-27 17:19:25 // 11014
Miért fáj ez neked? Ha nem tetszik nem használod.:)))
Tedi2009-07-27 16:29:09 // 11013
Sajnos nem lett igazam, ami a MiTo GTA dolgot illeti... :(
Cravero: felfüggesztették a MiTo GTA projektet
Cravero: felfüggesztették a MiTo GTA projektet
Somez2009-07-27 14:56:16 // 11012
És sikerült is megetetni a szarját az egész világgal sajnos :-)
Attie2009-07-24 20:36:38 // 11011
Igazából azt mindenki innen leste:
Xerox Alto
Az első GUI-t (hívhatjuk ablakosnak) használó gép. Vicces az állított monitor, mert valójában egy szövegszerkesztő célhardware volt :)
Ebben a könyben sokminden le van írva a hősidőkről :)
Xerox Alto
Az első GUI-t (hívhatjuk ablakosnak) használó gép. Vicces az állított monitor, mert valójában egy szövegszerkesztő célhardware volt :)
Ebben a könyben sokminden le van írva a hősidőkről :)
zolee1452009-07-23 17:19:28 // 11010
Ehhez képest a jó öreg Billnek valaki megmutatta annak idején az ablakos történetet, így lett a Windows...ha igaz.:DDD
Tedi2009-07-23 16:57:31 // 11009
Lehet, hogy itt is ez van, de nem tudjuk, mert nem hallatszik el idáig...
Meg ez bonyi, nem tudjuk, hogy mi irányított és mi spontán képkiadás.
Meg ez bonyi, nem tudjuk, hogy mi irányított és mi spontán képkiadás.
Somez2009-07-23 16:56:20 // 11008
Azt kell csinálni, amit az Apple. Ha bármi kiszivárog, akkor fejek hullanak, alkalmazottak repülnek, felsővezetők mennek önként nyugdíjba és a következő 10 évét mindenki gyónással tölti.
Cgo2009-07-23 15:50:16 // 11007
egyelore nekem is ez az egyik legnagyobb bajom... csiklampat akarunk!
Kazes☻2009-07-23 14:41:14 // 11006
Ebben (is) egy húron pendülünk. :)))
És én személy szerint imádom ahogy le vannak tolva a légbeömlők, ami nagyban - divatosan - az audinál kifejezetten nem tetszik, már-már hányadék. A nagy hűtőrács egy Mack-en áll jól igazán. :)
És én személy szerint imádom ahogy le vannak tolva a légbeömlők, ami nagyban - divatosan - az audinál kifejezetten nem tetszik, már-már hányadék. A nagy hűtőrács egy Mack-en áll jól igazán. :)
Somez2009-07-23 14:10:25 // 11005
Ezeken a képeken már jobban mutat a Milano.
Halesz2009-07-23 14:03:53 // 11004
És a bőrös bevonaton a hátsó ajtón is van kilincs... Fura :)
GT Ɨ|ѯ2009-07-23 12:22:12 // 11003
1 métert beletold6nának és hibátlanka lenne:-)
Tom122009-07-23 11:48:47 // 11002
Az már régen kéne - szerintem.:-)
Tom122009-07-23 11:48:08 // 11001
Az az MR2 /Toyota/ ,allítólag...:-)
Tom122009-07-23 11:47:22 // 11000
Na, ugye, legalább nem csalódtam, csak annyi történt, hogy az Alfa évekkel a többiek előtt vad "dizájn" terén és vannak olyan skiccek, amit a konkurrencia pár évvel később megvalósít, a végén már azt sem lehet tudni, hogy ki mit másolt.:-))
Ez a Corvette nagyon "kemény".:-) ...mégis csak bejön az amcsiknak is az Alfa? ...vagy meg akarják előzni az "Alfa dömpinget"? :-)
Ez a Corvette nagyon "kemény".:-) ...mégis csak bejön az amcsiknak is az Alfa? ...vagy meg akarják előzni az "Alfa dömpinget"? :-)
Tedi2009-07-23 11:07:10 // 10999
Azért ilyen alapverziók, mert ezeket az autókat nem szalonokba szánták, meg bemutatókra. Ezek azok a modellek, amiket becsomagolnak fekete bőrbe és az utcán tesztelik őket elmaszkolva.
Itt vannak a legutóbbi képek, ezeken látszik, hogy a felni ugyanaz, mint az első kéfotókon, és az autó egyébként fehér színű (lsd. tető).
Nekem az nem világos, hogy ha Genfben akarják bemutatni (úgy tudom ennek van a legnagyobb sansza), akkor mi a francot fognak csinálni márciusig, ha már most tudjuk hogyan néz ki. Van egy olyan összeesküvés-elméletem, hogy ezeket a képeket, amik a gyárban készültek nem irányítottan adták ki, hanem tényleg kiszivárgott. Szerintem ha a gyár akarata szerint történnének az események, akkor most ott járnánk, ahol a worldcarfansos (linkelt) kémfotókon. Hátsó lámpa megvan ledekkel, de semmi több. Különben nem adogatná ki őket, csak ez így elég szánalmas szvsz...
Itt vannak a legutóbbi képek, ezeken látszik, hogy a felni ugyanaz, mint az első kéfotókon, és az autó egyébként fehér színű (lsd. tető).
Nekem az nem világos, hogy ha Genfben akarják bemutatni (úgy tudom ennek van a legnagyobb sansza), akkor mi a francot fognak csinálni márciusig, ha már most tudjuk hogyan néz ki. Van egy olyan összeesküvés-elméletem, hogy ezeket a képeket, amik a gyárban készültek nem irányítottan adták ki, hanem tényleg kiszivárgott. Szerintem ha a gyár akarata szerint történnének az események, akkor most ott járnánk, ahol a worldcarfansos (linkelt) kémfotókon. Hátsó lámpa megvan ledekkel, de semmi több. Különben nem adogatná ki őket, csak ez így elég szánalmas szvsz...
zolee1452009-07-23 11:01:45 // 10998
Durva lenne...kár, hogy válság van. Bár az ilyen autóknak mindig megvan a vevő köre.
zolee1452009-07-23 10:40:31 // 10997
Ha a hátulján az a lámpa úgy folytatódna a csomagtér ajtón kívül is ahogy elkezdődött (vagyis csíkban) akkor jó lenne. Így nem az igazi. Az eleje viszont részemről bejövős, ha akarnék se tudnék belekötni.
Gyanítom, hogy gyári fotók, és azért alap verziók, hogy hihetőbb legyen a lesifotó mese.:)
Gyanítom, hogy gyári fotók, és azért alap verziók, hogy hihetőbb legyen a lesifotó mese.:)
Vikking 3112009-07-23 10:28:26 // 10996
Na ja.... Egy Elise - EXige konkurencia, csak nem 1.8-assal, hanem 1.8 TBI-vel... :)
mesa2009-07-23 09:26:17 // 10995
Honnan veszik ezt a sok baromságot ? :o
az Alfa Diva név már foglalt!!!
Ellenben ezt a kis kocsit gyártani kéne!! :)
Lenne nép-ferrari ;-)
az Alfa Diva név már foglalt!!!
Ellenben ezt a kis kocsit gyártani kéne!! :)
Lenne nép-ferrari ;-)
koz2009-07-23 08:43:36 // 10994
Ha már tényleg hathengeres lesz, hívhatnák inkább 6C-nek szerintem. A Diva amúgyis inkább sportautó koncept volt.
koz2009-07-23 08:40:58 // 10993
Asszem a Mito topikban írtam egyszer arról, hogy talán ez az új kinézet valamilyen új irányvonal része lesz, és ha majd kijön a Milano, akkor ez vagy ki fog derülni, vagy tényleg megőrültek Alfáék, és volvo módjára a teljes modellpalettára raknak egy békalámpát, aztán szevasz. Mostmár van három új modell, és szerintem az előbbi bizonyosodott be, és látható, hogy a 8c, a Mito és a Milano lámpái mind különbözőek. A hasonlóság az új formanyelv, ami visszautal a legendás ősökre. Ahogyan azt az Alfától megszokhattuk, úttörő módon mindig szembemegy a divattal. Most, mikor a mercédesz pl. feltalálta a kockalámpát, a többiek meg össze-vassza kanyarítják az íveket, az Alfa új típusai visszahozzák a gömbölyűséget. Évszázados márkánál ez nem rossz ötlet, és talán az eladásokra is jó hatással lesz, ha az emberekben jobban tudatosul, hogy bizony egy legendás, nagy múlttal rendelkező márkáról van szó.
Ha már hasonlóság, a szélekre kirakott lámpa a 49-es 6C 2500-ra hasonlít. De lehetne még sorolni.
Ha már hasonlóság, a szélekre kirakott lámpa a 49-es 6C 2500-ra hasonlít. De lehetne még sorolni.