Blade2008-02-16 14:27:43 // 6701
Az uj laguna tényleg kurva jol néz ki, osszelopkodtáka designt innen is onnan is s foleg a citroentol,bennem nem is vált ki mést csak hányingert. Mi bajotok a brerával?? Szerintem állat foleg hogy a világ legszebb autoja is volt. Talán egyetlen egy baja van ,elmehettek volna inkább a sportauto irányába, de szerintem majd a GTA csucsmodellel az is megvalosul
tipoatti2008-02-16 12:13:53 // 6700
Azért a 8C meg a C6 nem egy kávéház, de mindegy. Az új C5 a régihez képest sokkolóan újszerű és innovatív.
tipoatti2008-02-16 12:12:08 // 6699
Mennyire meg voltam őrülve tizenX évesként a csíklámpás 33-ért... A nyálam folyattam az akkori autós magazinok fölött...:) A 155 pedig álomkategória volt csak, akkoriban nem is volt egy sűrű darab. Persze tetszett nagyon a Calibra is, hála az akkori DTM-nek...
zolee1452008-02-16 12:11:27 // 6698
Az új C5-re mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy egyedi.
A C6 rendben van, bár alapból nem arra építik a márka jövőjét. Ott meg merték lépni az egyediséget, majd a többin behozzák az anyagi lemaradást, és a márkarajongók száját is befogták vele.
Persze amikor nagy egyediségről beszélünk akkor az valahogy mindig egy retro autót jelöl. A C6 elődeit (CX) sem lenne nehéz visszakeresni.
Van ilyen az Alfánál is 8C/TZ2. Itt sem a 8C-ből fog a gyár talpra állni.
A C6 rendben van, bár alapból nem arra építik a márka jövőjét. Ott meg merték lépni az egyediséget, majd a többin behozzák az anyagi lemaradást, és a márkarajongók száját is befogták vele.
Persze amikor nagy egyediségről beszélünk akkor az valahogy mindig egy retro autót jelöl. A C6 elődeit (CX) sem lenne nehéz visszakeresni.
Van ilyen az Alfánál is 8C/TZ2. Itt sem a 8C-ből fog a gyár talpra állni.
Don Gombóc2008-02-16 12:06:14 // 6697
Hát igen, sajna elfelejtik a 33,75,155 megjelenésének korszakát az emberek mert akkor nagyon disznó kis verdák voltak. Szerintem minden típusra kellett volna egy turbós változatot alkotni, akkor több eladást produkálhattak volna, persze mindezt fejlesztve folyamatosan. Ha ezt elkezdik a kilencvenes évek elején akkor nem igen rúghatott volna labdába sok gyártó a sportos szegmensben. Azt hírnevet amit a Subaru és a Micu csinált itt európában az Alfa is símán produkálhatta volna. Torsen Q4 et is Alfa Micu Audi csinált először, a mai napig nem igen használja más csak a különböző viszkós mókolós szarokat. Nem is érnek kalap szart sem.
tipoatti2008-02-16 12:04:08 // 6696
Persze át lehet esni a ló túloldalára is, lásd Renault. Totális visszakozás lesz az új modellpaletta design-ja. Nem is árt nekik... Talán a Laguna az, amit nem sikerült igazán elbaszniuk sosem, nekem az új is nagyon bejön. A kijövő coupe pedig... beszarás gyönyörű a képek alapján, csúcstechnikával. A Brerához képest is. :(
zolee1452008-02-16 12:03:58 // 6695
Nekem sincs bajom az fwd-vel, és az az elv is tetszik, hogy 200 ló fölött q4.
Egy Saab mérnököt kérdeztek, hogy miért fwd, amire azt válaszolta, hogy az rwd rossz körülmények közt az átlag autósnak használhatatlan és veszélyes, a 4wd meg drága.
Az sem véletlen, hogy az új BMW-ben szinte minden szar feláras, de az absebdsklefaghekaij fasztudja milyen autót az útontartó elektronikai arzenál meg alapáron jár a 800 köbcentis 27 LE-s 3-asba is.
Még az Astrám volt meg, keresztapáméknak meg a 325 E36. Elugrottunk télen a boltba az én kocsimmal. Úgy mentem ahogy szoktam. Nem állatul, nem bevállalósan, csak ahogyan megszoktam és mindig is biztonságosnak éreztem a hóban. Keresztapám meg a jobb egyben rá volt görcsölődve a majrévasra, és siránkozott, hogy az a kiló kenyér nem ér annyit, hogy meghaljunk érte, és majd tavasszal elmegyünk a boltba.
Egy Saab mérnököt kérdeztek, hogy miért fwd, amire azt válaszolta, hogy az rwd rossz körülmények közt az átlag autósnak használhatatlan és veszélyes, a 4wd meg drága.
Az sem véletlen, hogy az új BMW-ben szinte minden szar feláras, de az absebdsklefaghekaij fasztudja milyen autót az útontartó elektronikai arzenál meg alapáron jár a 800 köbcentis 27 LE-s 3-asba is.
Még az Astrám volt meg, keresztapáméknak meg a 325 E36. Elugrottunk télen a boltba az én kocsimmal. Úgy mentem ahogy szoktam. Nem állatul, nem bevállalósan, csak ahogyan megszoktam és mindig is biztonságosnak éreztem a hóban. Keresztapám meg a jobb egyben rá volt görcsölődve a majrévasra, és siránkozott, hogy az a kiló kenyér nem ér annyit, hogy meghaljunk érte, és majd tavasszal elmegyünk a boltba.
tipoatti2008-02-16 12:00:00 // 6694
Az sem véletlen, hogy az eddig egyedi autókat és megoldásokat készítő Citroen is szürkült egy kicsit...
A Citroen éppenhogy manapság kezdett visszakanyarodni a gyökereihez... Meg meri tenni, kérdés, bejön-e, bár annyira nem érdekel. Az abszolút mainstream Xsara-hoz képest ( ami például használtan iszonyatosan keresett, és jól eladható - tapasztalatból mondom ) a C4 űrjármű, valóban igazán Citroenes. A szörnyű és semmilyen C5 utódja már látható, és kifogás nem lehet a C6 feelingje ellen sem. Hasonlíthatod egymáshoz az AX/C2-őt is.
Tehát szvsz. nagyon nem jó a példa...
Valami hasonlót várnánk itt el sokan az Alfától is, úgy gondolom. Bárki bármit mond, engem, mint simply usert sosem vágott mellbe annyira egy 159/Brera látványa, mint nem is oly' régen egy 155, vagy egy 156-é akár.
A Citroen éppenhogy manapság kezdett visszakanyarodni a gyökereihez... Meg meri tenni, kérdés, bejön-e, bár annyira nem érdekel. Az abszolút mainstream Xsara-hoz képest ( ami például használtan iszonyatosan keresett, és jól eladható - tapasztalatból mondom ) a C4 űrjármű, valóban igazán Citroenes. A szörnyű és semmilyen C5 utódja már látható, és kifogás nem lehet a C6 feelingje ellen sem. Hasonlíthatod egymáshoz az AX/C2-őt is.
Tehát szvsz. nagyon nem jó a példa...
Valami hasonlót várnánk itt el sokan az Alfától is, úgy gondolom. Bárki bármit mond, engem, mint simply usert sosem vágott mellbe annyira egy 159/Brera látványa, mint nem is oly' régen egy 155, vagy egy 156-é akár.
Don Gombóc2008-02-16 11:52:31 // 6693
Azért érzelmileg és külalakilag most is rendben van a típus. :) Az első hajtás és sok más dolog is az egységes autóipari arculatot tükrözi. Nincs is baj az első hajtással, pláne télen. És mivel nem vesz az átlag vásárló téli és nyári autót, mindenképpen ez a legmegfelelőbb, és költséghatékonyab hajtáslánc. Mondjuk az összkerekes kiviteleket nem nagyon forszirozták Alfáéknál, nem úgy mint az Audik esetében, pedig ez is a jobb eladhatóságot tenné lehetővé egy idő után. Bár hétköznapi átlag használatnál egy külön hibaforrásként és plusz súlyként kezelem a q4 hajtást. Azért az újabb q2 hajtást adhatnák széria tartozékként, legalább ezzel is több vevőt csalogathatnának be. Ha megvalósítják konszernen belül azt a tervüket hogy a Fiat lesz a tömegautó, a Lancia a luxus. az Alfa meg a sportos,akkor olyan árak jönnek elő hogy az egyik igencsak megfizethetetlen típus lesz belőle. Bár az még odébb lesz mert addig nagyon sok kasznicserét és új motor palettát kell behozniuk. Ha egyáltalán tudnak ilyen méretű fejlesztést csinálni.
zolee1452008-02-16 11:45:30 // 6692
Köszi szépen, és kabbe.:))))
Tibe2008-02-16 11:40:30 // 6691
Jól beszélsz, csak sokat! :))))
zolee1452008-02-16 11:35:56 // 6690
"Csak az a bajom hogy itt az AA oldalon ezt a topicot el lehetne nevezni lassan a hogyan szarozzuk a régmúlt és a a jövő Alfáit című topicnak.
Ebben sajnos van valami.
Mondjuk én folyamatosan az optimizmus hangján szólok, bár tény, hogy azért van mit kritizálni. Az más kérdés, hogy szerintem pont a dizány' az amin nem sok kritizálni való van. Az új modellek/motorok késése pedig az anyagi helyzet számlájára írható. épp ez az amiért nemcsak a márkarajongóknak kell a kedvében járni, hanem nyitni kell az eddig offost vásárlók felé is.
Az nem megy, hogy egy szűk réteg ízlését szolgálják ki, ugyanakkor az így befolyó nem túl nagy összegből nemhogy naprakészek legyenek, hanem a konkurencia előtt járjanak műszakilag.
Vagy vagy...
Az sem véletlen, hogy az eddig egyedi autókat és megoldásokat készítő Citroen is szürkült egy kicsit...
Ráadásul az Alfa-féle szürkülést nevezhetjük úgy is, hogy próbálnak szélesebb körben emészthető autót gyártani, aminek szerintem a 159 meg is felel.
Szinte minden korszak lezárása után lehetne egyet nyavajogni, hogy ez már nem az az Alfa amibe beleszerettünk.
Most dicsőítjük a 145/146-ot (én sem véletlenül vettem 145-öst), most ezek az utolsó igazi Alfák, meg talán az első generációs 156. Persze van aki szerint már ezek is csak pajzsos-Fiatok, meg különben is, mit keres az első keréknél féltengely? Az utolsó igazi Alfa a 75-ös volt. Persze biztos van aki szerint már az sem... Aztán biztos lesz pár év múlva olyan, aki szerint az utolsó igazi Alfa a 159-es, a többi már csak árnyéka az igazi Alfának.
Na akkor a nagy kérdés: mitől Alfa egy Alfa? És mitől mégalfább egy régi Alfa? Egyik oldalról elvárjuk a technikai fölényt, másik oldalról meg sokan siránkoznak, hogy a karbis Alfa az Alfa, és elektronika csak a gyújtásnál, meg a lámpában legyen. Na, akkor milyen az igazi Alfa, és ki az igazi alfás, aki ebben a kérdésben mérvadónak számít?:))
Ezek nem költői kérdések, tényleg érdekelne az itt lévők válasza. Mit várunk el a jövő Alfáitól, mi az amitől Alfának fogjuk tekinteni?
Ebben sajnos van valami.
Mondjuk én folyamatosan az optimizmus hangján szólok, bár tény, hogy azért van mit kritizálni. Az más kérdés, hogy szerintem pont a dizány' az amin nem sok kritizálni való van. Az új modellek/motorok késése pedig az anyagi helyzet számlájára írható. épp ez az amiért nemcsak a márkarajongóknak kell a kedvében járni, hanem nyitni kell az eddig offost vásárlók felé is.
Az nem megy, hogy egy szűk réteg ízlését szolgálják ki, ugyanakkor az így befolyó nem túl nagy összegből nemhogy naprakészek legyenek, hanem a konkurencia előtt járjanak műszakilag.
Vagy vagy...
Az sem véletlen, hogy az eddig egyedi autókat és megoldásokat készítő Citroen is szürkült egy kicsit...
Ráadásul az Alfa-féle szürkülést nevezhetjük úgy is, hogy próbálnak szélesebb körben emészthető autót gyártani, aminek szerintem a 159 meg is felel.
Szinte minden korszak lezárása után lehetne egyet nyavajogni, hogy ez már nem az az Alfa amibe beleszerettünk.
Most dicsőítjük a 145/146-ot (én sem véletlenül vettem 145-öst), most ezek az utolsó igazi Alfák, meg talán az első generációs 156. Persze van aki szerint már ezek is csak pajzsos-Fiatok, meg különben is, mit keres az első keréknél féltengely? Az utolsó igazi Alfa a 75-ös volt. Persze biztos van aki szerint már az sem... Aztán biztos lesz pár év múlva olyan, aki szerint az utolsó igazi Alfa a 159-es, a többi már csak árnyéka az igazi Alfának.
Na akkor a nagy kérdés: mitől Alfa egy Alfa? És mitől mégalfább egy régi Alfa? Egyik oldalról elvárjuk a technikai fölényt, másik oldalról meg sokan siránkoznak, hogy a karbis Alfa az Alfa, és elektronika csak a gyújtásnál, meg a lámpában legyen. Na, akkor milyen az igazi Alfa, és ki az igazi alfás, aki ebben a kérdésben mérvadónak számít?:))
Ezek nem költői kérdések, tényleg érdekelne az itt lévők válasza. Mit várunk el a jövő Alfáitól, mi az amitől Alfának fogjuk tekinteni?
Ferko2008-02-16 11:08:02 // 6689
Dehogynem ad örömöt. TSak űlj bele, gyújtás, és nyomj egy parkettást!:-))))
tipoatti2008-02-16 11:00:57 // 6688
Ha egyszer szeretett márkánk nem igazán ad okot mostanában a szertelen örömködésre.... :(
Don Gombóc2008-02-16 10:27:46 // 6687
Természetesen nem csak a nyugdíjas mondhat véleményt de ő emlékszik vissza az adott típus aranykorára. :) Persze ha vett be cavintont, nekem speciel infúzión jön. :) Csak az a bajom hogy itt az AA oldalon ezt a topicot el lehetne nevezni lassan a hogyan szarozzuk a régmúlt és a a jövő Alfáit című topicnak.
Ferko2008-02-16 08:29:52 // 6686
Ez mekkora duma!:-DDDDDDD
Tibe2008-02-15 23:23:26 // 6685
Amúgy viccelődtünk ezen az olajfogyáson és kissé meglepett hogy beleírták a használatijába hogy ez természetes velejárója az autó használatának, már nem emlékszem pontosan hogyan volt megfogalmazva. :) Nem akarta elhinni hogy az enyém nem eszi az olajat és a használatijába sincs ilyenről szó :) Mert szerinte ezt minden autó használatijába beleírják :D Amúgy sztem ez a 2 ezres dízel moci egy az egyben a Passatok mocija csak át van címkézve Ójdira.
Szal a lényeg lehet szidni az olasz autókat de nem jobb egy felmagasztalt Ójdi se semmivel sőőőt. Az viszont tény hogy szeretni csak egy Alfát lehet! :) Legalábbis én így vagyok ezzel :)
Szal a lényeg lehet szidni az olasz autókat de nem jobb egy felmagasztalt Ójdi se semmivel sőőőt. Az viszont tény hogy szeretni csak egy Alfát lehet! :) Legalábbis én így vagyok ezzel :)
zolee1452008-02-15 23:15:11 // 6684
Az nem úgy van, mert a német tekkknika sosenem romlik el, és különben is...
Szóval az egy ódinak látszó szarolasz autó lehetett, mert azok nyekkennek meg 3 hónaposan.:))
Szóval az egy ódinak látszó szarolasz autó lehetett, mert azok nyekkennek meg 3 hónaposan.:))
Kazes☻2008-02-15 23:13:08 // 6683
Pedig milyen jó is az az Ódi! :-S
Kompressz úr2008-02-15 23:11:16 // 6682
Vicces, de a 159 (ami ugyebár jóval nagyobb) lényegesen fordulékonyabb mint a 156.
Tibe2008-02-15 23:08:05 // 6681
Jó estét, egy kicsit offolok. Haverom 3 hónapja vásárolt új AudiA4-es kombiját (2.0TDI) vezettem ma. Ha nem lenne Alfám akkor nem ehhez hasonlítanám és lehet tetszene is :) De így nem voltam elájulva tőle, még mindig érződik egy kicsit az autón a visszafogottság, pláne a beltéren.A mocival meg lehetne barátozni bár egy kicsit fura volt nekem a karakterisztikája. Másik dolog hogy sajna itt sem fenékig tejföl az élet, eszegeti rendesen az olajat a moci, és volt már 2-szer szervízben elektronikai hibák miatt. Szal ha választanom kéne egy kombi 159-es 1.9JTDm és eközött az Ójdi között nem kérdés hogy az Alfát választanám.
Grando2008-02-15 23:06:58 // 6680
Ehh, a sas se forgolódik a bokor alatt. Azt meghagyja a verebeknek! ;)))
tipoatti2008-02-15 23:04:14 // 6679
A 156-okkal is töketlenkedtem kellett eleget... :)
Ferko2008-02-15 23:03:53 // 6678
Gondold el, a 146nak is ennyi majdnem!:-DDDD
Grando2008-02-15 23:02:38 // 6677
A 166-nak 11,6 m. :))
zolee1452008-02-15 23:00:20 // 6676
Nem rossz, csak sokba fáj a fenntartása (biztos nem eszik sokat, de a szervíz költség horror:D), és sehova nem visz el...:)
Zool2008-02-15 22:59:26 // 6675
Nem tudom, engem még nem zavart, de a 147 kormányzása nekem etalon (kormányforma, markolat, űllétel feedback). Ha bele kell kötni az egyetlenhátrány, hogy nagyobb sebességnél (úgy 170felett) picit kapaszkodni kell, mert minden mozdulatnak jelentősége van :). De inkább mint pl az S40es kormányzása, vagy a legtöbb offosé, beleértve a Barvót. Reméem ilyenre figyelnek a Juniornál...
Ferko2008-02-15 22:55:32 // 6674
NA de azért a 166 nagyobb is. Biztos nem gondolják úgy. Amúgy meg hadd gondoljanak, amit csak akarnak!:-)))))
tipoatti2008-02-15 22:53:02 // 6673
Én is, csak néha kellemetlen egy-egy parkolási szituban ( pláza,-teszkó parkoló pl. ), hogy azt hihetik az OFF-osok, hogy béna vagyok, és azért állok neki Y-ozni... pedig egyszerűen csak nem fordul be 1ből. :)
Ferko2008-02-15 22:47:39 // 6672
Ne igen. Az a 146-nál asszem 11 méter? :-)))
De éppen lexarom. Ez nálam huszadrangú!:-)))
De éppen lexarom. Ez nálam huszadrangú!:-)))
Ferko2008-02-15 22:46:51 // 6671
Nem lett volna egy rossz dolog!:-)))))))))
Ferko2008-02-15 22:45:59 // 6670
Na az Alfáknál ez pont fordítva van! ;))
Bezony ám!:-DDDD
Bezony ám!:-DDDD
Ferko2008-02-15 22:45:09 // 6669
Nekem is a 146 jön be a kettő közül. Az enyém is az. :-)) A 145 viszont egy igazi vadállat, ha gyorsulásról van szó. Kicsi, és megy mint a golyó ( és nem csak a QV a 150 pacival). Na nem mint ha a 146 nem menne úgy, ahogy kell!:-))))
Kazes☻2008-02-15 22:45:00 // 6668
Azért alárakhatták volna, mondjuk a 33-ból származtatva, nem?! :-)
Georgee2008-02-15 22:44:32 // 6667
1et értek veled.
tipoatti2008-02-15 22:43:39 // 6666
Ez bizony igaz. De a fordulókör-átmérőt nem hiszem, hogy szívesen átvenné mindenki...:)
Grando2008-02-15 22:43:38 // 6665
Pontosan! Semmi varacskosság, de mégis brutálisan beüt.
Persze élőben még inkább. Nemtom hogy van ez, de mondják, hogy az autók a képeken jobban mutatnak, mint élőben (legalábbis hallottam már ilyet nem egy embertől). Na az Alfáknál ez pont fordítva van! ;))
Persze élőben még inkább. Nemtom hogy van ez, de mondják, hogy az autók a képeken jobban mutatnak, mint élőben (legalábbis hallottam már ilyet nem egy embertől). Na az Alfáknál ez pont fordítva van! ;))
Ferko2008-02-15 22:42:49 // 6664
Pontosan így van!:-DDDD
Ferko2008-02-15 22:41:50 // 6663
TSak TI, a 145-ből pedig QV van!:-D
tipoatti2008-02-15 22:41:16 // 6662
Ja. Azért, mert akkor még hiheted azt, hogy egy Bravo előtt ácsorogsz... :)
Ferko2008-02-15 22:40:14 // 6660
És praktikus is. Villoghatnak mögötted, de Téged nem zavar!:-DDDDDD
Zool2008-02-15 22:40:06 // 6659
Nem a vizuális résszel volt a gond, hanem a vezetési élménnyel (azaz tesztút után mondom). Az alfa még mindig taníthatna kormányzást csinálni másoknak.
tipoatti2008-02-15 22:39:47 // 6658
A 146 nekem személy szerint mindig tetszetősebb volt valamiért, mint a 145... valahogy harmonikusabb a sziluettje, és az a határozott ék alak is nagyon átjön-á'la 155... :)
Kazes☻2008-02-15 22:39:36 // 6657
Nekem is nagyon tetszik. Nem volt belőle véletlenül Q4? Nem mondhatnám, hogy ismerem a verzióit. :-)
Satti2008-02-15 22:39:16 // 6656
Nekem Beyonce segge teccik, nem kicsit...nagyon!:-))
Ferko2008-02-15 22:38:41 // 6654
Szerintem az 5 ajtós Stilo még a Bravanal is rondább. A Bravaban legalább van valami dinamizmus, ha szemből nézed.
tipoatti2008-02-15 22:37:49 // 6653
De egyre gondoltunk... :)))
tipoatti2008-02-15 22:37:09 // 6652
Csodálkoztam volna, ha tetszett volna... :D Nagy fighter vagy, respect! ;) Ja, és a 146 segge SZÉP! :)))
Online tag
1
Vendég1
642
Fórum
Friss topicok
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Adok-veszek
- GT coupé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10