Grando2008-02-15 22:36:52 // 6651
A 146 fara kibaxott király! Pont a múltkor nézegettem Harinál egyet. Nem kell hallgatni a huhogókra! :DD ;))
Satti2008-02-15 22:34:42 // 6649
Ráadásul a Brava egy elég ronda autó volt, akárcsak az 5 ajtós Stilo.
Ferko2008-02-15 22:32:21 // 6648
Szerintem meg pont úgy jó ahogyan van a 146. Az egész aitó egy ék alakzatot követ, ami igencsak dinamikus külsőt ad neki.
e az autókat nem ismerő bravás isemerősöm pl nem kicsit szólta le a kocsit
Ilyenek mindig vannak. Nem csak a 146 esetében.
e az autókat nem ismerő bravás isemerősöm pl nem kicsit szólta le a kocsit
Ilyenek mindig vannak. Nem csak a 146 esetében.
Ferko2008-02-15 22:29:59 // 6647
Fikázta? Akor tévedtem!:-DD
Georgee2008-02-15 22:29:49 // 6646
Nem marketing,idő kérdése.Az Alfa tervezője elment a spanyolokhoz,ott több a zsé.Seatot venni?Soha.
Zool2008-02-15 22:28:22 // 6645
Nekem az S60 egyetlen volvo, ami semmilyen pozitív benyomást nem okozott. Még az S40est is jobb vezetni. Általában kevés volvótól kellene félnie a 159nek, ha nem lenne árelőnyük, meg az emberek nem lennének tele előítélettel.
Satti2008-02-15 22:27:43 // 6644
Most van nálunk is egy használt S60, elég újszerű, még csak két éves, D5-ös automata, és "csak" 7 millába kerül.:-))
zolee1452008-02-15 22:26:50 // 6643
"Ő legalább nem fikázta az Alfát!"
Ezzel vitatkoznék..olvass vissza.:))
Ezzel vitatkoznék..olvass vissza.:))
Kompressz úr2008-02-15 22:26:41 // 6642
Az ilyen vélemény "gyógyítására" javaslom, hogy láss minden nap 159est :) Apránként megtérsz, kigyógyulsz :)
zolee1452008-02-15 22:25:48 // 6641
Konkrétan ennek nem a lámpája, hanem az egész jellege Seat Cordobás. Ja kérem, hogy ez előbb volt? Marketing kérdése, és a Seat Alfás stílusjegyei rögtön az Alfa Seatos stílusjegyeivé válnak.:D
Ferko2008-02-15 22:25:41 // 6640
Az S60 nekem is tetszett mindig. Nekem az pont megfelelő. Az S40 túl kicsi, az S80 túl nagy. Nekem legalábbis!:-DDDD
Georgee2008-02-15 22:23:47 // 6638
Ja,Lenin a punk.
Ferko2008-02-15 22:23:13 // 6637
Ennél még a Pedrixes dolog is jobb volt!:-))) Ő legalább nem fikázta az Alfát!:-DDDDD
Satti2008-02-15 22:23:04 // 6636
Erről szó sincs, maradok a digó verdánál, de azért a Volvo egy fokkal még mindig komolyabb mint a Ford, bár most sok a közös bennük már.
Ferko2008-02-15 22:22:29 // 6635
Ilyet nem igen látott!:-DDD
Ferko2008-02-15 22:21:44 // 6634
Amikor megláttam az én kicsikémet, akkor az orrába bolondultam bele nagyon. Faceliftes orra van, és azt annyira de annyira eltatálták szerintem. Olyan megfoghatatlanul különleges. Néztem a seggét. Először azt mondtam magamnak, hogy ez jó magas. Néztem néztem, és aztán abba is beleszerettem. :-) Az egész autó úgy ahpgy van, egy nagyon ütős kis konstrikció szerintem. Nem is akarom eladni..... :-)))))
Zool2008-02-15 22:21:44 // 6633
Na azért ácsi. Nem tudta hogy ez itt egy ilyen félig áteresztő hártya dolog... Itt elkezdték fikázni a 159est, én meg elmondtam a véleményem a védelmében, és megjegyeztem hogy picit túlfetisizáljuk a már kihalt modelleket. A 146 nagyon szép volt újonnan, de a felhúzott far akkor is diszharmónikusabb mint a 145é, picit olyan mint a 159 kontra brera. Nekem ezért sokkal jobban tetszett a 156 fara (meg az egész forma úgy ahogy volt). O, hogy fikázzuk a 159est, de azért emlékeztetnk rá, hogy a 159 esetében élesben megy, mert a márka túlésléséről van szó,,,.
Ezen kívül nagyon szép, hogy mennyivel überebb volt a 146 bemutatáskor, mint a GolfIII, de vagy 4 évig a IVessel kellett versenyeznie. De ez most mellékes. Tény hogy sok-sok örömet okozott a 146 vezetése, de az autókat nem ismerő bravás isemerősöm pl nem kicsit szólta le a kocsit (neki a boxer nem volt előny), mégha nem is a márka fő piaca az ilyen ember.
Ezen kívül nagyon szép, hogy mennyivel überebb volt a 146 bemutatáskor, mint a GolfIII, de vagy 4 évig a IVessel kellett versenyeznie. De ez most mellékes. Tény hogy sok-sok örömet okozott a 146 vezetése, de az autókat nem ismerő bravás isemerősöm pl nem kicsit szólta le a kocsit (neki a boxer nem volt előny), mégha nem is a márka fő piaca az ilyen ember.
Satti2008-02-15 22:21:07 // 6632
Most, hogy nap mint nap látom, egész megtetszett, de az csak a turbo benyás mocival az igazi, mert múltkor mentem az egyik tesztautóval, ami 1.6-os volt, hát az a C30-ban nagyon halovány.
Grando2008-02-15 22:21:01 // 6631
Pedig közéjük is lövethetett volna... :DDD
Liquid2008-02-15 22:20:07 // 6629
nekem is hasonló a tapasztalatom. Egy 93-ast vezettem 1x , 1.9TD volt, nem voltam elájulva tőle, a motor nemrossz, de a kocsi totál szürke, jellegtelen, szűk beltér, szal ez a Saab nagyon messze van a régi hírnevétől
Kazes☻2008-02-15 22:19:27 // 6628
Lenin elvtárs (Lenin a pánk) jól meg is csodálja! :-D
Grando2008-02-15 22:17:59 // 6627
Télleg vicc mostmár ez a folyamatos finnyáskodás. Vannak hibák, vagy nem tetsző dolgok, de a ló túlsó oldalára átesés van mán itten. Legalábbis a topicba beleolvasva úgy cuzammen ez a benyomásom. :((
A jövő Alfái topicnév, aztán beleolvasva csak siránkozás... Ejnye-ejnye! ;)))
A jövő Alfái topicnév, aztán beleolvasva csak siránkozás... Ejnye-ejnye! ;)))
Kompressz úr2008-02-15 22:17:56 // 6626
Az ARC felszereltség áráért fullos 159et kapsz, szóval csak almát almával :D
Georgee2008-02-15 22:17:04 // 6625
Ferko2008-02-15 22:16:51 // 6624
superbé?
Ami nagyobb mint az A6-os?
Ami nagyobb mint az A6-os?
Kompressz úr2008-02-15 22:16:17 // 6623
Öööö, miért is akarsz háromajtós focust venni? :DDDD
tipoatti2008-02-15 22:15:27 // 6622
A kis C30 nagyon butus szvsz... :) Az S60 tetszett mindig is.
Kompressz úr2008-02-15 22:15:26 // 6621
Érzésre számomra a 7er belső térben az E-Klasse térkínálatát nyújtotta, pedig ugyebár az E elvileg egy kategóriával kisebb autó.
Satti2008-02-15 22:14:23 // 6620
Svéd acélból nekem is inkább a Volvo kellene, a kis C30-as, pláne a T5 a 230 lovas motorral dögös kis gép, az új S80 meg kifejezetten szép lett, komoly autó.
Ferko2008-02-15 22:13:54 // 6619
Ja, mondjuk egy Opelt. És csinálok egy Opel klubot. Úgyis ritkaságszámba megy ez az autó!.-))) Majd villogunk a cartársakkal!:-DDD
Zool2008-02-15 22:13:26 // 6618
Én a régi ARC-ot, az akkor bevezetett alfa 150LE dízellel. Az tény, hogy a 159 kb mindenben veri (beleértve az árat).
Satti2008-02-15 22:11:47 // 6617
Persze, azt úgy is kell, és veszel majd helyette egy normális autót!:-))
Kompressz úr2008-02-15 22:08:50 // 6616
Én egy gyengén közepesen felszerelt 9-3ast vezettem napokig, hááát. Külsőre halvány árnyéka a korábbi saaboknak. A soförülés kifejezés szédelgő feldícsérés, inkább hokedlinek nevezném, az indexkar sorjás, gagyi műanyagból volt...
Nekem a korábbi egyediséggel bíró saabok után igencsak kiábrándító volt az új 9-3, inkább már a kicsit "oldskool" 9-5.
Nekem a korábbi egyediséggel bíró saabok után igencsak kiábrándító volt az új 9-3, inkább már a kicsit "oldskool" 9-5.
Ferko2008-02-15 22:07:54 // 6615
Ja bazzeg. MEgyek holnap és el is adom a 146. Most látom csak, hogy bűn ronda. A kollégáim leesett álla, és az "basszus de szép ez az autó" mondatok meg biztos csak képzelgés volt a számomra.
Ferko2008-02-15 22:06:26 // 6614
George!
Teljesen egyetértek Veled!
Teljesen egyetértek Veled!
Satti2008-02-15 22:03:27 // 6613
Igen, az a baj ezekkel az Alfákkal, hogy jó szarul néznek ki, nem is tudom, mit eszünk rajtuk, de még jó, hogy van aki rávlágít, hogy milyen rosszul látjuk a dolgokat!!:-)
Ferko2008-02-15 22:01:40 // 6612
Még valami. A 146 nem alegfrissebb típus. De még most is megállja a helyét az OFF-ok között; a vadiúj OFF-ok között.
Ferko2008-02-15 21:55:35 // 6611
Néha komolyan kételkedem abban, hogy jól látsz-e, illetve, hogy van-e egyáltalán olyan Alfa, ami tetszik Neked? Komolyan nem értem mi a bajod az említett típusok hátuljával. Minek vetél 146-ot, ha oylan elbaszott a hátulja. Szerintem az egyik légszebb az Alfák között. Na jó, biztos elfogult vagyok. De akkor is ilyet írni ember.....
Fater (Norbi)2008-02-15 20:53:52 // 6610
Gondolom nem volt jó ott csücsülgetni.
Az ötösben az tűnt fel, hogy nem volt annyira formázva a hátsó ülés, mint mondjuk az én alfánban és kisebb oldaltartást adott a lábamnak.
Ettől függetlenül jó kocsi, kakaó az volt benne, de eléggé le kellett ereszkednem hogy be ill. ki szálljak belőle. Mennyivel jobb volt ebből a szempontból anyósom lada nivája (5 ajtós hoszú tengelytávú), csak fel kellett lépni...
Én 90-ben egy uno hátsó közepén ültem, de mivel még akkor "kicsi" voltam éppen elfétrünk benne 5-en városnézni Ferrarában :))
Az ötösben az tűnt fel, hogy nem volt annyira formázva a hátsó ülés, mint mondjuk az én alfánban és kisebb oldaltartást adott a lábamnak.
Ettől függetlenül jó kocsi, kakaó az volt benne, de eléggé le kellett ereszkednem hogy be ill. ki szálljak belőle. Mennyivel jobb volt ebből a szempontból anyósom lada nivája (5 ajtós hoszú tengelytávú), csak fel kellett lépni...
Én 90-ben egy uno hátsó közepén ültem, de mivel még akkor "kicsi" voltam éppen elfétrünk benne 5-en városnézni Ferrarában :))
zolee1452008-02-15 20:00:08 // 6609
Jajó, közben megnéztem az oldaladon, ez az.:)
Elvileg a tengelytáv nagyobb belsőt sejtetne, de az rwd miatt az első kerék van nagyon elöl, a hátsó pedig nagyon a hátsó utasok alatt. Igazából nincs összehasonlítási alapom, mert sem 159-ben, sem 5-ösben nem ültem.:) Egy 325/E36-ban hátul végigszenvedtem egy olasz utat, mindig ment a nyekergés, hogy ki üljön középre. Ott volt egy nagyon kemény púp. kívülről nézve marha sportos volt a hátsó ülés is, de párszáz km után már csak egy anyázásra volt jó a tervezők felé.:D
Elvileg a tengelytáv nagyobb belsőt sejtetne, de az rwd miatt az első kerék van nagyon elöl, a hátsó pedig nagyon a hátsó utasok alatt. Igazából nincs összehasonlítási alapom, mert sem 159-ben, sem 5-ösben nem ültem.:) Egy 325/E36-ban hátul végigszenvedtem egy olasz utat, mindig ment a nyekergés, hogy ki üljön középre. Ott volt egy nagyon kemény púp. kívülről nézve marha sportos volt a hátsó ülés is, de párszáz km után már csak egy anyázásra volt jó a tervezők felé.:D
zolee1452008-02-15 19:55:04 // 6608
Nem tudom mit értesz új alatt? Amit írtam azok az E60-as 5-ös adatai.
E60
Lényeg ami a lényeg, hogy ennek nem a 159 az ellenfele, hanem majd a 169 lehet.:)
E60
Lényeg ami a lényeg, hogy ennek nem a 159 az ellenfele, hanem majd a 169 lehet.:)
Fater (Norbi)2008-02-15 19:27:13 // 6607
Eskövői kocsim BMW 530-as volt (új típusú) és eléggé kiábrándultam belőle -nem fért el a lábam a kocsiban és nem is tudtam az első ülés alá becsúsztatni. Jobban jártam a házasságkötő teremig használt régebbi E36-ossal!
Az alfa sokkal kellemesebb feelinget ad, amit a tesztvezetéseken meg is tapasztaltam.
Logan kombiban utaztam egyszer, csak arra jó, hogy elvigyen a-ból b-be. A feeling kissé necces, nagyobb sebességnél úttartásról nehéz beszélni -kissé féltem benne, de ingyen út volt sopronba...
A belső egyszerűen lehangoló kemény műanyag, minden designt nélkülözve.
Inkább maradok a 13. évébe lévő 155-nél!
Az alfa sokkal kellemesebb feelinget ad, amit a tesztvezetéseken meg is tapasztaltam.
Logan kombiban utaztam egyszer, csak arra jó, hogy elvigyen a-ból b-be. A feeling kissé necces, nagyobb sebességnél úttartásról nehéz beszélni -kissé féltem benne, de ingyen út volt sopronba...
A belső egyszerűen lehangoló kemény műanyag, minden designt nélkülözve.
Inkább maradok a 13. évébe lévő 155-nél!
Fater (Norbi)2008-02-15 19:20:45 // 6606
Csak egy kis baleseti infó:
Az ütközésnél a hagyományos (ld. biziti öv, lufi, stb.) védő eszközökön kívűl a legtöbbet az számít, hogy az ütközésnél kapott energiát mennyi idő alatt vezeti el/fogja fel és közvetíti az emberek felé.
Pl. hiába batár dög egy átlagos ami terepjáró (akár Hummer is!), ha rongyá törik a merev váz miatt...
Egyébként mindegy, hogy hány csillagos a gép, ha a nagy lassulást a belső szervek nem élik túl és szétrepednek.
Az ütközésnél a hagyományos (ld. biziti öv, lufi, stb.) védő eszközökön kívűl a legtöbbet az számít, hogy az ütközésnél kapott energiát mennyi idő alatt vezeti el/fogja fel és közvetíti az emberek felé.
Pl. hiába batár dög egy átlagos ami terepjáró (akár Hummer is!), ha rongyá törik a merev váz miatt...
Egyébként mindegy, hogy hány csillagos a gép, ha a nagy lassulást a belső szervek nem élik túl és szétrepednek.
GT Ɨ|ѯ2008-02-15 18:21:55 // 6605
Jogos!:-))
Monnyjanak!
Monnyjanak!
zolee1452008-02-15 17:59:11 // 6604
BMW 3-as
hosszúság: 4520 mm
szélesség: 1817 mm
magasság: 1421 mm
tengelytáv: 2760 mm
csomagtartó: 460 l
Alfa 159
hosszúság 4660 mm
szélesség 1828 mm
magasság 1417 mm
tengelytáv 2700 mm
csomagtér 405 l
Ez totál egy kategória. A tengelytáv és csomagtér különbség a hajtásból adódik: a BMW rwd, ezért jobban elöl van az első kerék, és nagyobb a hátsó túlnyúlás.
A többi különbség meg elenyésző, de legalábbis nem sorolja másik kategóriába az autót.
BMW 5-ös
Hosszúság 4841 mm
Szélesség 1846 mm
Magasság 1468 mm
Tengelytáv 2888 mm
csomagtér 500l
hosszúság: 4520 mm
szélesség: 1817 mm
magasság: 1421 mm
tengelytáv: 2760 mm
csomagtartó: 460 l
Alfa 159
hosszúság 4660 mm
szélesség 1828 mm
magasság 1417 mm
tengelytáv 2700 mm
csomagtér 405 l
Ez totál egy kategória. A tengelytáv és csomagtér különbség a hajtásból adódik: a BMW rwd, ezért jobban elöl van az első kerék, és nagyobb a hátsó túlnyúlás.
A többi különbség meg elenyésző, de legalábbis nem sorolja másik kategóriába az autót.
BMW 5-ös
Hosszúság 4841 mm
Szélesség 1846 mm
Magasság 1468 mm
Tengelytáv 2888 mm
csomagtér 500l
BeeGee2008-02-15 17:52:37 // 6603
Tulképp az A4 és a passat is :)
Zool2008-02-15 17:50:22 // 6602
Szorri, ez volt az utsó comment a témában...
Online tag
0
Vendég0
548
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 159
- Giulia
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV