Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

mesa2008-02-23 20:12:32 // 6901
Én nem merném a többségnek nevezni, akiknek a faceliftes 147 bejön ... Valahogy az eladások sem ezt bizonyítják, meg a fórumokon sem erről tanuskodnak a hozzá szólások. Te látod ezt így. Mint hogy neked a 8C nem tetszik, nem olyan lényeges! Mert sok millió embernek meg az egyik legszebb autót jelenti a világon... ;)
GEORGE2008-02-23 20:11:05 // 6900
izlés kérdése minden...szerintem 97 év végén nagyon ütös volt a 156-os!!!
Akkor sokan estek tőle hasra :-)
és a 155-höz hasonlóan időtálló formát alkottak ismét az olaszok!

Miután megjelent a GIUGIARO mester álltal átrajzolt 156-os nem is volt kétséges számomra melyiket válasszam a 156-ok közül.
Aztán van akit a GIUGIARO 156-os nem fog meg.......
Zool2008-02-23 20:05:48 // 6899
"félretologatom a csigabelet és bevállalom, ha túl borsos, " : na ez szerintem ma a 159, a bors lesöprésével is. Picit lehet hogy így túl sok borsot söpörtek le, de legalább nem fogod könynezve visszaköhögni.
Putyesz2008-02-23 19:57:39 // 6898
hát szerintem meg süti az egész autó.........szebbet nem tudnék mondani,de hát izlések és pofonok.......
zolee1452008-02-23 19:51:04 // 6897
Tudom. Csak mondom, ha már túlnyúlás, nekem pl a 8C hátsó túlnyúlása (végülis nincs is) nem tetszik.
De sebaj, megvolt a hsz lényege, ennek örülök.:DDD
Tom122008-02-23 19:51:03 // 6896
A nők nem igénylik a sok lóerőt, stb. /szerintem nem is való nekik - tisztelet a kivételnek .-)/ azt hiszem, nálunk is egy Y lesz a "női autó" - habár az 500-as nekem is nagyon tetszik...:-) Mondjuk nálunk csak az a kikötés, hogy kicsi és piros legyen...:-DD
GEORGE2008-02-23 19:44:32 // 6895
Ne legyél elfogult :-)))))
GEORGE2008-02-23 19:43:02 // 6894
Tudok egy olcsó ÚJ Brera 3,2V6 Q4 spidert, nem érdekel? :-) Rosso :-)
mesa2008-02-23 19:40:19 // 6893
Ne zavarjon, hogy a Breraról volt szó. :o
Alfa-ismeretei versenyt, rendezzünk?? :D
mesa2008-02-23 19:37:11 // 6892
Erre azt tudom mondani, hogy ismerősöm kérte, hadd próbálja ki a családi egyterűt, mert szeretnének a gyerek miatt olyat venni, és legyen kis tapasztalatuk,stb.. Aztán a megbeszélt idő előtt közölte, hogy mégsem jön, mert otthon eldöntötték, hogy Suzukit vesznek, mert az olcsó. Kérdezte, hogy mi a véleményem, milyen kocsi az?. "Kicsi." - volt a rövid válaszom...
zolee1452008-02-23 19:36:46 // 6891
Nem azért, de engem meg az első 156-ostól nem kerülget a hanyattesés. Az is csak a fészlift óta tetszik, pont úgy mint pl a 147-es, vagy épp a 166-os. Akkor most én hülye vagyok?:)
Mi van akkor, ha az új Alfák neked nem jönnek be, de sok más embernek meg igen? Ezt csak arra írom, hogy nem biztos, hogy a saját ízlésed alapján le kellene hülyézned a gyárat, olyat úgysem fognak tudni csinálni ami mindenkinek tetszik.

Mellesleg, ha már túlnyúlás: kéne a 8C, sőt, ha lenne rá pénzem és jutott volna vettem volna. De ettől függetlenül a hátsó túlnyúlás szerintem nem okés, nagyon hamar vége van az autónak.
Satti2008-02-23 19:29:12 // 6890
Tul.képpen Att most a szolgálati géppel nyomja, az meg egy suzuki swift, attól kissebb, nem nagyon van!:-))
mesa2008-02-23 19:22:50 // 6889
Te atti! Megfigyeltem, hogy te mindig kisebb autót veszel az asszonynak ...
Nincs harag otthon ezért ? :))
Satti2008-02-23 19:12:06 // 6888
Nem kövezek, mert van egy kicsi ilyen bennem is:-))
Mondjuk veszek egy új, nagyon extrásnak, kb. 14-15 millás árat, annyért pl. van újszerű Maserati Quattroporte is, és az , azért valljuk csak be, komolyabb gép!:-)
BeeGee2008-02-23 19:07:58 // 6887
Hát, kövezz meg, de nekem a Brera már az "ára-jobban-kéne" kategória, ami nem éppen egy bók :)
Satti2008-02-23 18:59:02 // 6886
Az biztos, hogy aki tágas autót akar, vegyen kisbuszt!:-)
Nekem az a véleményem, hogy egy igazi gran turismo az olyasmi, mint egy Aston Martin vanquish, vagy egy Ferrari 612 Scaglietti, azok már igen, a Brera prototíp. is olyasmi volt, csak utána egyszerúbb lett, nem mondom, természetesen így is beletenném magam, de csak egy V6-os Q4-be, de mégsem igazi gt.
BeeGee2008-02-23 18:45:01 // 6885
Meglepődtem, de januárban annyi brerát és spidert legyártottak előre valahol, mint az egész éves 2007 eladás. Szóval felkészütek a szezonra.
Fam már készül az MY2008 fogadására, most épp a szalonautóit söpri ki. Kicsit most látszik koncepció a dolgokban.

Bocs, de egy gt ne is legyen tágas, még így is magas a brera :)
Vikking 3112008-02-23 18:42:22 // 6884
Elég elkeserítő... A 8C lett helyette Az Alfa...
Satti2008-02-23 18:42:09 // 6883
Azt tudtad, hogy az "A" abban az esetben azt jelenti, hogy Autópótló?:-))
Satti2008-02-23 18:40:44 // 6882
A prototípus az klasszisokkal komolyabb, szebb volt, mint a széria kivitel lett, nem is lehet összehasonlítani sajnos.
tipoatti2008-02-23 18:24:21 // 6881
Nana! Az "A" Mercit ne bántsd - most vettünk egyet az Asszonynak, úgyhogy azzal elfogult vagyok... :))))
Vikking 3112008-02-23 17:02:40 // 6880
A prototípus elvileg egy 4 literes Maserati motorral volt szerelve, Transaxleval ................
mesa2008-02-23 12:58:09 // 6879
Nem bizony. Főként ha lenne 'értelmes' motoral szerelve, mint a 135 BMW.
Az 5 mp alatt van százon, 306 LE és 400 Nm. MIndehhez csak 11 misi!
Ha lenne ilyen Brera, akkor sansza sem lenne 135, 335 bimmereknek, TT coupéknak!
Csak egy átkozott dupla turbot csavarnának már a V6-osra...
koz2008-02-23 12:55:04 // 6878
Azért engem így sem lehetne kirugdalni egy Brerából és a tököm se böngészgetne audi árlistákat, még ha megtehetném se.
koz2008-02-23 12:51:58 // 6877
Hát ja. Nem tudom, a prototípuson elöl volt-e a hajtás, de rwd-vel nem kellett volna annyira hátrahozni az első kereket. Máris kedvelhetőbb lenne (a forma is).
mesa2008-02-23 12:38:11 // 6876
Mert a széria Brera hátsó túlnyúlása az elsőhöz képest ugyanolyan aránytalan, mint a 159-esé alapból. Pont ilyeneken lehet elcsúszni, ilyen banánhéjakon...
Ami a prototípuson megvolt, és ami a szériáról hiányzik az nem más, mint a HARMONIA

koz2008-02-23 12:29:05 // 6875
Gyártották is, úgy hívják, hogy Montreal. :) Csak a scudettos változat szebb! :)
koz2008-02-23 12:26:40 // 6874
Azért én inkább félretologatom a csigabelet és bevállalom, ha túl borsos, minthogy éjjel-nappal brassóit egyek. Amit bárki meg tud csinálni. :) Amúgy a Brera nekem egy szívfájdalom. Mikor megláttam a koncepciót, úgy éreztem, hogy ez az esszenciális Alfa Romeo. Ami lett belőle, az meg egy utánérzés. Csak tudod, mi miatt rontották el? A rohadt marketing miatt. Nem tudom a megoldást, de nem lesz jó vége sehogyse. Talán más marketing könyvből kéne dolgozni. Olyanból, amiben sokszor szerepel a "fenntartható", meg a "hosszútávú" szó.
mesa2008-02-23 12:17:15 // 6873
szóval azt akartam érzékeltetni, hogy terveztek már nekik szebb autót is, ha akartak és volt fantázia!
Ezt a kupét pl. AR emblémával, scudettoval simán gyárthatták volna az olaszok és ma büszkék lennénk rá!
Zool2008-02-23 12:14:40 // 6872
Mit mondjak továbbra sem a szívem csücske a Béla. Élőben szép fényképen gáz. De nem mehetek minden hétem a szalonba, hogy felfrissítsem az emlékeimet... Persze votl az idézett mdonatomban némi túlzás, de a lényeg az, hogy nem mindegy milyen alapanyagokból kell valamit kifőzni. A Lanos egy szarból csinált elfogadható eredmény (brassói aprópecsenye), a Brera meg egy szuper elemekből összeszedett nem jó sikerült valami (őzgeric avocadószósszal, csigabélkörettel szétfőzve és elborsozva)...
mesa2008-02-23 12:13:01 // 6871
Ehhez képest a Lanos még egy nagyon is jó eredmény Master G.-től...

Ja. Csak épp simán lehetne lépcsőshátú C Corsa is :) Vagy Hyundai Pony II vagy mi :))
Az egyik 19, a másik egy híján 20.

Ha már OFF és Hyundai, itt egy '74-es Hyundai Coupe.




(tervezte az Italdesign)
Zool2008-02-23 12:09:16 // 6870
Szerintem pedig te azt nem fogod megérteni, hogy nincs annyi alfa fan, hogy eltartsa a spidert (mármint hogy az Alfa megéljen belőlük). Aki kicsit körülnéz a 159 és Brera tulajok és hozzászólásaik között, ott azért azt látja, hogy kicsit körülnéztek mielőtt leperkálták a 8-10 millát. De a 2-3 tagú GT szekció sem volt valszeg másként amíg komoly pénzt kellett értük adni. Egy Törülköző, sapka-póló vagy egy használtan jó vétel 2-4 millás 156/147 (utóbbi még jó üzlet is) ok, de egy ÚJ alfa 10-12 millárt brutális értékvesztéssel, megnézem ki az aki úgy veszi meg, hogy nem vet egy pillantást más márkák árlistájára.

Mellesleg, ha mondjuk csak 10%-át átcsábítják az A4 (és nem az A3) kabrió vagy a Saab93 cabrió vásárlóinak (az új keménytetősökről nem is beszélve), már meg tudják többszörözni az eladásokat. Próbálj meg egyszer a Gyár fejével gondolkodni, nem csak a saját helyzetedből...
Vikking 3112008-02-23 12:09:07 // 6869
Szerintem rakják a 159es formáját egy 75ös padlólemezre, azonos súllyal mint a 75ös, hozzák vissza az Aresei V6okat, meg a NORD TS 8V-t, meg persze minden alfába sperrt hátra. Azt levanszarva mindenki. Turbó felára meg legyen mondjuk 50.000 ft. Ennyi. Ezzel így mindenki megelégedne? (én meg:D) Vagy: mindenkinek gyártsa az Alfa a saját kedvenc autóját egy szabadonválasztott valaha gyártott Alfa motorvariánssal, és választott meghajtással. Na. Ne vesszetek má össze mindig ezen... Szarban vagyunk, ez tény... Majd ijövünk belőle, mint már annyiszor...
koz2008-02-23 12:07:14 // 6868
:)))))))))))))))))))))))))))))
sokkal zseniálisabb, mint a Brera

kész
Zool2008-02-23 12:00:23 // 6867
Mesa: amit a 147ről írtál abban van egy érdekes elem. Amikor az eredeti 147 kijött, nekem volt pár fenntartásom a túl apró és "nem eléggé alfás" hátsó lámpák, illetve a szomoró lehúzott spániel első lámpák miatt. Aztán megszoktam megtetszett, és sajátként kifejezetten rajongtam érte. Amikor megvettem, épp kijött a facelift, és én 2004ben a kifutó raktári akciózott vagy a picit drágább konfigurálható faceliftes között vacilláltam.

És ami furcsa: a facelift módosításai pont azok amiket hiányoltam, mégsem tetszettek. Ez a külömbség a tehetséges és a szorgalmas művész között. A hiányolt módosításokat nem harmóniára törekedve rajzolták rá, hanem utólag, öncélúan érzéketlenül. A 147 A szinte minden színben tetszik, a 147B szinte csak sötét színekben. Ennél picit jobb munkát végzett Giuggaro a 156 faceliftnél. De ott sem olyan egységes az orr és a többi összhangja, mint a 159en.

Még egy apróság: az általad belinkelt dévú nem csúnya. Szerintem ez a munka sokkal zseniálisabb, mitn a Brera, mert egy fokozottan hátrnyos heryzetű koreai törpe lépcsőshátúból csinált arányos autót, ami ráadásul olyan országból származik ahol hagyománya van a randa autóknak. A Sangyong, vagy Hyundai paletta a bizonyíték, hogy azok ilyen formákat várnak el. Ehhez képest a Lanos még egy nagyon is jó eredmény Master G.-től...
mesa2008-02-23 11:52:07 // 6866
Bizonyára k.va sok ember van a Földön, aki Alfa Spidert akar vásárolni nyárra, de mivel nem kapja meg azonnal, elmegy és vesz helyette mondjuk A3 kabriót ...

Szerintem te soha nem érted meg milyen Alfa fannak lenni! Csak az Ár/Érték arányt nézed folyton :P
mesa2008-02-23 11:48:58 // 6865
De ha nekem nem tetszik, azért elmondhatom, nem?!
Szerintem a 147 frissítése óta elvesztették a helyes irányt.
Én így látom. Te máshogy. Különbözőek vagyunk.

A Daewoo Lanost Giugiaro tervezte. Na pech. Olasz az is :P


Mi történne ha az "A" Mercire is csak azért fognánk hogy szép, csak mert Mercedes rajongók lennénk? Ámítás. :DDD
Zool2008-02-23 11:41:59 // 6864
Ha azt vennék tuti hogy más beenevet nem kapna...
koz2008-02-23 11:37:17 // 6863
Az a Béla a Brera? hm... :-/
Zool2008-02-23 11:24:24 // 6862
Nekem úgy tűnt hogy az 5 centis külmagasságkülömbség egésze a fejtérben csapódott le.

A 15 centis tegelytáv meg arra jó, hogy kiüsse a hosszabb német ellenfelekkel szemben és a GT-vel tegye egy súlycsoportba. Ami nem tesz jót az összeladásoknak. A Brera buktáját a Marchione jegyezte meg egyszer. A mosatni eladásoknál nem a igazán 159cel van a baj, hanem kb az összes többi modellel. A 147 öregszik, a Brera nem fogy annyira, a 166 kihalt. A Spidernek meg még nincs szezonja. Azon kívül hogy pont tavaszra lesz kapacitáshiánya a gyárbezárás miatt a márkának, tehát aki nyárra akar spidert, lehet hogy más márkához kell mennie...
Halesz2008-02-23 11:12:36 // 6861
Két centi az két centi!!! :)
Zool2008-02-23 10:53:40 // 6860
De hogy ne csak csípőből írjak:
Béla 159
Hosszúság 4413 mm 4654 mm
Szélesség 1830 mm 1828 mm
Magasság 1372 mm 1425 mm ezt érezni is belül sajna
Tengelytáv 2525 mm 2700 mm ezt is
Zool2008-02-23 10:05:44 // 6859
Szerintem laposabb a Béla. Ezzel dinamikusabbnak hat, de egyúttal szerintem a belmagasság is megsínyli.
Poló2008-02-23 09:25:33 // 6858
A Brera sokkal szélesebb is a 159-nél?
GT Ɨ|ѯ2008-02-23 09:16:04 // 6857
Csatt!-lakozom:-)
GEORGE2008-02-23 03:16:51 // 6856
Igen apró eltérés hogy tök más a két autón a pajzs és két apró eltérés van a lökösön....tuti az is hogy komoly tömeg ezt észre sem veszi....de ettől még szerintem komolyat mutat mindkettő az utcán....
Peti16V2008-02-22 15:07:12 // 6855
Nincs is sok értelme annál kisebb kategóriában. Legálábbis egy ilyen 2,4-es mellett.
Peti16V2008-02-22 15:04:06 // 6854
Ilyet csinálni, bazzz :(((
Most tedd rá egy új passzátra a 159 orrát! Fogadjunk hogy vmi nagyon nem fog stimmelni.
Pont az egyszerűsége és a letisztultsága teszi széppé a 159-est. Nem feltétlenül kell egy autó formatervének különlegesnek lennie, elég ha simán csak szép. Eltalált arányok, harmónia a krómozott műanyagkupacok és vicces LED-kacskaringók helyett.

Nehogy már olyan témában húzzuk le az olaszokat, amihez a legjobban értenek!

Szerintem a 159-es és a Brera is tökéletes formaterv, de persze megértem, ha valaki nem így gondolja.
Benőke2008-02-22 15:02:40 // 6853
A V6 -os Dizel viszont sehol sem látszódik csak a 169 -ben 2009 től. Ami nem 3.0 hanem "csak" 2,9 -es.
Peti16V2008-02-22 14:39:45 // 6852
Az új motorok egy része bemutatkozik az új Lándzsában: Delta

Ezek hivatalos gyári információk, tehát nem nevezném bizonytalannak őket. Valszeg ezek a motorok egytől-egyig bekerülnek "A jövő Alfái"-ba.

Nekem egyébként nagyon tetszik az új Delta. Szépen lehúztak még egy bőrt, vagy inkább ráhúztak egy elegáns zakót a Bravo-ra. Mondjuk a műszerfal formáján itt sem sokat változtattak, de azért teljesen más lett a hangulata belül is.

Lehet, hogy pont a Delta miatt késik a 149-es, mivel egyrészt ezt is ki kellett fejleszteni, tehát erre ment az idő, az energia meg a pénz, másrészt elég nagy butaság lenne két modellt egy időben bemutatni ugyanabban a méretkategóriában.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak