Halesz2005-06-09 15:31:46 // 363
És azt kihagytad, hogy szeptember 10-én Halesz nyer a lottón, majd megrendel egy 3,2 Q4-et :)
:)))))
vipex2005-06-09 13:53:17 // 362
Az AlfaRomeo 159 bevezetési terv:
Június 20 Münchenben lesz a hivatalos bemutató (itt fogja tesztelni sok szerencsés újságíró) ezutáni hetekben kerülnek az országok importőreihez az első példányok (itt már jobban fogják tesztelni az újságírók) . A hivatalos árusítás 2005 szeptember 9.-én először a 2.2JTS és 1.9JTDm modelekkel kezdődik majd ehhez kapcsolódik októberben a 2.4JTDm és a 3.2JTS ill. a Q4 hajtás. Az autó széria felszerelése lesz a kétzónás klima, hűtött tárolóval, 8 légzsák ( első vezető és utas oldali, függönylégzsákok elől és hátul, valamin térd légzsák a vezetőnek és az utasnak) ABS/ASR/VDC, tűzmegelőző rendszer valamint a speciális üvegezés ( vékonyabb és biztonságosabb), biztonsági öv hang és fényjelző ( ala Volvo, Saab ) ill a Ostorcsapás elleni védelemmel elátott fejtámlák elől és hátul
Októbertől rendelhető extra az új Navigációs rendszer ( 3D megjelenjtés,Hangvezérlés, Bluetooth, stb), Első hátsó tolató radar, keréknyomásellenörző, bi-xenon fényszóró, 14 állítási lehetőségű elektromos ülések (vezető és utasoldali). 3 zónás klíma, elektonikus kulcskártya start/stop gombbal ill a Sportos bőr kárpitozás.
A különböző csomagok Ti (sport csomag), Aluminium ill Fa csomag, Luxus csomag ( bőr belső, bőrrel bevont műszerfal, aluminium ill valódi fa belső) illetve a újabb extrák pld .Hátsó szórakoztató központ (DVD a gyereknek :-)
A motorok mindegyike teljesíti a EURO4 előírásokat ill a diesel motorok az opcióként megvásárolható részecskeszűrővel a EURO5 így a kategória legkisebb károsanyagkibocsájó motorjai lesznek.
2006 márciusában csatlakozik az alsókategóriás 1.8MPi motor, 2.2JTS ben az új Selespeed váltó, a 3.2JTS és 2.4JTDm modelekbe pedig a vadonatúj fokozatmentes automata váltó.
forrás: Italiaspeed
nick2005-06-07 20:49:35 // 361
Csak egy rövidke 159-es kérdés: mikor?
TtK2005-06-03 13:13:34 // 360
Ungheria:
0% Copertura
0 Punto di Interesse
:(
Nagyon remélem azért, hogy nem így lesz..
TSak a képeket nézd, gyönyörűek. :)
Ollah2005-06-02 09:09:22 // 358
Ebből kiiagazodni????? Ugyan hogyan, amikor olaszul van??? :))))))
Az árképzés lekérdezését meg bízzuk rá Kodra. ;)
vipex2005-06-02 08:53:33 // 357
vipex2005-06-02 08:41:34 // 356
Az utobbi biztosan közel áll a valósághoz mert hivatalos dokumentumban volt, és szerintem reális is
kod2005-06-02 07:20:14 // 355
Esteleg megprobalom kideriteni hogy akkor mi az igazsag... :-)
Ollah2005-06-01 19:24:56 // 354
Node akkor melyik számok nem stimmelnek? A 10,2 misi az nem 13,8...
No mindegy, a lényeg az akart lenni, hogy a presztízsmárkát keresők továbbra sem fognak Alfát venni, az tuti. Attól még, hogy mi presztízsmárkának gondoljuk az AR-t, attól még az emberek 90%-a nem... Abból a szempontból nem gond, hogy így legalább kevesebb lesz belőle, jobban zuhan az ára a többihez képest stb., csak ebből a gyár nem fog megélni, és a végén nem a mi konszernünk adja a legkisebb dízelmocit a stiftbe, hanem mi kapjuk tőlük az egylittyós 3hengerest... :/
vipex2005-06-01 18:22:48 // 353
Ha megnézitek ezt az oldalt ezen hivatalos árak vannak Svájci Frankban. A Brera 50000 - 62000 CHF ig van ami magyar pénzben 8.2MFt - 10.2 MFt a 159 38000 - 52000 CHF -ig van az ár tehát 6,2Mft - 8.4Mft-ig ha erre rászámolod a regisztrációs adót akkor persze drága de még mindig olcsóbb mint a BMW. Egyébként azt SPUTogták :-)) a madarak, hogy az árképzés a BMW Audi alá van lőve 6%-al.
Szilárd2005-06-01 18:03:17 // 352
Sajnos nem tudlak kijavítani.
A számok nem hazudnak:(((
Ollah2005-06-01 17:48:58 // 351
53.000 ajrók. Well... Az mai áron 13.780.000 Ft. Ehhez jön a regadó (1.2 misi talán???) plusz ez meg az, és minnyá...hmmmm...aszongyahogy...hmmm... olyan 15.5 miller körül megáll? Váhúúúú! Ki fogja ezt venni monnyuk egy M3 helyett? Persze az Alfa-sovinisztákon és a dizájnőrülteken kívül...
Mer' akinek erre van 15.5, annak tán van 16 egy M3-ra is, nem? Rosszul gondolom? Javítsatok ki, könyörgöm...
Ja, és vajh mennyi lesz a Brera GTA, amiben motor is lesz végre? ... Well, vagy én nem értek valamit, vagy az olaszok...
Attie2005-06-01 16:09:07 // 350
Na akkor mostantól mindenki el fogja ismerni a NCAP létjogosultságát :))))
Egyébként szép eredmény!
vipex2005-06-01 15:30:50 // 349
Ciao,
mostmár az AR is használhatja kampányfogásként az NCAP törésteszten szerzett csillagokat :-)) állítólag nyagyon nagyon jó eredményt ért el, bár ez még nem hivatalos. A frontális ütközésnél 94 pontot kapott a 100-ból oldalütközésnél pedig 100! A belső utast a front és függöny légzsákokon kívül a térdnél levő légzsákok is védik. Plusz a gyalogos védelmi zónák is megfelelnek az EU most kidolgozandó elvárásainak. A karoszéria merevsége csak egy személyautónak nagyobb az pedig a új Rolls-Roys Phantom.
mostmár az AR is használhatja kampányfogásként az NCAP törésteszten szerzett csillagokat :-)) állítólag nyagyon nagyon jó eredményt ért el, bár ez még nem hivatalos. A frontális ütközésnél 94 pontot kapott a 100-ból oldalütközésnél pedig 100! A belső utast a front és függöny légzsákokon kívül a térdnél levő légzsákok is védik. Plusz a gyalogos védelmi zónák is megfelelnek az EU most kidolgozandó elvárásainak. A karoszéria merevsége csak egy személyautónak nagyobb az pedig a új Rolls-Roys Phantom.
vipex2005-05-06 00:28:06 // 348
Hivatalos adatok a 159-ről
3.2JTS Q4 M6/S6 6"2 250
3.2JTS Q4 AS6 7"0 240
2.2JTS M6/S6 7"7 230km/h
2.4JTDm M6 7"5 235km/h
2.4JTDm AS6 8"4 228km/h
1.9JTS M6/S6 9"0 220km/h
1.9JTDm M6 9"4 220km/h
1.9JTDm M6 11"0 200km/h
AS6: Automatico Sequenziale 6 marce
S6: Robotizzato 6 marce
M6: Manuale 6 marce
Q4: trazione integrale permanente
Don Gombóc2005-03-31 10:28:07 // 347
Vipex köszi az infókat! Akkor spórolunk vagy rabolunk. Az biztos hogy a 166-ot megtartom,aztán látjuk majd az utódját, de félek hogy az már 100 ezer eurós autó lesz a csúcsverzióban mint a Qatroporte.
vipex2005-03-30 14:33:28 // 346
Csak összehasonlításképpen
Audi A4
2.0 130Le 27.000 EUR
2.0 FSi T 200Le 31.900 EUR
2.0 FSi T Q 200Le 35.000 EUR
3.2 FSi Q 250Le 38900 EUR
2.0 TDi 150Le 27900 EUR
2.5 TDi 160 Le 30500 EUR
vipex2005-03-30 14:19:24 // 345
A tömeg lemaradt 1380Kg - 1580Kg (159 3.2Q4 )
vipex2005-03-30 14:17:44 // 344
Adatok,
Típus/Teljesítmény/Nyomaték/Fogyasztás/0-100 (Brera)/100-0
1.9JTDm 120Le 280Nm 5,9l/100km/ 11s/35m
1.9JTDm 150Le 320Nm 6,0l/100km/9.3/35m
1.9JTS 160Le 190Nm 8,7l/100km/8.9s/35m
2.2JTS 185Le 230Nm 9,4l/100km/8s (7.8s)/35m
2.4JTDm 200Le 400Nm 6,8l/100km/7.2s (7s)/33m
3.2JTS* 260Le 322Nm 11,3l/100km/6s (5.8s)/33m
SKrisz2005-03-30 14:17:31 // 343
Hát igen... Mire "hazaér" egy 1.9MJTD Dic. lesz 8.5 mill. Majd 3 év múlva meg is tudom venni használtba!:))
vipex2005-03-30 14:12:34 // 342
Árlista
159
Típus Progression/Distinctive/Luxury
1.9JTDm 29.000 /31.000 /36.000
1.9JTDm 30.500 /32.500 /37.500
1.9JTS 29.000 /31.000 /36.000
2.2JTS 30.500 /32.500 /37.500
2.4JTDm 34.000 /36.000 /41.000
2.4JTDmQ4 36.500 /38.500 /43.500
3.2JTS Q4 39.500 /41.500 /46.500
Brera
Típus Distinctive/Skyview/Luxury
2.2JTS 38.000 /39.500 /44.000
2.4JTDm 41.500 /43.000 /47.500
2.4JTDmQ4 44.000 /45.500 /50.000
3.2JTSQ4 47.000 /48.500 /53.000
A felszereltség
Progression Kétzónás klíma, 8 légzsák, ABS,VDC, stb.
Distinctive + Háromzónás klíma, stb. HILL down, stb.
SkyView + Üvegtető ( nem alaptartozé a Breraban )
Luxury + Memóriás bőrülések, + börbevonatú műszerfal, + Navigáció
Tom122005-03-30 11:47:18 // 341
Én úgy hallottam, hogy nagyjából marad abban az árkategóriában, mint most a 156-osok. /?????????/ Valami "apró" különbség lehet pluszban, meg ugye felsz.-től függően...
Don Gombóc2005-03-30 10:50:25 // 340
Szerintem sem Logan árban lesz.
Azmo2005-03-30 09:57:19 // 339
kopel motoros pfujjj.....
SKrisz2005-03-30 09:52:59 // 338
Addig jó amíg nem tudod. Addig még lehet róla álmodozni!:)
Don Gombóc2005-03-30 09:47:27 // 337
Uraim!! Valahol nem feszegették a leendő árát ennek a két új típusnak??
farki2005-03-26 21:06:22 // 335
Akkor döntsünk Ollah helyett is! :-PPP
Szilárd2005-03-26 20:59:22 // 334
Szerintem mindjárt iszok egy jagert csak úgy:))
Szilárd2005-03-26 20:50:55 // 332
Amikor majd dönteni kell,akkor szólj és segítek:))))
Halesz2005-03-25 13:50:54 // 331
Kéne egy GTV CC, és át lenne hidalva a probléma :) Szerintem ha nyersz a lottón, legyártják Neked! :)
Ollah2005-03-25 13:26:53 // 330
Erősen elgondolkoztam rajta, hogy a GTV mellé egy Brera Spidert veszek majd 2007-ben. Hiányzik a kabrió fíling. Vagy veszek egy Brera-t és egy Spidert. Nem is tudom... Segítsetek a döntésben! :PPPPPP
Barni1472005-03-24 22:23:34 // 329
A képeket sajnos nem én készítettem, de mivel az autóiparban dolgozom....
Halesz2005-03-24 11:12:05 // 328
Ez nagyon brutál... szeretnék egy ilyet!!!! :))
Viszont ami nem tetszik, az a váltógomb... dízelekben szokott ilyen lenni :)
Punisher2005-03-24 10:55:22 // 327
A5.hu cikke a Spiderről
A genfi autószalonon bemutatott Alfa Brera után a következő nagy autókiállításon lehull a lepel az új Spiderről is. A kétüléses modellről eddig sajnos csak erősen álcázott kémfotók készültek, az orr-kiképzése azonban nagy valószínűséggel a kupééhoz hasonló lesz. A frankfurti szalonon bemutatkozó újdonság elektromos mozgatható vászontetőt kap majd, csomagtere pedig 240 liter lesz.
A Breránál 2 centiméterrel rövidebb Spider motorikusan hasonló, mint a kupé, mindössze a dízelmotorok fognak (egyelőre) hiányozni. A 3.2 literes V6-os továbbfejlesztett változata ígérkezik a legjobb döntésnek, 260 lóereje és 335 Newtonmétere már garantáltan jól fogja vinni az elsőkerékhajtású roadstert. A nyugodtabb vérmérsékletűek választhatják a 185 lovas 2.2-es JTS erőforrást, míg a teljesítményhajhászoknak remek hír, hogy a Spiderbe is belerakják a 3.2-es motor biturbó változatát, ami 408 lóerőt és 680 Nm nyomatékot (!) lesz képes leadni, természetesen öszkerékhajtás segítségével (ez a változat viszont csak 2007-ben jön). A Spiderhez szerencsére már alapból hatfokozatú kéziváltó jár, a későbbiekben pedig várható automata megjelenése is.
Az új Spider szeptemberben mutatkozik be, a szalonokba pedig jövő tavasszal kerül.
Punisher2005-03-24 09:58:59 // 326
Társaink nevében is köszönöm ezt a képorgiát! :-))))))
vipex2005-03-24 09:48:23 // 325
banya,
ezeket te csináltad, hogy jutottál be a Breraba?????
Tom122005-03-24 08:53:44 // 324
Jók a képek! Főleg a részletek.
Barni1472005-03-24 02:11:20 // 321
Barni1472005-03-24 01:51:53 // 317
Halesz2005-03-22 23:11:42 // 316
Jól néznek ki a nyuszifülek :)
Szilárd2005-03-22 22:33:53 // 315
Gyönyörű lesz a vas.
Már ha ilyen lesz.
Nagyon király a hátsó bukócső.
Csöri2005-03-22 22:26:38 // 314
Szerintem valahogy így is fog kinézni a gép.