zolee1452005-06-17 09:29:02 // 496
nem kell védeni. Bárki bármit mond jó lett a cikk!
amit belinkeltem oldalt nem tudom ki csinálta, és miért, csak van rajta néhány érdekes dolog...
az AutóMagazinos cikket sem azért linkeltem be, hogy Teddy cikkének legyen konkurenciája, csak azért mert az is van, és miért ne olvassuk el, pláne, hogy kivételesen még nem is húzzák le az Alfát, ami sajna nem minden Mo-i újságra érvényes...
Slowfeet2005-06-17 09:23:41 // 495
Dehogy b...lak le, :) csak nem is annyira pontos, legalábbis a hivatalos infok nem mindenben ugyanezt mondják, de én nem haragszom rád, csak most elhatároztam, hogy védem a Teddy "gyengécske" cikkét....:)))))
zolee1452005-06-17 09:22:03 // 494
basszál le!:)))
amúgy ez inkább egy áttekintés, amiben nem csak a 159 van benne, hanem mondjuk a 159 sw is, vagy a Brera...
ha végignézed azért az alján vannak érdekes dolgok...
Slowfeet2005-06-17 09:11:25 // 493
Hát ezek, nem túl frissek, Teddy cikke is többet mond :)))
zolee1452005-06-17 08:46:03 // 492
meglepő, hogy pl a váltót is dícsérik! Lehet hogy az olaszok megtanultak váltót csinálni, vagy valamelyik rizskályhát szétszedték és lekoppintották?:)))
BF1562005-06-17 08:27:04 // 491
Tényleg cinikusnak és kötekedőnek szántam! De félreérteted az fix!
Mi a Szomszéddal csak igy szoktunk baráti csevelyt folytatni!
Szerintem is jó cikket írt Teddy pajtás, de ezt el ne áruld neki:)
Azzal a típusismertetővel amit én hoznék össze nem biztos, hogy jól járnátok:P
zolee1452005-06-17 08:13:22 // 490
ha jól gondolom akkor viszont nagyon jó eredmény a 135 km/h, hiszen tudjuk hogy az A-s Merci úgy 60 km/h-nál már ledobta a hátáról a sofőrjét!:DDD
zolee1452005-06-17 07:12:56 // 489
zolee1452005-06-17 07:12:04 // 488
szerintem ez a "Jávorszarvasteszt" néven elhíresült manőver, van rá "x" métered, hogy elhagyd a sávot majd visszatérj, vagyis egy kikerülési manőver, szerintem.... szóljatok ha összekeverem a dolgokat.
"Ezt látszik igazolni az is, miszerint a 159-es mintegy 135 km/órás sebességgel képes végrehajtani kettős sávváltást."
Ezt, hogy mérik? Dob egy balost a sofőr, vagy hogy?
zolee1452005-06-17 06:59:29 // 486
Autó Magazin cikk: Alfa 159 menetpróba
zolee1452005-06-17 06:54:03 // 485
olvastam pár helyen hogy "aránytalanul hosszú" a 159-es orra. Eszembe jutott egy baromság: az egyik tag oldalán olvastam hogy a 145/146 bevezetésekor még nem volt gyártható állapotban a TS motor, így rakták bele "kényszerből" a boxert, de a helye már megvolt... nem lehet itt valami hasonlóról szó? nem pont motorcserére gondolok, hanem arra hogy csináltak helyet egy nagyobb motornak is, pl.: V8. Vagy ez nagy baromság? (csak a GM, meg az amerikai piac miatt gondoltam erre)
Tommi2005-06-16 23:33:07 // 483
BF!
Szerintem Teddy egy igenis korrekt cikket írt, szenvedett vele, mire összerakta, leírta az újdonság előnyeit, hátrányait, változásait, minden oldalról körbejárta a témát. A sok szmájli ellenére cinikusnak és kötekedőnek érem a hozzászólásaidat. Lehet, hogy nem ez volt a szándékod, én értettem félre és poénnak szántad, de nekem nagyon nem ez jött le belőle... Legközelebb Te fogsz típusismertetőt írni, kíváncsi leszek hogy fog sikerülni.
Piece /(c) bubble/
vipex2005-06-16 16:50:34 // 482
Na az az egy csillag :-))) mondjuk ha BMW 3 5 akkor egyszerű a képlet ne megy olyan jól mint a BMW
Slowfeet2005-06-16 16:41:29 // 481
na de a 3,5 az már azért 1,4-es 75 lovas Opel Omega nem?
vipex2005-06-16 16:30:04 // 480
Slowfeet,
nyugi a Channel4 senkinek sem ad 5csillagot ilyen fikázós banda, ala index. Annó a 166 2 csillagot kapott náluk, szóval a 4 big step forward. Mondjuk az alábbiak alapján és úgy hogy pld a BMW 3 erre 5-öt kapott nem igazán értettem én se a 3 és felet de hát ez vanm tény, hogy hiába jók a motorok, ha nagyon nehéz lett az autó
Slowfeet2005-06-16 16:21:06 // 479
Channel4
Slowfeet2005-06-16 16:20:25 // 478
Egyet nem értek:
Az idióta angol semmiben nem ad 5-ből, 5 pontot a 159-esnek, sőt a motorizáltság-teljesítmény kategóriában csak 3 és felet!!!!!!
Ehhez képest idézem:
"A V6-os egyértelműen a leggyorsabb - végsebessége 149 MPH, 62 mérföldre pedig 7 másodperc alatt gyorsul - kövér nyomatékgörbéje miatt könnyedén adja le a teljesítményt. A hangja szintén szívmelengető, a szokásos alfa v6 hangzás ebből az új motorból sem hiányzik.
A 2.2 JTS szintén tökéletesen alfás, ezúttal azonban a 2.0TS-re emlékeztet, csak mintha azt még megfejelnénk egy kis ropogós kipufogó hanggal. Sokkal jobban húz kis fordulatszámon mint elődje, és még mindig 9-nél kevesebb másodperc alatt van a 0-62 mph gyorsulás.
A benzines motorokért való rajongásunk háttérbe szorítja a dízeleket, pedig az izmos és telt hangú 2.4 JTD erőforrás ellen sem szól semmi. Nagyon energikus, újdonságnak számító 200 lóerejével. 142mph-ra képes, a 62-es sprint pedig 8,2 másodpercig tart, tehát gyorsabb a 2,2 JTS-nél, és emellett még kiegyensúlyozott és takarékos is.
Perfomance: 3.5 points out of five." /Road test with teh new 159-Channel/
Na most akkor ezeknek mi a baja?
vipex2005-06-16 15:35:06 // 477
Ciao,
nyugaton, már ömlesztik a cikkeket a próbaútról :-)
AutoCar (UK)
"The throne of Bmw3 is trembling..." rezeg a léc a BMW3-nak :-)
"New V6....better than the traditional v6-arese with the same melody...... " - jobb az új V6 de ugyanúgy muzsikál
"The engines - all of them- feel exactly like Alfa engines should"
Minden moci igazi Alfa hanggal
"the 159 is definitely a step forward from the 156; we cannot wait to drive one in the UK. " - szerintem a F1 rajongóknak nem kell bemutatni a big step forwardot ott sokévig láttuk a Ferrari sajtóanyagában meg a cipésztől :-))))
Tedi2005-06-16 15:08:07 // 476
Ha tovább olvasod a cikkett, ott vanik, hogy ennek miért van nagy jelentősége. Neee kössé bele, meer' úgyis mindenre van olyan érvem, amire köpi-nyelni nem tudsz! :))))))))
BF1562005-06-16 15:00:45 // 475
Az elődhöz képest nőtt a csomagtartó, valamint rengeteg pakolórekeszt alakítottak ki a használhatóság jegyében.
Ez ki a f@szt érdekel? Asszem komolyan el kell beszélgetnünk!!! Már nagyon elkényelmesedtél a koNfortos alpolgármesteri székedben. Még pár ilyen aztán mehetsz az RTLKlubba autós műsorvezetőnek:)))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:57:00 // 474
Ez a lényeg! :)) A többit majd személyesen! :)))
Tedi2005-06-16 14:56:31 // 473
LOL LOL LOL :)))))))))))))))))))))))))))))
Fenyegecc Polgármester Úr fenyegecc? :))))
Najóvan, akkor találkozunk a Polgár Jenő hivatalban! :)))))
BF1562005-06-16 14:55:31 // 472
A lényeget kellene írni!!!!!!!!!!!!!!!!
BF1562005-06-16 14:54:36 // 471
De tudok! Gyere be a hivatalba és majd elbeszélgetünk:) Mint főnök a beosztotjával:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:52:09 // 470
Arról nem én tehetek, hogy kifolyt a szemed, mire elolvastad! Cserélj monitort vagy mittomén! :))
Tedi2005-06-16 14:50:49 // 469
LOL :))))))
De akkor ezek szerint nem tudsz rá mit mondani :)) Nyertem! :))))))
BF1562005-06-16 14:48:59 // 468
szerintem:
ír egy marha hosszú cikket!!!!!!!!!!!:))))))))))))
BF1562005-06-16 14:47:00 // 467
blablabla...
ne szabadkozz! vald be elbasztad:))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:41:47 // 466
Na Szomszéd, akkor nyisd ki a szemed és okulj! :))
Azért írtam így, mert ebben benne van mind a 3 generáció. Tehát amit Da Silva csinált és amit Giugiaro frissített rajta. Továbbfejlesztette a saját munkáját és Da Silva munkáját is. Erre tudsz gombot varrni? :PPP :))
zolee1452005-06-16 14:41:14 // 465
szegény Teddy!!! ír egy marha jó cikket, amire kap 500 hsz-t, hogy "hú bazze Teddy ez állat".
aztán kap még 500-at ugyanazoktól, hogy "szóval jó a cikk, de most hogy figyelmesebben átolvastam az alábbi hibákat találtam: ..."
:DDD
BF1562005-06-16 14:34:07 // 464
Ha jól olvasom itt lehet Teddy hátát csapdosni!!!:)
"Tipikus Alfa Romeo, talán így lehetne röviden összefoglalni. Giorgetto Giugiaronak ismét sikerült megrajzolni a megrajzolhatatlant - és tovább fejleszteni a 156-os vonalait."
Számomra ez erősen azt sugalja, hogy a 156 is dzsiordzsi műve. Pedig nem!!!
Tom2005-06-16 13:11:53 // 463
elindult, az előbb nem tudom mi lehette a baja.
BeeGee2005-06-16 13:10:39 // 462
Az autó szilluetjén lehetne vitatkozni, elég egyértelműen ki van jelentve, hogy lehetett vonla szebb is! :)
A cikk szerint az anyagminőség sem lett jobb, ugyanolyan, mint a mostani Alfákban. Viszont semmi sem nyöszörög padkára állásnál!
vivalfa2005-06-16 13:04:58 // 461
pedig ott van és műxik, most próbáltam; próbáld meg esetleg letöltésvezérlővel v. Total Commanderrel
someq-1472005-06-16 12:04:57 // 459
itt a 2. igen a töréstesztre:-)
Halesz2005-06-16 11:53:04 // 458
Á, csak 2-re kell kimennem...
Ollah2005-06-16 11:45:43 // 457
Monnyuk az AR érdeke lehet? Másra nemtok gondolni... :/
Tedi2005-06-16 11:25:40 // 456
Szvsz mindenképp :)
De Neked nem Ferihegyen kéne lenned??? :)))))
zolee1452005-06-16 11:09:28 // 455
1 "x" az IGEN mellé!:)
(mármint töréstesztvideóletölthetőségi témakörben)
Halesz2005-06-16 11:01:23 // 454
Ezt magamra vállalom, én basztam el :) Javítva a hibák, és belinkeltem a fórumot is a végére.
Ezt a törésteszt-videót letölthetővé tegyünk?
zolee1452005-06-16 10:57:30 // 453
a Grétsy tanár úr meg csókoltassa magát, Ollah úr még ragzani sem tudik:)))
a szavaid mögül iróniát, és egyetértést érzek:)
valakinek érdeke, hogy ne legyen sok Alfa Mo-n?
Tedi2005-06-16 10:44:18 // 452
Most mééé? :))
Nagggyon jóindulatú szvsz :DDDD
Ollah2005-06-16 10:37:17 // 451
Egyre rosszabb indulatúbb... :/
:DDD
zolee1452005-06-16 10:32:54 // 450
miért? sztem alszanak a PR-osok...
Teddy cartárs már többet tett a 159 eladásokért, mint a FAM:)))
Ollah2005-06-16 10:21:55 // 448
"nem kellene ennyivel a Mo-i bevezetés előtt már a csapból is a 159-nek folyni???"
Rosszindulatú... :/
:DDD