zolee1452005-06-17 13:20:32 // 515
ezt már párszor kitárgyaltuk, nehéz eldönteni mi a jobb: tömegautó lesz, de életben marad, vagy tönkremegy a gyár, és majd 10-20 év múlva lelkesen restaurálgatjuk a szétesőfélben lévő Brerainkat, 159-eseinket...
szerintem ha csupa jót mondanak egy Alfáról akkor sem lesz tömegautó.
Ez kicsit olyan mint a suli: Az Alfát elkönyvelték közepes minőségű élményautónak, és ebből nehéz kitörnie. Mindenki elkezdi a hibáit keresni (újságírók) és már az is gyanús ha nincs, mert azt mondják "biztos nem vettük észre"
vipex2005-06-17 13:15:42 // 514
Tedi2005-06-17 13:05:37 // 513
Zolee
Még ha ki is javították azokat a hibákat, biztos, hogy találnak olyat, amibe bele lehet kötni. Ha fél mm-es illesztési hézag van, akkor arra már ráfogják, hogy szar az összeszerelés. Lsd. Automotor cikk. Azt nem tudom, hogy miért teszik ezt, bár vannak tippjeim. Valahol örülök ennek, mert így legalább nem vesz minden második ember Alfát és nem lesz tömegautó. Az a rémálmom.
veteranviking2005-06-17 12:49:06 // 512
Amikor rányomtam a klikk-re nekem is ez jutott az eszembe:)) )) ))
zolee1452005-06-17 12:43:05 // 511
optikai tuning???:)))
régebben a lottósorsolásra szakmák szerint hívtak embereket. A bányászokra került a sor. A 6-osnál, és a 9-esnél egy pont jelölte az alját a golyónak, hogy lehessen tudni melyik számról van szó. Emberünk kihúzta a számot felmutatta és bemondta, aztán rájött hogy rosszat mondott és kijavította magát.
Ez élő adásban így hangzott: " 6-os ...a faszt, 9-es!"
:)))
veteranviking2005-06-17 12:37:18 // 510
Végem van,vennem kell egy 159-et,
de egyenlőre csak megfordítom a hatost:156-159:))))
Csöri2005-06-17 12:33:44 // 509
Egyébként már a 147-nek is meglehetősen hosszú eleje volt.
zolee1452005-06-17 12:24:15 // 508
nem akadtatok még rá 159 SW képre? én egyet láttam eddig, azt is csak nyomtatott formában, meg kémfotót...
zolee1452005-06-17 12:22:13 // 507
zolee1452005-06-17 12:19:05 // 506
miért baj az??? a 156-os tényleg nagyon sz@r autó! neked milyen kocsid van?
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
így akarják érzékeltetni a nagy ugrást az elődhöz képest...
Tommi2005-06-17 12:01:01 // 505
Akkor belekötnek a rossz pedálrendbe :)))
veteranviking2005-06-17 11:53:53 // 504
Az rendben van,hogy istenítik a 159-et.
Viszont ahogy lehúzzák a cikkben a 156-ot,na az azért komoly:-((
zolee1452005-06-17 11:39:30 // 502
ami mindig nagy hiba volt az Alfáknál az a váltó! Ha ezt kijavították, méghozzá nem is akármilyen szinten, és nincs gond az elektromos rendszerrel sem akkor nezen fognak tudni az újságírok kötekedni...
zolee1452005-06-17 11:33:12 // 501
csak egy felételezés volt:)
133... na ja, de az egy Lambo, ez meg azért csak az új 159-es Alfa Romeo! ;)
Slowfeet2005-06-17 11:06:32 // 500
Kiváncsi vagyok bayoréknál mikor lesz ilyen gyalogvédelmi túlnyúlás!
vipex2005-06-17 10:46:25 // 499
Hi Alfisti,
Nekem is feltünk a 159 nagy orr túlnyúlása, beszéltünk is róla Skriszel. Szerintem egyértelműen a NCAP és EU gyalogosvédelemi programja miatt van, ezért ilyen a Laguna, 407 stb autók, nem pedig a V8 motor miatt, szvsz az nem lesz. Érdekes, hogy a váltót az autómagazin és a vezess.hu cikke is dícséri, ha elolvassátok a Genfi élményemet, nekem is az volt a legtmegdöbentőbb. Mintha mikrokapcsolókat kapcsolgatnák, én ilyen még nem láttam Alfában. Egyébként a Sávelhagyási(Jávorszarvas) tesztről annyit hogy a Lamborgini Murci legjobb eredménye 133 Km/h :-)
zolee1452005-06-17 10:01:20 // 498
vicces dolog ez a pakolórekesz!
minél több van, annál praktikusabb egy autó, de ha van sok kis rekesz akkor raksz is bele sok kis kacatot, így azán az zörög mint a nyavaja...
érdekes a Ferkákból miért nem hiányolják a praktikus kis rekeszeket???
El kellene odáig jutnia a T. újságíroknak, hogy minden autót a maga célközönsége alapján vizsgálnának, és nem próbálnának összeállítani egy átlagos mércét!
Érdekes: a luxusterepjáróknál már eljutottak odáig, hogy senkit nem érdekel a terepjáró képesség, akkor miért nem értik azt meg hogy az Alfa vásárlók többségét nem érdekli a pohártartó...
Slowfeet2005-06-17 09:46:18 // 497
OKÉ!
Ha valaki autós infóktól szűzen kis hazánkban bármilyen autós újságot vesz a kezébe, szinte csak olyan kocsikról olvashat, amelyek mind a kategóriájuk legjobbjai....a legnagyobb hibák meg....nincs pohártartó, rossz pedálrend (némelyik újsirónak biztos gnómlába van) ....és nem a VW gyártja...
zolee1452005-06-17 09:29:02 // 496
nem kell védeni. Bárki bármit mond jó lett a cikk!
amit belinkeltem oldalt nem tudom ki csinálta, és miért, csak van rajta néhány érdekes dolog...
az AutóMagazinos cikket sem azért linkeltem be, hogy Teddy cikkének legyen konkurenciája, csak azért mert az is van, és miért ne olvassuk el, pláne, hogy kivételesen még nem is húzzák le az Alfát, ami sajna nem minden Mo-i újságra érvényes...
Slowfeet2005-06-17 09:23:41 // 495
Dehogy b...lak le, :) csak nem is annyira pontos, legalábbis a hivatalos infok nem mindenben ugyanezt mondják, de én nem haragszom rád, csak most elhatároztam, hogy védem a Teddy "gyengécske" cikkét....:)))))
zolee1452005-06-17 09:22:03 // 494
basszál le!:)))
amúgy ez inkább egy áttekintés, amiben nem csak a 159 van benne, hanem mondjuk a 159 sw is, vagy a Brera...
ha végignézed azért az alján vannak érdekes dolgok...
Slowfeet2005-06-17 09:11:25 // 493
Hát ezek, nem túl frissek, Teddy cikke is többet mond :)))
zolee1452005-06-17 08:46:03 // 492
meglepő, hogy pl a váltót is dícsérik! Lehet hogy az olaszok megtanultak váltót csinálni, vagy valamelyik rizskályhát szétszedték és lekoppintották?:)))
BF1562005-06-17 08:27:04 // 491
Tényleg cinikusnak és kötekedőnek szántam! De félreérteted az fix!
Mi a Szomszéddal csak igy szoktunk baráti csevelyt folytatni!
Szerintem is jó cikket írt Teddy pajtás, de ezt el ne áruld neki:)
Azzal a típusismertetővel amit én hoznék össze nem biztos, hogy jól járnátok:P
zolee1452005-06-17 08:13:22 // 490
ha jól gondolom akkor viszont nagyon jó eredmény a 135 km/h, hiszen tudjuk hogy az A-s Merci úgy 60 km/h-nál már ledobta a hátáról a sofőrjét!:DDD
zolee1452005-06-17 07:12:56 // 489
zolee1452005-06-17 07:12:04 // 488
szerintem ez a "Jávorszarvasteszt" néven elhíresült manőver, van rá "x" métered, hogy elhagyd a sávot majd visszatérj, vagyis egy kikerülési manőver, szerintem.... szóljatok ha összekeverem a dolgokat.
"Ezt látszik igazolni az is, miszerint a 159-es mintegy 135 km/órás sebességgel képes végrehajtani kettős sávváltást."
Ezt, hogy mérik? Dob egy balost a sofőr, vagy hogy?
zolee1452005-06-17 06:59:29 // 486
Autó Magazin cikk: Alfa 159 menetpróba
zolee1452005-06-17 06:54:03 // 485
olvastam pár helyen hogy "aránytalanul hosszú" a 159-es orra. Eszembe jutott egy baromság: az egyik tag oldalán olvastam hogy a 145/146 bevezetésekor még nem volt gyártható állapotban a TS motor, így rakták bele "kényszerből" a boxert, de a helye már megvolt... nem lehet itt valami hasonlóról szó? nem pont motorcserére gondolok, hanem arra hogy csináltak helyet egy nagyobb motornak is, pl.: V8. Vagy ez nagy baromság? (csak a GM, meg az amerikai piac miatt gondoltam erre)
Tommi2005-06-16 23:33:07 // 483
BF!
Szerintem Teddy egy igenis korrekt cikket írt, szenvedett vele, mire összerakta, leírta az újdonság előnyeit, hátrányait, változásait, minden oldalról körbejárta a témát. A sok szmájli ellenére cinikusnak és kötekedőnek érem a hozzászólásaidat. Lehet, hogy nem ez volt a szándékod, én értettem félre és poénnak szántad, de nekem nagyon nem ez jött le belőle... Legközelebb Te fogsz típusismertetőt írni, kíváncsi leszek hogy fog sikerülni.
Piece /(c) bubble/
vipex2005-06-16 16:50:34 // 482
Na az az egy csillag :-))) mondjuk ha BMW 3 5 akkor egyszerű a képlet ne megy olyan jól mint a BMW
Slowfeet2005-06-16 16:41:29 // 481
na de a 3,5 az már azért 1,4-es 75 lovas Opel Omega nem?
vipex2005-06-16 16:30:04 // 480
Slowfeet,
nyugi a Channel4 senkinek sem ad 5csillagot ilyen fikázós banda, ala index. Annó a 166 2 csillagot kapott náluk, szóval a 4 big step forward. Mondjuk az alábbiak alapján és úgy hogy pld a BMW 3 erre 5-öt kapott nem igazán értettem én se a 3 és felet de hát ez vanm tény, hogy hiába jók a motorok, ha nagyon nehéz lett az autó
Slowfeet2005-06-16 16:21:06 // 479
Channel4
Slowfeet2005-06-16 16:20:25 // 478
Egyet nem értek:
Az idióta angol semmiben nem ad 5-ből, 5 pontot a 159-esnek, sőt a motorizáltság-teljesítmény kategóriában csak 3 és felet!!!!!!
Ehhez képest idézem:
"A V6-os egyértelműen a leggyorsabb - végsebessége 149 MPH, 62 mérföldre pedig 7 másodperc alatt gyorsul - kövér nyomatékgörbéje miatt könnyedén adja le a teljesítményt. A hangja szintén szívmelengető, a szokásos alfa v6 hangzás ebből az új motorból sem hiányzik.
A 2.2 JTS szintén tökéletesen alfás, ezúttal azonban a 2.0TS-re emlékeztet, csak mintha azt még megfejelnénk egy kis ropogós kipufogó hanggal. Sokkal jobban húz kis fordulatszámon mint elődje, és még mindig 9-nél kevesebb másodperc alatt van a 0-62 mph gyorsulás.
A benzines motorokért való rajongásunk háttérbe szorítja a dízeleket, pedig az izmos és telt hangú 2.4 JTD erőforrás ellen sem szól semmi. Nagyon energikus, újdonságnak számító 200 lóerejével. 142mph-ra képes, a 62-es sprint pedig 8,2 másodpercig tart, tehát gyorsabb a 2,2 JTS-nél, és emellett még kiegyensúlyozott és takarékos is.
Perfomance: 3.5 points out of five." /Road test with teh new 159-Channel/
Na most akkor ezeknek mi a baja?
vipex2005-06-16 15:35:06 // 477
Ciao,
nyugaton, már ömlesztik a cikkeket a próbaútról :-)
AutoCar (UK)
"The throne of Bmw3 is trembling..." rezeg a léc a BMW3-nak :-)
"New V6....better than the traditional v6-arese with the same melody...... " - jobb az új V6 de ugyanúgy muzsikál
"The engines - all of them- feel exactly like Alfa engines should"
Minden moci igazi Alfa hanggal
"the 159 is definitely a step forward from the 156; we cannot wait to drive one in the UK. " - szerintem a F1 rajongóknak nem kell bemutatni a big step forwardot ott sokévig láttuk a Ferrari sajtóanyagában meg a cipésztől :-))))
Tedi2005-06-16 15:08:07 // 476
Ha tovább olvasod a cikkett, ott vanik, hogy ennek miért van nagy jelentősége. Neee kössé bele, meer' úgyis mindenre van olyan érvem, amire köpi-nyelni nem tudsz! :))))))))
BF1562005-06-16 15:00:45 // 475
Az elődhöz képest nőtt a csomagtartó, valamint rengeteg pakolórekeszt alakítottak ki a használhatóság jegyében.
Ez ki a f@szt érdekel? Asszem komolyan el kell beszélgetnünk!!! Már nagyon elkényelmesedtél a koNfortos alpolgármesteri székedben. Még pár ilyen aztán mehetsz az RTLKlubba autós műsorvezetőnek:)))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:57:00 // 474
Ez a lényeg! :)) A többit majd személyesen! :)))
Tedi2005-06-16 14:56:31 // 473
LOL LOL LOL :)))))))))))))))))))))))))))))
Fenyegecc Polgármester Úr fenyegecc? :))))
Najóvan, akkor találkozunk a Polgár Jenő hivatalban! :)))))
BF1562005-06-16 14:55:31 // 472
A lényeget kellene írni!!!!!!!!!!!!!!!!
BF1562005-06-16 14:54:36 // 471
De tudok! Gyere be a hivatalba és majd elbeszélgetünk:) Mint főnök a beosztotjával:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:52:09 // 470
Arról nem én tehetek, hogy kifolyt a szemed, mire elolvastad! Cserélj monitort vagy mittomén! :))
Tedi2005-06-16 14:50:49 // 469
LOL :))))))
De akkor ezek szerint nem tudsz rá mit mondani :)) Nyertem! :))))))
BF1562005-06-16 14:48:59 // 468
szerintem:
ír egy marha hosszú cikket!!!!!!!!!!!:))))))))))))
BF1562005-06-16 14:47:00 // 467
blablabla...
ne szabadkozz! vald be elbasztad:))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-16 14:41:47 // 466
Na Szomszéd, akkor nyisd ki a szemed és okulj! :))
Azért írtam így, mert ebben benne van mind a 3 generáció. Tehát amit Da Silva csinált és amit Giugiaro frissített rajta. Továbbfejlesztette a saját munkáját és Da Silva munkáját is. Erre tudsz gombot varrni? :PPP :))