Tommi2017-01-29 18:50:42 // 22196
Nem rossz, de ez a világító scudetto nekem elég erősen cicástuningos-homasitás megoldás :( Remélem csak a koncepción marad így és nem engedik utcára :)))
Forsberg2017-01-29 16:22:49 // 22195
Igen, nekem is jobban tetszik. Ha nem lenne színezett a szélvédője, akkor még jobban tetszene.
GT Ɨ|ѯ2017-01-29 14:59:06 // 22194
1 nyúlfaroknyival...:-)
Halesz2017-01-29 14:53:02 // 22193
Forsberg2017-01-26 09:44:18 // 22190
GT Ɨ|ѯ2017-01-11 15:34:41 // 22189
Ez teljesen így van, még a németf..sch hívők is elismerik, hogy egy állat:-)
vm2017-01-08 14:48:10 // 22188
A konkurenciának elnyúlt a szája a Julis Qv-tól... Gyakorlatilag belepancsolt a szupersportautók klubjába. Ennél jobb marketinget nehezen találsz.
Giuntini2017-01-07 00:55:59 // 22187
Egy elérhető árú spider és kupé nagyon hiányzik a palettából. Egy olyan szépség mint a Brera, csak sikeresebb formában. És lehetne készíteni egy olyan limitált példányszámú modellt, mint a 8C volt. Azért, hogy a konkurencia tátsa a száját, és marketing szempontból is jót tenne.
trxAlfa2017-01-06 22:34:24 // 22186
Jöjjön csak minél több modell, le kell fedni a teljes piacot.
A nagy SUV remélem saját alapokra fog épülni, nem biztos hogy nyerő lenne egy újracsomagolt Levante. A Giulietta is megújulhatna lassan.
A nagy SUV remélem saját alapokra fog épülni, nem biztos hogy nyerő lenne egy újracsomagolt Levante. A Giulietta is megújulhatna lassan.
RomeoOne2016-11-17 19:13:21 // 22185
Meg be lehetne rakni a típusok közé is :)
gradvolttomi2016-11-17 19:06:18 // 22184
Nagyon féltem hogy gyenge produkció sül ki a dologból... Kb az összes elérhető videót átnéztem youtube-on, és arra jutottam hogy zseniálisan megoldották a feladatot. Nagyon kíváncsi vagyok egy "polgári" verzióra! Értem én hogy 505 ló meg 21", de nem ezt fogják venni. Ill. amit még megfigyeltem: akárcsak a Giulia, mozgásban, videón a Stelvio is sokkal jobban néz ki mint képen.
Kazes☻2016-11-17 14:59:13 // 22183
Coyote2016-11-17 09:55:52 // 22182
Nagyon szépre sikeredett, jól el találták a formát. Szerintem európában is nagy sikere lesz neki. Engem megvett :-) ha nagy leszek lesz egy ilyenem......remélem :-)
Giuntini2016-11-17 09:42:11 // 22181
A trend mostanában a SUV, sajnos ez az igazság. Nem teljesen az Alfa arculata, de szerintem ezt is nagyszerűen megoldották. Amilyen sznob ma a társadalom, a Stelvio fog nagyot domborítani, az az érzésem, nagyobbat mint a Giulia. Én nagyon nem szeretek magasan ülni, nem is szeretem a SUV-okat, de ez mérföldekkel jobban néz ki az X3, Q5, Macan armadánál.
Kócosw2016-11-17 09:02:49 // 22180
derék gyerek ez a Reid, sztem gyurhat. :D
A Stelvio jobban all naki mint a 4C :D
A Stelvio jobban all naki mint a 4C :D
Halesz2016-11-17 04:50:59 // 22179
Kazes☻2016-11-16 22:43:24 // 22178
Csúcsszuper ez a Stelvio... remélem bejön! Nekem be...! :)
BCS2016-11-16 21:15:53 // 22177
Reid Bigland prezentcioja:
https://youtu.be/4QAaIVeC_Hs
https://youtu.be/4QAaIVeC_Hs
jroobi2016-11-16 19:38:08 // 22176
A hivatalos bemutató végén mutattak egy táblázatot 7:59.00 nürburgringi idővel.
Ott a Porsche Cayenne Turbo S ideje 7:59.14 volt.
Ott a Porsche Cayenne Turbo S ideje 7:59.14 volt.
BCS2016-11-16 19:05:59 // 22175
Hivatalos bemutatóvideó:
https://www.youtube.com/watch?v=ALE6pETUTZ4
https://www.youtube.com/watch?v=ALE6pETUTZ4
BCS2016-11-16 18:41:50 // 22174
Az egy méretkategóriával feljebb van.
BCS2016-11-16 18:39:25 // 22173
Igen, ezzel a hajtáslánccal az Alfa egy új dimenziót lépett. És valószínűleg 2 lépcsős modellfrissítéssel ebben az alapmotorban szerintem a 600LE is benne van akár új turbóval, e-boosterrel, vízbefecskendezéssel stb.
jroobi2016-11-16 18:35:32 // 22172
Még a Cayenne Turbo S-t is odaveri a Nürburgringen.
BCS2016-11-16 18:30:06 // 22171
Azért elég kevés ilyen teljesítményű közepes SUV van a konkurenseknél. Mondjuk úgy nagyon egy sem jut eszembe. GLA, X3, Q5 benzines változatok messze elmaradnak tőle. Tényleg csak a 400 lovas Macan Turbo lehet vele pariban.
Kellene majd bele egy erősebb dízel is, legalábbis ha Európában is akarnak vmit. Bár tudom, hogy leginkább a tehetősebb amerikai nők lesz itt a fő célközönség, még ha nem is a Q változattal.
Kellene majd bele egy erősebb dízel is, legalábbis ha Európában is akarnak vmit. Bár tudom, hogy leginkább a tehetősebb amerikai nők lesz itt a fő célközönség, még ha nem is a Q változattal.
BCS2016-11-16 18:19:36 // 22170
Nos igen, SUV-hoz képest nem olyan tulokwagen, mint egy X3 vagy egy Q5. Ilyen menetteljesítmények mellett mega Porsche Macan Turbot is odaveri.
AdiArsenal2016-11-16 18:10:35 // 22169
Szép, de én inkább maradok a Giulietta, Giulia vonalon, nem szeretem a suvokat.
CseBali2016-11-16 14:04:23 // 22168
....hááát ez (is) nagggyon ott van!!
Gyönyörű lett az autó! Nem "tuskó módon SUV", hanem valami irtózatosan stílusos olasz csoda! Ez is bekerült a megszerzendő-k közé... :))
Gyönyörű lett az autó! Nem "tuskó módon SUV", hanem valami irtózatosan stílusos olasz csoda! Ez is bekerült a megszerzendő-k közé... :))
RomeoOne2016-11-16 11:35:40 // 22166
Nem ma lesz a Stelvio bemutatása?
BCS2016-11-13 13:41:50 // 22165
Autocar cikkét, javítva.
BCS2016-11-13 13:40:34 // 22164
Két hét múlva egy az egyben átveszik az Autójára cikkét. Ez ám az autós újságírás...szánalom az egész TCP már évek óta.
trxAlfa2016-11-11 23:52:21 // 22162
Ahogy nézem ugyanaz lehet a forrás. Jól hangzik, de elsőnek a Stelvio legyen olyan, amilyet mindenki elvár, vagy még inkább annál is jobb.
BCS2016-11-03 20:13:55 // 22161
A novemberi brit Autocar magazinban következő évek 9 új Alfa modelljéről írnak. Ha kell vkinek. el tudom küldeni az újságot.
Lacci332016-11-03 12:36:12 // 22160
BCS2016-10-29 08:19:20 // 22159
Azért a jó öreg Otto motort nem kell egy jó ideig még félteni.
Illetve én úgy fogalmaznék, hogy nem az elektromos autók fogják itt a problémát megoldani, az elektromos hajtás (hibrid range extender, üzemanyagcella) viszont megkerülhetetlen valóban, hogy legyen előbb-utóbb a kínálatban. Az FCA az 500-asból csinált elektromos változatot, nem is sikeres, USA-ban sem mindenhol kapható.
Egy ilyen full elektromos autó menetdinamikában, tömegben, hangban, egyszóval vezetési élményben nem tudná azt hozni, ami egy Alfától elvárható lenne. Sokkal inkább látnám relevanciáját egy kisebb motor+hibridrendszer kombinációjának egy Alfába.
Illetve én úgy fogalmaznék, hogy nem az elektromos autók fogják itt a problémát megoldani, az elektromos hajtás (hibrid range extender, üzemanyagcella) viszont megkerülhetetlen valóban, hogy legyen előbb-utóbb a kínálatban. Az FCA az 500-asból csinált elektromos változatot, nem is sikeres, USA-ban sem mindenhol kapható.
Egy ilyen full elektromos autó menetdinamikában, tömegben, hangban, egyszóval vezetési élményben nem tudná azt hozni, ami egy Alfától elvárható lenne. Sokkal inkább látnám relevanciáját egy kisebb motor+hibridrendszer kombinációjának egy Alfába.
RomeoOne2016-10-28 19:35:57 // 22158
Novemberben. Legalább lesz családi autó azoknak is, akiknek az SW logisztikai érzék hiányában kicsi.
RomeoOne2016-09-29 14:19:18 // 22156
Kócosw2016-09-14 19:47:26 // 22155
Nemutató előt "kicsúszott" ... hát persze,csakúgy forgathatnak videót ott ahol olyan dolog van amit nem akarnak mutatni ha annyira titkolni akarnak valamit...
droberto2016-09-14 17:50:13 // 22154
Kócosw2016-09-14 15:47:59 // 22153
Ööö. megkerdeznek par zöldet mi a velemenye a sok akksirol amik a kocsikba kerülnek..Azok elöallitasa es megfelelö megsemmisitese mennyire energiatakarekos, akarom mondani ZÖD. Jah megegy kerdes, a villanyosenergia elöallitasa nem mindenhol ZÖD, no akkor mennyire ZÖD a ZÖD? :D
Tedi2016-09-14 12:12:14 // 22152
Én már azt is simán elképzelhetően tartom, hogy az FCA kivár, és amikor lesz olyan tecnhológia, ami már nem ráfizetéses és sokat lehet belőle eladni, akkor egyszerűen elkezdik fosni magukból. Na nem úgy, hogy maguk fejlesztik ki. Nem. Megveszik beszállítóktól.
Valami hasonlót látok most abban, hogy a Magnetti Marellit eladták a Samsungnak, ezzel párhuzamosan pedig a koreaiaktól vettek némi fedélzeti technológiát. Car Play pl, meg ilyenek. Ők nem értenek hozzá, de a Samsung igen.
Valami hasonlót látok most abban, hogy a Magnetti Marellit eladták a Samsungnak, ezzel párhuzamosan pedig a koreaiaktól vettek némi fedélzeti technológiát. Car Play pl, meg ilyenek. Ők nem értenek hozzá, de a Samsung igen.
Tedi2016-09-14 12:08:52 // 22151
Nem látok bele a matekba, de azt hiszem, nem véletlenül született ez a döntés. Lehet, hogy az autót magát kifejleszteni nem nagy truváj akkor, ha megveszik hozzá az alapot. Pár alkatrészt kel csak átfarigcsálni, ahhoz csak néhány gyártósort kell átállítani, oszt jónapot. Az Abarth is ez csinálta a 124-gyel. Ez itt most ideológián ment el. Meg nyilván volt abban ráció, hogy az FCA nem akart házon belüli ellenfelet sem a 124-nek, sem az Abarthnak. Két verzió bőven elég. Meg így két legyet ütnek egy csapásra. Ha Alfa lett volna, arra nem lehet az Abarthot felfűzni.
Liquid2016-09-14 08:35:53 // 22150
Szerintem ez a villanydolog még mindig csak amolyan úri hóbort. Csak most épp nagyon divatos zöldnek lenni, és marketingelni a zéró emissziót, ami ugye már önmagában egy ordas hazugság. Nagyon messze van ez még attól, hogy széles körűen elterjedt legyen. Kicsit olyannak érzem mint amikor megpróbáltak Mo-on gyapotot termelni, vagy ércek nélkül akartunk a vas és acél országa lenni.
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-14 08:19:58 // 22149
A villanyos hajtáslánc pont az, amiről nem lehet lemaradni. A benne lévő technológia se nem új, se, nem túl bonyolult. Szóval nem félteném a Fiat-ot. Még kell annak sok-sok év mire jó üzlet lesz a villanyautó gyártás. Majd akkor gyártanak azt :-)