Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Adok-veszek
Marklar1552015-01-28 22:35:45 // 21356
Lassan minden harmadik ember 156-ost bont... ;) ki keres az talál... ;)
GT Ɨ|ѯ2015-01-28 07:58:11 // 21354
thx:-)
a nap felkelt ő meg elkelt.
a nap felkelt ő meg elkelt.
karesz1472015-01-27 21:39:31 // 21353
Buksi2015-01-27 21:37:23 // 21352
Ezt is te kreáltad? Nagyon tuti. :-))
Diny2015-01-27 14:33:16 // 21351
sziasztok!
eladom 4 darab "8 tojástartós" gyári Alfa alufelnimet
Használtak, de nincs gond velük. Nem padkáztam egyszer sem, olyan állapotban van, mint amikor megvettem az autómat:)
írjon, akit érdekel
köszi
eladom 4 darab "8 tojástartós" gyári Alfa alufelnimet
Használtak, de nincs gond velük. Nem padkáztam egyszer sem, olyan állapotban van, mint amikor megvettem az autómat:)
írjon, akit érdekel
köszi
GT Ɨ|ѯ2015-01-27 13:59:22 // 21350
Kócosw2015-01-27 13:10:13 // 21349
Cserelne valaki 16" os 6,5" szeles sok küllös feher szinü gyari 156 felnit 16" os 6,5 " szelessegnel nagyobb felnire esetleg?
Ha igen keressen privat üzenetben!
Ha igen keressen privat üzenetben!
Dévid2015-01-27 00:26:41 // 21348
Ciao!
Keresek egy pár gyári első sárvédőt, sérülésmenteset, rozsdamenteset fészlift előtti Alfa Romeo 156-ra. Az sem baj, ha ezüst, de nem kötelező.
Köszi!
Keresek egy pár gyári első sárvédőt, sérülésmenteset, rozsdamenteset fészlift előtti Alfa Romeo 156-ra. Az sem baj, ha ezüst, de nem kötelező.
Köszi!
osee_selespeed2015-01-26 22:40:40 // 21347
Mr. Z2015-01-26 22:15:17 // 21346
Rolee462015-01-26 21:05:46 // 21345
Koszi szepen!Hat nincs a tarsolyomba egyik tudasa se sajna, csak a kivancsisag:-)!
Ati772015-01-26 20:45:22 // 21344
Csabo222015-01-26 12:50:39 // 21343
Kell 1 csupasz kábel - pl amit linkeltem -, aztán a multiecuscan.net-ről letöltöd és telepited a programot. Van hozzá érthető telepitési útmutató, amellett az oldalon és a fórumon rengeteg hasznos infóval látnak el.
Ha viszont nem beszélsz angolul, nincsen alap műszaki (autós) ismereted, akkor inkább bizd a diagnosztikát és beavatkozásokat szakértőre. Vagy legalábbis olyanra, aki jártas a témában.
Ha viszont nem beszélsz angolul, nincsen alap műszaki (autós) ismereted, akkor inkább bizd a diagnosztikát és beavatkozásokat szakértőre. Vagy legalábbis olyanra, aki jártas a témában.
Rolee462015-01-25 21:20:20 // 21342
Koszi!Hat mar volt penteken fodrasznal,de a jovo havira meg van eselyem:-).Mar masok is ajanlottak jobb aron amit en linkeltem.Meg a nemet ebay-on is van ilyen csak a program miatt gondoltam erre.Be tudnad esetleg linkelni a Mes oldalat!?
Alien42015-01-25 21:19:25 // 21341
megkérdezhetem, ez helyrajzilag hol található?
Csabo222015-01-25 18:26:17 // 21340
És még az asszonynak is lehet egy szolidabb, de új frizurája a különbözetből :D
Csabo222015-01-25 18:24:59 // 21339
Ezt nem, de ilyet igen. Sztem drága. MES oldalán van leirás hogyan kell átalakitani a sima ezer ft-os vagcom K-line kábelt.
Ha nem akarsz barkácsolni, akkor ugyanez félár alatt itt
Ha nem akarsz barkácsolni, akkor ugyanez félár alatt itt
Rolee462015-01-25 11:33:20 // 21338
Ezt használta már valaki?
http://www.ebay.de/itm/OBDII-USB-K-Line-Multiplexer-Diagnose-Interface-Multiscan-fur-Alfa-Romeo-/261166687534?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3ccebf652e
http://www.ebay.de/itm/OBDII-USB-K-Line-Multiplexer-Diagnose-Interface-Multiscan-fur-Alfa-Romeo-/261166687534?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3ccebf652e
Rolee462015-01-23 21:56:37 // 21337
Meg annyit nem ittam!Csak felkeszulok hatha a szolgalati kocsiddal lesz valami:-).Amugy azt gondolom jo az Alfahoz is es lehet neha jol jonne.(lenyulnam az asszony fodraszpenzebol abbol kifutna:-))
Lali752015-01-23 20:13:30 // 21336
Keresek 159-hez xenon gyújtót! Bontott,és új is érdekel!
Marklar1552015-01-23 11:46:43 // 21335
Dekka2015-01-23 10:27:34 // 21334
eladó 1 faceliftes 145 tetőkárpit, 10k huf
mzoli2015-01-23 08:56:11 // 21333
Hé Koma, Minek Neked Skoda diagnosztikai cucc? Csak nem átpártolsz?
osee_selespeed2015-01-22 16:39:21 // 21332
Vályi Pista volt autóját valaki? :)
Rolee462015-01-22 14:20:15 // 21331
http://www.ebay.de/itm/Komplettpaket-J-CAR-609-CarPort-CAN-Basis-UDS-Diagnose-Audi-VW-Seat-Skoda-/141494455071?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item20f1ba0b1f
Sziasztok!
Van valakinek ezzel valamilyen tapasztalata!?
Sziasztok!
Van valakinek ezzel valamilyen tapasztalata!?
Föckös2015-01-22 13:16:47 // 21330
na
ez jó volt azért :-)
ez jó volt azért :-)
vm2015-01-22 12:36:35 // 21329
Nyilván "elvileg összefésülhető", a kérdés hogy mennyire gigaszopás. Még mindig nem állítom hogy nem műxik, csak kevesebb a mélytorok a saját blokk reszelésével (gyakorlatilag rutinmeló). Nem mellesleg 3.2 kontra 3.6 sem mindegy, ha lóerőfetisiszta az illető...
Amúgy a kérdés eleve akadémikus, életszerűen az egyetlen megoldás, ha mindkét mutatvány töredékéből megcsinálja a saját motorját, és tádááám.
Amúgy a kérdés eleve akadémikus, életszerűen az egyetlen megoldás, ha mindkét mutatvány töredékéből megcsinálja a saját motorját, és tádááám.
Abarai2015-01-22 12:06:28 // 21328
Láttunk már GTV6-ban is GTA motort ugyebár.
LacUS2015-01-22 09:24:50 // 21327
Szabad tudni ki ez a szakértő? Mert ez sem teljesen igaz a 164 motronicos tehát 60-2 trigeres pl, ahogy a GTA is, tehát alapvetően a motorvezérlés (ami a lényeg ) ugyanazokat jelforrásokat használja, a can bus a perifériák miatt fontos, amit írtál lámpa stb, de ahogy írtam elvileg összefésülhető használható rendszer egy 164 V6 kábelköteg motronic ecu+gta motorból.
vm2015-01-22 00:57:36 // 21326
Hehe...
Időközben rájöttem, mekkora szopás lenne nekiállni, befaragni a GTA-t a 164-be. Illetve megkérdeztem egy hozáértőt, aki az ötletet is kinevette. Generációk vannak a két platform között, a 3.2 már egy CAN BUS-os rendszer, a 164 meg nem, szóval nagyjából a hátsó lámpáig kell átkábelezni az egész autót. Még a saját km óráját sem lehetne megtartani... Bocs, megtarthatod ;-)
Időközben rájöttem, mekkora szopás lenne nekiállni, befaragni a GTA-t a 164-be. Illetve megkérdeztem egy hozáértőt, aki az ötletet is kinevette. Generációk vannak a két platform között, a 3.2 már egy CAN BUS-os rendszer, a 164 meg nem, szóval nagyjából a hátsó lámpáig kell átkábelezni az egész autót. Még a saját km óráját sem lehetne megtartani... Bocs, megtarthatod ;-)
Marklar1552015-01-21 22:54:12 // 21325
Ott álltam a motorral a ház előtt. De nem jöttél le érte. :D :P
Marklar1552015-01-21 00:33:49 // 21323
Ott voltam. Nem jöttél ki. :D :P
Csabo222015-01-20 18:47:02 // 21321
Ciao
Én most használok 1et, amit jövő 7 vége felé ki akarok tenni magam alól. Ha érdekelnek paraméterek, irj egy mailt.
Én most használok 1et, amit jövő 7 vége felé ki akarok tenni magam alól. Ha érdekelnek paraméterek, irj egy mailt.
[k i z z o]2015-01-20 18:18:35 // 21320
egy hüvely dugó garnitúra 350+eft alsóhangon plusz gépmunka...
Ha kovácsolt.
Egy szett hüvely + 180e, a dugókhoz való.
Ha kovácsolt.
Egy szett hüvely + 180e, a dugókhoz való.
bb_1452015-01-20 16:16:12 // 21319
OFF Punto II-t keresünk 2. autónak 500k-ig. Ha tud valaki valami értelmeset ne habozzon jelezni!
Jó párat megnéztünk, de eléggé lehangolóak, főleg a nepperes hirdetések... 86 ezer km-es hirdetés, de a kocsiban 200 felett legalább.
Előre is köszi!
Jó párat megnéztünk, de eléggé lehangolóak, főleg a nepperes hirdetések... 86 ezer km-es hirdetés, de a kocsiban 200 felett legalább.
Előre is köszi!
LacUS2015-01-20 14:00:27 // 21318
Akkor beszéljük át, a bölcső miegymás lehet más, de a blokk amin a felfogatási pontok vannak szerinten ugyanott vannak. Lásd ha ha 75be rakok 24v a 75 bakjainak megvan a helye. Így tehát amiben volt busso V6 abba bármelyik bele is megy a kocsihoz való bakokkal. Olajpumpák változása miatt az olajteknők okozhatnak kicsi fejtörést, de szerintem összelegózható az is.
A felfúrás pedig mint nedveshüvelyes motoroknál hüvelycserével jár egy hüvely dugó garnitúra 350+eft alsóhangon plusz gépmunka...
A felfúrás pedig mint nedveshüvelyes motoroknál hüvelycserével jár egy hüvely dugó garnitúra 350+eft alsóhangon plusz gépmunka...
vm2015-01-20 12:28:52 // 21317
Azt nem tudom hogy a GTA blokkja csereszabatos-e a 164-el, mert a 98-as gyári CD-n még nem szerepel, de már a 166-é sem az. Tök más a bölcső, és mások a bakok.
De ez már csak elmélkedés ;-)
De ez már csak elmélkedés ;-)
vm2015-01-20 12:20:57 // 21316
Peti, basszus ;-)
Felfúrni nagyságrendileg egy liga.
3.2 kontra 2.0, k.vára nem egy liga.Vagy ha tudsz 3.2-t 70-ért, este hozd át!
Felfúrni nagyságrendileg egy liga.
3.2 kontra 2.0, k.vára nem egy liga.Vagy ha tudsz 3.2-t 70-ért, este hozd át!
Marklar1552015-01-20 05:35:37 // 21315
Igaz ez nem az a topik. Szerintem Nálad a pont. A felfúrásos átalakítással nem hinném, hogy olcsóbb. Csak a saját példámon. Pl a Temprába vettem 70e ért a 2,0 16V motort. Felújítás, 2,2 re fúrás, hf, tömítések, gépműhely... Több, mint 500e lett a vége. S sajna pár 1000km-t leszámítva nem lett az igazi. Nem is kötelező 3,2 motort rakni abba a 164be. 3,0 24V is bőven jó. Az meg azért akad bőven. Zééknél is bontódik egy....
LacUS2015-01-19 21:58:15 // 21314
Hát a fene tudja, GTA blokkom még nincs,de pl a 12 és 24V közt nincs akkor difi, az olajteknőt leszámítva (75 viszonylatban csak a teknőt kell alakítani és bent van, de ez a hosszmotor vs keresztmotor elhelyezésből adódik) Szóval szerinem GTA blokk sima 24V blokk, más főtengely meg miegymás,de ha a blokk ugyanaz akkor nem nagyon kell ott bakot áthelyezni, szerintem.
vm2015-01-19 21:19:55 // 21313
Nem olcsóbb, hanem egyszerűbb. És nem a munka, hanem az egész folyamat. Nincs a 3.2-nél gépmunka? Ja, nincs, csak faragd be a motort meg az erőátvitelt a 164-be... Abba a bódéba nem tettek ám ekkora csomagot, még a bakozását is egyedileg kell legyártani (már ha megoldható) a lepapírozása pedig egyszerűen kizárt.
Ehhez képest a motortuning egy rutinműtét bejáratott technológiával, a forgalmit pedig elő sem kell venni a farzsebből.
Ehhez képest a motortuning egy rutinműtét bejáratott technológiával, a forgalmit pedig elő sem kell venni a farzsebből.
Mr. Z2015-01-19 21:16:31 // 21312
Szerintem egy 3.0 v6 manuális váltóval utcára bőven elég nekem 2.5 V6 van egyszer kívántam bárcsak 3.0 lenne az is pályán volt 200 felett
LacUS2015-01-19 20:45:55 // 21311
Bocsáss meg, de rohadtul nem. Főleg,ha költségeket is nézünk, egy GTA motor legyen max 500 ami kb reális, egy dugókészét hüvelyekkel amivel a 3.5 elérhető min 350 plusz gépmunka 100, injektorok ha újat veszel 100+ és akkor valaki ezt még beszereli összerakja valaki a programot hozzáfésüli stb....Ez mondjuk feltételezi,hogy igényesen minőségi cuccokból akarok hobbiautót faragni.
vm2015-01-19 20:14:51 // 21310
Egyszerűbb amúgy egy 164-es v6-ot felfúrni (3.6-ig megoldható), mint a 3.2-t befaragni. Nem abba a bódéba készült, nem arra a bölcsőre, csak a nyűg lenne vele. Nemutolsó sorban homologizálni sem tudod...
LacUS2015-01-19 20:04:56 // 21309
A 3.2 nem lesz olcsó,de szerintem beszélj Marekkal, a múltkor felhajtott valami ügyfelének. :)
vm2015-01-19 18:09:26 // 21308
Bele hát, de szerinted hány használható 3.2 van úgy 500 km-es kőrben? ;-)