Fórum >> Típusok >> 145-146

Axl Trans2011-12-18 17:51:24 // 126555
Köszönöm. Nem, az enyém rendben van, csak szebb lenne. Akkor ez már csak tavasszal...
dfg (Tanárúr)2011-12-18 15:42:13 // 126554
ugye ha úgy jártál, mint balázs, akkor kiveszed, lezárod a kivezetéseket, felöntöd brigéciollal, aztán felrázod, mint krisztus a vargát, és kiöntöd a taknyot. kb 3-4 ismétlés.
ezután csinálsz erős trisó oldatot, és áztatod benne egy éjszakát, majd jó erősen átöblíted.

(innentől jöhet a sima tisztítás)

aztán ha ezzel megvagy, és már csak a fala van elszineződve, akkor teszel bele kvarchomokot, felöntöd vízzel 3/4-ig, és aztán megrázod, mint buzi a faszát, és addig ismétled, amíg a belseje olyan nem lesz, mint az új.

namost ezek után nagyon ki kell öblíteni, mert nem hiszem, hogy a motornak jót tenne a homok.
Axl Trans2011-12-18 14:22:05 // 126553
Hogyan? Már csak optikai szempontból is jó lenne!
dfg (Tanárúr)2011-12-18 14:06:30 // 126552
elrepedt? mert kimosni ki lehet gyönyörűen,
dfg (Tanárúr)2011-12-18 14:02:33 // 126551
HEJ!!! a berényi taliról a képeket tessék már fellökni!!!
G-Burt2011-12-17 21:09:24 // 126550
milyen plusz toldat?
mreni2011-12-17 20:29:19 // 126549
semmi,mi lenne? :)
Tyler2011-12-17 20:03:26 // 126548
hmm valaki meg tudja mondani, hogy a + toldaton kívül van a még különbség a lengéscsillapítók meg rugók között?? (hirdetésem és az enyém között); mreninek mi lett az autójával?
0Balazs2011-12-17 14:54:43 // 126547
Valakinek nincs egy felesleges tágulási tartálya?
springfield (Ɨ|ѯ)2011-12-17 07:24:07 // 126546
Mint írtam részemről zárva! Elnézést ha félreértetted a hsz-omat. Nekem nem célom, hogy szítsam a tüzet és a vitát! ..nem azért vagyok itt. Csupán tapasztalatokat írtam le, hátha valakinek hasznos lehet.

Zé.

..ez a Te véleményed, és tapasztalatod. Természetesen elfogadom. Én elértem a célom, mert jobb lett a fékem, és nem érdekel, hogy amiatt hogy tácsás-e vagy dob.. (lehet hogy a fékbetét és tárcsa típus párosítás miatt) tök mindegy, a lényeg hogy hamarabb megáll a szekér ha kell :D
G-Burt2011-12-17 00:21:51 // 126545
vezmód mikor volt cserélve?
pb_2011-12-16 22:38:36 // 126544
Nekem nem egészen ez jött le a hszedből(nem a normálisan +csinálnira gondolok)

Ebben 1etértünk.)
Alien42011-12-16 22:17:07 // 126543
alfa...audi :D
ha a kocsim fogyasztásmérőjére hallgatnék :D este otthagyom teli tankon, reggel nyitásbók 3/4 tankon van hobbiból :D aztán össze kapja magát, de na :D
próbáld ki egy tankra a 3E-es váltást, nekem bevált, alapból magas a fogyid ha jól emlékszem, de lehet h kicsit jobb lesz
jó lenne, nem azért mert nekem nagyobb lenne tőle a f@rk@m, hanem miattad
/és nem vagyok szaki, csak segíteni akarok/ :D

2 lököttnek, ha fight lesz, akkor videonapló jár :D
vagy nyomjatok le 400as spritet h melyikőtök nyer :D
persze no car :D
BalintDkny2011-12-16 20:56:51 // 126542
de nekem a hidrotőkéim rosszak, vagy rosszalkodnak. bár most olvastam tc-n, hogy egy kis fékfolyadékkal járatás megoldHATja a problémát, persze csak ha nem szar a hidrotőke, szóval kövi olajcserénél lehet, hogy bepróbálok egy ilyet. bár szerintem nem csak csattog, hanem szar is, de én lennék a legboldogabb, ha megjavítaná.

ma hazafelé szórakoztam ezzel a fogyis dologgal, (2005ös A3-as) 50el 4esben 4,5liter körül mutatott, direkt sokáig mentem nyílegyenes úton, hogy beálljon szépen, mert ugye ezek picit késlekedve mutatják az értéket, majd szimplán gázelvétel nélkül,(hogy biztos ugyan olyan pedálállásról beszéljünk) átraktam 5.-be, ahol meg kb 3,4liter körül mutatott ezután... de a kövi tankolásnál kipróbálom az alfán, hogy 3ezer körül váltok el, és úgy hogy fogyaszt.
Zé.2011-12-16 20:30:07 // 126541
Ne haragudj, de nem megbántani akarlak, de ez szócséplés, ahogy pb írta. Nem egy dob-, és tárcsafékes alfával találkoztam már éltem során, és azt kell mondjam semmi, de semmi különbség nincs közöttük. Ez természetesen hátulra értendő, nem szóbeszéd, hanem gyakorlati tapasztalat.:) Persze lehet vele jógázni, mindenkinek szíve joga. Illetve el kellene gondolkozni azon is,hogy a fékhatást mivel lehet növelni, nem dob tárcsásítása az elsődleges módja ennek.:P
Az írás vége úgy általában mindeninek válasz.:)
springfield (Ɨ|ѯ)2011-12-16 20:27:56 // 126540
"ezt pont te és pont tőlem, pont itt a baszogatós topikban????"

ez nagyon nagy!! :DDDD

Ne vitatkozzatok már itt senki sem azért van! A családban amúgy is legyen béke!
Xixo2011-12-16 20:26:43 // 126539
Például kezdje nagyberűvel a mondatokat?
pffff... :-)
Föckös2011-12-16 20:18:03 // 126538
nyugi urak, nem lesz cirkusz, inkább lenyelem a békát, idióta vagyok azt ennyi.
tudom hol a helyem, csak kussolok a háttérben, hiszen nekem már nincs is olyan autóm, ami miatt írhatnék ide.
Vikking cartárssal majd valószínüleg egy személyes találkozó alkalmával intelligens módon rendezzük nézeteltéréseinket.
G-Burt2011-12-16 20:13:59 // 126537
Vikking 3112011-12-16 20:12:28 // 126536
:DDDDDDDDDDD
idióta
Föckös2011-12-16 20:09:48 // 126535
(De most ezzel pb ellen is szólsz! :D Vagy mindegy, csak ellenkezni lehessen egy picit? :P )

neem ezzel nem kötöttél belém, szerinted nem!

be is fejezhetjük a kontaktust, marhára nem fok síni.
tavaly berényben rohadtul bunkó voltál velem, és utána ezért bocsánatot is kértél.
de azért nem volt ciki felhívni később termosztátos kérdésekben, te nagytudású.
hatalmas tapasztalatod ellenére engem hívtál fel.
nehéz lesz lehiggadni bazdmeg, ha utána meg fenyegetőzöl.
aki provokált, az pont te vagy bazdmeg.
Ne fenyegetőzz, én sem fogok.
G-Burt2011-12-16 20:06:16 // 126534
Azon már ment múltkor a vita, lerágott csont:D Szerintem agip, mobil1, shell helix
Alien42011-12-16 20:04:23 // 126533
ha most van az a "most" akkor 3 nap múlva fog szólni a modi h most fejezzük be :D
a többibe bele sem megyek :D
ménem az olajon vitatkoztok? :D
Vikking 3112011-12-16 19:50:35 // 126532
nem, nem kötök beléd.

csak én is vezettem már négytárcsás 146-ot, semmivel nem volt jobb. ;)

te nézel le engem, erre itt pattogsz? nemá... :)

amúgy ja, voltak ötleteim, de rájöttem, hogy tök fölösleges. kicsi, kényelmetlen, ráz mint az istennyila... :D sokat eszik, és csak még többet fog... mire erőltessem? :D

ha meg szerinted a 284-es, 305-ös, 330-as fék a "hallottam" kategória, akkor miért azzal adták az erősebb modelleket? :D a 16v első nyerget meg hátra tényleg csak hallottam, illetve olvastam, de biztos a kurva anyámat :D


sosem volt fogalmad arról, hogy én mit tapasztaltam, ahogy a barátodnak sem. erre itt durrogsz-tok? pfffffffffffff.... tudod mit mond erre a barátod? hogy ülj le egyes..... ;)

ezzel befejeztem a veled való kontaktust, igyál valamit, higgadj le és nekem ne bazmegolj, mert még csúnyát találok mondani. aztán még a végén tényleg kiprovokáljátok a barátoddal, hogy 1-1 legyen, ahogy emlegettük a berényi talin.
Föckös2011-12-16 19:40:21 // 126531
ezt pont te és pont tőlem, pont itt a baszogatós topikban????

nem azért írtam ezeket, h ellenkezzek bárkivel is bazmeg, hanem azért mert tény

az is, hogy amikor megvetted a boxid, akkor a realitástól, meg a pénztárcádtól messze lévő ötleteid voltak, de most már kiokosodtál nem is picit, hiszen "hallottad" hogy pl 16v nyereg kell hátra és akkor jó lesz.
vezettél már ilyet?

de szerinted nem érdemes rákölteni az autóra...
( azt írtam már, h neked milyen ötleteid voltak?)
szerintem az "ezt meg azt hallottam" típusú dolgokat hagyjuk, mert azok nem feltétlenül értékes információk.
Gyuri amit írt az valós tapasztalat, meg az is amit én írtam.

te meg most megharaptál bazmeg
jól tudod, hogy nem álltam, és nem is fogok senki oldalára állni bizonyos ellentétekben, erre belém kötsz?
Vikking 3112011-12-16 19:24:36 // 126530
(De most ezzel pb ellen is szólsz! :D Vagy mindegy, csak ellenkezni lehessen egy picit? :P )
Vikking 3112011-12-16 19:21:05 // 126528
Na látod, én mindent elhiszek :D Mindenkinek :P
Föckös2011-12-16 19:05:50 // 126527
azért rémlik régről ilyen "tizenhatvésítés" ötlete, meg ilyesmi tőled!
így nézve az is felesleges ötlet, ha "csak" egy 300 ezer ft-os autóról van szó nem?

na nem kötekedni akarok, de nekem volt két boxim, egy 4tárcsás abs-el, meg egy hátul dobfékes, zongorázni lehetett a különbséget! ja a tárcsás javára...
(mindkettőnek teljesen munkahengerektől a tárcsa/betét dob/pofa cseréig mindene fel lett újítva)

szerintem ha valakinek van rá pénze, meg kedve, akkor nyugodtan tegyen bele jobb, hatékonyabb féket, na meg persze bármi mást, az nem baj, ha valaki picit jobbat akar az autójából kihozni, mint amit az tud sztem :-)
springfield (Ɨ|ѯ)2011-12-16 18:11:21 // 126526
..egyedül te vélted ezt szócséplésnek..
Az első szempont a fékhatás növelése volt aztán jött az esztétika, mert ha már csináljuk akkor legyen normálisan megcsinálva nem?

..részemről lezárva, mindenkinek szíve joga, hogy kinek mit hisz el és kitől milyen tanácsot fogad meg. Az ÉPÍTŐ jellegű kritikát továbbra is elfogadom. :D
G-Burt2011-12-16 17:45:35 // 126525
azért nem kell lebecsülni az elöl telitárcsás darabokat, azok is elég jók tudnak lenni, csak egyszer kell nekiállni és megcsinálni rendesen. (így zárójelben megjegyezném, h az elöl-hátul telitárcsás megközelíti az elöl hűtött, hátul teli verziót) Hátul a dobfék meg azért szar, mert széthullik egy idő után, vagy a munkahenger fossa el magát.
pb_2011-12-16 17:42:11 // 126524
De nem ez volt a lényeg.
Vikking 3112011-12-16 17:41:18 // 126523
Vegyétek - vigyétek!

A gumi max játszani, de ennyiért a lemezfelni is megéri szerintem. Meg a csodálatos dísztárcsa, amit eredetileg a 155-höz adtak... :DDD

Ennyiért senki ne várjon csodát, de a lemezfelgen egy kis festés után szerintem tisztességesen kicentrírozva új lenne :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-12-16 17:35:52 // 126522
Nem írta meg a frankót sem, itt egy társalgás megy arról, hogy melyik fék a jobb adott autótípushoz (145/146). Ami számomra kiderült: a boxinál a tárcsafékes változat sem nagy truváj (info by Vikking), valamint hogy az elöl hűtött, hátul teli tárcsa lényegesen jobb mint az elöl teli tárcsa, hátul dob összeállítás (saját tapasztalat és többek véleménye). Hogy mitől jobb, az más kérdés. Ha a TD lene a mindennapi autóm pályára is, mindenképp cserélném a fékrendszerét olyanra, mint ami a JTD alatt van, annyira drasztikus a különbség...és nem egyedi hendikepp, Imi barátom Mareája is elöl telitárcsa, hátul dob rendszerű volt, szintén elég gyenge fékkel...
G-Burt2011-12-16 17:28:04 // 126521
az tökugyanaz
mreni2011-12-16 17:23:27 // 126520
dobfékre gondoltam :) csak ez lemaradt az írásból
G-Burt2011-12-16 17:21:31 // 126519
sőt, még a tseken is, az 55ön is, a gtvn is meg még pár lancián meg fiaton is:) annyi, h a nyereg más, az újjab fajta alumínium, a régi fajta vas. A tárcsa meg 240es
Jorjie2011-12-16 17:10:36 // 126518
Az én TD-m hátul is tárcsás ('99-es), az offosom volt dobos hátul. Úgyhogy amikor meglett újra kellett tanulni fékezni :-)))
mreni2011-12-16 17:09:24 // 126517
Elolvastam és ahogy néztem azonos a hátsó fék a boxikon és a TD-n is.
Ferke2011-12-16 17:01:27 // 126516
Naja, ellenben leirta a frankot!:-) Es szerintem jelen esetben fontosabb, hogy nem megy be megint x db ember az erdobe es kezd komlett atalakitasokba...meg mindig azt mondom, hogy a kollegak technologiailag torteno megvezetese nagyobb gaz, mint a helyesiras.Es en ezt mar buntetnem itt...:-P
mreni2011-12-16 17:00:53 // 126515
Szerintem én is hanyagolom egy időre a fórumot,nincs kedvem ehhez.
0Balazs2011-12-16 16:26:12 // 126514
Támogatom.
dfg (Tanárúr)2011-12-16 15:58:42 // 126513
légy szíves továbbra is ragaszkodj a szép magyar anyanyelvünk helyesírási szabályaihoz. köszönjük.
Vikking 3112011-12-16 15:54:59 // 126512
tudtommal az 1.6nak nem. A 16vnél lehet.

Én elhiszem ezt Neked, sőt, tudom is, de hidd el, ezen a téren a boxereknél nem sok a különbség...:)
Vikking 3112011-12-16 15:53:12 // 126511
és ha figyelmesen elolvasod, én nem az egyszerű tárcsásításról beszélek, hanem a 284es fék (tehát csonkállvány csere) előre, 17 16v első nyereg hátra akcióról, ami viszont valóban sokat rövidít a féktávon, de az nem két fillér.
pb_2011-12-16 15:52:41 // 126510
Olvasd L még 1x a lenti összehasonlítást.)
pb_2011-12-16 15:45:33 // 126509
Ez Tny, hogy szebben mutat 1 pirosra mázolt nyereg, 1 fúrt/mart tárcsával és 1 ízléses felnivel.) De akkor ezt kell leírni, és nincs felesleges szócséplés a placebo6ásokról.))
Diesel2011-12-16 15:44:11 // 126508
Nos, nekem az új tárcsákra kellett költeni, meg betétre meg festékre a nyereghez meg a hátsóhidhoz, meg uj réz csövezésre a hátsóhidhoz, minden mást kaptam hozzá egy barátomtol ingyen, szóval hülye lettem volna nem megsinálni mikor már kukás volt a fék a kocsin és aki elhiszi elhiszi aki nem nem, nekem sokkal jobb lett a fék mint elötte volt.
WarbiRunner (Gyuri)2011-12-16 15:29:28 // 126507
Ezt írtam néhánnyal ezelőtt én is... viszont 146-nál én a két autómon látom a különbséget, tehát koncepciót válthattak közben. :-)
dfg (Tanárúr)2011-12-16 15:15:17 // 126506
az 1988as hondámon már elől hátul tárcsa volt, a 94es kombi opelen (1,8 benzin) meg hátul dob. és mindkettő jól fogott. szerintem csak koncepció kérdése, hogy mit tesznek alá. a nagy pck-up-oknak majdnem mindegyiknek hátul dobja van. a kis sportkocsiknak meg tárcsája.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak