koz2008-04-10 11:51:50 // 67258
Unokatesóm trabival ralizik, ők valami békával vontatják. Rá kell állni két kerékkel, aztán szevasz.
dfg (Tanárúr)2008-04-10 11:29:56 // 67257
elvontatni el tudod nem?
TIbor2008-04-10 11:01:51 // 67256
Nekem is van talomban egy kis Trabika, ami a Romeo előtt volt, kis sunnyogással kivonattam a forgalomból, de én csak ilyen amatőr szlalomra tartottam meg, van benne már kis bukókeret, le van csüccsentve alaposan, meg kis motor illetve kipu tunying készül, de megtöri a lelkesedésem, hogy nem tudom elvinni még ha akarnám sem kipróbálni illetve versenyre, pedig élmény ám abban ülni is, igazi gokart !
dfg (Tanárúr)2008-04-10 10:50:09 // 67254
Royal vith chese.
dfg (Tanárúr)2008-04-10 10:49:24 // 67253
őszintén megmondom elegem van a kilátástalan küzdelemből a hatóságokkal. nagyon sok bajom volt a s100-al is, ráadásul egyre nehezebb olyan alkatrészeket szerezni, amik túlélik a hajszát.
Ákimáki2008-04-10 10:47:58 // 67252
Hello Vincent vagyok! Hoztam egy Sajtos Roájált, úgyhogy már te is örülhetsz.
Bár a Kahuna Burger sem rossz! Persze szprájttal. :-D
Bár a Kahuna Burger sem rossz! Persze szprájttal. :-D
dfg (Tanárúr)2008-04-10 10:44:09 // 67251
nem örülünk....
illetve annak igen, hogy ez kiderült.
illetve annak igen, hogy ez kiderült.
peticool2008-04-10 10:32:56 // 67250
oké. 7 végén kutatok utána:)))
TIbor2008-04-10 10:24:20 // 67249
Akkor le ne tegye, nem venném a lelkemre ha tüdőgyuszit kapna!!
:-)
:-)
TIbor2008-04-10 10:16:06 // 67248
Akkor most örülünk Vincent??
Youri2008-04-10 10:15:50 // 67247
Most miért? És ha fázós?!?!
TIbor2008-04-10 10:14:43 // 67246
Ha van még benne, akkor a hátsó üléssor vonalában a kocsi alján lenni kell egy műanyag borításnak, azt le kell venni, kb 3 db csavarról van szó, és ott már látnod kell a szűrőt, ha még minden ok, akkor egyszerűen lehúzod a régit, és rátolod az újat !
Ilyen patentos valami megoldás, de működik, valamennyi benizin kifolyik de nem vészes, csak a cigit tedd le közben !
Ilyen patentos valami megoldás, de működik, valamennyi benizin kifolyik de nem vészes, csak a cigit tedd le közben !
Youri2008-04-10 10:09:39 // 67245
Jó gondolat!!!
WarbiRunner (Gyuri)2008-04-10 10:08:14 // 67244
Építs meg egy Rapidot :-)
Nálam alapelv, hogy a játszós autó rettentően olcsó legyen, és rettentően
ne lehessen rajta látni, hogy mit tud :-))
Nálam alapelv, hogy a játszós autó rettentően olcsó legyen, és rettentően
ne lehessen rajta látni, hogy mit tud :-))
Youri2008-04-10 10:04:09 // 67243
Régi álmom nekem is ez!!!!! De ahoz kellene egy megbízható első autó:-(((((((((((((
peticool2008-04-10 10:01:40 // 67242
okés :DDDDDD köszi. azt nem tudod véletlenül benzinszűrő hol van a gépbe? egyenlőre még nem találtam meg.....eg ycserét megérne hátha elmulnának tőle a megtorpanások .
dfg (Tanárúr)2008-04-10 10:00:24 // 67241
na azt akarom előléptetni családi vassá, és venni mellé egy játszós szerelős-télen elrakós (szétszedős) gépet.
Youri2008-04-10 09:59:07 // 67240
Sajnos ez általában így van.Vedd meg játszós-szerelősnek!!! Ja,olyanod már van:-DD
dfg (Tanárúr)2008-04-10 09:57:37 // 67239
Ezt akartam tudni :) éreztem, hogy van vele valami gáz, nem véletlen van 2K EU alatt.
TIbor2008-04-10 09:57:23 // 67238
Igen, az normális !
Próbáld úgy indítani, hogy megvárod míg elalszik és csak után röffentessz!
Mint egy baró dízelnél !:-))))
Próbáld úgy indítani, hogy megvárod míg elalszik és csak után röffentessz!
Mint egy baró dízelnél !:-))))
peticool2008-04-10 09:54:53 // 67237
aha. és az normális h világít indítás előtt meg utána picit????
TIbor2008-04-10 09:52:43 // 67236
A befecskendező szimboluma!
WarbiRunner (Gyuri)2008-04-10 09:51:54 // 67235
Gyárilag instabil, ez tény, bár a dőlés csak beszaratós, olyan könnyen azért nem borul :-)
Két rugókör kivágásával meg már szlalomot is nyerhetsz vele. Én magam számoltam ki, hogy milyen rugóállandók és hasmagasság lenne a jó, elég jó is lett. Persze a 146 sokkal jobb, de az sokmindennél sokkal jobb :-))
Két rugókör kivágásával meg már szlalomot is nyerhetsz vele. Én magam számoltam ki, hogy milyen rugóállandók és hasmagasság lenne a jó, elég jó is lett. Persze a 146 sokkal jobb, de az sokmindennél sokkal jobb :-))
TIbor2008-04-10 09:51:07 // 67234
Ez nem is Góóóóóóóf :-)))))
Mit akarsz tudni? Hengerfelykárosult a vas !
Asszem!
Mit akarsz tudni? Hengerfelykárosult a vas !
Asszem!
peticool2008-04-10 09:50:29 // 67233
tudja vki h minek a visszajelzője a műszerfalon ( megpróbálom leírni a jelet) henger és spriccel belőle vmi... indítás előtt világít és ha elindul a motor még utána is pár másodpercig.... ez minek a visszajelzője????? ez hibát jelezhet?...
Youri2008-04-10 09:36:42 // 67232
Ismerős gondok:-DDDDDDDDDDDDD
dfg (Tanárúr)2008-04-10 09:11:23 // 67231
igazából nekem megoldja a kocsi a kézifékgondot :) reggel nem tudom behúzni, mert kiengedett állapotban befagy. de ha véletlen annyit megyek, hogy kiolvad, akkor nyugodtan rángatom, mert 1 mp alatt úgysem fagy vissza.
viszont nagy élmény, amikor az ember be akarja rántani egy kanyarban, és átesik az anyósülésre, annyira be van fagyva. ráadásul utána jön a matek, hogy a kézifékesre tervezett kanyart hogyan abszolváld....
viszont nagy élmény, amikor az ember be akarja rántani egy kanyarban, és átesik az anyósülésre, annyira be van fagyva. ráadásul utána jön a matek, hogy a kézifékesre tervezett kanyart hogyan abszolváld....
Kau2008-04-10 08:53:56 // 67230
Majdnem úgy volt :))
Kau2008-04-10 08:53:06 // 67229
Bátran nyomjátok. Én télen nem merem behúzni a kéziféket, nehogy beragadjon, aztán ott maradjak valahol. Sajnos sok éve a 33-as megtréfált.
dfg (Tanárúr)2008-04-10 08:52:41 // 67228
A wareszban az a jó, hogy sötétben, kanyarban szikrázik a tükör az aszfalton. :)
Kau2008-04-10 08:51:17 // 67227
Wartburggal kanyarsebesség? Nagyon összeférhetetlen :)))
Apósék 4 üteműjét vezettem régebben, persze akkor már megvolt a 146-os. Háát. Egyszer-kétszer azt hittem feldőlök a kanyarban :))
Arról nem is szólva, hogy abban a magas kaszniban párszor bevertem a fejem a huppanóknál.
Apósék 4 üteműjét vezettem régebben, persze akkor már megvolt a 146-os. Háát. Egyszer-kétszer azt hittem feldőlök a kanyarban :))
Arról nem is szólva, hogy abban a magas kaszniban párszor bevertem a fejem a huppanóknál.
dfg (Tanárúr)2008-04-10 05:57:03 // 67226
:)
attól függ milyen merga :)
attól függ milyen merga :)
WarbiRunner (Gyuri)2008-04-09 23:09:07 // 67225
Na ezért mondom, hogy kinek hogy. Valószínűleg lehetne azonos időt menni egy elölkaparóssal, meg egy hátulkaparóssal, abszolút ízlés kérdése. Én egy konkrét vészhelyzet után jöttem rá, hogy nekem nem szabad hátsókerekesbe ülni. Télen a saját sávomban állt előttem egy zőccséges merga, ki akartam kerülni lassítás nélkül. Erre fogta, és bekanyarodott balra. Egy kapufeljáróban kerültem ki, úgy, hogy vártam mikor csattan...És a feljáró végében egy betonoszlop volt. Centire elfértem a merga mellet, és vissza a betonoszlop előtt. Igazából nem tudom hogy csináltam, csak annyi tűnt fel, hogy 4 esben jötem, a felhajtóról meg 3-mas padlógázzal érkeztem. 3-mat csóvált még a Waresz, mielőtt teljesen meg tudtam fogni. Szerencsémre nem jöttek addig szemből sem. És azóta sem emlékszem, hogy mikor váltottam vissza. Örök emlék, utólag remegett a lábam, mikor rájöttem mennyin múlt. Mai eszemmel beleengedném a Mergába, puhább mint egy oszlop :-)
dfg (Tanárúr)2008-04-09 22:36:14 // 67224
:)
tudnék mesélni a hátsókerekes élményeimről :)
Az eredeti motorjával nem volt hajlandó megforgatni a 155-ös gummát sem. az 1.6al meg minden kanyarba kettő padlógáz volt. A bontóba jártam ki gumiért. minden hónapban elhoztam kettőt. volt, hogy annyira kemény volt már a gumi amit elhoztam, hogy nem füstölt, hanem darabok estek ki belőle, dehát örültem, ha tankolni tudtam, gumira nem maradt sosem pénz. mindig mondta az öreg, hogy valami baj van a kocsival, ha ennyire eszi a gumit. :)
tudnék mesélni a hátsókerekes élményeimről :)
Az eredeti motorjával nem volt hajlandó megforgatni a 155-ös gummát sem. az 1.6al meg minden kanyarba kettő padlógáz volt. A bontóba jártam ki gumiért. minden hónapban elhoztam kettőt. volt, hogy annyira kemény volt már a gumi amit elhoztam, hogy nem füstölt, hanem darabok estek ki belőle, dehát örültem, ha tankolni tudtam, gumira nem maradt sosem pénz. mindig mondta az öreg, hogy valami baj van a kocsival, ha ennyire eszi a gumit. :)
dfg (Tanárúr)2008-04-09 22:31:23 // 67223
Én viszont az ős hátsókerekes, majd meg vagyok veszve egy hátulkaparósért. még a skodával is borzalmasan lehetett haladni kanyarban (persze a nagy motorral). mikor ezt vettem az volt ami az elsőkerekesek mellett szólt, hogy egy 150 lovas hátsókerekes autót anya simán eldobna az első körforgalombanvizes úton. Na emiatt lett újra alfám 3 év után, és nem Bmw-m (pedig nagy volt a kisértés).
Na most ha játszós autóról beszélünk, akkor nem egy utolsó szempont ha hátsókerekes. De nekem a hátulkaparósok közül egyedül az alfetta-alfetta gtv páros jön be. a 75 valahogy nem. És a játszós tetszen is, ne csak menjen.
de mondjuk egy alfetta a V6TB-vel..... az igen!
Na most ha játszós autóról beszélünk, akkor nem egy utolsó szempont ha hátsókerekes. De nekem a hátulkaparósok közül egyedül az alfetta-alfetta gtv páros jön be. a 75 valahogy nem. És a játszós tetszen is, ne csak menjen.
de mondjuk egy alfetta a V6TB-vel..... az igen!
WarbiRunner (Gyuri)2008-04-09 22:27:59 // 67222
A Wartburggal ezt rutin szinten űztem, elég jó kanyarsebesség érhető el egy kis kézifék aztán gáázggááz :-) Még annak idején apáméval gyakoroltam, nem tudott róla...Aztán egyszer, , beültetett a kocsiba télen, hogy akkor mutat dolgokat Követtem az utasításokat, kettesben elindulás, pumpálva fékezés, visszakapcsolgatós lassítás ilyesmik. Aztán mondta nekem, hogy a következő bekötőútnál majd óvatosan forduljak meg. Na szegény....azóta is emlegeti :-) Szépen visszatoltam 2-be, pici motorfék, kézifék, balraránt, parketta...és már meg is fordultunk :-))))
Az Alfával még nem volt szerencsém kipróbálni, nem volt hó...
Az Alfával még nem volt szerencsém kipróbálni, nem volt hó...
147Smz2008-04-09 22:20:10 // 67221
Azt hiszem értem a dolgot. Nekem a játszás akkor kimerült annyiban, hogy télen a nagy hóban kézifékkel kanyarodtam be egy-két utcába :-)
András bácsi2008-04-09 22:10:24 // 67220
Ja és télen xar téli gumival a speeres 75 tökéletesen vezethető maradt (tapasztalat), ami mondjuk egy 33-ról annyira nem mondható el.
WarbiRunner (Gyuri)2008-04-09 22:10:20 // 67219
Kisebb a hajtási befolyás, ahogyan írtad is, nem rángatja ki a kezedből a kormányt ha szar úton gyorsítassz, hirtelen elindulsz, stb. Emellett a hátsókerekes jobb kigyorsításokra, ugyanis a súlypont hátratolódik, ezáltal növelve a hajtó kerekek tapadását. Elektronika hegyekkel télen is használható, amúgy kontrollálhatóság szempontjából az elsőkerekes jobb. Kanyarban megszokás kérdése, én felmennék a fára egy hátsókerekessel a berögzült elsőkerekes reakcióim miatt. Ezért nem is lesz soha önvédelmi szempontból ilyenem. Én nem is élveztem sose, hogy csúszik a segge az autónak, van aki meg odáig van érte. Havon megint olyan a szitu, hogy a hátsós játszós, az elsős meg használható. Saját szememmel láttam, amikor letaposott havon egy 1.2-es Corsa odavert egy sor 6-os E30-as Bimmernek egy 4 utcából kialakított kör illetve négyzet pályán. Nem kicsit :-))
András bácsi2008-04-09 22:08:48 // 67218
Hát ez azért így nem igaz. A hátsókerekes előnye abban áll, hogy a hajtást és a kormányzást különválasztja, így nincs kompromisszumkényszer. A jó hátsókerekes jóindulatú, könnyen vezethető és élvezetes vele autózni. Nem akarja kikapni az ember kezéből a kormányt. De kérdezzétek a transaxlésokat. ;)
147Smz2008-04-09 22:07:35 // 67217
Igaz, ezt kihagytam a sorból :-)
A driftelés értelmét nem látom, meg a gumi is drága...
A driftelés értelmét nem látom, meg a gumi is drága...
Kau2008-04-09 21:58:45 // 67216
Lehet vele driftelni :))
A többi inkább negatívum...
A többi inkább negatívum...
gabor2008-04-09 21:57:08 // 67215
hali! télen eláshatod magad a hátsokerekesell!!
147Smz2008-04-09 21:53:45 // 67214
Mondjátok már el nekem mitől jobb a hátsókerekes autó! Nekem a Sierrám hátsókerekes volt, de azon kívül, hogy gyorsításnál nem kapta ki a kormányt a kezemből és esős időben ellen kellett kormányoznom egy 2-esben bevett kanyarnál, mást nem nagyon tapasztaltam :-)
gabor2008-04-09 21:40:46 // 67212
oksa! köszike! nekem is volt ts-em de a boxerbe is majdnem ott van! rem. egomig jó lessz!!!
:Szájmon:QV:147:GT:2008-04-09 21:38:51 // 67211
jaa ez egy faceliftes motor tere..
a korábbiaknak és a boxernek más az elrendezése de ott kell lennie...
a korábbiaknak és a boxernek más az elrendezése de ott kell lennie...
:Szájmon:QV:147:GT:2008-04-09 21:34:25 // 67210
gabor2008-04-09 21:28:46 // 67209
és azt hol tudom megnézni????